MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 11 of 28 FirstFirst ... 78910111213141521 ... LastLast
Results 251 to 275 of 698
  1. #251
    Join Date
    Dec 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    3.875
    vCash
    121333

    Default

    Quote Originally Posted by justsomeone View Post
    Ervaring mee wouter?
    Nee, is waarschijnlijk gewoon zijn kop die die in zijn reet heeft zitten.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight

    "Toto, I've got a feeling we're not in Kansas anymore."

  2. #252
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    2.471
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Marchant View Post
    Nee, is waarschijnlijk gewoon zijn kop die die in zijn reet heeft zitten.
    Dat was optie 2 ja
    Of in de reet van een GG lid

  3. #253
    Join Date
    Nov 2010
    Posts
    417
    vCash
    126000

    Default

    IF FEAR HAS A STRANGLEHOLD ON YOUR LIFE, TURN AROUND, FACE IT...AND BEAT THE SHIT OUT OF IT!

  4. #254
    Join Date
    Jan 2005
    Location
    Amsterdam / Alkmaar / Napoli
    Posts
    3.368
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by GG Wouter View Post
    Zuurpruimen, tumor... Waarschijnlijk geschreven door een werkloze hond zonder inlevingsvermogen met een groot gezwel in de buurt van de anus.
    Dom schrijven kan iedereen. Waarom ipv bovenstaande woorden niet gewoon een reactie op hetgeen wat ik daarnet geschreven heb. Kom eens met een goed argument waarom dit contract zomaar ontbonden dient te worden.
    het contract word waarschijnlijk niet afgekocht omdat Ali het er dus niet mee eens is wat er in het contract stond die hij, niet zo heel slim, wel getekend had. Als dat voor zijn gevoel okee zou zijn dan gok ik dat hij het idd wel had afgekocht. Hij voelt zich erg benadeeld en er zijn hem dingen niet verteld (zijn woorden, niet de mijne) wat in het contract staat, daar gaat dit hele gedoe nu om. Ik heb verder niks met GG en / of Alistair te maken maar ik gok dat het daarmee te maken heeft.
    "Morte prima di disonore"
    ------------------
    ***MejiroGym***

  5. #255
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    12
    vCash
    126000

    Default

    Zo'n input maakt een forum als dit toch veel interessanter dan die 2 onderhuidse steenpuisten eerder.
    Maar je mag aannemen dat voor men een contract ondertekend, helemaal op de hoogte is van hetgeen er in het contract staat.
    AO zal op het moment van tekenen toch ook wel een zaakwaarnemer gehad hebben? En het lijkt mij dat GG echt geen onredelijke
    contracten op stelt, ze zijn immers door meerdere goede vechters getekend, zouden die zich allemaal niet goed ingelezen hebben?
    Het blijft spijtig dat zo'n goede vechter zijn stal gaat verlaten, maar het liefst had ik het op zo'n manier gezien dat, mocht het niet lopen bij UFC, hij weer zonder problemen met open armen bij zijn oude stal ontvangen zou worden. Op deze wijze creeer je misschien een moeilijk te doorbreken barierre. Maar goed, ik hoop dat beide partijen tot een goede compromis kunnen komen zodat ze elkaar in de toekomst nog graag aan kijken.

  6. #256
    Join Date
    Oct 2008
    Posts
    242
    vCash
    126000

    Default

    Wouter en Italian,
    Dank voor jullie input.
    Het lijkt erop dat we eindelijk weer on-topic zijn.

    We zullen het snel te weten komen wat er allemaal speelt als de zaak voor de rechter wordt behandeld.

  7. #257
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    126
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by thefxr View Post
    omdat Bas of iemand anders van GG niet mee was moest hij een advokaat inhuren om dat contract uit te leggen, zo is hij achter de waarheid in het contract gekomen. erg vreemd dat Bas niet mee was.
    Alistair heeft nog nooit een advocaat ingehuurd, dat kost namenlijk geld.
    Volgens insiders was Alistair naar LA voor hele andere zaken en heeft het management voordat Alistair naar Japan vertrok (vanuit LA) met advocaten en de UFC de zaak rond gemaakt. Alistair was daar heel tevreden mee en is toen persoonlijk naar Vegas gevlogen om te tekenen. Het management vertrouwde Alistair en daar ligt dus het probleem.
    Overigens was alles goed tot twee weken na het tekenen? Toen kwam Alistair ineens met een waslijst aan zaken waarom hij vond dat hij niet meer het management hoefde te betalen. Zijn "advocaten" hadden dat ook allemaal niet opgemerkt (eerdere post goed lezen dat kom je het vanzelf tegen) en vergeten toen Alistair tekende in Vegas. Die "advocaten van Alistair" waren namenlijk heel druk om samen met justsomeone, Bromios, Petrosyan ....... op het mixfightforum te posten hoe vreemd het allemaal wel niet was.

  8. #258
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by thefxr View Post
    omdat Bas of iemand anders van GG niet mee was moest hij een advokaat inhuren om dat contract uit te leggen, zo is hij achter de waarheid in het contract gekomen. erg vreemd dat Bas niet mee was.
    Shannon Knapp was volgens haar en Marloes erbij als consultant toen het contract werd opgesteld. En zij zegt dat ze niks raars heeft gezien.

  9. #259
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    1.388
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by GG Wouter View Post
    Zuurpruimen, tumor... Waarschijnlijk geschreven door een werkloze hond zonder inlevingsvermogen met een groot gezwel in de buurt van de anus.
    Dom schrijven kan iedereen. Waarom ipv bovenstaande woorden niet gewoon een reactie op hetgeen wat ik daarnet geschreven heb. Kom eens met een goed argument waarom dit contract zomaar ontbonden dient te worden.
    Stopped reading at "GG"...

  10. #260
    Join Date
    May 2009
    Posts
    2.581
    vCash
    126238

    Default

    Quote Originally Posted by davinci View Post
    Alistair heeft nog nooit een advocaat ingehuurd, dat kost namenlijk geld.
    Volgens insiders was Alistair naar LA voor hele andere zaken en heeft het management voordat Alistair naar Japan vertrok (vanuit LA) met advocaten en de UFC de zaak rond gemaakt. Alistair was daar heel tevreden mee en is toen persoonlijk naar Vegas gevlogen om te tekenen. Het management vertrouwde Alistair en daar ligt dus het probleem.
    Overigens was alles goed tot twee weken na het tekenen? Toen kwam Alistair ineens met een waslijst aan zaken waarom hij vond dat hij niet meer het management hoefde te betalen. Zijn "advocaten" hadden dat ook allemaal niet opgemerkt (eerdere post goed lezen dat kom je het vanzelf tegen) en vergeten toen Alistair tekende in Vegas. Die "advocaten van Alistair" waren namenlijk heel druk om samen met justsomeone, Bromios, Petrosyan ....... op het mixfightforum te posten hoe vreemd het allemaal wel niet was.
    Nogmaals: Je kunt proberen te vertellen dat Alistair onder andere motieven handelt, maar zelfs Bas Rutten bevestigt in zijn kant van het verhaal dat Alistair wel degelijk oprecht verontwaardigd/verrast was rond zekere afspraken in zijn contract. Daarnaast valt lastig te verklaren hoe Alistair van de huidige situatie profiteert. Laten we er dus eerst maar van uit gaan dat Overeem, gelijk of ongelijk, niet per definitie om onethische redenen juridische stappen onderneemt.

  11. #261
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    5.649
    vCash
    126000

    Default

    WAT STOND ER NOU IN DAT CONTRACT, WAAR ALLISTAIR ZICH ZO DOOR GENAAID VOELT???


    dat is het enige wat ik wil weten
    "If you have to stop and think, it's too late"

  12. #262
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    122
    vCash
    126000

    Default

    fijn dat ik alleen mijn naam verkeerd heb geschreven. Het lijkt hier wel een kleuterschool! Ik steun in deze ook GG wouter en de andere GG aanhangers. Geweldig gewoon hoe jullie het opnemen voor GG !

  13. #263
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    2.471
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by varitas et aequitas View Post
    fijn dat ik alleen mijn naam verkeerd heb geschreven. Het lijkt hier wel een kleuterschool! Ik steun in deze ook GG wouter en de andere GG aanhangers. Geweldig gewoon hoe jullie het opnemen voor GG !
    Als mensen der eigen nickname al fout gaan schrijven dan lijkt het idd een kleuterschool ja.

  14. #264
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    122
    vCash
    126000

    Default

    ook prettig dat we weer naar het actuele onderwerp zijn gegaan. Heeft AO in het verleden niet ook bij andere teams mee gedaan in zijn GG tijd ? Toen is toch alles ook goed gegaan? Waren er toch ook contracten!

  15. #265
    Join Date
    Oct 2011
    Posts
    74
    vCash
    126000

    Default


  16. #266
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Quote Originally Posted by varitas et aequitas View Post
    fijn dat ik alleen mijn naam verkeerd heb geschreven. Het lijkt hier wel een kleuterschool! Ik steun in deze ook GG wouter en de andere GG aanhangers. Geweldig gewoon hoe jullie het opnemen voor GG !
    Het was maar een geintje joh, welkom hier.

    Het is niet zo dat ik (en de meeste hier denk ik) GG haters zijn, maar wij verbazen ons er over dat Alistair 12 jaar lang god op aarde was en nu in 1x minder dan stront. En die bak stront die daar dan bij moet komen wordt persoonlijk door de heren van het management bezorgd.
    Rare gang van zaken.
    Ik zal het nog maar eens herhalen : (sorry Micha maar jullie aanhangers hebben schijnbaar veeeeel herhaling nodig) Het maakt mij echt niet uit voor wie een vechter uitkomt. Als wij maar goede en spectaculaire gevechten zien. Ik wordt alleen een beetje misselijk van de hele tijd dat blije jehova-achtige hallelujah GG-powwwweeeeeerrrrrrr.

  17. #267
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    2.471
    vCash
    126000

    Default

    GG powerrrrrrrrrrrrrr

    haha LOL


    Lekker laten poweren die kwasten.
    Enige wat een beetje goed loopt is GG Helmond.
    De vechters die normaal in Breda trainde, zijn nu allemaal ergens anders

  18. #268
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    122
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Bromios View Post
    Het was maar een geintje joh, welkom hier.

    Het is niet zo dat ik (en de meeste hier denk ik) GG haters zijn, maar wij verbazen ons er over dat Alistair 12 jaar lang god op aarde was en nu in 1x minder dan stront. En die bak stront die daar dan bij moet komen wordt persoonlijk door de heren van het management bezorgd.
    Rare gang van zaken.
    Ik zal het nog maar eens herhalen : (sorry Micha maar jullie aanhangers hebben schijnbaar veeeeel herhaling nodig) Het maakt mij echt niet uit voor wie een vechter uitkomt. Als wij maar goede en spectaculaire gevechten zien. Ik wordt alleen een beetje misselijk van de hele tijd dat blije jehova-achtige hallelujah GG-powwwweeeeeerrrrrrr.
    thnx! Maar je veranderd toch ook niet van je voetbalclub als de beste speler vertrekt? of volg je dan de speler mee ;-). Is toch allen maar goed dat GG veel aanhangers heeft dan. Juist nu het nodig is.

  19. #269
    Join Date
    Feb 2011
    Posts
    738
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by varitas et aequitas View Post
    thnx! Maar je veranderd toch ook niet van je voetbalclub als de beste speler vertrekt? of volg je dan de speler mee ;-). Is toch allen maar goed dat GG veel aanhangers heeft dan. Juist nu het nodig is.
    beetje rare vergelijking, want GG staat niet in de octagon AO wel, en ik word geen fan omdat Loui Van Gaal de trainer is...

  20. #270
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Quote Originally Posted by varitas et aequitas View Post
    thnx! Maar je veranderd toch ook niet van je voetbalclub als de beste speler vertrekt? of volg je dan de speler mee ;-). Is toch allen maar goed dat GG veel aanhangers heeft dan. Juist nu het nodig is.
    Ik denk dat daar inderdaad het grote verschil in zit. GG is voor GG en wij zijn voor alistair, siyar, marloes etc. Waar die ook trainen.

    Om het op voetbal te betrekken:
    Ik zie GG meer als een "player agent" die deals maakt voor een speler en tickets regelt etc. terwijl GG zichzelf meer ziet als Ajax oid. Daarnaast opereert GG ook nog als KNVB door zelf events te organiseren.

  21. #271
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Als aanvulling: ze maken nu enorm reclame met Sem Schilt als hun true warrior terwijl zij Schilt alleen vertegenwoordigen.
    Die traint (bijna) nooit met zijn teamgenoten, niet bij martijn en Cor met maar Dave Jonkers in Zuidlaren en doet verder niets met en voor GG. Hij hoeft alleen nu zelf zijn partijen (en vermoedelijk ook zijn tickets) niet te regelen.

    Prima geregeld, maar ben ik dan voor GG ; nee, ik ben gewoon voor Semmy.

  22. #272
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    West Europa
    Posts
    17.880
    vCash
    112709

    Default

    Pfff, loopt dit topic nu nog steeds.... damn.

    De heren komen er vast wel uit met hun advocaten en de rechter.
    tot die tijd blijft het toch enkel gissen, koffiedik kijken en met modder gooien.

    Zonde van de tijd.
    weblog voor producers, artiesten en gear lovers: Zerolatency.nl

  23. #273
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

  24. #274
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    ach jezus micha, kap nou eens man. Doe ik een beetje mijn best om een beetje beschaafd met houw vriendjes te discussiλren, begin jij weer. Wat een stumper ben je toch.

  25. #275
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    wat nou stumper? kwam ik tegen op het internet en wou ik je zeker niet onthouden

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •