MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 16 of 28 FirstFirst ... 612131415161718192026 ... LastLast
Results 376 to 400 of 698
  1. #376
    Join Date
    Oct 2008
    Posts
    472
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by respect View Post
    Alle repect naar trainers,GG enzo zonder twijfel, maar om te zeggen dat AO gemaakt is door GG of een trainer vind ik wel erg makkelijk het zit in je of niet. In procenten, hoe veel zou nu invloed trainer/GG daarvan zijn? in de ring moet hij het toch alleen doen. Ik denk 5 procent meer niet helft hoort hij niet eens in de kooi.
    35procent......;-)
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #377
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by respect View Post
    het zit in je of niet.
    Over makkelijk denken gesproken.
    Ik denk 5 procent meer niet helft hoort hij niet eens in de kooi.
    Waar heb je dan όberhaupt nog trainers of coaches voor nodig? Trainen kun je dan ook in je woonkamer met Youtube videos. En als je dan moet vechten vraag je gewoon Kees uit het publiek om in je hoek te komen staan.

  3. #378
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    Quote Originally Posted by thefxr View Post
    ik werk!
    waarschijnlijk vind je dat je manager directeur of eigenaar eigenlijk ook niks bijzonders doet.

  4. #379
    Join Date
    Dec 2010
    Posts
    713
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by blackadder View Post
    Over makkelijk denken gesproken.

    Waar heb je dan όberhaupt nog trainers of coaches voor nodig? Trainen kun je dan ook in je woonkamer met Youtube videos. En als je dan moet vechten vraag je gewoon Kees uit het publiek om in je hoek te komen staan.
    Serieus zeg je dat ? Over makkelijk gesproken dus elke pannekoek kan volgens jou zo ver komen als AO .
    Denk dat je trainers en coaches nodig hebt voor je motivatie knokken doet hij zelf en is dat net nu juist waar het om gaat in de sport. Geef even aan hoe veel procent volgens jou van invloed heeft op vechter. Zet badr of AO maar bij elke andere trainer ze komen er wel GG heeft gewoon een goed oog voor talent thats it.

  5. #380
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by respect View Post
    Serieus zeg je dat ? Over makkelijk gesproken dus elke pannekoek kan volgens jou zo ver komen als AO .
    Als het in hem zit moet het, volgens jou, wel goed komen. Zelfs met Youtube of UFC personal trainer voor wii.
    Denk dat je trainers en coaches nodig hebt voor je motivatie.
    Absoluut. Wie let er anders op je fouten in de ring en in de training? Wie staat in de hoek je tegenstander in de gaten te houden wat die fout doet, waar de gaten in zijn spel zijn en verteld jouw dat? Denk je dat je dat zelf kan?
    GG heeft gewoon een goed oog voor talent thats it.
    Nou als dat alles is waar maak je je dan druk om? Dan hoeft ie ja ook nu niet naar Couture te gaan. Koopt ie gewoon een wii en UFC personal trainer en klaar is de UFC HW champ. Toch? Want talent hoeft niet opgebouwd te worden. Als je het hebt kun je ineens alles automatisch.

  6. #381
    Join Date
    Dec 2010
    Posts
    713
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by blackadder View Post
    Als het in hem zit moet het, volgens jou, wel goed komen. Zelfs met Youtube of UFC personal trainer voor wii.
    Absoluut. Wie let er anders op je fouten in de ring en in de training? Wie staat in de hoek je tegenstander in de gaten te houden wat die fout doet, waar de gaten in zijn spel zijn en verteld jouw dat? Denk je dat je dat zelf kan?
    Nou als dat alles is waar maak je je dan druk om? Dan hoeft ie ja ook nu niet naar Couture te gaan. Koopt ie gewoon een wii en UFC personal trainer en klaar is de UFC HW champ. Toch? Want talent hoeft niet opgebouwd te worden. Als je het hebt kun je ineens alles automatisch.
    Dus dan volgens jou kan iedereen met de juiste trainer/coach de top bereiken sorry blackadder maar hier zit je fout.
    Ik heb ook niet beweerd dat je geen coach/trainer nodig hebt en/of management, maar dat zij niet bepalen dat jij de beste word of niet.. dat talent heb je of niet (nog steeds 5%). Dat met de wii trainer of wat je ook bedoelt .
    Bedoel Guus Hiddink zo goeie trainer maare je hebt het gezien, bakt er niks van. het zijn toch de spelers die het moeten doen. Ben ook geen anti GG of wat dan ook vond altijd wel strakke clubje(nog steeds) erg jammer allemaal.

  7. #382
    Join Date
    Dec 2010
    Posts
    713
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by S-ven View Post
    35procent......;-)
    lol ... daar gaat het om ja

  8. #383
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by respect View Post
    Dus dan volgens jou kan iedereen met de juiste trainer/coach de top bereiken sorry blackadder maar hier zit je fout.
    Heb ik ook niet gezegd. Maar jij doet zo makkelijk over "talent". Alsof het een of andere superkracht is die altijd aan staat en je verder niks nodig hebt.

  9. #384
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    5.649
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by micha View Post
    ....en daarom heet hij Obi1.

    dat was toch die knakker wiens beste leerling opeens kwaadaardig bleek te zijn en overliep naar de 'Duistere Kant'?

    "If you have to stop and think, it's too late"

  10. #385
    Join Date
    Dec 2010
    Posts
    713
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by blackadder View Post
    Heb ik ook niet gezegd. Maar jij doet zo makkelijk over "talent". Alsof het een of andere superkracht is die altijd aan staat en je verder niks nodig hebt.
    Ja ok daar heb je gelijk in en daar zeg ik ook niks over maar hoe veel invloed van een coach/trainer heeft een top sporter nodig om iets te bereiken, blijf bij die 5% max 10%. coaches trainers alle respect maar denk dat het overrated is qua invloed. kijk maar naar de ufc daar springen ze van de ene naar de andere net als voetballen.

  11. #386
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by respect View Post
    Ja ok daar heb je gelijk in en daar zeg ik ook niks over maar hoe veel invloed van een coach/trainer heeft een top sporter nodig om iets te bereiken, blijf bij die 5% max 10%. coaches trainers alle respect maar denk dat het overrated is qua invloed. kijk maar naar de ufc daar springen ze van de ene naar de andere net als voetballen.
    Maar die gaan dus ook niet naar de Jo Bontens om te trainen. Die gaan wel naar serieuze trainers toe.

  12. #387
    Join Date
    Dec 2010
    Posts
    713
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by blackadder View Post
    Maar die gaan dus ook niet naar de Jo Bontens om te trainen. Die gaan wel naar serieuze trainers toe.
    Je heb gelijk dat je verschil in coaches hebt, maar hoe veel invloed a mattie haha.
    Maar wens beste voor ze en dat ze er toch uitkomen, gewoon knallen die AO en kampioen uit Holland in de UFC dat is pas kicke.

  13. #388
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by respect View Post
    Je heb gelijk dat je verschil in coaches hebt, maar hoe veel invloed a mattie haha.
    Gast. Een goeie coach maakt een wereld van verschil. Iedereen wordt na een tijdje non chalant. Laat z'n handen zakken. Maakt z'n combinaties niet af. Gaat spelen. Heb vaak genoeg met sparren beginners gecoacht die met meer ervaren mensen gingen sparren. Het blijven natuurlijk beginners maar wanneer ze naar je luisteren gaat het ineens meteen een heel stuk beter dan wanneer je ze gewoon hun gang laat gaan.

  14. #389
    Join Date
    Oct 2007
    Location
    Mokum
    Posts
    319
    vCash
    126000

    Default

    Eerste reactie in dit topic. Allie zit in de UFC. Amen!
    -Tits are like golf, you play the course you're on-

  15. #390
    Join Date
    Dec 2010
    Posts
    713
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by blackadder View Post
    Gast. Een goeie coach maakt een wereld van verschil. Iedereen wordt na een tijdje non chalant. Laat z'n handen zakken. Maakt z'n combinaties niet af. Gaat spelen. Heb vaak genoeg met sparren beginners gecoacht die met meer ervaren mensen gingen sparren. Het blijven natuurlijk beginners maar wanneer ze naar je luisteren gaat het ineens meteen een heel stuk beter dan wanneer je ze gewoon hun gang laat gaan.
    Je bent coach/trainer respect voor je, maar ik kan beter ophouden dan met discussie haha. Ik bekijk het totaal objectief ben fan van beide kanten.

  16. #391
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by respect View Post
    Je bent coach/trainer respect voor je, maar ik kan beter ophouden dan met discussie haha. Ik bekijk het totaal objectief ben fan van beide kanten.
    Ik ben geen coach/trainer. Maar ik doe het alweer een tijdje. En soms help ik nieuwelingen een beetje.

  17. #392
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    nimwegen
    Posts
    3.659
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by blackadder View Post
    Gast. Een goeie coach maakt een wereld van verschil. Iedereen wordt na een tijdje non chalant. Laat z'n handen zakken. Maakt z'n combinaties niet af. Gaat spelen. Heb vaak genoeg met sparren beginners gecoacht die met meer ervaren mensen gingen sparren. Het blijven natuurlijk beginners maar wanneer ze naar je luisteren gaat het ineens meteen een heel stuk beter dan wanneer je ze gewoon hun gang laat gaan.
    een goed team en een goede coach zijn idd erg belangrijk. Maar het is wat kort door de bocht van de GG hoek om nu te beweren dat AO zonder hun niks was geweest....het is natuurlijk heel makkelijk gezegd: zonder ons was AO nooit aan de top gekomen....

    maar ja, voor hetzelfde geld was AO bij een ander team terechtgekomen die hem NOG beter hadden begeleid, dat zullen we nooit weten. Op LHW blijven vechten in Pride was uiteindelijk niet zo'n succes en ik neem aan dat ie dat besloten heeft in overleg met z'n management en trainers...kan gebeuren...hij heeft vervolgens ook in overleg de stap naar HW gemaakt

    Persoonlijk denk dat AO een uitzonderlijk sterke en getalenteerde knokker is die het zonder GG maar MET een ander team ook gemaakt zou hebben, of hij dan nu minder ver zou zijn of zelfs verder zullen we nooit weten.
    toen pissen plassen werd is het gezeik begonnen!

  18. #393
    Join Date
    Oct 2008
    Posts
    472
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by blackadder View Post
    Gast. Een goeie coach maakt een wereld van verschil. Iedereen wordt na een tijdje non chalant. Laat z'n handen zakken. Maakt z'n combinaties niet af. Gaat spelen. Heb vaak genoeg met sparren beginners gecoacht die met meer ervaren mensen gingen sparren. Het blijven natuurlijk beginners maar wanneer ze naar je luisteren gaat het ineens meteen een heel stuk beter dan wanneer je ze gewoon hun gang laat gaan.
    X2"verstand van zaken"

  19. #394
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by TOON View Post
    een goed team en een goede coach zijn idd erg belangrijk. Maar het is wat kort door de bocht van de GG hoek om nu te beweren dat AO zonder hun niks was geweest....het is natuurlijk heel makkelijk gezegd: zonder ons was AO nooit aan de top gekomen....
    Misschien had ie het met een ander team net zo ver gebracht of niet. Zoals je zelf zegt zullen we dat niet weten. Maar er wordt hier erg neerbuigend over GG's bijdrage aan zijn succes gedaan. Alsof ze hem alleen maar een t-shirt met hun logo hebben aangedaan en met hem naar de ring zijn gelopen.

  20. #395
    Join Date
    Oct 2008
    Posts
    472
    vCash
    126000

    Default

    Al meer dan 10jaar.........

  21. #396
    Join Date
    Oct 2008
    Posts
    472
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by thefxr View Post
    Ik vind juist dat GG neerbuigend naar Alistair toe doet, toen hij nog bij de familie zat werd hij op handen gedragen!
    Ze gunnen AO toch ook de overwinning de 30ste ( niet echt neerbuigend ) ....

  22. #397
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by thefxr View Post
    Ik vind juist dat GG neerbuigend naar Alistair toe doet, toen hij nog bij de familie zat werd hij op handen gedragen!
    En ineens is het volgens hem een Mickey Mouse management en doet en regelt hij alles zelf, behalve zijn contracten lezen, en zijn zij een 'harmfull' management. Kan me voorstellen dat ze enigzins pissed off zijn. Helemaal als je de commentaren van Cor, Marloes, Bas Rutten en Shannon Knapp erbij betrekt. Dat wekt toch meer de indruk van iemand die de middelvinger naar zijn oude team opsteekt omdat hij zo zelf meer overhoudt. Zou niet de eerste zijn die voor geld zwicht. Overeem wil er verder niks over kwijt omdat ie niet 'de vuile was' wil buitenhangen. Nadat hij ze eerst nog snel even publiekelijk door het slijk heeft gehaald.

  23. #398
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    Quote Originally Posted by blackadder View Post
    En ineens is het volgens hem een Mickey Mouse management en doet en regelt hij alles zelf, behalve zijn contracten lezen, en zijn zij een 'harmfull' management. Kan me voorstellen dat ze enigzins pissed off zijn. Helemaal als je de commentaren van Cor, Marloes, Bas Rutten en Shannon Knapp erbij betrekt. Dat wekt toch meer de indruk van iemand die de middelvinger naar zijn oude team opsteekt omdat hij zo zelf meer overhoudt. Zou niet de eerste zijn die voor geld zwicht. Overeem wil er verder niks over kwijt omdat ie niet 'de vuile was' wil buitenhangen. Nadat hij ze eerst nog snel even publiekelijk door het slijk heeft gehaald.
    x2

  24. #399
    Join Date
    Dec 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    3.875
    vCash
    121333

    Default

    Quote Originally Posted by blackadder View Post
    En ineens is het volgens hem een Mickey Mouse management en doet en regelt hij alles zelf, behalve zijn contracten lezen, en zijn zij een 'harmfull' management. Kan me voorstellen dat ze enigzins pissed off zijn. Helemaal als je de commentaren van Cor, Marloes, Bas Rutten en Shannon Knapp erbij betrekt. Dat wekt toch meer de indruk van iemand die de middelvinger naar zijn oude team opsteekt omdat hij zo zelf meer overhoudt. Zou niet de eerste zijn die voor geld zwicht. Overeem wil er verder niks over kwijt omdat ie niet 'de vuile was' wil buitenhangen. Nadat hij ze eerst nog snel even publiekelijk door het slijk heeft gehaald.
    3x
    "Toto, I've got a feeling we're not in Kansas anymore."

  25. #400
    Join Date
    Oct 2008
    Posts
    472
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by blackadder View Post
    En ineens is het volgens hem een Mickey Mouse management en doet en regelt hij alles zelf, behalve zijn contracten lezen, en zijn zij een 'harmfull' management. Kan me voorstellen dat ze enigzins pissed off zijn. Helemaal als je de commentaren van Cor, Marloes, Bas Rutten en Shannon Knapp erbij betrekt. Dat wekt toch meer de indruk van iemand die de middelvinger naar zijn oude team opsteekt omdat hij zo zelf meer overhoudt. Zou niet de eerste zijn die voor geld zwicht. Overeem wil er verder niks over kwijt omdat ie niet 'de vuile was' wil buitenhangen. Nadat hij ze eerst nog
    snel even publiekelijk door het slijk heeft gehaald.
    X4

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •