MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 14 of 28 FirstFirst ... 410111213141516171824 ... LastLast
Results 326 to 350 of 698
  1. #326
    Join Date
    Oct 2008
    Posts
    472
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by thefxr View Post
    Leuke filmpjes! Bedankt voor de moeite ;-)
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #327
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    11.168
    vCash
    124500

    Default

    GG powerrrrr rangers

  3. #328
    Join Date
    Oct 2008
    Posts
    242
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by micha View Post
    ok pannekoek daar komt tie:

    Marloes krijgt van Black Eyes meer dan ze kreeg bij SF plus een vast maandelijks inkomen.
    Jon-Olav heeft een nieuw contract bij de UFC
    Valentijn was sowieso einde oefening
    Alistair heeft een contract waar hij aan wordt gehouden.
    FIKA is de nieuwe K1

    je weet echt niet waar je het over hebt
    Thanks voor de opheldering Micha

  4. #329
    Join Date
    Oct 2008
    Posts
    242
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Kickass mtf View Post
    Ik had gehoord dat ik hier ik hier mijn support en steun kon geven aan GG.....
    Bij deze.!!!!! GG-RULES!!!!!!!!!!! POWER TO THE GOLDEN GLORY....
    Welkom op MF, thanks voor de GG support

  5. #330
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Quote Originally Posted by S-ven View Post
    Echte fans hebben geen goede agrumenten nodig.... ( volgens mij hebben voetbalfans ook geen goede agrumenten ) zij staan gewoon achter hun Team! That's it...
    agrumenten, haha, Wat een gekkenhuis.

    Dat is toch wel de grootste gemene deler daar bij GG.

  6. #331
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    2.471
    vCash
    126000

    Default

    Zou Bas nou al ze vriendjes opdracht geven om een accountje aan te maken?

  7. #332
    Join Date
    Sep 2010
    Posts
    3.038
    vCash
    126022

    Default

    Ik was altijd wel redelijk pro-Overeem maar hoe die nu overkomt in de pers vind ik eigenlijk niet echt "des Overeems". Het komt op mij gekunsteld Amerikaans plastic (ingestudeerd) over. Ik kan me niet herinneren dat Overeem in het verleden zo hoog van de toren zat te blazen voorafgaand aan belangrijke gevechten,

    - De manier waarop hij het steeds over "I this and I that" heeft
    - de "I am going to rip Brock Lesnar apart, piece by piece" zin
    - het moddergooi-gevecht met GG (waarbij beide partijen naar mijn mening fout zijn door wel heel opzichtig de vuile was buiten te hangen )

    Het zijn allemaal signalen dat er over Alistair nu een grote laag Amerikaans vernis is neergedaald die in het teken staat van Amerikaanse dollar-tekens.

  8. #333
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by rollermanskunk View Post
    Ik was altijd wel redelijk pro-Overeem maar hoe die nu overkomt in de pers vind ik eigenlijk niet echt "des Overeems". Het komt op mij gekunsteld Amerikaans plastic (ingestudeerd) over. Ik kan me niet herinneren dat Overeem in het verleden zo hoog van de toren zat te blazen voorafgaand aan belangrijke gevechten,

    - De manier waarop hij het steeds over "I this and I that" heeft
    - de "I am going to rip Brock Lesnar apart, piece by piece" zin
    - het moddergooi-gevecht met GG (waarbij beide partijen naar mijn mening fout zijn door wel heel opzichtig de vuile was buiten te hangen )

    Het zijn allemaal signalen dat er over Alistair nu een grote laag Amerikaans vernis is neergedaald die in het teken staat van Amerikaanse dollar-tekens.
    x2

  9. #334
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    2.471
    vCash
    126000

    Default

    Er zijn meerdere vechters geweest die qua uitlatingen naar de media toe veranderd zijn.
    Misschien word dit ze wel ingefluisterd door de UFC.
    Ik bedoel een interview of persconferentie word alleen maar leuker op die manier.

    Het maakt mij niet uit wat ie allemaal zegt, al denkt ie de hele dag aan dollars, als hij Lesnaar maar gaat slopen en daarna JDS.

  10. #335
    Join Date
    Dec 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    3.875
    vCash
    121333

    Default

    Quote Originally Posted by justsomeone View Post
    Er zijn meerdere vechters geweest die qua uitlatingen naar de media toe veranderd zijn.
    Misschien word dit ze wel ingefluisterd door de UFC.
    Ik bedoel een interview of persconferentie word alleen maar leuker op die manier.

    Het maakt mij niet uit wat ie allemaal zegt, al denkt ie de hele dag aan dollars, als hij Lesnaar maar gaat slopen en daarna JDS.
    en dat alleen omdat hij Nederlander is??
    "Toto, I've got a feeling we're not in Kansas anymore."

  11. #336
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    2.471
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Marchant View Post
    en dat alleen omdat hij Nederlander is??
    Wat omdat hij Nederlander is?

  12. #337
    Join Date
    Dec 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    3.875
    vCash
    121333

    Default

    Quote Originally Posted by justsomeone View Post

    Het maakt mij niet uit wat ie allemaal zegt, al denkt ie de hele dag aan dollars, als hij Lesnaar maar gaat slopen en daarna JDS.
    Overeem mag van jou alles, dan vraag ik waardoor ben je zo'n fan dat hij alles mag roepen? is het puur omdat hij Nederlander is?
    "Toto, I've got a feeling we're not in Kansas anymore."

  13. #338
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    2.471
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Marchant View Post
    Overeem mag van jou alles, dan vraag ik waardoor ben je zo'n fan dat hij alles mag roepen? is het puur omdat hij Nederlander is?
    Nee, van mij mag iedere vechter zeggen wat ie wil.
    Natuurlijk heeft Alistair iets meer credits bij me omdat ie Nederlander is.

    Sonnen bijvoorbeeld kan ik ook genieten van wat ie zegt.
    niet dat ik het er mee eens ben, maar ik vind hem allerminst saai.

  14. #339
    Join Date
    Dec 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    3.875
    vCash
    121333

    Default

    Quote Originally Posted by justsomeone View Post
    Nee, van mij mag iedere vechter zeggen wat ie wil.
    Natuurlijk heeft Alistair iets meer credits bij me omdat ie Nederlander is.

    Sonnen bijvoorbeeld kan ik ook genieten van wat ie zegt.
    niet dat ik het er mee eens ben, maar ik vind hem allerminst saai.
    Dan begrijp ik je
    "Toto, I've got a feeling we're not in Kansas anymore."

  15. #340
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    2.471
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Marchant View Post
    Dan begrijp ik je
    Mooi zo.

    Maar wat vind jij dan?
    Dat elke vechter netjes moet zijn, geen trash talk ofzo?
    Ik vind het geweldig.

  16. #341
    Join Date
    Dec 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    3.875
    vCash
    121333

    Default

    Quote Originally Posted by justsomeone View Post
    Mooi zo.

    Maar wat vind jij dan?
    Dat elke vechter netjes moet zijn, geen trash talk ofzo?
    Ik vind het geweldig.
    Ik HOU van trash talk, zoals Sonnen, geweldig veel humor en maakt ook veel waar.
    Dit brengt vaak net ff de spanning in een pot!
    "Toto, I've got a feeling we're not in Kansas anymore."

  17. #342
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    2.471
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Marchant View Post
    Ik HOU van trash talk, zoals Sonnen, geweldig veel humor en maakt ook veel waar.
    Dit brengt vaak net ff de spanning in een pot!
    Precies.

    Zo`n docu als the reem zouden ze ook van Sonnen moeten maken, als hij dan maar dat trash talk rolletje blijft spelen.
    Vind dat echt geweldig.
    En ik denk ook echt dat hij Silva gaat pakken.

  18. #343
    Join Date
    Jan 2005
    Location
    Amsterdam / Alkmaar / Napoli
    Posts
    3.368
    vCash
    126000

    Default

    "trash" talk hoort erbij om de show te maken en kaartjes te verkopen, dat hebben ze mooi "geleend" van de Pro wrestling wereld. Bring it on!! haha
    "Morte prima di disonore"
    ------------------
    ***MejiroGym***

  19. #344
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    5.649
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by rollermanskunk View Post
    Ik was altijd wel redelijk pro-Overeem maar hoe die nu overkomt in de pers vind ik eigenlijk niet echt "des Overeems". Het komt op mij gekunsteld Amerikaans plastic (ingestudeerd) over. Ik kan me niet herinneren dat Overeem in het verleden zo hoog van de toren zat te blazen voorafgaand aan belangrijke gevechten,

    - De manier waarop hij het steeds over "I this and I that" heeft
    - de "I am going to rip Brock Lesnar apart, piece by piece" zin
    - het moddergooi-gevecht met GG (waarbij beide partijen naar mijn mening fout zijn door wel heel opzichtig de vuile was buiten te hangen )

    Het zijn allemaal signalen dat er over Alistair nu een grote laag Amerikaans vernis is neergedaald die in het teken staat van Amerikaanse dollar-tekens.


    Niet des Overeems?

    man, bij de K1 kreeg ie op zijn lazer van Badr, wordt -terecht- uitgeteld, en daar bofte hij mee, want anders was bij zwaar KO gegaan....
    gaat ie naderhand verklaren dat ie zich niet slechter voelde dan wanneer hij een stukje had hardgelopen
    en na de K1 finale gewonnen te hebben verklaarde hij zichzelf een legende...
    Een overdosis boterhammen met pindakaas kan iemand zijn ego buitenproportioneel opblazen,
    en het zal me mijn reet roesten hoe geweldig OVereem zichzelf vindt, maar nieuw is zijn gedrag ieg niet hoor
    "If you have to stop and think, it's too late"

  20. #345
    Join Date
    Jan 2005
    Location
    Amsterdam / Alkmaar / Napoli
    Posts
    3.368
    vCash
    126000

    Default

    wel leuk dat voorbeeld met Badr Hari, toen waren alle GG groupies tegen het uittellen... hoe hypocriet kunt gij zijn...
    "Morte prima di disonore"
    ------------------
    ***MejiroGym***

  21. #346
    Join Date
    Oct 2008
    Posts
    694
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by FOCUS View Post
    Niet des Overeems?

    man, bij de K1 kreeg ie op zijn lazer van Badr, wordt -terecht- uitgeteld, en daar bofte hij mee, want anders was bij zwaar KO gegaan....
    gaat ie naderhand verklaren dat ie zich niet slechter voelde dan wanneer hij een stukje had hardgelopen
    en na de K1 finale gewonnen te hebben verklaarde hij zichzelf een legende...
    Een overdosis boterhammen met pindakaas kan iemand zijn ego buitenproportioneel opblazen,
    en het zal me mijn reet roesten hoe geweldig OVereem zichzelf vindt, maar nieuw is zijn gedrag ieg niet hoor
    Ik ben het met je eens dat je jezelf niet moet betitelen als "legende". Het publiek geeft je deze titel, maar laten we welwezen, hij heeft iets legendarisch gepresteerd en ik ben ook sterk van mening dat dit niet 1.2.3. zal worden nagedaan. Dus dat "loser icoontje", ....beetje jammer en ook erg makkelijk te vinden op je toetsenbord.

    Alistair heeft de capaciteiten om de UFC titel binnen te slepen. Dream, K1, Strikeforce and UFC Champ! Als dat laatste hem lukt.... "Oke, bescheidenheid siert de mens" maar dan mag hij van mij van de daken schreeuwen dat hij een Legende is... want dat is ie!

    Collina

  22. #347
    Join Date
    Oct 2007
    Location
    Rotterdam / London
    Posts
    7.783
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Collina View Post
    Ik ben het met je eens dat je jezelf niet moet betitelen als "legende". Het publiek geeft je deze titel, maar laten we welwezen, hij heeft iets legendarisch gepresteerd en ik ben ook sterk van mening dat dit niet 1.2.3. zal worden nagedaan. Dus dat "loser icoontje", ....beetje jammer en ook erg makkelijk te vinden op je toetsenbord.

    Alistair heeft de capaciteiten om de UFC titel binnen te slepen. Dream, K1, Strikeforce and UFC Champ! Als dat laatste hem lukt.... "Oke, bescheidenheid siert de mens" maar dan mag hij van mij van de daken schreeuwen dat hij een Legende is... want dat is ie!

    Collina
    Peter Aerts, Sem Schilt, Ernesto Hoost, Andy Hug, Remy Bonjasky, Cro Cop, Fedor, Wanderlei Silva , Anderson Silva etc. hebben allemaal 'iets' legendarisch gepresteerd maar wanneer heb jij ze horen zeggen ''I'm a legend'' ? Een legende zijn gaat niet alleen om prestaties maar ook om je houding binnen en buiten de ring/kooi.
    ''Mixfight is geen site maar een manier van leven!'' - Glen

  23. #348
    Join Date
    Jan 2005
    Location
    Amsterdam / Alkmaar / Napoli
    Posts
    3.368
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Collina View Post
    Ik ben het met je eens dat je jezelf niet moet betitelen als "legende". Het publiek geeft je deze titel, maar laten we welwezen, hij heeft iets legendarisch gepresteerd en ik ben ook sterk van mening dat dit niet 1.2.3. zal worden nagedaan. Dus dat "loser icoontje", ....beetje jammer en ook erg makkelijk te vinden op je toetsenbord.

    Alistair heeft de capaciteiten om de UFC titel binnen te slepen. Dream, K1, Strikeforce and UFC Champ! Als dat laatste hem lukt.... "Oke, bescheidenheid siert de mens" maar dan mag hij van mij van de daken schreeuwen dat hij een Legende is... want dat is ie!

    Collina
    ik denk dat je daar niet te veel op in moet gaan... toen hij nog bij GG zat was er geen probleem met deze uitspraak en nu ineens wel... dus nogmaals, erg hypocriet allemaal.. maar goed, dat is algemeen bekend..
    "Morte prima di disonore"
    ------------------
    ***MejiroGym***

  24. #349
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    nimwegen
    Posts
    3.659
    vCash
    126000

    Default

    zullen we alle post van meneer Boon terughalen m.b.t. de GG prestaties op de K1 of andere toernooien? daar schuwde hij nooit om enige superlatieven te gebruiken....en in de meeste gevallen terecht overigens.....jammer dat vanuit GG hierover nu gemiept wordt tov Alistair, ze halen er vanalles bij om de discussie van het werkelijke onderwerp af te krijgen....
    toen pissen plassen werd is het gezeik begonnen!

  25. #350
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    1.388
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by TOON View Post
    zullen we alle post van meneer Boon terughalen m.b.t. de GG prestaties op de K1 of andere toernooien? daar schuwde hij nooit om enige superlatieven te gebruiken....en in de meeste gevallen terecht overigens.....jammer dat vanuit GG hierover nu gemiept wordt tov Alistair, ze halen er vanalles bij om de discussie van het werkelijke onderwerp af te krijgen....
    Ja goed idee!!

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •