MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 4 of 28 FirstFirst 1234567814 ... LastLast
Results 76 to 100 of 698
  1. #76
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    West Europa
    Posts
    17.880
    vCash
    112709

    Default

    Quote Originally Posted by Bromios View Post
    ip checkje voor davinci ?

    Als de waarheid dan toch boven water moet komen wil ik wel weten of het micha of bas is die onder die naam post.
    Voordat bepaalde zaken een eigen leven gaan leiden... ik heb een ip check gedaan. Ik zie geen dubbele accounts etc.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight

    weblog voor producers, artiesten en gear lovers: Zerolatency.nl

  2. #77
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Quote Originally Posted by Justinian View Post
    Ik heb Martijn ook gesproken en zijn reactie komt inhoudelijk overeen met die van Cor.
    Ok thanks.

  3. #78
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Quote Originally Posted by Tony View Post
    Voordat bepaalde zaken een eigen leven gaan leiden... ik heb een ip check gedaan. Ik zie geen dubbele accounts etc.
    Jammer , was nog leuker geweest.

  4. #79
    Join Date
    Dec 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    3.875
    vCash
    121333

    Default

    Quote Originally Posted by JeanJaques View Post
    Is niet zo moeilijk om die te omzeilen toch.. ? IP check is zo achterhaald ;-)
    Ja laten we het nog spannender maken!!!!!
    "Toto, I've got a feeling we're not in Kansas anymore."

  5. #80
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    5.649
    vCash
    126000

    Default

    Ik heb precies het zelfde gevoel dat ik krijg als ik naar de serie Spartacus kijk.
    Net als je denkt, het kαn niet smeriger......

    popcorn!!!
    "If you have to stop and think, it's too late"

  6. #81
    Join Date
    Dec 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    3.875
    vCash
    121333

    Default

    Quote Originally Posted by JeanJaques View Post
    Toen dat wijf handmatig werd gepenetreerd door een wilde en iedereen toekeek?..
    Wat een top serie is het ook!!
    "Toto, I've got a feeling we're not in Kansas anymore."

  7. #82
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    1.347
    vCash
    126000

    Default

    Ik had mij altijd voorgehouden om niet te reageren omdat ik goed samen heb gewerkt met zowel GG en Alistair en ik mezelf niet wil mengen in een discussie wat toch voor een rechter zal worden uitgevochten. Immers hij zal bepalen wie gelijk heeft in deze vervelende zaak voor iedereen. Heb mij altijd ingezet voor niet alleen Alistair maar ook Golden Glory vandaar dat ik ook helemaal geen kant wil kiezen maar als een vriend van mij persoonlijk wordt aangevallen dan kan ik niks anders en dat is voor hem opkomen, onder mijn eigen naam wel te verstaan!!

    Davinci zal wel een alias zijn voor Bas Boon of een vriend van hem die deze informatie toegespeeld krijgt. Er staan namelijk details in die alleen het management kan weten want sommige dingen wist ik zelf niet eens. Wel wil ik zeggen dat ik zijn post niet alleen onprofessioneel vind maar vooral vreemd aangezien hij best zijn hand in eigen boezem mag steken. Erg schokkend dat deze moraalridder praat over justitie want dan verwijs ik hem graag naar zijn eigen team want die zijn ook niet allemaal brandschoon. Mensen maken nou eenmaal fouten en niemand is perfect, het is dan ook erg kinderachtig om te lezen dat men privι dingen erbij gaat halen. Dat Valentijn, die helemaal niks met deze situatie te maken heeft ook wordt aangehaald getuigd van lafheid.

    Oh by the way; Stefan Struve en Gegard Mousasi onder betaald? Ik kan je zeggen dat er voor Mousasi prima is onderhandeld en Struve heeft gekozen voor zekerheid want beide worden tenminste wel netjes betaald. Mousasi werd zelf nog in Japan betaald terwijl veel vechters nog geld kregen, kan ik van de huidige K-1 winnaar niet zeggen. Het is ook heel typisch Bas Boon om andere ex-Golden Glory vechters naar beneden te halen en vechters van een ander management. Kijk eerst naar je eigen team zou ik zeggen en bemoei je minder met andere.

    Heb Alistair ook gesproken en hij zal niet reageren, ik hoop dat jullie dit begrijpen want het lijkt mij niet verstandig om mee te doen aan dit circus waarbij men op persoonlijk titel dingen op het internet gaat zetten. Ik zal mij dan ook niet verlagen door dingen te roepen die Golden Glory in het verleden wel of niet heeft gedaan voor zijn vechters want in een relatie zijn er altijd dingen die beter hadden gekund of dingen die juist heel goed zijn gegaan.

    Mijn advies naar Misha en Davinci; focus niet op de negatieve maar juist op de positieve dingen in het leven. Het zal je zeker goed gaan doen. Nu hopen dat Nieky Holzken en Filip Verlinden de MPL gaan winnen en dat Saki van Badr gaat winnen en dat Siyar snel zijn debuut kan maken in de UFC. Vechters waar ik altijd voor zal blijven juichen, dat zijn de dingen waar je beter je tijd aan kan gaan besteden i.p.v. Alistair naar beneden halen.

    Ik ben niet van plan om te blijven reageren want ik zal n.a.v. dit verhaal weer een hoop dingen naar mijn hoofd gesmeten krijgen maar ik moest het gewoon van mijn afschrijven want hou het gewoon leuk mensen en laten we discussiλren over de sport waar wij allemaal zo gek van zijn en ons niet verlagen door persoonlijk te worden. Daar is wat mij betreft het internet niet voor bedoeld. Beide partijen hebben er voor gekozen om dit via rechtszaak te laten beslechten dus laten wij het professioneel houden en gewoon rustig afwachten.

    Groetjes

    Fabrice

  8. #83
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    2.471
    vCash
    126000

    Default

    DaVinci is 100% Bas Boon

  9. #84
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Bedankt voor je reactie Fabrice!
    Be a Warrior, not a Worrier

  10. #85
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

  11. #86
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    2.741
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Kemal View Post
    Bedankt voor je reactie Fabrice!
    Goede reactie fasada ( fabrice)

  12. #87
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mixfight.nl/Nederland/Thailand...
    Posts
    21.524
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Fasada View Post
    Ik had mij altijd voorgehouden om niet te reageren omdat ik goed samen heb gewerkt met zowel GG en Alistair en ik mezelf niet wil mengen in een discussie wat toch voor een rechter zal worden uitgevochten. Immers hij zal bepalen wie gelijk heeft in deze vervelende zaak voor iedereen. Heb mij altijd ingezet voor niet alleen Alistair maar ook Golden Glory vandaar dat ik ook helemaal geen kant wil kiezen maar als een vriend van mij persoonlijk wordt aangevallen dan kan ik niks anders en dat is voor hem opkomen, onder mijn eigen naam wel te verstaan!!

    Davinci zal wel een alias zijn voor Bas Boon of een vriend van hem die deze informatie toegespeeld krijgt. Er staan namelijk details in die alleen het management kan weten want sommige dingen wist ik zelf niet eens. Wel wil ik zeggen dat ik zijn post niet alleen onprofessioneel vind maar vooral vreemd aangezien hij best zijn hand in eigen boezem mag steken. Erg schokkend dat deze moraalridder praat over justitie want dan verwijs ik hem graag naar zijn eigen team want die zijn ook niet allemaal brandschoon. Mensen maken nou eenmaal fouten en niemand is perfect, het is dan ook erg kinderachtig om te lezen dat men privι dingen erbij gaat halen. Dat Valentijn, die helemaal niks met deze situatie te maken heeft ook wordt aangehaald getuigd van lafheid.

    Oh by the way; Stefan Struve en Gegard Mousasi onder betaald? Ik kan je zeggen dat er voor Mousasi prima is onderhandeld en Struve heeft gekozen voor zekerheid want beide worden tenminste wel netjes betaald. Mousasi werd zelf nog in Japan betaald terwijl veel vechters nog geld kregen, kan ik van de huidige K-1 winnaar niet zeggen. Het is ook heel typisch Bas Boon om andere ex-Golden Glory vechters naar beneden te halen en vechters van een ander management. Kijk eerst naar je eigen team zou ik zeggen en bemoei je minder met andere.

    Heb Alistair ook gesproken en hij zal niet reageren, ik hoop dat jullie dit begrijpen want het lijkt mij niet verstandig om mee te doen aan dit circus waarbij men op persoonlijk titel dingen op het internet gaat zetten. Ik zal mij dan ook niet verlagen door dingen te roepen die Golden Glory in het verleden wel of niet heeft gedaan voor zijn vechters want in een relatie zijn er altijd dingen die beter hadden gekund of dingen die juist heel goed zijn gegaan.

    Mijn advies naar Misha en Davinci; focus niet op de negatieve maar juist op de positieve dingen in het leven. Het zal je zeker goed gaan doen. Nu hopen dat Nieky Holzken en Filip Verlinden de MPL gaan winnen en dat Saki van Badr gaat winnen en dat Siyar snel zijn debuut kan maken in de UFC. Vechters waar ik altijd voor zal blijven juichen, dat zijn de dingen waar je beter je tijd aan kan gaan besteden i.p.v. Alistair naar beneden halen.

    Ik ben niet van plan om te blijven reageren want ik zal n.a.v. dit verhaal weer een hoop dingen naar mijn hoofd gesmeten krijgen maar ik moest het gewoon van mijn afschrijven want hou het gewoon leuk mensen en laten we discussiλren over de sport waar wij allemaal zo gek van zijn en ons niet verlagen door persoonlijk te worden. Daar is wat mij betreft het internet niet voor bedoeld. Beide partijen hebben er voor gekozen om dit via rechtszaak te laten beslechten dus laten wij het professioneel houden en gewoon rustig afwachten.

    Groetjes

    Fabrice
    Bedankt voor je reactie Fabrice!

  13. #88
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mixfight.nl/Nederland/Thailand...
    Posts
    21.524
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by JeanJaques View Post
    Mooie reactie..

    Waar staat MF hier eigenlijk in?

    Ik heb het gevoel dat er karaktermoord wordt gepleegd hier en daar wordt weinig aan gedaan.. is daar een reden voor? Justinian of iemand anders?
    Wij kiezen geen kant. Uiteraard heb ik wel een mening in deze, maar dat is niet echt relevant. Ik heb niet alle informatie en ben dus ook gewoon afhankelijk van hetgeen me wordt verteld door beide partijen. Wel is het denk ik belangrijk te vertellen dat ik voordat ik beide stukken heb geplaatst met Fabrice heb gebeld en gevraagd naar een reactie. Dat lijkt me niet alleen netjes om te doen, maar het is ook goed om beide kanten van het verhaal te kennen.

  14. #89
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    2.471
    vCash
    126000

    Default

    Daar stoor ik me nog het meest aan, iemand omlaag halen die hier geen moer mee te maken heeft.

  15. #90
    Join Date
    Oct 2008
    Posts
    694
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by justsomeone View Post
    Daar stoor ik me nog het meest aan, iemand omlaag halen die hier geen moer mee te maken heeft.
    Helemaal eens!

    Vraag aan Mixfight, word hier nog wat aan gedaan? De post van "Micha" en "Davinci" is ver beneden pijl, gatverdamme! Reactie verwijderen lijkt mij in deze geen vreemde vraag.

    @ Fabricenovic,

    Mooie reactie, top!

    Collina

  16. #91
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    2.471
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Collina View Post
    Helemaal eens!

    Vraag aan Mixfight, word hier nog wat aan gedaan? De post van "Micha" en "Davinci" is ver beneden pijl, gatverdamme! Reactie verwijderen lijkt mij in deze geen vreemde vraag.

    @ Fabricenovic,

    Mooie reactie, top!

    Collina
    Ik denk niet dat die post verwijderd moet worden Collina.
    Heb er sowieso al even een printscreen van genomen.
    Zo als fabrice al aangaf moet die post gedaan zijn door iemand als Bas Boon, of iemand die heel dicht bij het vuur zit.
    Nu kan iedereen lezen wat een kinderachtig zooitje het is.

  17. #92
    Join Date
    Dec 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    3.875
    vCash
    121333

    Default

    Een beetje Hypocriet hierzo, eerst is iedereen GG aan het bashen en wordt er van alles bijgehaald,
    van micky mouse management tot criminele organisatie aan toe...
    Nu reageren een paar gewoon terug op de verhalen ,
    spreken vrijuit en nu gaan we ineens de moraalridders uithangen???

    Beetje kinderachtig.

    een post verwijderen slaat helemaal nergens op,
    lekker een discussie voeren terwijl 1 bepaalt wat er wel en niet gezegd mag worden ...........

    Waarom mag GG als oplichters en zakkenvullers afgeschilderd worden en mag er niets over Alistair gezegd worden?
    "Toto, I've got a feeling we're not in Kansas anymore."

  18. #93
    Join Date
    Oct 2008
    Posts
    694
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Marchant View Post
    Een beetje Hypocriet hierzo, eerst is iedereen GG aan het bashen en wordt er van alles bijgehaald,
    van micky mouse management tot criminele organisatie aan toe...
    Nu reageren een paar gewoon terug op verhalen spreken vrijuit en nu gaan we de moraalridders uithangen???

    Beetje kinderachtig.

    een post verwijderen slaat helemaal nergens op,
    lekker een discussie voeren terwijl 1 bepaalt wat er wel en niet gezegd mag worden ...........

    Waarom mag GG als oplichters en zakkenvullers afgeschilderd worden en mag er niets over Alistair gezegd worden?
    @ Marchant,

    Meen je dit nou serieus? En je noemt 't ook nog eens "Kinderachtig"...

    Ik zie sommige post van je voorbij komen waar ik totaal achter sta, maar je spreek jezelf in deze wel heel erg tegen. Waarom?

    Jij als ik weten dat sommige in het verleden een "BAN" hebben gekregen of "Post" werden verwijderd niet lang niet zo erg als deze zijn.

    Gelijke monniken gelijke kappen, .. Ik stel dus geen vreemde vraag lijkt mij.

    Collina

    Maar goed, Justsomeone zal gelijk hebben! Er zal vast geen gehoor aan worden gegeven.

  19. #94
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    5.649
    vCash
    126000

    Default

    posts verwijderen, dat slaat echt nergens op
    vrije meningsuiting, wel eens van gehoord?

    ...en we zijn allemaal aan het roddelen en dat is niet netjes -maar we doen het toch
    "If you have to stop and think, it's too late"

  20. #95
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    2.471
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by davinci View Post

    Talent om te vechten had Alistair wel, helaas was zijn persoonlijke instelling verschrikkenlijk, hij kwam een aantal keren in aanraking met justitie, stak zijn geld in verkeerde zaken (management vertelde hem dat niet te doen). Management moest diverse malen alles uit de kast halen met oa een advocaat om Alistair meerdere malen uit de gevangenis te halen, een incident was omdat Alistair niet twee kwartjes wilde betalen.
    Ik hoorde zelfs dat hij op het PTA evenement een heel bekend meisje van 40Kg tegen de grond smakte omdat ze de waarheid vertelde aan de toenmalige vriendin van Alistair dat hij met een andere vriending had geboekt om naar Japan te gaan.
    Ik denk dat bepaalde "medicijnen" het resultaat hadden van dat aggressieve gedrag.
    Ook waren er de hele tijd problemen met vriedinnen van Alistair, foto's mochten niet op het internet komen , youtube videos moesten verwijderd worden want anders zou de nieuwe vriendin het thuis kunnen zien, een drama.

    Wat ik hoorde is dat Alistair juist koos om niet in de USA te vechten (niet bij strikeforce of de UFC), management wilde dit graag maar goed de insiders weten wel waarom Alistair liever voor minder in Japan of Holland vocht.


    Quote Originally Posted by micha View Post
    Daar was ik zelf bij dus niet zeggen dat ik lieg. Ze waren toen in een Golfje dat later gestolen bleek te zijn. Dit was in 2000 en ik weet nog veel meer mensen die dat toen gezien hebben.

    Dit is zo verschrikkelijk laag.
    Iemand prive zo proberen onderuit te halen, echt te erg voor woorden.
    Dit moet iemand van GG zelf zijn, die zichzelf benadeelt voelt, anders ga je dit soort dingen niet openbaar maken.
    Erg laag bij de grond, en als meneer DaVinci een beetje man is maakt ie zich gewoon bekend.

  21. #96
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    2.471
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by JeanJaques View Post
    Toen men AO er van verdacht op verschillende forums dat hij zou gebruiken.. toen werd hij met man en macht door de GG leden en groupies verdedigt dat het niet zo zou zijn. Men werd hier en daar gebanned of monddood gemaakt. Nu AO GG heeft verlaten dan gaan diezelfde mensen die AO hebben verdedigt hem op deze manier zwart maken. Sneu volk
    Dan moeten de mods ook nu consequent zijn

  22. #97
    Join Date
    Jan 2007
    Posts
    2.930
    vCash
    126000

    Default

    wow....dat Mixfight zich hiervoor leent....heel erg triest....

    Maar oh oh oh...wat is dit laag!

    Als Niecky morgen naar Slamm gaat en Saki naar IS....kunnen we dan ook dit soort acties van GG verwachten?? Horen we dan ook gedetailleerd wat zij in het verleden fout gedaan zouden hebben?

    Voor elke vechter die ook maar zou overwegen om de overstap naar GG te maken, zou ik deze topics goed doorlezen

    gatver - fucking - damme!

  23. #98
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    ach nee man, briljant dit.
    De advocaat van AO leest gewoon mee hoor...

  24. #99
    Join Date
    Dec 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    3.875
    vCash
    121333

    Default

    Quote Originally Posted by Collina View Post
    @ Marchant,

    Meen je dit nou serieus? En je noemt 't ook nog eens "Kinderachtig"...

    Ik zie sommige post van je voorbij komen waar ik totaal achter sta, maar je spreek jezelf in deze wel heel erg tegen. Waarom?

    Jij als ik weten dat sommige in het verleden een "BAN" hebben gekregen of "Post" werden verwijderd niet lang niet zo erg als deze zijn.

    Gelijke monniken gelijke kappen, .. Ik stel dus geen vreemde vraag lijkt mij.

    Collina

    Maar goed, Justsomeone zal gelijk hebben! Er zal vast geen gehoor aan worden gegeven.
    Hey Colina,

    Wat ik bedoel net kinderachtig is dat ik in de andere post ook dingen worden geroepen die GG naar beneden haalt en dan roept niemand iets;

    Quote Originally Posted by El Bambino View Post
    Beiden zitten fout?
    Wie vecht, wie vang de klappen op, wie riskeert zijn gezondheid, voor wie komen de toeschouwers ?
    De vechters hebben altijd gelijk, de managers, zaakwaarnemers etc etc, bij hun gaat het alleen maar om geld het zijn net als POOIERS, de dames het vuilen werk laten doen !
    Quote Originally Posted by Wiebe View Post
    Zeker nu Bas Boon samen met Mr Iishi een nieuwe organisatie opzet weet ik zeker dat hij nooit geprofiteerd heeft van zijn personeel die 2 komen zo betrouwbaar over.
    Quote Originally Posted by blade View Post
    hoelang heeft Overeem nou bij GG gezetten dit soort zaken zullen wel vaker voor gevallen zijn of leest die zijn contracten niet?maar goed komt wel vaker voor dat vechters uitgeknepen worden door het Management
    Quote Originally Posted by Mastenbroek View Post
    Zijn haast Don King praktijken die Bas Boon laat zien als dit allemaal waar is...
    Quote Originally Posted by Tykill View Post
    True maar ik neem aan dat je elkaar wil gaan vertrouwen. Dat GG dingen achter houdt voor Alistair is smerig. Ik denk dat Alistair idd dicht bij de waarheid zit.
    Quote Originally Posted by Bromios View Post
    Ik ben blij dat ze allemaal hun verhaal doen maar ik kan er echt met de pet niet bij hoe het kan dat een veroordeelde crimineel vanuit zijn cel interviews kan gaan geven (laat staan zijn zaken runnen).
    Quote Originally Posted by FOCUS View Post
    Ik ken mensen die een tijd geleden een contract aangeboden hebben gekregen van GG, maar dit niet hebben getekend omdat vijwel alle winst naar GG zou gaan, ze allerlei beperkingen oplegd kregen (waar je wel/niet mag trainen, sponsoring, wedstrijden enz enz enz).
    Een echt wurgcontract.


    Overigens begrijp ik niet dat GG zich een respectabele organisatie durft te noemen, als je in de gevangenis zit dan ben je een boef.


    Dit zijn maar en klein aantal voorbeelden uit de andere topic

    Persoonlijk stoor ik me ook niet aan de reactie van Davinci en of Micha, zij doen wat andere ook gedaan hebben richting GG.
    Dat het niet netjes is ben ik met je eens maar ik zie geen zware beledigingen in hun post staan en of compleet verzonnen verhalen.
    Post die verwijderd worden ben ik sowieso geen voorstander van je krijgt dan een scheef beeld van de discussie.
    Wat vindt jij nu in deze post van hun staan wat niet door de beugel kan? Misschien lees ik er overheen...
    En het kinderachtige vindt ik gelijk roepen dat bb ondervalse naam post en ipchecks moeten worden uitgevoerd, post verwijderd.........
    Puur omdat ze iets roepen (misschien iid niet zo netjes) wat andere niet willen horen..
    "Toto, I've got a feeling we're not in Kansas anymore."

  25. #100
    Join Date
    Sep 2010
    Posts
    3.038
    vCash
    126022

    Default

    Nieuwe film van Bas?The Good, The Bad, The Ugly?

    Geintje hoor... Wel blijven lachen mensuh.
    Last edited by rollermanskunk; 14-11-2011 at 16:20.

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •