MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 22 of 28 FirstFirst ... 12181920212223242526 ... LastLast
Results 526 to 550 of 698
  1. #526
    Join Date
    Jun 2010
    Posts
    127
    vCash
    126000

    Default

    ik denk gewoon dat alistair stiekem in america zijn batman pak aan trekt en dat gg gewoon geen batmobiel wilde maken dus heeft hij maar ze eigen batmobiel geregeld

    allemaal politieke stapjes, langzaam bij beetje..

    oke flauw sorrie
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #527
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    12
    vCash
    126000

    Default

    Het staat best leip, zo'n batmobiel... Nou nog een overeenkomst waar ze samen mee kunnen leven, en hij leeft nog lang en gelukkig

  3. #528
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    1.388
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by GG Wouter View Post
    Het staat best leip, zo'n batmobiel... Nou nog een overeenkomst waar ze samen mee kunnen leven, en hij leeft nog lang en gelukkig

  4. #529
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    12
    vCash
    126000

    Default

    Leuke foto, goeie response!

  5. #530
    Join Date
    Jun 2010
    Posts
    127
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by GG Wouter View Post
    Het staat best leip, zo'n batmobiel... Nou nog een overeenkomst waar ze samen mee kunnen leven, en hij leeft nog lang en gelukkig
    en dan een vraag, waarom zou hij zonder golden glory geen gelukkig leven hebben?
    volgens mij zit alistair er niet zo erg mee volgens mij is het meer GG die met de gebakken bananen(of was het nou peren?) zit ...

    voor de rest was het maar een grap batman bestaat helemaal niet!

  6. #531
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    122
    vCash
    126000

    Unhappy

    voor de rest was het maar een grap batman bestaat helemaal niet![/QUOTE]


    Niet ?

  7. #532
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    25
    vCash
    126000

    Default

    Al mijn kinderdromen.... WEG..... waarom vertel je nu pas dat hij niet bestaat Boelly92? :'(

  8. #533
    Join Date
    Jan 2005
    Location
    Amsterdam / Alkmaar / Napoli
    Posts
    3.368
    vCash
    126000

    Default

    lol @ die foto!! hahaha
    "Morte prima di disonore"
    ------------------
    ***MejiroGym***

  9. #534
    Join Date
    Oct 2008
    Posts
    472
    vCash
    126000

    Default

    [QUOTE=Boelly92;1105214]en dan een vraag, waarom zou hij zonder golden glory geen gelukkig leven hebben?


    nu idd wel, aangezien hij mede door GG binnen is... ze hebben aan beiden kanten flink gewerkt om naar de top te gaan. ( Don't forget where your came from ! ) GG


  10. #535
    Join Date
    Jun 2010
    Posts
    127
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by varitas et aequitas View Post
    voor de rest was het maar een grap batman bestaat helemaal niet!

    Niet ?
    Quote Originally Posted by Freak View Post
    Al mijn kinderdromen.... WEG..... waarom vertel je nu pas dat hij niet bestaat Boelly92? :'(
    helaas helaas ik leef met jullie mee 1 minuut stilte voor het niet bestaan van onze held,,
    aan de zonnige kant hebben we wel weer UBERMAN! die de kwaadaardige brock lesnar gaat verslaan op oudjaars avond om deze wereld te redden van zijn duivelse plannen! wat GG betreft die is underdecover gewoon bezig met een nieuwe superheld soort van robin...? hmmm onze enige echte ZIMMERMEN!!!

  11. #536
    Join Date
    Jun 2010
    Posts
    127
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by S-ven View Post
    nu idd wel, aangezien hij mede door GG binnen is... ze hebben aan beiden kanten flink gewerkt om naar de top te gaan. ( Don't forget where your came from ! ) GG

    ja dat is waar zo denk ik ook maar je moet toch zeker ergens de grens trekken(ik beschuldig niemand) maar alistair heeft vast een reden dat hij deze beslissing genomen heeft. ik heb zoiets accepteer zijn beslissing en ga niet kinderachtig het hele team verhaaltjes laten posten..? als ik nu gewoon vanuit mijn oogpunt kijkt neig ik alistair meer te geloven als gg et lijkt als gg alleen maar dingen loopt te vertellen omdat hun de o zo zielige en goede management zijn.
    begrijp me niet verkeerd kies geen kant mrr vind et kinderachtig.

    ik kan 20 jaar met een mokkel zijn maar et kan zijn dat er iets gebeurd of ik iets in me hoofd heb en daar is zij niet mee eens is en dat et dan einde verhaal is en ja soms is er gewoon maar 1 partij tevrede en de ander gaat met modder gooien in de hoop dat die terug komt soort van wanhoop ofso..

    althans zo zie ik het

  12. #537
    Join Date
    Dec 2011
    Posts
    12
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Boelly92 View Post
    ja dat is waar zo denk ik ook maar je moet toch zeker ergens de grens trekken(ik beschuldig niemand) maar alistair heeft vast een reden dat hij deze beslissing genomen heeft. ik heb zoiets accepteer zijn beslissing en ga niet kinderachtig het hele team verhaaltjes laten posten..? als ik nu gewoon vanuit mijn oogpunt kijkt neig ik alistair meer te geloven als gg et lijkt als gg alleen maar dingen loopt te vertellen omdat hun de o zo zielige en goede management zijn.
    begrijp me niet verkeerd kies geen kant mrr vind et kinderachtig.

    ik kan 20 jaar met een mokkel zijn maar et kan zijn dat er iets gebeurd of ik iets in me hoofd heb en daar is zij niet mee eens is en dat et dan einde verhaal is en ja soms is er gewoon maar 1 partij tevrede en de ander gaat met modder gooien in de hoop dat die terug komt soort van wanhoop ofso..

    althans zo zie ik het

  13. #538
    Join Date
    Dec 2011
    Posts
    12
    vCash
    126000

    Default

    Ik ben het daar niet mee eens als je afspraken heb gemaak en er ook nog voor getekend moet je het nakomen want gg is altijd goed voor hem geweest

  14. #539
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oldenzaal
    Posts
    1.839
    vCash
    126000

    Default

    Kan hier geen slotje op!!!!!!

    man man man....

    osu

  15. #540
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.302
    vCash
    371929

    Default

    Quote Originally Posted by Boem Boem View Post
    Kan hier geen slotje op!!!!!!

    man man man....

    osu
    Deze laten we nog wel even open, de rechtzaak moet namelijk nog komen, neem ik aan.

  16. #541
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    122
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Richelieu View Post
    Deze laten we nog wel even open, de rechtzaak moet namelijk nog komen, neem ik aan.
    Tenzij ze het samen oplossen. Anders blijft deze wel heel lang open.

  17. #542
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Misteryland Piramid Floriade
    Posts
    7.063
    vCash
    126000

    Default

    grootste issue ooit en langste topic ooit op mixfight?

  18. #543
    Join Date
    Jun 2010
    Posts
    127
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Silat View Post
    grootste issue ooit en langste topic ooit op mixfight?
    kan me vaag herinneren dat er nog wel langere waren/zijn

  19. #544
    Join Date
    Nov 2010
    Posts
    3.351
    vCash
    125990

    Default

    Bij verre niet het langste topic
    Ni politicien ni militaire, je ne suis qu'un troubadour...

  20. #545
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    nimwegen
    Posts
    3.659
    vCash
    126000

    Default

    iets met een kabouter in het sprookjesbos toch?
    toen pissen plassen werd is het gezeik begonnen!

  21. #546
    Join Date
    Dec 2004
    Posts
    81
    vCash
    132793

    Default

    Quote Originally Posted by Richelieu View Post
    Deze laten we nog wel even open, de rechtzaak moet namelijk nog komen, neem ik aan.
    Net of er dan geen nieuw topics over kunnen worden geopend.

    Denk ook niet dat het een aanwinst is voor de vechtsport in ze algemeen en zolang het in leven gehouden wordt, zal iedereen die toevallig een keer op MF komt (evt. journalisten) kunnen lezen wat een puinhoop het weer is in vechtsportland. Daarom in het belang van de vechtsport zou ik het helemaal niet erg vinden als dit topic nu een keer verdwijnt van de 1ste pagina, wie er dan ook gelijk mag hebben in deze modderpartij.

    Ben met je eens dat iedereen recht heeft op nieuws, maar moeten wij dat als vechtsportliefhebbers nou iedere dag brengen op de 1ste pagina van ons forum, En zal eerlijk bekennen dat GG mijn voorkeur heeft in deze hele soap maar vindt het niet nodig dat een groot kampioen zo iedere dag te kijk wordt gezet op de grootste vechtsportsite van de Benelux.

    Osu

  22. #547
    Join Date
    May 2009
    Posts
    2.581
    vCash
    126238

    Default

    Het zijn maar een paar mensen die een beetje door blijven babbelen. De andere 99% kan het inmiddels al geen donder meer schelen joh. Als een paar mensen willen blijven ouwehoeren hierover om elkaar op te hemelen of de tegenpartij af te zeiken dan so be it. Tzal me een worst wezen, tlijkt me onnodig om dan maar te gaan censureren in 'vechtsportbelang'.

  23. #548
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    5.649
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by OXY View Post
    Net of er dan geen nieuw topics over kunnen worden geopend.

    Denk ook niet dat het een aanwinst is voor de vechtsport in ze algemeen en .... Daarom in het belang van de vechtsport zou ik het helemaal niet erg vinden als dit topic nu een keer verdwijnt van de 1ste pagina, wie er dan ook gelijk mag hebben in deze modderpartij.

    Ben met je eens dat iedereen recht heeft op nieuws, maar moeten wij dat als vechtsportliefhebbers nou iedere dag brengen op de 1ste pagina van ons forum, En zal eerlijk bekennen dat GG mijn voorkeur heeft in deze hele soap maar vindt het niet nodig dat een groot kampioen zo iedere dag te kijk wordt gezet op de grootste vechtsportsite van de Benelux.

    Osu

    ja man, laten we cencuur toepassen, omdat jij het wilt.

    oxymoron


    all animals are equal, but some animals are more equal than others

    ik heb speciaal voor jou een boekenlijstje samengesteld: 1984- Brave New World en -Animal Farm
    Ze zijn ook in het Nederlands vertaald, misschien zelfs als luisterboek verkrijgbaar.
    "If you have to stop and think, it's too late"

  24. #549
    Join Date
    Jun 2007
    Location
    Veldhoven
    Posts
    3.382
    vCash
    122681

    Default

    Even iets anders, ik heb op twitter gelezen dat Overeem weer terug is in Nederland o.a. omdat z'n training bij Extreme Couture tegenviel.
    Weet iemand hier meer over, als het όberhaupt al waar is?

  25. #550
    Join Date
    Jun 2007
    Location
    Veldhoven
    Posts
    3.382
    vCash
    122681

    Default

    Quote Originally Posted by thefxr View Post
    je loopt erg achter, hij is weken terug, ivm een ziek familielid.
    Ja, z'n moeder.
    Alleen vroeg ik me af of het waar was dat het bij extreme Couture tegenviel.

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •