MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 4 of 21 FirstFirst 1234567814 ... LastLast
Results 76 to 100 of 627

Hybrid View

  1. #1
    Join Date
    Dec 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    3.875
    vCash
    121333

    Default

    Quote Originally Posted by JeanJaques View Post
    Is niet zo moeilijk om die te omzeilen toch.. ? IP check is zo achterhaald ;-)
    Ja laten we het nog spannender maken!!!!!
    "Toto, I've got a feeling we're not in Kansas anymore."

  2. #2
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    5.649
    vCash
    126000

    Default

    Ik heb precies het zelfde gevoel dat ik krijg als ik naar de serie Spartacus kijk.
    Net als je denkt, het kán niet smeriger......

    popcorn!!!
    "If you have to stop and think, it's too late"

  3. #3
    Join Date
    Dec 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    3.875
    vCash
    121333

    Default

    Quote Originally Posted by JeanJaques View Post
    Toen dat wijf handmatig werd gepenetreerd door een wilde en iedereen toekeek?..
    Wat een top serie is het ook!!
    "Toto, I've got a feeling we're not in Kansas anymore."

  4. #4
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    1.347
    vCash
    126000

    Default

    Ik had mij altijd voorgehouden om niet te reageren omdat ik goed samen heb gewerkt met zowel GG en Alistair en ik mezelf niet wil mengen in een discussie wat toch voor een rechter zal worden uitgevochten. Immers hij zal bepalen wie gelijk heeft in deze vervelende zaak voor iedereen. Heb mij altijd ingezet voor niet alleen Alistair maar ook Golden Glory vandaar dat ik ook helemaal geen kant wil kiezen maar als een vriend van mij persoonlijk wordt aangevallen dan kan ik niks anders en dat is voor hem opkomen, onder mijn eigen naam wel te verstaan!!

    Davinci zal wel een alias zijn voor Bas Boon of een vriend van hem die deze informatie toegespeeld krijgt. Er staan namelijk details in die alleen het management kan weten want sommige dingen wist ik zelf niet eens. Wel wil ik zeggen dat ik zijn post niet alleen onprofessioneel vind maar vooral vreemd aangezien hij best zijn hand in eigen boezem mag steken. Erg schokkend dat deze moraalridder praat over justitie want dan verwijs ik hem graag naar zijn eigen team want die zijn ook niet allemaal brandschoon. Mensen maken nou eenmaal fouten en niemand is perfect, het is dan ook erg kinderachtig om te lezen dat men privé dingen erbij gaat halen. Dat Valentijn, die helemaal niks met deze situatie te maken heeft ook wordt aangehaald getuigd van lafheid.

    Oh by the way; Stefan Struve en Gegard Mousasi onder betaald? Ik kan je zeggen dat er voor Mousasi prima is onderhandeld en Struve heeft gekozen voor zekerheid want beide worden tenminste wel netjes betaald. Mousasi werd zelf nog in Japan betaald terwijl veel vechters nog geld kregen, kan ik van de huidige K-1 winnaar niet zeggen. Het is ook heel typisch Bas Boon om andere ex-Golden Glory vechters naar beneden te halen en vechters van een ander management. Kijk eerst naar je eigen team zou ik zeggen en bemoei je minder met andere.

    Heb Alistair ook gesproken en hij zal niet reageren, ik hoop dat jullie dit begrijpen want het lijkt mij niet verstandig om mee te doen aan dit circus waarbij men op persoonlijk titel dingen op het internet gaat zetten. Ik zal mij dan ook niet verlagen door dingen te roepen die Golden Glory in het verleden wel of niet heeft gedaan voor zijn vechters want in een relatie zijn er altijd dingen die beter hadden gekund of dingen die juist heel goed zijn gegaan.

    Mijn advies naar Misha en Davinci; focus niet op de negatieve maar juist op de positieve dingen in het leven. Het zal je zeker goed gaan doen. Nu hopen dat Nieky Holzken en Filip Verlinden de MPL gaan winnen en dat Saki van Badr gaat winnen en dat Siyar snel zijn debuut kan maken in de UFC. Vechters waar ik altijd voor zal blijven juichen, dat zijn de dingen waar je beter je tijd aan kan gaan besteden i.p.v. Alistair naar beneden halen.

    Ik ben niet van plan om te blijven reageren want ik zal n.a.v. dit verhaal weer een hoop dingen naar mijn hoofd gesmeten krijgen maar ik moest het gewoon van mijn afschrijven want hou het gewoon leuk mensen en laten we discussiëren over de sport waar wij allemaal zo gek van zijn en ons niet verlagen door persoonlijk te worden. Daar is wat mij betreft het internet niet voor bedoeld. Beide partijen hebben er voor gekozen om dit via rechtszaak te laten beslechten dus laten wij het professioneel houden en gewoon rustig afwachten.

    Groetjes

    Fabrice

  5. #5
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mixfight.nl/Nederland/Thailand...
    Posts
    21.524
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Fasada View Post
    Ik had mij altijd voorgehouden om niet te reageren omdat ik goed samen heb gewerkt met zowel GG en Alistair en ik mezelf niet wil mengen in een discussie wat toch voor een rechter zal worden uitgevochten. Immers hij zal bepalen wie gelijk heeft in deze vervelende zaak voor iedereen. Heb mij altijd ingezet voor niet alleen Alistair maar ook Golden Glory vandaar dat ik ook helemaal geen kant wil kiezen maar als een vriend van mij persoonlijk wordt aangevallen dan kan ik niks anders en dat is voor hem opkomen, onder mijn eigen naam wel te verstaan!!

    Davinci zal wel een alias zijn voor Bas Boon of een vriend van hem die deze informatie toegespeeld krijgt. Er staan namelijk details in die alleen het management kan weten want sommige dingen wist ik zelf niet eens. Wel wil ik zeggen dat ik zijn post niet alleen onprofessioneel vind maar vooral vreemd aangezien hij best zijn hand in eigen boezem mag steken. Erg schokkend dat deze moraalridder praat over justitie want dan verwijs ik hem graag naar zijn eigen team want die zijn ook niet allemaal brandschoon. Mensen maken nou eenmaal fouten en niemand is perfect, het is dan ook erg kinderachtig om te lezen dat men privé dingen erbij gaat halen. Dat Valentijn, die helemaal niks met deze situatie te maken heeft ook wordt aangehaald getuigd van lafheid.

    Oh by the way; Stefan Struve en Gegard Mousasi onder betaald? Ik kan je zeggen dat er voor Mousasi prima is onderhandeld en Struve heeft gekozen voor zekerheid want beide worden tenminste wel netjes betaald. Mousasi werd zelf nog in Japan betaald terwijl veel vechters nog geld kregen, kan ik van de huidige K-1 winnaar niet zeggen. Het is ook heel typisch Bas Boon om andere ex-Golden Glory vechters naar beneden te halen en vechters van een ander management. Kijk eerst naar je eigen team zou ik zeggen en bemoei je minder met andere.

    Heb Alistair ook gesproken en hij zal niet reageren, ik hoop dat jullie dit begrijpen want het lijkt mij niet verstandig om mee te doen aan dit circus waarbij men op persoonlijk titel dingen op het internet gaat zetten. Ik zal mij dan ook niet verlagen door dingen te roepen die Golden Glory in het verleden wel of niet heeft gedaan voor zijn vechters want in een relatie zijn er altijd dingen die beter hadden gekund of dingen die juist heel goed zijn gegaan.

    Mijn advies naar Misha en Davinci; focus niet op de negatieve maar juist op de positieve dingen in het leven. Het zal je zeker goed gaan doen. Nu hopen dat Nieky Holzken en Filip Verlinden de MPL gaan winnen en dat Saki van Badr gaat winnen en dat Siyar snel zijn debuut kan maken in de UFC. Vechters waar ik altijd voor zal blijven juichen, dat zijn de dingen waar je beter je tijd aan kan gaan besteden i.p.v. Alistair naar beneden halen.

    Ik ben niet van plan om te blijven reageren want ik zal n.a.v. dit verhaal weer een hoop dingen naar mijn hoofd gesmeten krijgen maar ik moest het gewoon van mijn afschrijven want hou het gewoon leuk mensen en laten we discussiëren over de sport waar wij allemaal zo gek van zijn en ons niet verlagen door persoonlijk te worden. Daar is wat mij betreft het internet niet voor bedoeld. Beide partijen hebben er voor gekozen om dit via rechtszaak te laten beslechten dus laten wij het professioneel houden en gewoon rustig afwachten.

    Groetjes

    Fabrice
    Bedankt voor je reactie Fabrice!

  6. #6
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    126
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Fasada View Post
    Ik had mij altijd voorgehouden om niet te reageren omdat ik goed samen heb gewerkt met zowel GG en Alistair en ik mezelf niet wil mengen in een discussie wat toch voor een rechter zal worden uitgevochten. Immers hij zal bepalen wie gelijk heeft in deze vervelende zaak voor iedereen. Heb mij altijd ingezet voor niet alleen Alistair maar ook Golden Glory vandaar dat ik ook helemaal geen kant wil kiezen maar als een vriend van mij persoonlijk wordt aangevallen dan kan ik niks anders en dat is voor hem opkomen, onder mijn eigen naam wel te verstaan!!

    Davinci zal wel een alias zijn voor Bas Boon of een vriend van hem die deze informatie toegespeeld krijgt. Er staan namelijk details in die alleen het management kan weten want sommige dingen wist ik zelf niet eens. Wel wil ik zeggen dat ik zijn post niet alleen onprofessioneel vind maar vooral vreemd aangezien hij best zijn hand in eigen boezem mag steken. Erg schokkend dat deze moraalridder praat over justitie want dan verwijs ik hem graag naar zijn eigen team want die zijn ook niet allemaal brandschoon. Mensen maken nou eenmaal fouten en niemand is perfect, het is dan ook erg kinderachtig om te lezen dat men privé dingen erbij gaat halen. Dat Valentijn, die helemaal niks met deze situatie te maken heeft ook wordt aangehaald getuigd van lafheid.

    Heb Alistair ook gesproken en hij zal niet reageren, ik hoop dat jullie dit begrijpen want het lijkt mij niet verstandig om mee te doen aan dit circus waarbij men op persoonlijk titel dingen op het internet gaat zetten. Ik zal mij dan ook niet verlagen door dingen te roepen die Golden Glory in het verleden wel of niet heeft gedaan voor zijn vechters want in een relatie zijn er altijd dingen die beter hadden gekund of dingen die juist heel goed zijn gegaan.

    Ik ben niet van plan om te blijven reageren want ik zal n.a.v. dit verhaal weer een hoop dingen naar mijn hoofd gesmeten krijgen maar ik moest het gewoon van mijn afschrijven want hou het gewoon leuk mensen en laten we discussiëren over de sport waar wij allemaal zo gek van zijn en ons niet verlagen door persoonlijk te worden. Daar is wat mij betreft het internet niet voor bedoeld. Beide partijen hebben er voor gekozen om dit via rechtszaak te laten beslechten dus laten wij het professioneel houden en gewoon rustig afwachten.

    Groetjes

    Fabrice
    Ik ben inderdaad een goede vriend van Bas Boon, hij zit nog in China maar zal binnekort wel terug zijn in Thailand voor het GG trainingkamp.
    Bas heeft helaas besloten om niet meer te posten op forums hij heeft het te druk en weet dat sommige mensen helemaal niet tegen de waarheid kunnen en al net zo een slecht gevoel hebben voor humor.
    De man is altijd positief en vol humor, twee dagen na vertrek van AO komt hij met de aankondiging dat Siyar en Einemo een contract hebben bij de UFC, niet lang daarna winnen Filip en Nieky hun eerste wedstrijd bij de MPL en dan wint Robin van Roosmalen ook nog het It's Showtime toernooi.

    De Hr Boon moest na 12 jaar in de media vernemen dat de Hr Overeem was opgestapt, desondanks stuurde de Hr Boon via zijn advocaat een brief naar AO zonder heisa in de media.

    Het is AO die gelijk in de pers schreeuwt dat het GG management morans zijn en een mickey mouse management was en heel slecht voor hem is geweest etc.
    Het was AO die heel slecht ging spreken over het GG management naar andere GG vechters en eigenlijk gewoon een coup aan het plegen was, de pot verwijt de ketel......
    Broer Valentijn voorop, niks als slecht praten en klagen over het management en dat van een vechter die meer als de helft van zijn wedstrijden verliest en de helft van de tijd nooit komt opdagen als er getraint word en rookt als een schoorsteen.
    Ik snap wel dat AO de publieke opinie probeert te winnen maar dan moet je niet gek staan te kijken dat door al zijn beledigingen en aantijgingen er reacties gaan komen van aanhangers van GG of haters va AO.

    De publieke opinie zal wel veranderen als aan het licht komt waarom het zo moeilijk was voor het GG management om AO te boeken in de states. Maar goed Fasada ik lees wat je schrijft en je klink best amicaal, misschien kun jij AO overtuigen om het juiste te doen?
    Gewoon onderling tot een oplossing komen zonder advocaten en juristen en media circus en dan ieder een eigen weg gaan.

    The greatest deception men suffer is from their own opinions.
    Last edited by davinci; 14-11-2011 at 15:44.

  7. #7
    Join Date
    Sep 2009
    Posts
    140
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by davinci View Post
    Ik ben inderdaad een goede vriend van Bas Boon, hij zit nog in China maar zal binnekort wel terug zijn in Thailand voor het GG trainingkamp.
    Bas heeft helaas besloten om niet meer te posten op forums hij heeft het te druk en weet dat sommige mensen helemaal niet tegen de waarheid kunnen en al net zo een slecht gevoel hebben voor humor.
    De man is altijd positief en vol humor, twee dagen na vertrek van AO komt hij met de aankondiging dat Siyar en Einemo een contract hebben bij de UFC, niet lang daarna winnen Filip en Nieky hun eerste wedstrijd bij de MPL en dan wint Robin van Roosmalen ook nog het It's Showtime toernooi.

    De Hr Boon moest na 12 jaar in de media vernemen dat de Hr Overeem was opgestapt, desondanks stuurde de Hr Boon via zijn advocaat een brief naar AO zonder heisa in de media.

    Het is AO die gelijk in de pers schreeuwt dat het GG management morans zijn en een mickey mouse management was en heel slecht voor hem is geweest etc.
    Het was AO die heel slecht ging spreken over het GG management naar andere GG vechters en eigenlijk gewoon een coup aan het plegen was, de pot verwijt de ketel......
    Broer Valentijn voorop, niks als slecht praten en klagen over het management en dat van een vechter die meer als de helft van zijn wedstrijden verliest en de helft van de tijd nooit komt opdagen als er getraint word en rookt als een schoorsteen.
    Ik snap wel dat AO de publieke opinie probeert te winnen maar dan moet je niet gek staan te kijken dat door al zijn beledigingen en aantijgingen er reacties gaan komen van aanhangers van GG of haters va AO.

    De publieke opinie zal wel veranderen als aan het licht komt waarom het zo moeilijk was voor het GG management om AO te boeken in de states. Maar goed Fasada ik lees wat je schrijft en je klink best amicaal, misschien kun jij AO overtuigen om het juiste te doen?
    Gewoon onderling tot een oplossing komen zonder advocaten en juristen en media circus en dan ieder een eigen weg gaan.

    The greatest deception men suffer is from their own opinions.

    3x raden waarom dat was......

  8. #8
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mixfight.nl/Nederland/Thailand...
    Posts
    21.524
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by JeanJaques View Post
    Mooie reactie..

    Waar staat MF hier eigenlijk in?

    Ik heb het gevoel dat er karaktermoord wordt gepleegd hier en daar wordt weinig aan gedaan.. is daar een reden voor? Justinian of iemand anders?
    Wij kiezen geen kant. Uiteraard heb ik wel een mening in deze, maar dat is niet echt relevant. Ik heb niet alle informatie en ben dus ook gewoon afhankelijk van hetgeen me wordt verteld door beide partijen. Wel is het denk ik belangrijk te vertellen dat ik voordat ik beide stukken heb geplaatst met Fabrice heb gebeld en gevraagd naar een reactie. Dat lijkt me niet alleen netjes om te doen, maar het is ook goed om beide kanten van het verhaal te kennen.

  9. #9
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    2.471
    vCash
    126000

    Default

    DaVinci is 100% Bas Boon

  10. #10
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Bedankt voor je reactie Fabrice!
    Be a Warrior, not a Worrier

  11. #11
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    2.741
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Kemal View Post
    Bedankt voor je reactie Fabrice!
    Goede reactie fasada ( fabrice)

  12. #12
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

  13. #13
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    2.471
    vCash
    126000

    Default

    Daar stoor ik me nog het meest aan, iemand omlaag halen die hier geen moer mee te maken heeft.

  14. #14
    Join Date
    Oct 2008
    Posts
    694
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by justsomeone View Post
    Daar stoor ik me nog het meest aan, iemand omlaag halen die hier geen moer mee te maken heeft.
    Helemaal eens!

    Vraag aan Mixfight, word hier nog wat aan gedaan? De post van "Micha" en "Davinci" is ver beneden pijl, gatverdamme! Reactie verwijderen lijkt mij in deze geen vreemde vraag.

    @ Fabricenovic,

    Mooie reactie, top!

    Collina

  15. #15
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    2.471
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Collina View Post
    Helemaal eens!

    Vraag aan Mixfight, word hier nog wat aan gedaan? De post van "Micha" en "Davinci" is ver beneden pijl, gatverdamme! Reactie verwijderen lijkt mij in deze geen vreemde vraag.

    @ Fabricenovic,

    Mooie reactie, top!

    Collina
    Ik denk niet dat die post verwijderd moet worden Collina.
    Heb er sowieso al even een printscreen van genomen.
    Zo als fabrice al aangaf moet die post gedaan zijn door iemand als Bas Boon, of iemand die heel dicht bij het vuur zit.
    Nu kan iedereen lezen wat een kinderachtig zooitje het is.

  16. #16
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    5.649
    vCash
    126000

    Default

    posts verwijderen, dat slaat echt nergens op
    vrije meningsuiting, wel eens van gehoord?

    ...en we zijn allemaal aan het roddelen en dat is niet netjes -maar we doen het toch
    "If you have to stop and think, it's too late"

  17. #17
    Join Date
    Jan 2007
    Posts
    2.930
    vCash
    126000

    Default

    wow....dat Mixfight zich hiervoor leent....heel erg triest....

    Maar oh oh oh...wat is dit laag!

    Als Niecky morgen naar Slamm gaat en Saki naar IS....kunnen we dan ook dit soort acties van GG verwachten?? Horen we dan ook gedetailleerd wat zij in het verleden fout gedaan zouden hebben?

    Voor elke vechter die ook maar zou overwegen om de overstap naar GG te maken, zou ik deze topics goed doorlezen

    gatver - fucking - damme!

  18. #18
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    ach nee man, briljant dit.
    De advocaat van AO leest gewoon mee hoor...

  19. #19
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    1.388
    vCash
    126000

    Default

    DAVINCE en MICHA

    Jullie zijn zulke walgelijke mensen dat jullie bereidt zijn om iemand zijn hele prive leven en carriere onderuit te halen door dit soort prive zaken op het internet te zetten? For real??

    Wat zijn jullie toch een stelletje hopeloze kankerleiers (excuses voor de mensen die er nare ervaringen mee hebben maar ik moet me echt eventjes uitlaten voordat ik iets door me raam heen gooi), ik wens jullie echt het meeste walgelijke en pijnlijke momenten toe. Nog nooit in alle tijd dat ik addicted ben aan mixfight heb ik zooo iets laags en triest gelezen... En dat vind ik heel jammer van jou micha. Want ik had je op het intellectueel niveau aardig hoog geschat. Maar nu weet ik dat die inschatting een grote fout van me is geweest. Maar ja, ik ben hindoe en ik geloof in karma. What goes around, comes around...

    A.u.b. Justinian, wis alle zaken over Overeem zijn prive leven die hier staan gepost. Er word hier een smerig spel gespeeld met de carriere en prive leven van een van grootste sportmannen die Nederland heeft en iedereen heeft van die beschamende geheimpjes die niemand hoeft te weten. (En dat komt van iemand die absoluut geen fan is van Overeem)...

  20. #20
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    126
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Vinand View Post
    DAVINCE en MICHA

    Jullie zijn zulke walgelijke mensen dat jullie bereidt zijn om iemand zijn hele prive leven en carriere onderuit te halen door dit soort prive zaken op het internet te zetten? For real??

    Wat zijn jullie toch een stelletje hopeloze kankerleiers (excuses voor de mensen die er nare ervaringen mee hebben maar ik moet me echt eventjes uitlaten voordat ik iets door me raam heen gooi), ik wens jullie echt het meeste walgelijke en pijnlijke momenten toe. Nog nooit in alle tijd dat ik addicted ben aan mixfight heb ik zooo iets laags en triest gelezen... En dat vind ik heel jammer van jou micha. Want ik had je op het intellectueel niveau aardig hoog geschat. Maar nu weet ik dat die inschatting een grote fout van me is geweest. Maar ja, ik ben hindoe en ik geloof in karma. What goes around, comes around...

    A.u.b. Justinian, wis alle zaken over Overeem zijn prive leven die hier staan gepost. Er word hier een smerig spel gespeeld met de carriere en prive leven van een van grootste sportmannen die Nederland heeft en iedereen heeft van die beschamende geheimpjes die niemand hoeft te weten. (En dat komt van iemand die absoluut geen fan is van Overeem)...
    Beste Vinand

    Kun je mij aangeven waar ik over het prive leven begin van Allistair?
    Ik heb in de wandelgangen de nodige zaken gehoord, een meisje van een bekende buitenlandse GG vechter vertelde mij over het incident tijdens het PTA evenement (tijdens een vechtsportevenement waar Alistair zelf vocht )in het bijzijn van een dozijn getuigen, vind je dat prive?
    Dat GG de hele tijd met oude "prive" zaken te maken kreeg en dit moest oplossen is ronduit schandalig. Wel begrijpenlijk dat GG toch probeerde dit soort zaken op te lossen want als Alistair vast komt te zitten of financieel weer eens een domme beslissing maakte kreeg het management daar automatisch mee te maken.
    Alistair is verantwoordelijk voor zijn eigen handelingen, die kun je wel geheim proberen te houden of je kan je anders voordoen, maar dat soort zaken gaan niet weg.
    Als dat zijn hele prive leven was dan was het wel erg saai tot nu toe.

    Iemand de meest pijnlijke en walgelijke momenten wensen, hindoe's of niet is niet erg volwassen en klinkt nogal dramatisch....
    Ik gun AO nog steeds een geweldige carriere, maar vind ook dat hij netjes zijn zaken moet afhandelen.

    Overeem is begonnen in de pers met het uitschelden en belachelijk maken van zijn GG management en gebruikte zelfs recentelijk beelden van Bas Boon in zijn laatste docu. Volgens Alistair regelde hij alles toch al zelf? Bedoelde hij daarmee dat hij binnen anderhalf jaar 5 keer zijn paspoort kwijt raakte en zelf een nieuwe regelde?

    Ik hoop voor jouw dat het karma verhaal uitkomt, dan kan Alistair wel eens zwaar berooid terugkomen van zijn USA keuze.
    Het is makkenlijk om het management te beschuldigen maar als ik lees dat het hier om miljoenen gaat, dan heeft GG toch wel iets heel goeds gedaan. Geen enkel ander management in nederland heeft deze prestatie in de vechtsportwereld geleverd. Als je dan toch weggaat en je contract periode is nog niet af, handel dan op zich die zaak netjes af met een management/famile waar je 12 jaar bent bijgeweest.

    Nee, Alistair liet het op mixfight zetten door een goede vriend en vergat het management te bellen? En vergeleek de prestaties van trainer Martijn de Jong met die van zijn schoonmaker thuis ( 12 jaar twee handen op een guillotine schreef iemand op dit forum) en bood Martijn de Jong een bedrag voor trainen voor zijn partij tegen Lesnar wat zwaar onder de maat was (zie story cor hemmers begin van deze topic). En waar is Martijn nu? Ik hoorde dat hij net in Thailand is aangekomen voor een trainingkamp met GG.....

    Bas Boon kennende heeft zeker advocaten gebruikt om deze deal rond te maken met de UFC, waarbij AO is omringd door een nieuwe jonge "parasiet" die management kansen ziet. Deze persoon is nu zijn nieuwe zakenwaarnemer en heeft een eigen agenda. Hij weet nog geen 5% wat er zich in de vechtindustrie afspeelt en zal door de walvissen van de sport binnen no time worden opgeslokt, met een hoop ellende voor AO als gevolg.

    Het zijn sterke beelden die de weelde kunnen dragen

  21. #21
    Join Date
    Dec 2006
    Posts
    3.463
    vCash
    125799

    Default

    Even tussendoor over het "miljoenencontract" want daar is nogal onduidelijkheid over.
    Op papier zal Alistair geen miljoenen verdienen, we zien allemaal regelmatig de payscale voorbij komen waarbij de bedragen eigenlijk niet verder gaan dan $200000/$400000 dollar voor mannen als Lesnar, GSP, Silva etc.
    Dus hij zal nooit dat miljoenen bedrag krijgen van de UFC.
    Wat alleen nooit op die payscale te zien is zijn de overige inkomsten zoals PPV cuts, sponsoring en andere endorsement deals.
    Daar wordt door iedere UFC vechter het meeste op verdient.

    Wat Golden Glory wil, is 35% van die inkomsten, ALLE inkomsten en dan ook nog eens PRE tax, dus voordat er belasting overheen gaat.
    Als ik het goed begrijp (en please correct me if im wrong) zal netto dus bijna de helft van het "miljoenenbedrag" naar GG gaan, dit gaat veel verder dan een procentenpercentage van alleen de gage die de UFC betaald.
    Ik weet niet of dat normaal is in de states maar ik vind t wel héél erg veel voor zo'n management.

    Feit is dat GG niet moet doen alsof Alistair zonder GG niet zo'n deal had getekend, er zijn ZAT goeie managements die graag met een UFC title contender willen samenwerken en daar heus wel soortgelijke bedragen hadden losgekregen, Alistair blijft tenslotte een heavyweight en daar is in elke contactsport t grote geld te verdienen.
    Fighting is poetry in motion

  22. #22
    Join Date
    Dec 2008
    Location
    helmond
    Posts
    1.057
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by lopez86 View Post
    Even tussendoor over het "miljoenencontract" want daar is nogal onduidelijkheid over.
    Op papier zal Alistair geen miljoenen verdienen, we zien allemaal regelmatig de payscale voorbij komen waarbij de bedragen eigenlijk niet verder gaan dan $200000/$400000 dollar voor mannen als Lesnar, GSP, Silva etc.
    Dus hij zal nooit dat miljoenen bedrag krijgen van de UFC.
    Wat alleen nooit op die payscale te zien is zijn de overige inkomsten zoals PPV cuts, sponsoring en andere endorsement deals.
    Daar wordt door iedere UFC vechter het meeste op verdient.

    Wat Golden Glory wil, is 35% van die inkomsten, ALLE inkomsten en dan ook nog eens PRE tax, dus voordat er belasting overheen gaat.
    Als ik het goed begrijp (en please correct me if im wrong) zal netto dus bijna de helft van het "miljoenenbedrag" naar GG gaan, dit gaat veel verder dan een procentenpercentage van alleen de gage die de UFC betaald.
    Ik weet niet of dat normaal is in de states maar ik vind t wel héél erg veel voor zo'n management.

    Feit is dat GG niet moet doen alsof Alistair zonder GG niet zo'n deal had getekend, er zijn ZAT goeie managements die graag met een UFC title contender willen samenwerken en daar heus wel soortgelijke bedragen hadden losgekregen, Alistair blijft tenslotte een heavyweight en daar is in elke contactsport t grote geld te verdienen.

    Waarom is het veel voor zo'n management? Zij hebben toch het merendeel van de onderhandelingen gedaan? Zij hebben toch een miljoenencontract voor hem bedongen? En vergeet niet, hoe meer Overeem krijgt, hoe meer zij krijgen. Zij halen het onderste uit de kan voor een vechter om er zelf ook beter van te worden. Dat is bij elke tak van sport zo (bij voetbal is het helemaal schandalig want daar krijgt de manager een deel van het tekengeld, transfersom en een percentage). Maar ook bij films en muziek is het zo en daar krijgt de manager nog veel meer. Maar daarom neem je ook een manager. En dan kan je van Bas zeggen wat je wilt, maar is wel een goede manager.

    En tuurlijk zijn er ZAT goeie managers die een title contenter willen bijstaan. Maar cruciale vraag in deze is: Zou Overeem staan waar die nu staat als GG er niet was geweest. En nogmaals, je kan zeggen van Bas wat je wilt maar hij wist zijn vechters (vooral in Azië) bijzonder goed te hypen en zo hun marktwaarde op te krikken.

    Ben benieuwd!!

  23. #23
    Join Date
    Dec 2006
    Posts
    3.463
    vCash
    125799

    Default

    Quote Originally Posted by adenane View Post
    Waarom is het veel voor zo'n management? Zij hebben toch het merendeel van de onderhandelingen gedaan? Zij hebben toch een miljoenencontract voor hem bedongen? En vergeet niet, hoe meer Overeem krijgt, hoe meer zij krijgen. Zij halen het onderste uit de kan voor een vechter om er zelf ook beter van te worden. Dat is bij elke tak van sport zo (bij voetbal is het helemaal schandalig want daar krijgt de manager een deel van het tekengeld, transfersom en een percentage). Maar ook bij films en muziek is het zo en daar krijgt de manager nog veel meer. Maar daarom neem je ook een manager. En dan kan je van Bas zeggen wat je wilt, maar is wel een goede manager.

    En tuurlijk zijn er ZAT goeie managers die een title contenter willen bijstaan. Maar cruciale vraag in deze is: Zou Overeem staan waar die nu staat als GG er niet was geweest. En nogmaals, je kan zeggen van Bas wat je wilt maar hij wist zijn vechters (vooral in Azië) bijzonder goed te hypen en zo hun marktwaarde op te krikken.

    Ben benieuwd!!
    Kijk en dat is dus de vraag die ik heb.
    Ik weet niet of het "normaal" is om zulke bedragen af te staan aan managements.
    Maar blijkbaar vind Alistair van niet, want hij heeft per direct zijn spullen gepakt.
    Ik weet wel wat, maar ken het fijne niet van Amerikaanse MMA managements.
    Alistair zal heus wel informatie ingewonnen hebben bij deze en gene hierover waardoor hij zoiets had van "hee maar wacht ns even, ik wordt hier gewoon genaaid. ik ga weg".
    Als het een normale gang van zaken was was er niks aan de hand geweest en zat hij nu nogsteeds bij GG.
    Je gaat niet zomaar weg bij een team waar je al 12 jaar loyaal aan bent, en die je tot heel kort voor dit contract nog verdedigde door ZUFFA zwart te maken op internationale MMA media.

    Of Alistair een topper was geweest zonder GG?
    Dat weet ik niet en jij net zo min.
    Wat ik wel weet van Alistair is dat hij een natuur talent is en de zwaargewichtspoeling niet zo groot is.
    Hij regelde inderdaad al veel van zijn eigen training zoals voeding, huisvesting voor sparringspartners van over de grens, en heeft veel aan zijn broer te danken.
    Bovendien vocht hij al voor RINGS in Japan, dus laten we eerlijk zijn; die kans zat er heus wel in.

    Maar nogmaals, we weten het niet. Het is dan ook een domme vraag om te stellen en nog dommer om te insinueren dat je zonder GG nergens komt.
    Daar zijn mannen als Mousasi en Struve voorbeeld van.
    Fighting is poetry in motion

  24. #24
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    5.649
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Vinand View Post
    DAVINCE en MICHA

    Jullie zijn zulke walgelijke mensen dat jullie bereidt zijn om iemand zijn hele prive leven en carriere onderuit te halen door dit soort prive zaken op het internet te zetten? For real??

    Wat zijn jullie toch een stelletje hopeloze kankerleiers (excuses voor de mensen die er nare ervaringen mee hebben maar ik moet me echt eventjes uitlaten voordat ik iets door me raam heen gooi), ik wens jullie echt het meeste walgelijke en pijnlijke momenten toe. Nog nooit in alle tijd dat ik addicted ben aan mixfight heb ik zooo iets laags en triest gelezen... En dat vind ik heel jammer van jou micha. Want ik had je op het intellectueel niveau aardig hoog geschat. Maar nu weet ik dat die inschatting een grote fout van me is geweest. Maar ja, ik ben hindoe en ik geloof in karma. What goes around, comes around...

    A.u.b. Justinian, wis alle zaken over Overeem zijn prive leven die hier staan gepost. Er word hier een smerig spel gespeeld met de carriere en prive leven van een van grootste sportmannen die Nederland heeft en iedereen heeft van die beschamende geheimpjes die niemand hoeft te weten. (En dat komt van iemand die absoluut geen fan is van Overeem)...


    ik moet de rest van de reacties nog lezen, maar dit is echt hilarisch
    Volgens mij is het voor jouw karma niet bevordelijk om zo haatdragend naar anderen te zijn
    LAAT HET LOS
    "If you have to stop and think, it's too late"

  25. #25
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Inderdaad: ene crimineel zegt tegen de ander; gij zult niet stelen.

    Ik lees al een paar jaar met veel plezier de reacties van BB hier en met de reactie van Ron N. erbij verbaast het mij toch steeds meer hoe het kan dat die een succesvol agentschap van de grond hebben weten te tillen. Maar dat geheel off-topic natuurlijk.

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •