MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 24 of 28 FirstFirst ... 14202122232425262728 LastLast
Results 576 to 600 of 698
  1. #576
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    39
    vCash
    126000

    Default

    KO heet dat zonder AO geen wedstrijd bij GG
    Tenminste dat maak ik er van, bedankt Mischa.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #577
    Join Date
    Jan 2007
    Posts
    2.930
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by micha View Post
    Kwam ik tegen

    http://vimeo.com/33908158

    vette muziek eronder
    tokkensnuiver die je daar bent...nu Ali weg is, heb je 1 tokje minder waar je aan kunt snuiven...

    je mist hem....geef maar toe....

    there's a thin line between love and hate....

    flapdrol!

  3. #578
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    344
    vCash
    126000

    Default

    Ik las de commentaren en dacht het zal wel meevallen, maar het is echt een naar zuur filmpje en getuigt van een nare onderklasse bah!

  4. #579
    Join Date
    Mar 2007
    Posts
    1.169
    vCash
    126000

    Default

    Micha, je kinderen zullen trots op je zijn...

  5. #580
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    2.471
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Illest View Post
    tokkensnuiver die je daar bent...nu Ali weg is, heb je 1 tokje minder waar je aan kunt snuiven...

    je mist hem....geef maar toe....

    there's a thin line between love and hate....

    flapdrol!
    i lol`d

    reps

  6. #581
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    2.471
    vCash
    126000

    Default

    hahahahaha tokkensnuiver

  7. #582
    Join Date
    Sep 2011
    Posts
    1.062
    vCash
    126000

    Default

    gek eigenlijk dat mensen zo kunnen draaien als een vechter een andere weg kiest maar goed ze zullen wel dagen gehuild hebben denk ik
    beter een gat in een olietanker dan een olietanker in je gat

  8. #583
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    1.172
    vCash
    48500

    Default

    Een hoop bla, bla, het boei mij niet.
    Ik zeg a.s. 30 dec., war Ali.
    "I'm going to make you pay for what you've done."
    “Logica brengt je van A naar B, fantasie brengt je overal.”

  9. #584
    Join Date
    Sep 2007
    Posts
    369
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Illest View Post
    tokkensnuiver die je daar bent...nu Ali weg is, heb je 1 tokje minder waar je aan kunt snuiven...

    je mist hem....geef maar toe....

    there's a thin line between love and hate....

    flapdrol!

  10. #585
    Join Date
    Jan 2009
    Posts
    548
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by micha View Post
    Kwam ik tegen

    http://vimeo.com/33908158

    vette muziek eronder
    Wat zijn dit voor zielige acties man? Ex groupie die boos is op zijn voormalige held.

    Je zet jezelf verschut jonge....

  11. #586
    Join Date
    Nov 2008
    Posts
    562
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by micha View Post
    Kwam ik tegen

    http://vimeo.com/33908158

    vette muziek eronder
    sorry hoor micha maar je slaat de plank nu volledig mis , wat wil je nu met dit filmpje zeggen? dat ali een keer klappen heeft gehad ??? zulke foto,s of filmjes zijn er vast ook wel te vinden van elke topper . vaak begreep ik je reakties wel maar deze slaat werkelijk nergens op . erg kinderachtig . wat ali en gg hebben is een zakelijk geschil en dat is tussen hun . doet niks af aan de prestaties van ali als vechter . dus kom op en hou op met dat kleuterklas gedoe voor dat je arm donkerbruin kleurt , dat stinkt namelijk . gr hans

  12. #587
    Join Date
    Oct 2008
    Posts
    694
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by micha View Post
    Kwam ik tegen

    http://vimeo.com/33908158

    vette muziek eronder
    Op basis van dit filmpje zou haast kunnen concluderen dat het maar goed is dat hij weg is bij GG. Hij verliest toch alles!

  13. #588
    Join Date
    May 2011
    Location
    Osaka
    Posts
    353
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Hans Vos View Post
    sorry hoor micha maar je slaat de plank nu volledig mis , wat wil je nu met dit filmpje zeggen? dat ali een keer klappen heeft gehad ??? zulke foto,s of filmjes zijn er vast ook wel te vinden van elke topper . vaak begreep ik je reakties wel maar deze slaat werkelijk nergens op . erg kinderachtig . wat ali en gg hebben is een zakelijk geschil en dat is tussen hun . doet niks af aan de prestaties van ali als vechter . dus kom op en hou op met dat kleuterklas gedoe voor dat je arm donkerbruin kleurt , dat stinkt namelijk . gr hans
    x2

  14. #589
    Join Date
    Dec 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    3.875
    vCash
    121333

    Default

    Quote Originally Posted by micha View Post
    Kwam ik tegen

    http://vimeo.com/33908158

    vette muziek eronder
    "Toto, I've got a feeling we're not in Kansas anymore."

  15. #590
    Join Date
    Dec 2007
    Posts
    6.069
    vCash
    126000

    Default

    .... zucht....

  16. #591
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Quote Originally Posted by Collina View Post
    Op basis van dit filmpje zou haast kunnen concluderen dat het maar goed is dat hij weg is bij GG. Hij verliest toch alles!

    X2


    Jammer dat ze zo blijven moddergooien...de sympathie richting GG slaat nu toch wel een beetje om hoor. Wat een zielepoten.

    WAR AO!!!!

  17. #592
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.302
    vCash
    371929

    Default

    Net nog even in de kiosk het "exclusieve verhaal" gelezen omtrent de zaak AO volgens Cor Hemmers in de RS, maar kort samengevat staat er niets nieuws in wat hier allang was vermeld. Het gaat er eigenlijk om dat AO niet echt content was met het uitkeren van een x percentage van zijn UFC contract, die GG voor hem had onderhandeld. AO wilde liever een salaris betalen naar zijn trainers/crew en dat was niet echt wat GG wilde. Cor Hemmers haalde nog een ander voorbeeld aan, maar al met al niets nieuws.

  18. #593
    Join Date
    Nov 2010
    Posts
    3.351
    vCash
    125990

    Default

    Een en al bitterheid hierzo. AO had GG niet zwart moeten maken toen hij daar vertrok, en GG had het best bij een kleine repliek kunnen laten, zelfs als daar harde taal werd gebezigd, daar heb ik begrip voor. Maar dit gaat ondertussen nergens meer over.
    Ni politicien ni militaire, je ne suis qu'un troubadour...

  19. #594
    Join Date
    Oct 2008
    Location
    010
    Posts
    86
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Illest View Post
    tokkensnuiver die je daar bent...nu Ali weg is, heb je 1 tokje minder waar je aan kunt snuiven...

    je mist hem....geef maar toe....

    there's a thin line between love and hate....

    flapdrol!
    LOL@tokkensnuiver, binnen- of buitenkant?

  20. #595
    Join Date
    Oct 2009
    Posts
    205
    vCash
    126000

    Default

    JEZUS welke tokkie heeft dit voor elkaar weten te breien. echt ZO slecht dat ik hoop dat het een grapje is. Degene die dit heeft gemaakt is heeft iig het IQ van een drumstick en is zwaarder de weg kwijt als Ali-O, das nu wel duidelijk.

    Laat de rechter het mooi beslissen, verder zou ik niet teveel roepen, maar ja, mijn mening

  21. #596
    Join Date
    Oct 2008
    Posts
    472
    vCash
    126000

    Default

    volgens mij wil dit filmpje alleen maar aangeven dat GG altijd aan de kant van AO heeft gestaan ( No matter what, winning or losing.... ) . Zo zie je maar dat ιιn ieder altijd zijn eigen conclusies kan trekken van maar een filmpje....... Echter zijn jullie beweringen nogal negatief terwijl het misschien geeneens de bedoeling was van het filmpje.

  22. #597
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    122
    vCash
    126000

    Default

    The Trial nog steeds bezig ? Heb het filmpje helaas niet meer mogen zien, maar het zal wel mee vallen allemaal denk ik . GGpowerrr

  23. #598
    Join Date
    Dec 2007
    Posts
    1.821
    vCash
    126000

    Default

    even over het betreffende filmpje die door micha geplaatst is. ( ik zie overigens nergens staan dat ie door hem gemaakt is!)
    Ik vind dat er overdreven op gereageerd word.. ik kan me enigzins indenken wat jullie zeggen, echter is dit niet hoe ik het filmpje interpreteer... Wakker worden, Want als je goed kijkt naar de beelden: Alistair wilde wel z'n verlies delen; kijk bijvoorbeeld wie er om hem heen stonden na een verloren partij...maar Alistair wilde niet z'n winst delen; met de gene die altijd voor hem klaar stonden, good times and bad times. Zoveel prestaties behalen en zo ver komen doe je niet alleen, maar met je team. Met je team deel je je verlies maar behoor je ook je winst te delen. Helaas had Alistair hier andere gedachtens over.

    Grtjs Jamila

  24. #599
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    wat een gezeur alsof ik zelf dit heb gemaakt

  25. #600
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    Quote Originally Posted by Jamila View Post
    even over het betreffende filmpje die door micha geplaatst is. ( ik zie overigens nergens staan dat ie door hem gemaakt is!)
    Ik vind dat er overdreven op gereageerd word.. ik kan me enigzins indenken wat jullie zeggen, echter is dit niet hoe ik het filmpje interpreteer... Wakker worden, Want als je goed kijkt naar de beelden: Alistair wilde wel z'n verlies delen; kijk bijvoorbeeld wie er om hem heen stonden na een verloren partij...maar Alistair wilde niet z'n winst delen; met de gene die altijd voor hem klaar stonden, good times and bad times. Zoveel prestaties behalen en zo ver komen doe je niet alleen, maar met je team. Met je team deel je je verlies maar behoor je ook je winst te delen. Helaas had Alistair hier andere gedachtens over.

    Grtjs Jamila
    thanks zo is het wel

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •