MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 12 of 28 FirstFirst ... 2891011121314151622 ... LastLast
Results 276 to 300 of 698
  1. #276
    Join Date
    Dec 2008
    Location
    helmond
    Posts
    1.057
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by thefxr View Post
    Alistair was in LA om een nieuwe gym te zoeken? en waarom zou hij doorvliegen naar japan?
    Overeem was in LA omdat










    HE'S SEXY AND HE KNOWS IT!!! LMAFO

    En dat was toch de kerstkaart met iets van See you somewhere somehow toch? Wie had gedacht dat het na 1 jaar in court zou zijn......

    Iedereen heeft het wel over moddergooien van GG's kant maar Overeem is volgens mij begonnen. Ik hoorde voor het eerst van de breuk omdat Alistair in zijn docu uit de school was geklapt. Hij was volgens mij degene die persoonlijk werd door de schoonmaakster er bij te betrekken, ze morons te noemen en een Mickey Mouse Management.

    Maar ik kan het ook mis hebben....
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #277
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by FOCUS View Post
    WAT STOND ER NOU IN DAT CONTRACT, WAAR ALLISTAIR ZICH ZO DOOR GENAAID VOELT???


    dat is het enige wat ik wil weten
    Hij moest Dana White bevredigen, zodat deze speedos weer in de kooi toestaat. Want Bas heeft blijkbaar een deal met een speedo fabrikant gemaakt voor een lijn van GG fightgear speedos en wil deze middels Overeem en de UFC de markt op brengen.
    Last edited by blackadder; 23-11-2011 at 17:42.

  3. #278
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    122
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Bromios View Post
    ach jezus micha, kap nou eens man. Doe ik een beetje mijn best om een beetje beschaafd met houw vriendjes te discussiλren, begin jij weer. Wat een stumper ben je toch.
    Ken Micha niet, maar vind het wel grappig. Zo zie je maar dat er verschillende meningen en uitingen zijn . Is maar goed ook anders waren er nog meer GG aanhangers en die zijn er heel wat!

  4. #279
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    5.649
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by thefxr View Post
    hij moest 40% van zijn winstbonussen afdragen aan GG en dat hadden ze hem niet verteld!

    nee wacht..

    nog een keer lezen....


    WTF

    Dus eeh.... Allistair heeft een contract getekend zonder het eens rustig door te lezen en er een nachtje over te slapen, kreeg er naderhand spijt van en wil er nu onderuit komen?

    En daarom zijn beide partijen alle vuile was buiten aan het hangen? Compleet irrelevante vuilmakerij van beide kanten..alsof de rechter daar zijn uitspraak aan op gaat hangen

    wat een sukkels (ALLEMAAL).
    "If you have to stop and think, it's too late"

  5. #280
    Join Date
    Jan 2005
    Location
    Amsterdam / Alkmaar / Napoli
    Posts
    3.368
    vCash
    126000

    Default

    volgens mij gaat het meer om een "vertrouwen" breuk.. als je idd in zo'n hecht team zit als GG en het management dan ga je er (blind) vanuit dat zij het beste met je voor hebben qua de contracten en kan mij dan goed voorstellen dat je dat dan blind tekent. Als dan een derde partij naar zo'n contract kijkt, en dus zonder "vooroordelen" e.d., en er staan dingen in die (bewust) niet gezegd zouden zijn dan kan ik me het verhaal van Alistair voorstellen. Volgens mij is dit het zo in een nutshell.
    "Morte prima di disonore"
    ------------------
    ***MejiroGym***

  6. #281
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    5.649
    vCash
    126000

    Default

    Mwah,

    het is gewoon dom van AO om iets te tekenen zonder het eerst te lezen.
    En als achteraf dan zo'n beerput opengetrokken wordt, waaruit blijkt wat een mickey mouse management het altijd was, dan had ie daarnaar mogen handelen, toch? Ofwel, zelf even goed doorlezen....

    Maar het is echt in- en intriest (en goed leesmateriaal) dat beide partijen proberen om de ander als bad guy af te schilderen.
    "If you have to stop and think, it's too late"

  7. #282
    Join Date
    Oct 2008
    Posts
    472
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by varitas et aequitas View Post
    ook prettig dat we weer naar het actuele onderwerp zijn gegaan. Heeft AO in het verleden niet ook bij andere teams mee gedaan in zijn GG tijd ? Toen is toch alles ook goed gegaan? Waren er toch ook contracten!
    kan dit niet bevestigen. Maar mocht dat zo zijn zou dat wel vreemd zijn aangezien er toen geen issue van gemaakt is.....en nu wel behoorlijk.

  8. #283
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    3
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by varitas et aequitas View Post
    Ken Micha niet, maar vind het wel grappig. Zo zie je maar dat er verschillende meningen en uitingen zijn . Is maar goed ook anders waren er nog meer GG aanhangers en die zijn er heel wat!
    Mij gaat het niet zozeer om het individu maar om het team samen ( GG ) want tenslotte doe je het samen. GG powerrrrrrrrrr

  9. #284
    Join Date
    Oct 2008
    Posts
    472
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by dominic View Post
    Mij gaat het niet zozeer om het individu maar om het team samen ( GG ) want tenslotte doe je het samen. GG powerrrrrrrrrr
    Zit wat in ! Want zonder GG was AO ook niet zo bekend geworden.....toch?

  10. #285
    Join Date
    Oct 2008
    Posts
    242
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by adenane View Post
    Overeem was in LA omdat


    HE'S SEXY AND HE KNOWS IT!!! LMAFO

    En dat was toch de kerstkaart met iets van See you somewhere somehow toch? Wie had gedacht dat het na 1 jaar in court zou zijn......

    Iedereen heeft het wel over moddergooien van GG's kant maar Overeem is volgens mij begonnen. Ik hoorde voor het eerst van de breuk omdat Alistair in zijn docu uit de school was geklapt. Hij was volgens mij degene die persoonlijk werd door de schoonmaakster er bij te betrekken, ze morons te noemen en een Mickey Mouse Management.

    Maar ik kan het ook mis hebben....

    Haha moest de clip nog een keer checken, Alistair whoopwhoop!

    Maar on-topic, heb zijn docu op het net al een hele tijd gevolgd en was goed verrast toen hij inderdaad opeens publiek ging met dat soort zaken. Los van het feit of hij wel of geen punt heeft, zoiets is not done! En ja, if you get into the ring...

  11. #286
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Thanks, maar laat maar. Die sukkel is niet meer te redden voor deze maatschappij. Jammer maar helaas.

  12. #287
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    126
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Italian*Berlusconi* View Post
    volgens mij gaat het meer om een "vertrouwen" breuk.. als je idd in zo'n hecht team zit als GG en het management dan ga je er (blind) vanuit dat zij het beste met je voor hebben qua de contracten en kan mij dan goed voorstellen dat je dat dan blind tekent. Als dan een derde partij naar zo'n contract kijkt, en dus zonder "vooroordelen" e.d., en er staan dingen in die (bewust) niet gezegd zouden zijn dan kan ik me het verhaal van Alistair voorstellen. Volgens mij is dit het zo in een nutshell.
    Maar als die zogenaamde derde partij nu eens een figuur is die al een jaar zichzelf ertussen wil wurmen als nieuwe manager van Alistair (dat is hij overigens nu) zou die persoon dan ook geen eigen agenda hebben? En hoe goed is dat advies als je helemaal niet uit dit wereldje komt?
    En wat nu als deze nieuwe mensen maar voor 10% zijn geinformeerd door Alistair? Stel dat er een hoop zaken zijn die Alistair voor het gemak even heeft vergeten te vertellen, omdat hij het niet zo goed begreep of bepaalde zaken verkeerd had gelezen of helemaal niet had gelezen. Misschien wel omdat Alistair dacht dat hij iets had gevonden om onder zijn contractuele verplichtingen uit te komen. Ik ben benieuwd wat deze "parasieten" vinden als straks er allemaal zaken boven komen drijven waar ze niks van wisten.
    Het gerucht gaat dat GG er een super deal heeft gemaakt met de UFC en dat Alistair van alles op de hoogte was, dat Alistair het contract van zijn leven niet leest of gedeeltenlijk niet begrijpt, is een slap argument om twee weken na het tekenen te komen met een lijst wat GG allemaal niet goed deed en dat dit de reden zou zijn voor een onmiddelijke breuk met Golden Glory.
    Cor Hemmers vertelde (zie topic) dat hij al twee maanden eerder was benaderd door Alistair omdat Alistair niet meer zijn normale percentage wilde betalen ( dit was voor het UFC contract ). Martijn de Jong zijn diensten die werden vergeleken met een schoonmaakster is te gek voor woorden.
    Overigens ging diezelfde Alistair veel GG teamleden bellen om onrust te stoken, hij dacht werkenlijk dat ze allemaal naar team Reem zouden wandelen, met Fabrice en zijn nieuwe amerikaanse "zaakwaarnemer" parasiet als nieuw management, dat is gewoon een coup plegen in een team dat 12 jaar goed voor je is geweest en dat is door en door triest en slecht.

  13. #288
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Heeft die derde partij ook een naam?

  14. #289
    Join Date
    Jan 2005
    Location
    Amsterdam / Alkmaar / Napoli
    Posts
    3.368
    vCash
    126000

    Default

    leuk dat steeds die kamermeid en mickey mouse management erbij word gehaald, maar was dat niet vanuit een MMA roddelsite zo naar voren gekomen ipv dat hij dat echt ergens heeft gezegd? correct me if i'm wrong....
    "Morte prima di disonore"
    ------------------
    ***MejiroGym***

  15. #290
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    126
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Bromios View Post
    Als aanvulling: ze maken nu enorm reclame met Sem Schilt als hun true warrior terwijl zij Schilt alleen vertegenwoordigen.
    Die traint (bijna) nooit met zijn teamgenoten, niet bij martijn en Cor met maar Dave Jonkers in Zuidlaren en doet verder niets met en voor GG. Hij hoeft alleen nu zelf zijn partijen (en vermoedelijk ook zijn tickets) niet te regelen.

    Prima geregeld, maar ben ik dan voor GG ; nee, ik ben gewoon voor Semmy.
    Was jij niet degene die onder een ander naam Sem Schilt een houten klaas vond? Hoe las ik dat ook alweer op dit forum (gepost door bevriende papegaaien)? Die lange maakt de K-1 kapot, hij is niet-marketable, zijn stijl is verschrikkenlijk, als ie niet zo lang was dan blablabla....
    Ik vindt dat GG het juist super heeft gedaan: eerst transporter 3, amsterdam heavy en nu zien we Semmy in de film Nova Zembla ( 3 maanden op verschillende locaties ter wereld geweest). Semmy ontmoet zelfs voor de tweede keer de kroonprins op de rode loper.
    Dat is nog eens een vechter begeleiden en een reclame voor de sport.
    Er zijn ook GG scholen in Romania , Engeland en Berlijn Duitsland en Pattaya Thailand, deze vechters trainen ook niet allemaal in Breda, Zuid Laren of Helmond. Dat hoeft ook helemaal niet, GG is aan het groeien en is niet alleen maar actief om een vechter op een evenement te plaatsen.
    Wel leuk dat veel van die "haters" nu ineens voor Sem Schilt zijn, dat verdiende hij al op het moment dat hij vechtsport begon te beoefenen, kunnen vele een voorbeeld aan nemen, loyaal naar zijn trainer , loyaal naar zijn management en uiteindelijk gebeuren er dan gewoon goede zaken.
    Ik hoor ook dat er grote film aanbiedingen in China zijn voor Semmy, ik wens hem het allerbeste en GG ook!

  16. #291
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    126
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by thefxr View Post
    GG aan het groeien? GG moet oppassen dat ze niet failliet gaan, ze hebben veel minder inkomsten dan vroeger en de van de filmbusiness weten ze niks af, toernooien die niet doorgaan, streams die niet werken,waar mensen wel voor betalen en de rest wat ik vergeten ben.
    Hoe weet jij dat GG minder inkomsten heeft als vroeger, werk je bij dit bedrijf?
    Welke stream moest jij voor betalen die niet werkte?
    Ik denk dat de contacten in de film wereld juist heel goed zijn.
    Welk toernooi is niet doorgegaan?

    Quote thefxr: "En de van de filmbusiness" wat is dat?

    Wacht eens jij was ook een van die papegaaien, hahahahahahaha

  17. #292
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Italian*Berlusconi* View Post
    leuk dat steeds die kamermeid en mickey mouse management erbij word gehaald, maar was dat niet vanuit een MMA roddelsite zo naar voren gekomen ipv dat hij dat echt ergens heeft gezegd? correct me if i'm wrong....
    Dat met het Mickey Mouse management heeft ie bij Ariel Helwani voor de camera gezegd.

  18. #293
    Join Date
    May 2009
    Location
    Utrecht
    Posts
    129
    vCash
    126000

    Default

    Deze topic maakt zelf nieuwe pagina's aan, als ik op 14 klik krijg ik 13 te zien.. Pagina 14 wordt alvast warm gehouden..

    ff on topic, ik lach me suf hier, best jammer dat ik me suf moet lachen om zoiets.. Na 12 jaar zo uit elkaar gaan en dan nog zo een modder gevecht..

    Gun ze beide het beste, en laten we het positief blijven bekijken, Overeem vecht in de UFC iets dat wij als fans lang op gewacht hebben.. Laten we het management verhaal maar aan de managers over..


    *popcorn kan weer uit de magnetron
    Do You always Point Your Finger At The Badguy?
    But What If The Badguy Points A Finger At You?


    Ringspeaker nodig!? [email protected]

  19. #294
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by thefxr View Post
    GG had veel inkomsten uit Japan, die zijn er niet meer
    Ach kom. GG inkomsten bestaan niet alleen uit vechtgages. Er zijn ook nog sportscholen met hun inkomsten. En het gebruik van het GG logo zal vast ook niet gratis zijn.

  20. #295
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Alkmaar
    Posts
    988
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Italian*Berlusconi* View Post
    leuk dat steeds die kamermeid en mickey mouse management erbij word gehaald, maar was dat niet vanuit een MMA roddelsite zo naar voren gekomen ipv dat hij dat echt ergens heeft gezegd? correct me if i'm wrong....
    Yo Italian,
    You are wrong, and i'm correcting you haha

    In dit interview zegt ie het Micky Mouse gedeelte:

    Overeem: I thought Brock would be bigger - MMA News

    Van die kamermeid kan ik even niet meer vinden, maar in de context hoe hij het zei, kwam het er meer op neer dat niet alleen zijn trainers, sparringspartners etc. hem geholpen hebben om te komen waar hij nu is, maar ook zijn vriendin en iedereen die het voor hem makkelijker maakt, om alleen met trainen bezig te zijn.
    Ik hoor hier niemand zeggen dat Overeem Martijn vergelijkt met zijn vriendin, omdat hij dat gewoon niet zo gezegd heeft ( in ieder geval niet in het interview die ik heb gezien )

    Ik wil al die personen die het cleaning lady gedeelte telkens aanhalen hierbij dan ook vragen het interview te plaatsen zodat iedereen zelf kan bepalen in welke context dat gedeelte is gebruikt.

    Oja, en nog steeds dezelfde vraag waar iedereen omheen draait, wat wist Overeem niet wat nadelig voor hem zou zijn in het contract?
    Het antwoord "je leest toch je contract voordat je hem tekent ? " heb ik nu al vaak gezien, maar het antwoord op de vraag nog niet.
    Als er niets nadelig is in het contract is dat ook een antwoord, dan weten we dat.

  21. #296
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    126
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by thefxr View Post
    GG had veel inkomsten uit Japan, die zijn er niet meer, sterker nog er staat bijna een miljoen open
    dat toernooi in Moskou is niet doorgegaan en als er 1 papagaai is,dan ben jij het wel.
    Welk toernooi in Moscow is niet doorgegaan?
    Zou er een tournooi komen, of bedoel je die poster met Alistair erop in Moscow die verscheen voor Alistair zijn UFC contract zou gaan tekenen? Het enigste toernooi waarvan ik weet waar GG mee te maken had is gewoon doorgegaan met Siyar en Saki die wonnen in 2011.
    Tuurlijk zijn er altijd obstakels maar daar gaat GG best wel professioneel mee om en jij weet blijkbaar meer als ik of GG, een miljoen wow (deden ze zeker goede zaken daar, zijn dus zo gek nog niet dat management).
    Ik hoorde dat GG vol in onderhandeling is met China en Japan

    Wat is een papagaai?

  22. #297
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    Quote Originally Posted by thefxr View Post
    GG aan het groeien? GG moet oppassen dat ze niet failliet gaan, ze hebben veel minder inkomsten dan vroeger en de van de filmbusiness weten ze niks af, toernooien die niet doorgaan, streams die niet werken,waar mensen wel voor betalen en de rest wat ik vergeten ben.



    hahaha ik moet zo vaak hard om jou lachen. Doe je op het formule 1 forum ook de lolbroek uithanegen?

    gozer tranen lopen over mij wangen .Kom op post nog meer, Ik kan niet wachten

  23. #298
    Join Date
    Dec 2006
    Posts
    3.463
    vCash
    125799

    Default

    Quote Originally Posted by davinci View Post
    Maar als die zogenaamde derde partij nu eens een figuur is die al een jaar zichzelf ertussen wil wurmen als nieuwe manager van Alistair (dat is hij overigens nu) zou die persoon dan ook geen eigen agenda hebben? En hoe goed is dat advies als je helemaal niet uit dit wereldje komt?
    En wat nu als deze nieuwe mensen maar voor 10% zijn geinformeerd door Alistair? Stel dat er een hoop zaken zijn die Alistair voor het gemak even heeft vergeten te vertellen, omdat hij het niet zo goed begreep of bepaalde zaken verkeerd had gelezen of helemaal niet had gelezen. Misschien wel omdat Alistair dacht dat hij iets had gevonden om onder zijn contractuele verplichtingen uit te komen. Ik ben benieuwd wat deze "parasieten" vinden als straks er allemaal zaken boven komen drijven waar ze niks van wisten.
    Het gerucht gaat dat GG er een super deal heeft gemaakt met de UFC en dat Alistair van alles op de hoogte was, dat Alistair het contract van zijn leven niet leest of gedeeltenlijk niet begrijpt, is een slap argument om twee weken na het tekenen te komen met een lijst wat GG allemaal niet goed deed en dat dit de reden zou zijn voor een onmiddelijke breuk met Golden Glory.
    Cor Hemmers vertelde (zie topic) dat hij al twee maanden eerder was benaderd door Alistair omdat Alistair niet meer zijn normale percentage wilde betalen ( dit was voor het UFC contract ). Martijn de Jong zijn diensten die werden vergeleken met een schoonmaakster is te gek voor woorden.
    Overigens ging diezelfde Alistair veel GG teamleden bellen om onrust te stoken, hij dacht werkenlijk dat ze allemaal naar team Reem zouden wandelen, met Fabrice en zijn nieuwe amerikaanse "zaakwaarnemer" parasiet als nieuw management, dat is gewoon een coup plegen in een team dat 12 jaar goed voor je is geweest en dat is door en door triest en slecht.
    Wat ben jij een laf figuur om anoniem zo een gal te spuiten.
    Keybordwarrior noemen we dat.

    Het is niet reλel is om je trainers allemaal 10% te betalen als je de helft van de tijd niet eens met deze trainers traint, omdat zij A: niet de trainer is die je op dit moment nodig hebt B: Je de helft van de tijd in de states traint.
    Moet Alistair Cor Hemmers dan 10% betalen terwijl Roberto alle padswerk doet en in de states met hem is, terwijl Cor in het ziekenhuis ligt?
    En dat is ook de enige reden dat Alistair de vergelijking met de schoonmaakster maakte; moet hij die ook 10% betalen want dat is blijkbaar de norm, niet???
    Als Alistair iedereen 10% moet betalen is ie alles kwijt, het is een achterhaalde constructie van Golden Glory die in de usa op deze manier helemaal niet meer gehanteerd wordt.
    Louis van Gaal pakt ook geen 10% van elke speler, de technische staff ook niet en de hulptrainer ook niet; die krijgen gewoon een trainersfee.
    GG ruikt centjes en dan gaan de oogkleppen op, zeker als iemand het daar niet mee eens is.
    Ze moesten blij zijn dat de "openstaande kosten" op deze manier verholpen konden worden want zonder Alistair waren die echt niet betaald.

    Maar hee, ga vooral door met je anti-alistair crusade, als een echte GG strijder, veilig anoniem vanachter je pc.
    Heel dapper joh!
    Fighting is poetry in motion

  24. #299
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    126
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by lopez86 View Post
    Wat ben jij een laf figuur om anoniem zo een gal te spuiten.
    Keybordwarrior noemen we dat.

    Het is niet reλel is om je trainers allemaal 10% te betalen als je de helft van de tijd niet eens met deze trainers traint, omdat zij A: niet de trainer is die je op dit moment nodig hebt B: Je de helft van de tijd in de states traint.
    Moet Alistair Cor Hemmers dan 10% betalen terwijl Roberto alle padswerk doet en in de states met hem is, terwijl Cor in het ziekenhuis ligt?
    En dat is ook de enige reden dat Alistair de vergelijking met de schoonmaakster maakte; moet hij die ook 10% betalen want dat is blijkbaar de norm, niet???
    Als Alistair iedereen 10% moet betalen is ie alles kwijt, het is een achterhaalde constructie van Golden Glory die in de usa op deze manier helemaal niet meer gehanteerd wordt.
    Louis van Gaal pakt ook geen 10% van elke speler, de technische staff ook niet en de hulptrainer ook niet; die krijgen gewoon een trainersfee.
    GG ruikt centjes en dan gaan de oogkleppen op, zeker als iemand het daar niet mee eens is.
    Ze moesten blij zijn dat de "openstaande kosten" op deze manier verholpen konden worden want zonder Alistair waren die echt niet betaald.

    Maar hee, ga vooral door met je anti-alistair crusade, als een echte GG strijder, veilig anoniem vanachter je pc.
    Heel dapper joh!
    Openstaande kosten door Alistair betaalt? ik denk dat jij Alistair dus echt niet goed kent.

    Om op jouw voetbal termen terug te komen, als er een transfer komt voor een speler van 20 miljoen dan kan hij tekenen of niet en daarna zal hij een commissie moeten betalen.
    Nu zegt die speler bedankt voor die transfer naar Real Madrid voor die 20 miljoen, maar eigenlijk wil ik helemaal geen commissie betalen ik vind dat het beter had gekund, good luck.

    En Alistair vocht ook in de states tegen Werdrum en een aantal andere wedstrijden toen kon het dus wel trainen in nederland als voorbereiding en nu niet meer (hij won al die partijen in de states )? Een contract heeft meestal een tijdsperiode, ik ken inhoudelijk de punten niet maar er zal een tijdsduur voor staan.
    Als Alistair het er niet mee eens was, waarom dan GG het hele contract laten onderhandelen met de UFC om twee weken daarna met een waslijst te komen waarom het allemaal niet goed was?
    Dus jij wilt beweren dat GG een slachtoffer is geworden voor het onderhandelen van een te goed contract bij de UFC?
    En wie weet staat er wel helemaal niet in het GG contract met de vechter een voorwaarde of er aan trainers moet worden betaald en hoeveel en aan welke trainers, hoe kom je aan die wijsheden?

    Heeft die schoonmaakster ook tientallen wereldkampioenen gemaakt net als Cor Hemmers, verrotte onderarmen en benen van trapkussen, geld voorgeschoten, insomnia van vele reizen, stress, advocaat ingehuurt, strafzaken behandeld...........................Moet Cor Hemmers die meer als 4 jaar aan de gang is met Alistair en een goede thaiboxer van Alistair heeft gemaakt nu met nul op de bank komen na de K-1 tietel en Dream, die waarschijnlijk nog niet eens betaald zijn?
    Misschien kun je even vragen aan Alistair of hij Cor Hemmers niet kan laten poetsen bij hem thuis voor 11.50 als hij in de states traint, of ligt de voorkeur voor poetsen bij Martijn omdat hij die vergeleek met zijn schoonmaakster?

    Dit is geen anti Alistair strijd maar een pro GG houding een mening die ik heb, net zoals er veel forum bezoekers zijn die net als jij een standpunt innemen voor Alistair.
    In een eerdere post kun je lezen dat ik het nog steeds geweldig zou vinden als Alistair ook van Lesnar zou winnen en de UFC tietel verovert.
    Als Overeem een beetje respect had voor zijn voormalig management en team leden, komt hij niet met uitspraken dat hij altijd alles al zelf deed en bv sparringspartner haalde etc. En het management mickey mouse noemen (wie huurde dat MM management in voor 12 jaar?) en zijn eigen docu daarvoor gebruiken, tja dan kun je zulke reacties verwachten.

    In de USA word inderdaad een bepaalde constructie gehanteerd door vele topsporters en artiesten zoals Bas Rutten dat al zei , die was blij om 30% te betalen en gaf een paar hele goede voorbeelden.

    Openstaande kosten dankzij Alistair betaald????? waar is die Alistair in wonderland foto?

  25. #300
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    nimwegen
    Posts
    3.659
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by davinci View Post
    Openstaande kosten door Alistair betaalt? ik denk dat jij Alistair dus echt niet goed kent.

    Om op jouw voetbal termen terug te komen, als er een transfer komt voor een speler van 20 miljoen dan kan hij tekenen of niet en daarna zal hij een commissie moeten betalen.
    Nu zegt die speler bedankt voor die transfer naar Real Madrid voor die 20 miljoen, maar eigenlijk wil ik helemaal geen commissie betalen ik vind dat het beter had gekund, good luck.

    En Alistair vocht ook in de states tegen Werdrum en een aantal andere wedstrijden toen kon het dus wel trainen in nederland als voorbereiding en nu niet meer (hij won al die partijen in de states )? Een contract heeft meestal een tijdsperiode, ik ken inhoudelijk de punten niet maar er zal een tijdsduur voor staan.
    Als Alistair het er niet mee eens was, waarom dan GG het hele contract laten onderhandelen met de UFC om twee weken daarna met een waslijst te komen waarom het allemaal niet goed was?
    Dus jij wilt beweren dat GG een slachtoffer is geworden voor het onderhandelen van een te goed contract bij de UFC?
    En wie weet staat er wel helemaal niet in het GG contract met de vechter een voorwaarde of er aan trainers moet worden betaald en hoeveel en aan welke trainers, hoe kom je aan die wijsheden?

    Heeft die schoonmaakster ook tientallen wereldkampioenen gemaakt net als Cor Hemmers, verrotte onderarmen en benen van trapkussen, geld voorgeschoten, insomnia van vele reizen, stress, advocaat ingehuurt, strafzaken behandeld...........................Moet Cor Hemmers die meer als 4 jaar aan de gang is met Alistair en een goede thaiboxer van Alistair heeft gemaakt nu met nul op de bank komen na de K-1 tietel en Dream, die waarschijnlijk nog niet eens betaald zijn?
    Misschien kun je even vragen aan Alistair of hij Cor Hemmers niet kan laten poetsen bij hem thuis voor 11.50 als hij in de states traint, of ligt de voorkeur voor poetsen bij Martijn omdat hij die vergeleek met zijn schoonmaakster?

    Dit is geen anti Alistair strijd maar een pro GG houding een mening die ik heb, net zoals er veel forum bezoekers zijn die net als jij een standpunt innemen voor Alistair.
    In een eerdere post kun je lezen dat ik het nog steeds geweldig zou vinden als Alistair ook van Lesnar zou winnen en de UFC tietel verovert.
    Als Overeem een beetje respect had voor zijn voormalig management en team leden, komt hij niet met uitspraken dat hij altijd alles al zelf deed en bv sparringspartner haalde etc. En het management mickey mouse noemen (wie huurde dat MM management in voor 12 jaar?) en zijn eigen docu daarvoor gebruiken, tja dan kun je zulke reacties verwachten.

    In de USA word inderdaad een bepaalde constructie gehanteerd door vele topsporters en artiesten zoals Bas Rutten dat al zei , die was blij om 30% te betalen en gaf een paar hele goede voorbeelden.

    Openstaande kosten dankzij Alistair betaald????? waar is die Alistair in wonderland foto?
    hey Bas, zeg nou gewoon eens ff wat voor streek jij uitgehaald hebt waardoor ie zo pissed off was....
    dan kan er een slotje op en hoef je niet steeds andere accounts aan te maken met moeilijke latijnse woordjes enzo
    nu wordt er volgens mij door GG zoveel bullshit geplaatst in de hoop de aandacht van de werkelijke vraag af te halen...
    toen pissen plassen werd is het gezeik begonnen!

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •