MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 5 of 28 FirstFirst 12345678915 ... LastLast
Results 101 to 125 of 698
  1. #101
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    1.388
    vCash
    126000

    Default

    DAVINCE en MICHA

    Jullie zijn zulke walgelijke mensen dat jullie bereidt zijn om iemand zijn hele prive leven en carriere onderuit te halen door dit soort prive zaken op het internet te zetten? For real??

    Wat zijn jullie toch een stelletje hopeloze kankerleiers (excuses voor de mensen die er nare ervaringen mee hebben maar ik moet me echt eventjes uitlaten voordat ik iets door me raam heen gooi), ik wens jullie echt het meeste walgelijke en pijnlijke momenten toe. Nog nooit in alle tijd dat ik addicted ben aan mixfight heb ik zooo iets laags en triest gelezen... En dat vind ik heel jammer van jou micha. Want ik had je op het intellectueel niveau aardig hoog geschat. Maar nu weet ik dat die inschatting een grote fout van me is geweest. Maar ja, ik ben hindoe en ik geloof in karma. What goes around, comes around...

    A.u.b. Justinian, wis alle zaken over Overeem zijn prive leven die hier staan gepost. Er word hier een smerig spel gespeeld met de carriere en prive leven van een van grootste sportmannen die Nederland heeft en iedereen heeft van die beschamende geheimpjes die niemand hoeft te weten. (En dat komt van iemand die absoluut geen fan is van Overeem)...
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #102
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Willemstad/Miami
    Posts
    1.674
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Sluwe Fox View Post
    Wat ik begrepen heb is dat er in de eerste instantie een hele slechte deal lag voor Alistair vanuit UFC die Alistair wel wilde tekenen(5 ton dollar per wedstrijd meen ik, voor 4 wedstrijden) Ron heeft toen contact opgenomen met Dana en heeft m onder druk gezet door te zeggen dat hij een veel betere deal had liggen voor Alistair bij GG. Vandaar dat Alistair na die cut bij strikeforce op een poster heeft gestaan van GG. Was pure blufpoker. Uiteindelijk Ron contact gehad met 1 van de fertita's. Nieuwe deal opgesteld die 2miljoen dollar werd per wedstrijd voor 8 wedstrijden lang. Al met al een dikke deal. GG wilde een bepaalde percentage daarvan hebben om andere vechters van GG te betalen die nog geen geld hadden gehad van K1. Alistair wilde daar niks van weten. Enerzijds had GG Alistair geholpen aan een deal waar hij zelf alleen maar van kon dromen dus die extra bonus voor GG zou geen probleem moeten zijn, .
    USD 2 mio PER WEDSTRIJD?????? lijkt me een beetje veel. Of hij moet een ppv deal hebben gemaakt en verwachten elke keer dat hij vecht meer dan 1 mio ppv's te verkopen. Maar dat zal niet zijn gage zijn..... Anyway ALS het waar is wat je zegt lijkt me het niet gek dat Alistair zo reageert. Het management heeft goed werk gedaan, zoals verwacht wordt. Daarnaast krijgen ze nu 30% van veul......waar ze prima de andere achterstallige gages (bedrijfsrisico) van kunnen betalen.

    De soap wordt wel steeds spannender. Aankomende vechtertjes die in een autowasserij een bekende pillenboer smeken om een kans. Samen groeien ze naar de top en dan ontploft (misschien verkeerde woordkeuze hier) de relatie over geld, ivm een contract bij een organisatie die geleid wordt door ex-maffiosi. Verder gebeuren er smeuige dingen in de persoonlijke levens van de atleten en het management. Ik zeg Filmpje!
    Volgens mij is er wel een succesvolle filmproducent die hier vroeger ook poste en veel ervaring heeft met (vecht) films.....

  3. #103
    Join Date
    Sep 2010
    Posts
    3.038
    vCash
    126022

    Default

    Quote Originally Posted by appelsap View Post
    USD 2 mio PER WEDSTRIJD?????? lijkt me een beetje veel. Of hij moet een ppv deal hebben gemaakt en verwachten elke keer dat hij vecht meer dan 1 mio ppv's te verkopen. Maar dat zal niet zijn gage zijn..... Anyway ALS het waar is wat je zegt lijkt me het niet gek dat Alistair zo reageert. Het management heeft goed werk gedaan, zoals verwacht wordt. Daarnaast krijgen ze nu 30% van veul......waar ze prima de andere achterstallige gages (bedrijfsrisico) van kunnen betalen.
    UFC-fighters moeten volgens mij ook inkomsten uit sponsor-contracten afstaan aan ZUFFA. Misschien is die 2 miljoen per gevecht een totaalsom incl. PPV en sponsor-inkomsten, winst-bonus en andere extra's zoals fight of the night etc. Zoveel is dat bedrag niet als je weet dat een Lesnar of een GSP rond de 4 a 5 miljoen hebben verdiend per gevecht...

    GSP Earns Between $4-5 Million Each Fight In The UFC : FIGHTOFTHENIGHT.COM

  4. #104
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    126
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Fasada View Post
    Ik had mij altijd voorgehouden om niet te reageren omdat ik goed samen heb gewerkt met zowel GG en Alistair en ik mezelf niet wil mengen in een discussie wat toch voor een rechter zal worden uitgevochten. Immers hij zal bepalen wie gelijk heeft in deze vervelende zaak voor iedereen. Heb mij altijd ingezet voor niet alleen Alistair maar ook Golden Glory vandaar dat ik ook helemaal geen kant wil kiezen maar als een vriend van mij persoonlijk wordt aangevallen dan kan ik niks anders en dat is voor hem opkomen, onder mijn eigen naam wel te verstaan!!

    Davinci zal wel een alias zijn voor Bas Boon of een vriend van hem die deze informatie toegespeeld krijgt. Er staan namelijk details in die alleen het management kan weten want sommige dingen wist ik zelf niet eens. Wel wil ik zeggen dat ik zijn post niet alleen onprofessioneel vind maar vooral vreemd aangezien hij best zijn hand in eigen boezem mag steken. Erg schokkend dat deze moraalridder praat over justitie want dan verwijs ik hem graag naar zijn eigen team want die zijn ook niet allemaal brandschoon. Mensen maken nou eenmaal fouten en niemand is perfect, het is dan ook erg kinderachtig om te lezen dat men privι dingen erbij gaat halen. Dat Valentijn, die helemaal niks met deze situatie te maken heeft ook wordt aangehaald getuigd van lafheid.

    Heb Alistair ook gesproken en hij zal niet reageren, ik hoop dat jullie dit begrijpen want het lijkt mij niet verstandig om mee te doen aan dit circus waarbij men op persoonlijk titel dingen op het internet gaat zetten. Ik zal mij dan ook niet verlagen door dingen te roepen die Golden Glory in het verleden wel of niet heeft gedaan voor zijn vechters want in een relatie zijn er altijd dingen die beter hadden gekund of dingen die juist heel goed zijn gegaan.

    Ik ben niet van plan om te blijven reageren want ik zal n.a.v. dit verhaal weer een hoop dingen naar mijn hoofd gesmeten krijgen maar ik moest het gewoon van mijn afschrijven want hou het gewoon leuk mensen en laten we discussiλren over de sport waar wij allemaal zo gek van zijn en ons niet verlagen door persoonlijk te worden. Daar is wat mij betreft het internet niet voor bedoeld. Beide partijen hebben er voor gekozen om dit via rechtszaak te laten beslechten dus laten wij het professioneel houden en gewoon rustig afwachten.

    Groetjes

    Fabrice
    Ik ben inderdaad een goede vriend van Bas Boon, hij zit nog in China maar zal binnekort wel terug zijn in Thailand voor het GG trainingkamp.
    Bas heeft helaas besloten om niet meer te posten op forums hij heeft het te druk en weet dat sommige mensen helemaal niet tegen de waarheid kunnen en al net zo een slecht gevoel hebben voor humor.
    De man is altijd positief en vol humor, twee dagen na vertrek van AO komt hij met de aankondiging dat Siyar en Einemo een contract hebben bij de UFC, niet lang daarna winnen Filip en Nieky hun eerste wedstrijd bij de MPL en dan wint Robin van Roosmalen ook nog het It's Showtime toernooi.

    De Hr Boon moest na 12 jaar in de media vernemen dat de Hr Overeem was opgestapt, desondanks stuurde de Hr Boon via zijn advocaat een brief naar AO zonder heisa in de media.

    Het is AO die gelijk in de pers schreeuwt dat het GG management morans zijn en een mickey mouse management was en heel slecht voor hem is geweest etc.
    Het was AO die heel slecht ging spreken over het GG management naar andere GG vechters en eigenlijk gewoon een coup aan het plegen was, de pot verwijt de ketel......
    Broer Valentijn voorop, niks als slecht praten en klagen over het management en dat van een vechter die meer als de helft van zijn wedstrijden verliest en de helft van de tijd nooit komt opdagen als er getraint word en rookt als een schoorsteen.
    Ik snap wel dat AO de publieke opinie probeert te winnen maar dan moet je niet gek staan te kijken dat door al zijn beledigingen en aantijgingen er reacties gaan komen van aanhangers van GG of haters va AO.

    De publieke opinie zal wel veranderen als aan het licht komt waarom het zo moeilijk was voor het GG management om AO te boeken in de states. Maar goed Fasada ik lees wat je schrijft en je klink best amicaal, misschien kun jij AO overtuigen om het juiste te doen?
    Gewoon onderling tot een oplossing komen zonder advocaten en juristen en media circus en dan ieder een eigen weg gaan.

    The greatest deception men suffer is from their own opinions.
    Last edited by davinci; 14-11-2011 at 16:44.

  5. #105
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Inderdaad: ene crimineel zegt tegen de ander; gij zult niet stelen.

    Ik lees al een paar jaar met veel plezier de reacties van BB hier en met de reactie van Ron N. erbij verbaast het mij toch steeds meer hoe het kan dat die een succesvol agentschap van de grond hebben weten te tillen. Maar dat geheel off-topic natuurlijk.

  6. #106
    Join Date
    Dec 2005
    Posts
    528
    vCash
    126000

    Default

    In ιιn woord: SMULLEN!!!
    "I hope you've bet on me cuz this is going to last about diez secundos baby!"

  7. #107
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    Ok ik wordt uitgemaakt voor leugenaar door Collina als ik dan precies vertel wat er toen gebeurt is om aan te tonen dat het waar is wat ik zeg. Dan is het ook niet goed.

  8. #108
    Join Date
    May 2007
    Location
    n.v.t.
    Posts
    9.795
    vCash
    138328

    Default

    me buik zit vol popcorn... #what'snext
    "Some people have so much respect for their superiors
    they have none left for themselves."

  9. #109
    Join Date
    Dec 2010
    Location
    FPA / Amersfoort
    Posts
    1.480
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by appelsap View Post
    .....De soap wordt wel steeds spannender. Aankomende vechtertjes die in een autowasserij een bekende pillenboer smeken om een kans. Samen groeien ze naar de top en dan ontploft (misschien verkeerde woordkeuze hier) de relatie over geld, ivm een contract bij een organisatie die geleid wordt door ex-maffiosi. Verder gebeuren er smeuige dingen in de persoonlijke levens van de atleten en het management. Ik zeg Filmpje!
    Volgens mij is er wel een succesvolle filmproducent die hier vroeger ook poste en veel ervaring heeft met (vecht) films.....
    Da's een film die ik wil zien !!
    Ik zeg: uitwerken dat script appelsap !!
    (titelsuggestie: Guts,Glory & two smokin' brothers)
    Last edited by Mauro; 14-11-2011 at 17:16.

  10. #110
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    Iedereen is zo verontwaardigd waarom op mensen van GG zo reageren. Kijk als hij nou weg wil bij GG dan had hij dat aan kunnen geven. Luister mensen ik vind dat ik niet meer op mijn plek ben hier en ik wil weg. Dan was uiteindelijk zijn contract niet verlengd en had hij kunnen doen wat hij wil. Maar nu wacht hij totdat hij heeft getekend bij de UFC en wil hij weg en dan is opeens het een Mickey Mouse management?
    Ik beschouw heel de GG als een hechte familie en het doet nu eenmaal meer pijn als je wordt genaaid door familie dan door een wild vreemde.

    Het is gewoon heel erg triest

  11. #111
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Slome View Post
    me buik zit vol popcorn... #what'snext
    Ik heb nog een zak mini-marsjes.

  12. #112
    Join Date
    Dec 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    3.875
    vCash
    121333

    Default

    Quote Originally Posted by JeanJaques View Post
    @davinci suggereer jij dat Alistair middelen heeft gebruikt die verboden zijn in de sport, waardoor hij in die periode niet in de USA kon vechten?
    Quote Originally Posted by JeanJaques View Post
    @ Davinci Was het niet Bas die al die aantijgingen naar het adres van AO van tafel veegde hij incluis zijn onderdanen hier? Dus nu AO zijn stal heeft verlaten laat hij jou als spreekpop fungeren en geef je indirect aan dat BB ook niet te vertrouwen is als ik jouw verhaal betreft USA mag geloven..?!?

    Wat een poppenkast!
    Ga jij nu al antwoord geven op je eigen vragen????
    "Toto, I've got a feeling we're not in Kansas anymore."

  13. #113
    Join Date
    Oct 2008
    Posts
    694
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by micha View Post
    Ok ik wordt uitgemaakt voor leugenaar door Collina als ik dan precies vertel wat er toen gebeurt is om aan te tonen dat het waar is wat ik zeg. Dan is het ook niet goed.
    Micha,

    Volgens mij heeft Fabrice net een perfecte post gestuurd, zonder al teveel emoties. Laten we het daarbij houden. ..

    Je post en dat van Davinci was ver beneden pijl, daar moet je het met me eens over zijn. Volgens mij kon jij 't prima vinden met Alistair en kwam je altijd voor die jongen op hier op Mixfight.

  14. #114
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    Quote Originally Posted by Marchant View Post
    Ga jij nu al antwoord geven op je eigen vragen????
    ongelooflijk he?

  15. #115
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    Quote Originally Posted by Collina View Post
    Micha,

    Volgens mij heeft Fabrice net een perfecte post gestuurd, zonder al teveel emoties. Laten we het daarbij houden. ..

    Je post en dat van Davinci was ver beneden pijl, daar moet je het met me eens over zijn. Volgens mij kon jij 't prima vinden met Alistair en kwam je altijd voor die jongen op hier op Mixfight.

    jij maakt mij uit voor leugenaar terwijl ik precies weet wat er is gebeurt. Je kan mij van een hoop beschuldigen maar ik ben geen leugenaar. Wie kaatst moet de bal verwachten. Ik weet niet davinci is maar ik ben al vanaf het begin bij GG dus kom niet aan met die onzin dat ik lieg want dan krijg je nog een paar feitjes meneer collina.

  16. #116
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    Quote Originally Posted by JeanJaques View Post
    Als het te lang duurt wel ja hahahaha

    fijn dat je er zelf om kan lachen

  17. #117
    Join Date
    Sep 2009
    Posts
    140
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by davinci View Post
    Ik ben inderdaad een goede vriend van Bas Boon, hij zit nog in China maar zal binnekort wel terug zijn in Thailand voor het GG trainingkamp.
    Bas heeft helaas besloten om niet meer te posten op forums hij heeft het te druk en weet dat sommige mensen helemaal niet tegen de waarheid kunnen en al net zo een slecht gevoel hebben voor humor.
    De man is altijd positief en vol humor, twee dagen na vertrek van AO komt hij met de aankondiging dat Siyar en Einemo een contract hebben bij de UFC, niet lang daarna winnen Filip en Nieky hun eerste wedstrijd bij de MPL en dan wint Robin van Roosmalen ook nog het It's Showtime toernooi.

    De Hr Boon moest na 12 jaar in de media vernemen dat de Hr Overeem was opgestapt, desondanks stuurde de Hr Boon via zijn advocaat een brief naar AO zonder heisa in de media.

    Het is AO die gelijk in de pers schreeuwt dat het GG management morans zijn en een mickey mouse management was en heel slecht voor hem is geweest etc.
    Het was AO die heel slecht ging spreken over het GG management naar andere GG vechters en eigenlijk gewoon een coup aan het plegen was, de pot verwijt de ketel......
    Broer Valentijn voorop, niks als slecht praten en klagen over het management en dat van een vechter die meer als de helft van zijn wedstrijden verliest en de helft van de tijd nooit komt opdagen als er getraint word en rookt als een schoorsteen.
    Ik snap wel dat AO de publieke opinie probeert te winnen maar dan moet je niet gek staan te kijken dat door al zijn beledigingen en aantijgingen er reacties gaan komen van aanhangers van GG of haters va AO.

    De publieke opinie zal wel veranderen als aan het licht komt waarom het zo moeilijk was voor het GG management om AO te boeken in de states. Maar goed Fasada ik lees wat je schrijft en je klink best amicaal, misschien kun jij AO overtuigen om het juiste te doen?
    Gewoon onderling tot een oplossing komen zonder advocaten en juristen en media circus en dan ieder een eigen weg gaan.

    The greatest deception men suffer is from their own opinions.

    3x raden waarom dat was......

  18. #118
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    2.471
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by JeanJaques View Post
    Doe is een GOK
    Ik gok iets met paardenvlees

  19. #119
    Join Date
    Dec 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    3.875
    vCash
    121333

    Default

    Quote Originally Posted by JeanJaques View Post
    Doe is een GOK
    Taliban???
    "Toto, I've got a feeling we're not in Kansas anymore."

  20. #120
    Join Date
    Oct 2008
    Posts
    694
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by micha View Post
    jij maakt mij uit voor leugenaar terwijl ik precies weet wat er is gebeurt. Je kan mij van een hoop beschuldigen maar ik ben geen leugenaar. Wie kaatst moet de bal verwachten. Ik weet niet davinci is maar ik ben al vanaf het begin bij GG dus kom niet aan met die onzin dat ik lieg want dan krijg je nog een paar feitjes meneer collina.
    Je gaf in je post aan, "dik gedrukt" REPS VOOR DE WAARHEID..

    Maar in de eerste zin spreekt Davinci je tegen. En ik hoef geen (feiten), moddergooien is niet nodig. Het stuit mij tegen de borst dat jij altijd op kwam voor Alistair en nu alsof het je vijand is.

  21. #121
    Join Date
    Jul 2008
    Location
    breda
    Posts
    11
    vCash
    126000

    Default

    leuk getekend een nw talent?

  22. #122
    Join Date
    Dec 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    3.875
    vCash
    121333

    Default

    Quote Originally Posted by Collina View Post
    Het stuit mij tegen de borst dat jij altijd op kwam voor Alistair en nu alsof het je vijand is.
    Maar hij heeft toch al aangegeven hoe dat is gekomen??
    Buiten het feit wie er gelijk heeft..
    als je dit zo voelt snap ik het wel...

    Quote Originally Posted by micha View Post
    Ik beschouw heel de GG als een hechte familie en het doet nu eenmaal meer pijn als je wordt genaaid door familie dan door een wild vreemde.

    Het is gewoon heel erg triest

    @Lipke
    Quote Originally Posted by lipke View Post
    leuk getekend een nw talent?
    Sterkste post in 3 jaar!!!!
    Last edited by Marchant; 14-11-2011 at 17:36.
    "Toto, I've got a feeling we're not in Kansas anymore."

  23. #123
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mixfight.nl/Nederland/Thailand...
    Posts
    21.524
    vCash
    126000

    Default

    Mensen, het hele gedoe omtrent doping etc. hebben we nu al zo vaak gehad! S.v.p. mee kappen!

  24. #124
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    2.471
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Justinian View Post
    Mensen, het hele gedoe omtrent doping etc. hebben we nu al zo vaak gehad! S.v.p. mee kappen!
    geef die mensen dan een ban die er toen ook een ban voor kregen

  25. #125
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mixfight.nl/Nederland/Thailand...
    Posts
    21.524
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by justsomeone View Post
    geef die mensen dan een ban die er toen ook een ban voor kregen
    Ga mij svp niet vertellen hoe ik mijn 'werk' moet uitvoeren, ik denk dat ik daartoe prima zelf in staat ben. Discussie hierover is bij deze gesloten. Wil je het er toch over hebben dan staat het je vrij mij een pm te sturen.

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •