MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 15 of 28 FirstFirst ... 511121314151617181925 ... LastLast
Results 351 to 375 of 698
  1. #351
    Join Date
    Oct 2008
    Posts
    472
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Bromios View Post
    agrumenten, haha, Wat een gekkenhuis.

    Dat is toch wel de grootste gemene deler daar bij GG.
    valt wel mee....ben best aardig,maar sta gewoon achter GG.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #352
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    5.649
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Collina View Post
    Ik ben het met je eens dat je jezelf niet moet betitelen als "legende". Het publiek geeft je deze titel, maar laten we welwezen, hij heeft iets legendarisch gepresteerd en ik ben ook sterk van mening dat dit niet 1.2.3. zal worden nagedaan. Dus dat "loser icoontje", ....beetje jammer en ook erg makkelijk te vinden op je toetsenbord.

    Alistair heeft de capaciteiten om de UFC titel binnen te slepen. Dream, K1, Strikeforce and UFC Champ! Als dat laatste hem lukt.... "Oke, bescheidenheid siert de mens" maar dan mag hij van mij van de daken schreeuwen dat hij een Legende is... want dat is ie!

    Collina

    Van mij mag hij het ook roepen. Daar ging mijn post niet om..
    goed lezen Collina
    "If you have to stop and think, it's too late"

  3. #353
    Join Date
    Oct 2008
    Posts
    242
    vCash
    126000

    Default

    Misschien is het de UFC die erachter zit, maar ik vond al wat langer dat Alis zichzelf meer vond dan de rest en dit de laatste tijd vooral erg laat zien.
    Tuurlijk heeft hij behoorlijke sprongen gemaakt in zijn carriθre en zeker ook mooie fights neer gezet.
    Daar ben ik als fan en Nederlander trots op. Maar come on! Keep it real and keep it street! Regel die zaak met GG en ga met een schone lei verder...
    Ervaar het UFC wereldje, vergeet niet als je niet volgens hun regels speelt, ben je gone...
    En spreek van geluk als de GG familie je weer in huis neemt..


    “The hardest battle you're ever going to fight is the battle to be just you.”

  4. #354
    Join Date
    Oct 2008
    Posts
    472
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by de Zweed View Post
    Misschien is het de UFC die erachter zit, maar ik vond al wat langer dat Alis zichzelf meer vond dan de rest en dit de laatste tijd vooral erg laat zien.
    Tuurlijk heeft hij behoorlijke sprongen gemaakt in zijn carriθre en zeker ook mooie fights neer gezet.
    Daar ben ik als fan en Nederlander trots op. Maar come on! Keep it real and keep it street! Regel die zaak met GG en ga met een schone lei verder...
    Ervaar het UFC wereldje, vergeet niet als je niet volgens hun regels speelt, ben je gone...

    X2
    En spreek van geluk als de GG familie je weer in huis neemt..


    “The hardest battle you're ever going to fight is the battle to be just you.”

  5. #355
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Herhaling is de kracht van de reclame ?

  6. #356
    Join Date
    Dec 2010
    Posts
    1.898
    vCash
    121250

    Default

    Het zou toch wel heel grappig zijn als Golden Glory aan mensen heeft gevraagd hun steunbetuigingen te posten mixfight, het zou nog grappiger zijn als iemand steeds nieuwe accounts aanmaakt om GG POWEER! te roepen en dan zichzelf te quoten.

  7. #357
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Quote Originally Posted by The Company View Post
    Het zou toch wel heel grappig zijn als Golden Glory aan mensen heeft gevraagd hun steunbetuigingen te posten mixfight, het zou nog grappiger zijn als iemand steeds nieuwe accounts aanmaakt om GG POWEER! te roepen en dan zichzelf te quoten.
    Slechte grap alert !!

    Ze zullen wel een advertentie in de Golden Gids hebben laten zetten....

  8. #358
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    1.388
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by The Company View Post
    Het zou toch wel heel grappig zijn als Golden Glory aan mensen heeft gevraagd hun steunbetuigingen te posten mixfight, het zou nog grappiger zijn als iemand steeds nieuwe accounts aanmaakt om GG POWEER! te roepen en dan zichzelf te quoten.
    Het eerst is het geval: Een van de Golden Shower boys heeft het plan verraden:


    Quote Originally Posted by Kickass mtf View Post
    Ik had gehoord dat ik hier ik hier mijn support en steun kon geven aan GG.....
    Bij deze.!!!!! GG-RULES!!!!!!!!!!! POWER TO THE GOLDEN GLORY....

  9. #359
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Nou genoeg GG power en al het andere gezien, vanaf nu weer ontopic, anders gaat er een slot op..
    Be a Warrior, not a Worrier

  10. #360
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    126
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Collina View Post
    Ik ben het met je eens dat je jezelf niet moet betitelen als "legende". Het publiek geeft je deze titel, maar laten we welwezen, hij heeft iets legendarisch gepresteerd en ik ben ook sterk van mening dat dit niet 1.2.3. zal worden nagedaan. Dus dat "loser icoontje", ....beetje jammer en ook erg makkelijk te vinden op je toetsenbord.

    Alistair heeft de capaciteiten om de UFC titel binnen te slepen. Dream, K1, Strikeforce and UFC Champ! Als dat laatste hem lukt.... "Oke, bescheidenheid siert de mens" maar dan mag hij van mij van de daken schreeuwen dat hij een Legende is... want dat is ie!

    Collina
    Ben ik wel met je eens, maar ik zou dat voor de publieke opinie niet van de daken schreeuwen.
    We zullen zien of zijn nieuwe management/team hiertoe in staat is? Voorlopig eerst Lesnar en daar zie ik hem wel van winnen.
    Ik las in het UFC blad hier in de states dat Alistair nog steeds met Martijn trainde en met Golden Glory vechters zijn voorbereiding deed? Weet iemand met wie en wanneer? Volgens Cor Hemmers zijn statement in deze topic zegt Cor Hemmers dat hij het een set up vond (dus ik neem aan dat hij niet meer met hem traint). Martijn is op facebook te bewonderen in Golden Glory Pattaya Thailand waar hij nu traint met Robin van Roosmalen, Olav Einemo, Dion Starring, Jason Jones, Sergey Kharitonov en nog een paar GG vechters .Allemaal een beetje tegenstrijdig, dus in het UFC blad zegt Alistair dat hij nog steeds traint met GG trainers en vechters maar in het artikel in USA today zegt hij dat hij GG totaal niet mist en dat hij toch altijd al alles zelf deed?
    http://www.usatoday.com/sports/mma/p...ounds/563759/1

    Misschien kwam dit interview in USA today nadat het artikel in het blad al geplaatst was, waar Alistair vertelde dat hij met iedereen goed was bij GG, behalve het management? Ik denk dat Marloes op haar facebook wel duidenlijk maakte dat niet iedereen of zelfs eigenlijk helemaal geen GG persoon in team reem verder ging. Schilt heeft het te druk met projecten als Nova Zembla en ik hoorde dat er een nieuwe film aankomt met Semmy (die trainde overigens bijna nooit samen). En dat resulteerde misschien wel in de kop van het artikel in USA today, zou kunnen?

  11. #361
    Join Date
    Sep 2010
    Posts
    3.038
    vCash
    126022

    Default

    Quote Originally Posted by FOCUS View Post
    Niet des Overeems?

    man, bij de K1 kreeg ie op zijn lazer van Badr, wordt -terecht- uitgeteld, en daar bofte hij mee, want anders was bij zwaar KO gegaan....
    gaat ie naderhand verklaren dat ie zich niet slechter voelde dan wanneer hij een stukje had hardgelopen
    en na de K1 finale gewonnen te hebben verklaarde hij zichzelf een legende...
    Een overdosis boterhammen met pindakaas kan iemand zijn ego buitenproportioneel opblazen,
    en het zal me mijn reet roesten hoe geweldig Overeem zichzelf vindt, maar nieuw is zijn gedrag ieg niet hoor
    In het verleden sprak Overeem toch meer in de "we-vorm" het is nu meer "ik dit en ik dat". Dat Overeem in het verleden na een winnende partij "sky-high"ging was mij ook bekend. Het valt mij gewoon op dat die nu voorafgaand aan een match "gekunstelde zinnetjes" klaar heeft liggen die gescript en plastic overkomen. "Niet des Overeems" moet je lezen als "UFC marketing gestuurd"

  12. #362
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    11.168
    vCash
    124500

    Default

    Quote Originally Posted by Kickass mtf View Post
    Ik had gehoord dat ik hier ik hier mijn support en steun kon geven aan GG.....
    Bij deze.!!!!! GG-RULES!!!!!!!!!!! POWER TO THE GOLDEN GLORY....

  13. #363
    Join Date
    Oct 2008
    Posts
    694
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by davinci View Post
    Ben ik wel met je eens, maar ik zou dat voor de publieke opinie niet van de daken schreeuwen.
    We zullen zien of zijn nieuwe management/team hiertoe in staat is? Voorlopig eerst Lesnar en daar zie ik hem wel van winnen.
    Ik las in het UFC blad hier in de states dat Alistair nog steeds met Martijn trainde en met Golden Glory vechters zijn voorbereiding deed? Weet iemand met wie en wanneer? Volgens Cor Hemmers zijn statement in deze topic zegt Cor Hemmers dat hij het een set up vond (dus ik neem aan dat hij niet meer met hem traint). Martijn is op facebook te bewonderen in Golden Glory Pattaya Thailand waar hij nu traint met Robin van Roosmalen, Olav Einemo, Dion Starring, Jason Jones, Sergey Kharitonov en nog een paar GG vechters .Allemaal een beetje tegenstrijdig, dus in het UFC blad zegt Alistair dat hij nog steeds traint met GG trainers en vechters maar in het artikel in USA today zegt hij dat hij GG totaal niet mist en dat hij toch altijd al alles zelf deed?
    http://www.usatoday.com/sports/mma/p...ounds/563759/1

    Misschien kwam dit interview in USA today nadat het artikel in het blad al geplaatst was, waar Alistair vertelde dat hij met iedereen goed was bij GG, behalve het management? Ik denk dat Marloes op haar facebook wel duidenlijk maakte dat niet iedereen of zelfs eigenlijk helemaal geen GG persoon in team reem verder ging. Schilt heeft het te druk met projecten als Nova Zembla en ik hoorde dat er een nieuwe film aankomt met Semmy (die trainde overigens bijna nooit samen). En dat resulteerde misschien wel in de kop van het artikel in USA today, zou kunnen?
    Team The Reem zijn toch alleen de jongens die zijn online docu maken, die houden zich niet bezig op management niveau. Snap niet helemaal wat Marloes bedoeld....
    Last edited by Collina; 26-11-2011 at 12:49.

  14. #364
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    dat is de dezelfde kliek collina dat snap jij toch ook wel.

  15. #365
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    2.471
    vCash
    126000

    Default

    AO Powerrrrrrrrrrrrrrrrrrr

  16. #366
    Join Date
    Dec 2010
    Posts
    713
    vCash
    126000

    Default

    Altijd voor de gene die de klappen vangt.. dat is AO, rest is bij zaak. GG is wel de beste en bekendste voor NL en blij dat ze er zijn en vechters kunnen promoten enz. maar uitendelijk gaat om de man/vrouw in de ring.

  17. #367

    Default

    Quote Originally Posted by Kemal View Post
    Nou genoeg GG power en al het andere gezien, vanaf nu weer ontopic, anders gaat er een slot op..
    Zou eerder een ban geven aangezien er blijkbaar op aan gestuurd word om dit topic te sluiten, en bepaalde dingen er wel heel dik boven opliggen. Maar goed that's up to MF
    THE CURE IS FREE, YOU'RE PAYING FOR THE DISEASE.

  18. #368
    Join Date
    Jan 2005
    Location
    Amsterdam / Alkmaar / Napoli
    Posts
    3.368
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by cholitzu View Post
    Zou eerder een ban geven aangezien er blijkbaar op aan gestuurd word om dit topic te sluiten, en bepaalde dingen er wel heel dik boven opliggen. Maar goed that's up to MF
    jammer genoeg krijg ik ook die indruk idd...
    "Morte prima di disonore"
    ------------------
    ***MejiroGym***

  19. #369
    Join Date
    Oct 2008
    Posts
    472
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by respect View Post
    Altijd voor de gene die de klappen vangt.. dat is AO, rest is bij zaak. GG is wel de beste en bekendste voor NL en blij dat ze er zijn en vechters kunnen promoten enz. maar uitendelijk gaat om de man/vrouw in de ring.
    Idd waar, maar door wie is hij zo geworden als dat hij nu is......? .....GG

  20. #370
    Join Date
    Oct 2008
    Posts
    472
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by thefxr View Post
    Dat zou beteken dat je van elke man zo'n vechter kan maken en dat is niet het geval, je moet ook de wil en talent hebben om zover te komen
    er zijn er genoeg die ook zonder GG zo ver komen, trainer en coach maken gewoon maareen klein onderdeel uit van je prestaties, je moet het altijd nog zelf doen in de ring/kooi!
    Klopt gedeeltelijk! Maar de trainer/coach die langs de ring staan en jou net die laatste push geven om door te gaan terwijl je dat eigenlijk niet meer kan.....telt wel degelijk mee of niet dan ?

  21. #371
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    Cor Hemmers ( iemand ie heel veel kampioenen heeft gemaakt) zegt er dit over. Als iemand met talent en de juiste instelling bij hem komt trainen dan duurt het minimaal 4 jaar om zo iemand naar de top te brengen. Hij kan dit en daarom heet hij Obi1.

  22. #372
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by thefxr View Post
    dat kan jij toch ook, of moet ook een speciaal soort talent hebben of iemand de laatste push te geven?
    Sorry hoor...maar...

  23. #373
    Join Date
    Oct 2008
    Posts
    472
    vCash
    126000

    Default

    Denk wel dat je een bepaalde status/invloed moet hebben op diegene zodat hij jou niet kan/wil teleurstellen.....om te verliezen.

  24. #374
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    Quote Originally Posted by S-ven View Post
    Denk wel dat je een bepaalde status/invloed moet hebben op diegene zodat hij jou niet kan/wil teleurstellen.....om te verliezen.

    de spijker op zijn kop. Ik zie dat the fxr erg makkelijk denkt over allerlei zaken. Mag ik vragen wat je in het dagelijks leven doet?

  25. #375
    Join Date
    Dec 2010
    Posts
    713
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by S-ven View Post
    Idd waar, maar door wie is hij zo geworden als dat hij nu is......? .....GG
    Alle repect naar trainers,GG enzo zonder twijfel, maar om te zeggen dat AO gemaakt is door GG of een trainer vind ik wel erg makkelijk het zit in je of niet. In procenten, hoe veel zou nu invloed trainer/GG daarvan zijn? in de ring moet hij het toch alleen doen. Ik denk 5 procent meer niet helft hoort hij niet eens in de kooi.

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •