DAVINCE en MICHA

Jullie zijn zulke walgelijke mensen dat jullie bereidt zijn om iemand zijn hele prive leven en carriere onderuit te halen door dit soort prive zaken op het internet te zetten? For real??

Wat zijn jullie toch een stelletje hopeloze kankerleiers (excuses voor de mensen die er nare ervaringen mee hebben maar ik moet me echt eventjes uitlaten voordat ik iets door me raam heen gooi), ik wens jullie echt het meeste walgelijke en pijnlijke momenten toe. Nog nooit in alle tijd dat ik addicted ben aan mixfight heb ik zooo iets laags en triest gelezen... En dat vind ik heel jammer van jou micha. Want ik had je op het intellectueel niveau aardig hoog geschat. Maar nu weet ik dat die inschatting een grote fout van me is geweest. Maar ja, ik ben hindoe en ik geloof in karma. What goes around, comes around...

A.u.b. Justinian, wis alle zaken over Overeem zijn prive leven die hier staan gepost. Er word hier een smerig spel gespeeld met de carriere en prive leven van een van grootste sportmannen die Nederland heeft en iedereen heeft van die beschamende geheimpjes die niemand hoeft te weten. (En dat komt van iemand die absoluut geen fan is van Overeem)...