MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 4 of 8 FirstFirst 12345678 LastLast
Results 76 to 100 of 197
  1. #76
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    4.233
    vCash
    126000

    Default

    Volgens mij alleen Robin van Roosmalen en Filip Verlinden niet nee en Zimmerman traint nu bij Siam Gym de rest volgens mij wel.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #77
    Join Date
    Oct 2008
    Posts
    242
    vCash
    126000

    Default

    Top promo-filmpje! Had inderdaad niet meer zoveel verwacht van Errol, maar hopen dat hij nu voor de volle 100% gaat!
    Trainen trainen trainen!
    17 November gaan we het zien!

  3. #78
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Holland
    Posts
    1.115
    vCash
    126000

    Default

    De meesten trainen echter wel regelmatig in Breda maar maakt het uit waar ze trainen? Ik had het over GG top athleten, niet waar ze wel of niet trainen. Het beste paard van stal Semmy Schilt had ik trouwens nog niet eens genoemd!

  4. #79
    Join Date
    Dec 2007
    Posts
    1.821
    vCash
    126000

    Default

    thnx voor het plaatsen.
    Echt een passende tekst bij de beelden en zeker ook passend bij een persoon als Errol.
    Tikkie arrogant maar dat maakt het juist wel leuk.

    Voor iedereen: keep up the good work!

    Grtjs Jamila

  5. #80
    Join Date
    Oct 2008
    Posts
    472
    vCash
    126000

    Default

    Beetje arrogantie heb je wel nodig om weer naar de Top te gaan.........en uiteraard een proffesioneel Team ' BEHIND YOUR BACK ' maar dat laaste hoeft GG zeker niet te bewijzen aangezien ze dat nog steeds zijn !!! Heb ook volledige vertrouwen in Zimmerman ...... GO FOR IT Errol...... kijk al uit naar de 17de this month.

  6. #81
    Join Date
    Oct 2008
    Posts
    472
    vCash
    126000

    Default

    ..................daarom snap ik ook niet dat Overeem zo'n Topeam heeft verlaten, tenslotte draait het toch ook om dat je het samen doet als Team!!!

  7. #82
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    Quote Originally Posted by thefxr View Post
    Dat was mijn eerste vraag, wie trainen er nog bij GG Breda?
    en met trainen bedoel ik fulltime en niet 1 dag in de week, dan blijven er niet zoveel namen over, dat die mensen bij GG nog onder contract staan,twijfel ik niet aan.

    aah nu is het wie traint er nog bij GG breda maar dat was je originele vraag niet

  8. #83
    Join Date
    Oct 2009
    Posts
    650
    vCash
    30984

    Default

    Quote Originally Posted by Shooto Holland View Post
    De meesten trainen echter wel regelmatig in Breda maar maakt het uit waar ze trainen? Ik had het over GG top athleten, niet waar ze wel of niet trainen. Het beste paard van stal Semmy Schilt had ik trouwens nog niet eens genoemd!
    Als Sem het beste paard van stal is, dan is het slecht gesteld met GG. Sem (38 jaar) zelf meldde pas nog dat hij niet weet of er nog wel wedstrijden voor hem aankomen. De enige echte toppers zijn Marloes, Siyar en Saki maar die laatste zal binnenkort ook wel vertrekken bij GG voor een bokstrainer in de VS.

  9. #84
    Join Date
    Oct 2008
    Posts
    472
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Budokan View Post
    Als Sem het beste paard van stal is, dan is het slecht gesteld met GG. Sem (38 jaar) zelf meldde pas nog dat hij niet weet of er nog wel wedstrijden voor hem aankomen. De enige echte toppers zijn Marloes, Siyar en Saki maar die laatste zal binnenkort ook wel vertrekken bij GG voor een bokstrainer in de VS.
    Zimmerman, Holzken, Depret , Staring....... niet te vergeten !! Ga ik zelf niet tegenover staan.......;-) jij wel...?

  10. #85
    Join Date
    Oct 2008
    Posts
    67
    vCash
    126000

    Default Nice clip

    Quote Originally Posted by Jamila View Post
    thnx voor het plaatsen.
    Echt een passende tekst bij de beelden en zeker ook passend bij een persoon als Errol.
    Tikkie arrogant maar dat maakt het juist wel leuk.

    Voor iedereen: keep up the good work!

    Grtjs Jamila
    Ja inderdaad een heel leuk filmpje met bijpassende muziek en nu maar hopen dat Errol Zimmerman ons de 17e wat moois laat zien, gr. OldNicky

  11. #86
    Join Date
    Oct 2008
    Location
    Rotterdam e.o.
    Posts
    2.741
    vCash
    126000

    Default

    Los van alle trashtalk van allerlei kanten is en blijft het een leuk filmpje. Ken Errol niet, alleen zoals zovelen van de filmpjes en op gala´s, maar ik vind het wel een goede vechter.

  12. #87
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    De rap bevat teksten als slachthuis en gehaktdag die weer slaan op de trainingen en gym in Breda.

  13. #88
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    224
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Asura View Post
    Iedereen die een Prime Badr neerlegt is een top vechter.
    Mooie knockdown was dat enerzijds, anderzijds petje af voor Badr die zich snel wist te herstellen.

    Kwam Errol nog tegen. Hij moet donderdag in Roemenië vechten. Hij kwam bij me over dat hij het echt serieus meent.

  14. #89
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    224
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by micha View Post
    De rap bevat teksten als slachthuis en gehaktdag die weer slaan op de trainingen en gym in Breda.
    Je had daar vroeger een slachtuis op oogafstand haha.

  15. #90
    Join Date
    Mar 2007
    Posts
    1.169
    vCash
    126000

    Default

    Geef hem een jaartje of 2, dan draait ie een partij tegen Bob Sapp en spreken ze af wie er als eerste gaat liggen...

  16. #91
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Quote Originally Posted by S-ven View Post
    Beetje arrogantie heb je wel nodig om weer naar de Top te gaan.........en uiteraard een proffesioneel Team ' BEHIND YOUR BACK ' maar dat laaste hoeft GG zeker niet te bewijzen aangezien ze dat nog steeds zijn !!! Heb ook volledige vertrouwen in Zimmerman ...... GO FOR IT Errol...... kijk al uit naar de 17de this month.
    Is dit de nieuwe account van Jamilla ? Of van Micha ?

  17. #92
    Join Date
    Oct 2008
    Posts
    472
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Bromios View Post
    Is dit de nieuwe account van Jamilla ? Of van Micha ?
    Nee , helaas voor jou ben ik geen Jamila of Micha........ ken ze zelfs niet . Ben gewoon een GG fan die Errol gewoon een come-back gunt....is that a problem ! Helaas mis gegokt ;-)

  18. #93
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    12
    vCash
    126000

    Default

    Na alles rustig gelezen en gezien te hebben, is het toch spijtig om te zien hoe mensen kunnen reageren op de come-back van een groot vechter.
    Voor Bromius, ook dit account is niet van Jamila en of Micha, ik houd er van om mooie gevechten te zien, met vechters die een attractieve vechtstijl hebben, ik vind Errol hier absoluut een beest in en vind het daarom prachtig dat er voor hem een rap en een video is gemaakt.

  19. #94
    Join Date
    May 2009
    Location
    Tilburg
    Posts
    373
    vCash
    126000

    Default

    Muziek is Gecomponeerd door Naigel Quandt en een mattie van hem die in de bajes zitten. Ben blij om te horen dat hij positief bezig is!

    Osu!

  20. #95
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    Quote Originally Posted by Surrender View Post
    Muziek is Gecomponeerd door Naigel Quandt en een mattie van hem die in de bajes zitten. Ben blij om te horen dat hij positief bezig is!

    Osu!

    reps!!

  21. #96
    Join Date
    Sep 2011
    Posts
    1.062
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Surrender View Post
    Muziek is Gecomponeerd door Naigel Quandt en een mattie van hem die in de bajes zitten. Ben blij om te horen dat hij positief bezig is!

    Osu!
    http://www.youtube.com/watch?v=7x9a1lrWVkk
    beter een gat in een olietanker dan een olietanker in je gat

  22. #97
    Join Date
    May 2009
    Location
    Tilburg
    Posts
    373
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by blade View Post
    wuhahahhhaha, Yo Blade waarom die clip?

  23. #98
    Join Date
    Sep 2011
    Posts
    1.062
    vCash
    126000

    Default

    omdat ik las dat er weer een mattie in de bajes zit en rap liedjes maakt terwijl ik denk als ze der toch zitten dat ze maar gelijk een echt vak kunnen gaan leren nee man we gaan lekker REPPE
    beter een gat in een olietanker dan een olietanker in je gat

  24. #99
    Join Date
    Oct 2008
    Posts
    242
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by S-ven View Post
    Beetje arrogantie heb je wel nodig om weer naar de Top te gaan.........en uiteraard een proffesioneel Team ' BEHIND YOUR BACK ' maar dat laaste hoeft GG zeker niet te bewijzen aangezien ze dat nog steeds zijn !!! Heb ook volledige vertrouwen in Zimmerman ...... GO FOR IT Errol...... kijk al uit naar de 17de this month.
    Da's vandaag
    Nog een dikke drie kwartier en FIGHT's ON!! Nog effe wat hapjes en drankjes erbij en de avond kan beginnen!
    Time for Zimmerman to show!

  25. #100
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    65
    vCash
    126000

    Default

    als zimmerman vandaag weer verliest dan vind ik dat hij serieus moet overwegen om te stoppen met kickboksen op het hoogste niveau, want gezien zijn laatste 5-6 gevechten kun je mij niet wijs maken dat hij daar thuis hoort.

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •