MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 8 of 28 FirstFirst ... 45678910111218 ... LastLast
Results 176 to 200 of 698
  1. #176
    Join Date
    Jan 2005
    Location
    Amsterdam / Alkmaar / Napoli
    Posts
    3.368
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by micha View Post
    ik vond je leuker toen je nog wel blowde......kreeg je ergens last van?
    ontopic blijven Micha!!!!
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight

    "Morte prima di disonore"
    ------------------
    ***MejiroGym***

  2. #177
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Quote Originally Posted by mokumnised View Post
    in plaats van alleen maar te bedanken voor meningen die in jouw straatje vallen en zelf vervolgens weer je eigen roze bril GG postjes te droppen.
    Quote Originally Posted by micha View Post
    Thanks mokumnised
    wat een topic mensen!
    Be a Warrior, not a Worrier

  3. #178
    Join Date
    Jan 2007
    Posts
    2.930
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by NielsN View Post
    Niet om het één of ander, maar ik vind het vreemd dat een advocaat zich zó stellig uitlaat over een zaak waar hij niet in ingelezen is.

    Ik vind het ook vreemd dat 'redelijkheid' er in de eerste alinea wel toe lijkt te doen, maar in de tweede al niet meer.

    En ik vind die hele bergbeklimvergelijking vreemd.

    Al met al een vreemde post dus.
    Dat hij niet ingelezen zou zijn, is een aanname..

    Anyways, ik vind de post en zijn uitleg eigenlijk wel goed....want ondanks dat bepaalde leden op het forum die pro-GG zijn, zich op een bedenkelijk niveau uitlaten over deze kwestie.....staat GG fucking sterk met het contract waar Ali als volwassen man zijn krabbel onder gezet heeft.

  4. #179
    Join Date
    Dec 2010
    Location
    FPA / Amersfoort
    Posts
    1.480
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Illest View Post
    Dat hij niet ingelezen zou zijn, is een aanname..

    Anyways, ik vind de post en zijn uitleg eigenlijk wel goed....want ondanks dat bepaalde leden op het forum die pro-GG zijn, zich op een bedenkelijk niveau uitlaten over deze kwestie.....staat GG fucking sterk met het contract waar Ali als volwassen man zijn krabbel onder gezet heeft.
    En zo is het.

  5. #180
    Join Date
    Dec 2008
    Location
    helmond
    Posts
    1.057
    vCash
    126000

    Default

    Nou, nou... Wat een topic!

    Ben het in het verleden vaak niet eens geweest met Micha, Bas (en de rest van GG) maar moet ze in deze wel gelijk geven. Wat Overeem heeft gedaan verdient niet de schoonheidsprijs. Ik zou hem ook gewoon houden aan zijn contract.

    En ik snap dat Micha zich 'genaaid' voelt. Als je dicht bij de club staat (en ondanks dat andere dat niet willen geloven, Micha staat dicht bij de club) dan is het leuk dat je als ultieme beloning voor al het werk een vechter op een van de grootste podia (UFC) ziet vechten om een titel bij diezelfde organisatie. Ipv het samen te vieren en er samen naar toe te werken, word je een Micky Mouse management genoemd en moron. Dan zou ik ook giftig worden, ja...

    Maar mijn vraag is nu: Alistair Overeem traint bij Extreme Couture. Maar zijn management (GG) betaald de trainers van de 35% gage die ze krijgen. Betalen ze ook Extreme Couture of zegt Golden Glory dat Martijn de Jong en Cor Hemmers capabel genoeg zijn (en dat zijn ze gezien de behaalde resultaten in het verleden) om Overeem te trainen en dat hij maar met hun moet trainen. En iedereen die Overeem zelf regelt, moet hij maar zelf betalen. Want dat loopt ook aardig in de kosten. Hoe is dat geregeld?

    Ben daar wel benieuwd naar.

    En verder leun ik lekker achterover en geniet ik net als een ieder hier....

  6. #181
    Join Date
    Dec 2006
    Posts
    3.463
    vCash
    125799

    Default

    Even tussendoor over het "miljoenencontract" want daar is nogal onduidelijkheid over.
    Op papier zal Alistair geen miljoenen verdienen, we zien allemaal regelmatig de payscale voorbij komen waarbij de bedragen eigenlijk niet verder gaan dan $200000/$400000 dollar voor mannen als Lesnar, GSP, Silva etc.
    Dus hij zal nooit dat miljoenen bedrag krijgen van de UFC.
    Wat alleen nooit op die payscale te zien is zijn de overige inkomsten zoals PPV cuts, sponsoring en andere endorsement deals.
    Daar wordt door iedere UFC vechter het meeste op verdient.

    Wat Golden Glory wil, is 35% van die inkomsten, ALLE inkomsten en dan ook nog eens PRE tax, dus voordat er belasting overheen gaat.
    Als ik het goed begrijp (en please correct me if im wrong) zal netto dus bijna de helft van het "miljoenenbedrag" naar GG gaan, dit gaat veel verder dan een procentenpercentage van alleen de gage die de UFC betaald.
    Ik weet niet of dat normaal is in de states maar ik vind t wel héél erg veel voor zo'n management.

    Feit is dat GG niet moet doen alsof Alistair zonder GG niet zo'n deal had getekend, er zijn ZAT goeie managements die graag met een UFC title contender willen samenwerken en daar heus wel soortgelijke bedragen hadden losgekregen, Alistair blijft tenslotte een heavyweight en daar is in elke contactsport t grote geld te verdienen.
    Fighting is poetry in motion

  7. #182
    Join Date
    Dec 2008
    Location
    helmond
    Posts
    1.057
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by lopez86 View Post
    Even tussendoor over het "miljoenencontract" want daar is nogal onduidelijkheid over.
    Op papier zal Alistair geen miljoenen verdienen, we zien allemaal regelmatig de payscale voorbij komen waarbij de bedragen eigenlijk niet verder gaan dan $200000/$400000 dollar voor mannen als Lesnar, GSP, Silva etc.
    Dus hij zal nooit dat miljoenen bedrag krijgen van de UFC.
    Wat alleen nooit op die payscale te zien is zijn de overige inkomsten zoals PPV cuts, sponsoring en andere endorsement deals.
    Daar wordt door iedere UFC vechter het meeste op verdient.

    Wat Golden Glory wil, is 35% van die inkomsten, ALLE inkomsten en dan ook nog eens PRE tax, dus voordat er belasting overheen gaat.
    Als ik het goed begrijp (en please correct me if im wrong) zal netto dus bijna de helft van het "miljoenenbedrag" naar GG gaan, dit gaat veel verder dan een procentenpercentage van alleen de gage die de UFC betaald.
    Ik weet niet of dat normaal is in de states maar ik vind t wel héél erg veel voor zo'n management.

    Feit is dat GG niet moet doen alsof Alistair zonder GG niet zo'n deal had getekend, er zijn ZAT goeie managements die graag met een UFC title contender willen samenwerken en daar heus wel soortgelijke bedragen hadden losgekregen, Alistair blijft tenslotte een heavyweight en daar is in elke contactsport t grote geld te verdienen.

    Waarom is het veel voor zo'n management? Zij hebben toch het merendeel van de onderhandelingen gedaan? Zij hebben toch een miljoenencontract voor hem bedongen? En vergeet niet, hoe meer Overeem krijgt, hoe meer zij krijgen. Zij halen het onderste uit de kan voor een vechter om er zelf ook beter van te worden. Dat is bij elke tak van sport zo (bij voetbal is het helemaal schandalig want daar krijgt de manager een deel van het tekengeld, transfersom en een percentage). Maar ook bij films en muziek is het zo en daar krijgt de manager nog veel meer. Maar daarom neem je ook een manager. En dan kan je van Bas zeggen wat je wilt, maar is wel een goede manager.

    En tuurlijk zijn er ZAT goeie managers die een title contenter willen bijstaan. Maar cruciale vraag in deze is: Zou Overeem staan waar die nu staat als GG er niet was geweest. En nogmaals, je kan zeggen van Bas wat je wilt maar hij wist zijn vechters (vooral in Azië) bijzonder goed te hypen en zo hun marktwaarde op te krikken.

    Ben benieuwd!!

  8. #183
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Quote Originally Posted by adenane View Post

    En ik snap dat Micha zich 'genaaid' voelt. Als je dicht bij de club staat (en ondanks dat andere dat niet willen geloven, Micha staat dicht bij de club)
    Waarom mogen we nou niet weten wat micha dan doet voor GG ? Staat ie dicht bij de club omdat hij de portier is ?

  9. #184
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    5.649
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Vinand View Post
    DAVINCE en MICHA

    Jullie zijn zulke walgelijke mensen dat jullie bereidt zijn om iemand zijn hele prive leven en carriere onderuit te halen door dit soort prive zaken op het internet te zetten? For real??

    Wat zijn jullie toch een stelletje hopeloze kankerleiers (excuses voor de mensen die er nare ervaringen mee hebben maar ik moet me echt eventjes uitlaten voordat ik iets door me raam heen gooi), ik wens jullie echt het meeste walgelijke en pijnlijke momenten toe. Nog nooit in alle tijd dat ik addicted ben aan mixfight heb ik zooo iets laags en triest gelezen... En dat vind ik heel jammer van jou micha. Want ik had je op het intellectueel niveau aardig hoog geschat. Maar nu weet ik dat die inschatting een grote fout van me is geweest. Maar ja, ik ben hindoe en ik geloof in karma. What goes around, comes around...

    A.u.b. Justinian, wis alle zaken over Overeem zijn prive leven die hier staan gepost. Er word hier een smerig spel gespeeld met de carriere en prive leven van een van grootste sportmannen die Nederland heeft en iedereen heeft van die beschamende geheimpjes die niemand hoeft te weten. (En dat komt van iemand die absoluut geen fan is van Overeem)...


    ik moet de rest van de reacties nog lezen, maar dit is echt hilarisch
    Volgens mij is het voor jouw karma niet bevordelijk om zo haatdragend naar anderen te zijn
    LAAT HET LOS
    "If you have to stop and think, it's too late"

  10. #185
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    5.649
    vCash
    126000

    Default

    En voor iedereen die loopt te zeuren hoe laag deze topic is en dan dingen verwijderd moeten worden

    Mening van uitingsvrijheid en als het je niet bevalt dan lees je het toch lekker niet?
    "If you have to stop and think, it's too late"

  11. #186
    Join Date
    Dec 2006
    Posts
    3.463
    vCash
    125799

    Default

    Quote Originally Posted by adenane View Post
    Waarom is het veel voor zo'n management? Zij hebben toch het merendeel van de onderhandelingen gedaan? Zij hebben toch een miljoenencontract voor hem bedongen? En vergeet niet, hoe meer Overeem krijgt, hoe meer zij krijgen. Zij halen het onderste uit de kan voor een vechter om er zelf ook beter van te worden. Dat is bij elke tak van sport zo (bij voetbal is het helemaal schandalig want daar krijgt de manager een deel van het tekengeld, transfersom en een percentage). Maar ook bij films en muziek is het zo en daar krijgt de manager nog veel meer. Maar daarom neem je ook een manager. En dan kan je van Bas zeggen wat je wilt, maar is wel een goede manager.

    En tuurlijk zijn er ZAT goeie managers die een title contenter willen bijstaan. Maar cruciale vraag in deze is: Zou Overeem staan waar die nu staat als GG er niet was geweest. En nogmaals, je kan zeggen van Bas wat je wilt maar hij wist zijn vechters (vooral in Azië) bijzonder goed te hypen en zo hun marktwaarde op te krikken.

    Ben benieuwd!!
    Kijk en dat is dus de vraag die ik heb.
    Ik weet niet of het "normaal" is om zulke bedragen af te staan aan managements.
    Maar blijkbaar vind Alistair van niet, want hij heeft per direct zijn spullen gepakt.
    Ik weet wel wat, maar ken het fijne niet van Amerikaanse MMA managements.
    Alistair zal heus wel informatie ingewonnen hebben bij deze en gene hierover waardoor hij zoiets had van "hee maar wacht ns even, ik wordt hier gewoon genaaid. ik ga weg".
    Als het een normale gang van zaken was was er niks aan de hand geweest en zat hij nu nogsteeds bij GG.
    Je gaat niet zomaar weg bij een team waar je al 12 jaar loyaal aan bent, en die je tot heel kort voor dit contract nog verdedigde door ZUFFA zwart te maken op internationale MMA media.

    Of Alistair een topper was geweest zonder GG?
    Dat weet ik niet en jij net zo min.
    Wat ik wel weet van Alistair is dat hij een natuur talent is en de zwaargewichtspoeling niet zo groot is.
    Hij regelde inderdaad al veel van zijn eigen training zoals voeding, huisvesting voor sparringspartners van over de grens, en heeft veel aan zijn broer te danken.
    Bovendien vocht hij al voor RINGS in Japan, dus laten we eerlijk zijn; die kans zat er heus wel in.

    Maar nogmaals, we weten het niet. Het is dan ook een domme vraag om te stellen en nog dommer om te insinueren dat je zonder GG nergens komt.
    Daar zijn mannen als Mousasi en Struve voorbeeld van.
    Fighting is poetry in motion

  12. #187
    Join Date
    Feb 2008
    Location
    Almere
    Posts
    908
    vCash
    126000

    Default

    Wat mij beteft mag Mixfight genomineerd worden voor Site van het jaar. Een sociale Site waar iederen zijn menigngmag uiten.
    De Gorilla's, apen gaan hechte banden banden met elkaar aan, vooraal door elkaar te vlooien, wij mensen doen dat door te roddelen, kletsen en grapjes maken.
    Waarom is voetbal International progamma van het jaar geworden?
    Omdat daar geroddeld, gelachen en bovenal de personage's geen blad voor hun mond nemen, en dat is menselijk en dat is wat mensen willen!
    Dus als Mixfight de meningen van onze forum broeders wil verbieden of deleten, dan zal Mixfight niet lang meer bestaan en zullen veel mensen waaronder ik de site niet meer bezoeken!
    Wees blij dat er zoveel belangstelling is, of het nou negatief of positeif is!

  13. #188
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    Quote Originally Posted by adenane View Post
    Nou, nou... Wat een topic!

    Ben het in het verleden vaak niet eens geweest met Micha, Bas (en de rest van GG) maar moet ze in deze wel gelijk geven. Wat Overeem heeft gedaan verdient niet de schoonheidsprijs. Ik zou hem ook gewoon houden aan zijn contract.

    En ik snap dat Micha zich 'genaaid' voelt. Als je dicht bij de club staat (en ondanks dat andere dat niet willen geloven, Micha staat dicht bij de club) dan is het leuk dat je als ultieme beloning voor al het werk een vechter op een van de grootste podia (UFC) ziet vechten om een titel bij diezelfde organisatie. Ipv het samen te vieren en er samen naar toe te werken, word je een Micky Mouse management genoemd en moron. Dan zou ik ook giftig worden, ja...

    Maar mijn vraag is nu: Alistair Overeem traint bij Extreme Couture. Maar zijn management (GG) betaald de trainers van de 35% gage die ze krijgen. Betalen ze ook Extreme Couture of zegt Golden Glory dat Martijn de Jong en Cor Hemmers capabel genoeg zijn (en dat zijn ze gezien de behaalde resultaten in het verleden) om Overeem te trainen en dat hij maar met hun moet trainen. En iedereen die Overeem zelf regelt, moet hij maar zelf betalen. Want dat loopt ook aardig in de kosten. Hoe is dat geregeld?

    Ben daar wel benieuwd naar.

    En verder leun ik lekker achterover en geniet ik net als een ieder hier....

    he man lang geleden. Nee waarom zou GG Extreme Couture betalen?

  14. #189
    Join Date
    Oct 2008
    Posts
    472
    vCash
    126000

    Default

    Voor deze Topic moet je onderhand een dag voor vrij nemen om alle reakties eens ff goed door te lezen...... Vind Alistair eem top vechter waar ik nog steeds graag naar kijk maar daarentegen volg ik ook al jaren lang GG , welk gewoon een topteam is waarop je kunt bouwen! Naar mijn mening moeten deze partijen gewoon een compromis sluiten waarin zij beiden mee kunnen leven en elkaar daarna ook nog eens in de ogen aan kunnen kijken.........Dit voor de rechter slepen geeft toch alleen maar negatieve reklame....Alistair heeft toch ook goede herinneringen aan GG, moet dit nou in één keer allemaal stuk omdat die geld ziet of wat..... jammer hoor.

  15. #190
    Join Date
    Oct 2008
    Posts
    67
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by S-ven View Post
    Voor deze Topic moet je onderhand een dag voor vrij nemen om alle reakties eens ff goed door te lezen...... Vind Alistair eem top vechter waar ik nog steeds graag naar kijk maar daarentegen volg ik ook al jaren lang GG , welk gewoon een topteam is waarop je kunt bouwen! Naar mijn mening moeten deze partijen gewoon een compromis sluiten waarin zij beiden mee kunnen leven en elkaar daarna ook nog eens in de ogen aan kunnen kijken.........Dit voor de rechter slepen geeft toch alleen maar negatieve reklame....Alistair heeft toch ook goede herinneringen aan GG, moet dit nou in één keer allemaal stuk omdat die geld ziet of wat..... jammer hoor.
    Ja, ik ga gedeeltelijk met je mee. Ook ik was altijd een grote fan van AO, maar ook van GG. Nu heb ik hierover best wel een raar gevoel van gekregen, dus ik hoop dat er gauw duidelijkheid komt en hoop niet dat het uiteindelijk tot een langdurige rechtzaak komt
    OldNicky

  16. #191
    Join Date
    May 2007
    Location
    n.v.t.
    Posts
    9.795
    vCash
    138328

    Default

    reps 2 el bambino
    "Some people have so much respect for their superiors
    they have none left for themselves."

  17. #192
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    2.471
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Slome View Post
    reps 2 el bambino
    done

  18. #193
    Join Date
    Oct 2008
    Posts
    242
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by S-ven View Post
    Voor deze Topic moet je onderhand een dag voor vrij nemen om alle reakties eens ff goed door te lezen...... Vind Alistair eem top vechter waar ik nog steeds graag naar kijk maar daarentegen volg ik ook al jaren lang GG , welk gewoon een topteam is waarop je kunt bouwen! Naar mijn mening moeten deze partijen gewoon een compromis sluiten waarin zij beiden mee kunnen leven en elkaar daarna ook nog eens in de ogen aan kunnen kijken.........Dit voor de rechter slepen geeft toch alleen maar negatieve reklame....Alistair heeft toch ook goede herinneringen aan GG, moet dit nou in één keer allemaal stuk omdat die geld ziet of wat..... jammer hoor.
    Yep, agree!
    Laat ze het ook vooral binnen de muren doen ipv alles in de media meteen te verspreiden.
    OK, dank voor al die ins & outs zodat wij hier ook een mening over kunnen vormen, maar had het liever anders gezien.
    AO is een topvechter en maakte meer dan 10 jaar deel uit van het GG team, herinner me nog de 2h2h periode
    Echt jammer om dan zo over je 'familie' te praten.. en ja logisch dat je dan hetzelfde terug kan verwachten van de pro-GGers.
    Anyweg, ik hoop dat je nog steeds blijft winnen, maar zorg ook dat je netjes gedag zegt..

  19. #194
    Join Date
    Dec 2007
    Posts
    1.821
    vCash
    126000

    Default

    Voor zover ik weet is na de ingebreekgestelling door GG ( dus GG is deze zaak begonnen ) is logischerwijs rechtzaak aangespannen in de staat van California L.A
    Er is een jurytrail aangevraagd mocht deze zaak niet buiten de rechtbank gehouden kunnen worden dan zal de datum nog bekend worden.
    Ik vind dit zelf niet zo slim daar ik het nooit een goed idee vind om de zakken van de advocaten te vullen.
    daarbij hoe graag je ook de was niet buiten wilt hangen zal het aan beide kanten alleen maar erger worden.
    Natuurlijk is het mooi om op het forum te lezen dat mensen dit onproffesioneel vinden, maar in Amerika smullen ze van schandalen.
    Zo kan ik je talloze zaken noemen waarbij de schandalen je om de oren vlogen.
    Ik ben benieuwd hoe dit afloopt...
    Ik wil me liever bezig houden met alle positiveteit omtrent GG heen, zoals de aankomende partij Saki vs Badr, trainingskamp Thailand, en de overwinningen van Errol Zimmerman.

    Grtjs Jamila

  20. #195
    Join Date
    Oct 2008
    Posts
    472
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by deluxe View Post
    Klopt al het mooie word vergeten ik hoop dat dit ook een goede afloop krijgt we moeten de naam hoog houden en eren. Golden glory number 1
    Helemaal mee eens AO en GG moeten hun namen in ere houden en gezamelijk dit oplossen en beiden verder gaan met waar ze goed in zijn.....Zoveel mogelijk KO's hahahaha

  21. #196
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    11.168
    vCash
    124500

    Default

    Quote Originally Posted by S-ven View Post
    Helemaal mee eens AO en GG moeten hun namen in ere houden en gezamelijk dit oplossen en beiden verder gaan met waar ze goed in zijn.....Zoveel mogelijk KO's hahahaha
    denk niet dat er onderling nog iets op te lossen valt na al die onzin over en weer

  22. #197
    Join Date
    Oct 2008
    Posts
    472
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Leventdepevent View Post
    denk niet dat er onderling nog iets op te lossen valt na al die onzin over en weer
    hij heeft toch zo veel mooie succesvolle jaren gehad met GG ?? is dat dan allemaal in één keer vergeten.......

  23. #198
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    stukje op fightlawyer.com

    Overeem Sues Golden Glory et al. -- Quick Summary of the Complaint
    As first reported at TMZ, Allistair Overeem has sued his managers seeking "unspecified damages -- and he wants a court order to break his contract with the management team ASAP."

    I have now had an opportunity to review the complaint.

    Overeem is suing "Knockout Investments, B.V., Golden Glory, Golden Glory California, Bas Boon" and a bunch of "Does." According to the complaint, KOI is the legal entity that manages Overeem and allegedly KOI performs its management function through its affiliate, Golden Glory.

    According to the allegations in the complaint, Overeem's contract with KOI and GG was signed in July 2007 and is for a 5-year term. The agreement has an automatic renewal provision (for another five-years) unless either party does not want to renew and then any such notice must be served six months before renewal.

    The agreement provides that KOI and GG were to provide a number of services--Overeem alleges that some of these terms are ambiguous and unenforceable (e.g., "acting as a 'confidential agent,'" "looking for personal sponsors," and "making publicity") in a personal services contract.

    Under the agreement, Overeem alleges that KOI and GG are entitled to 35% of Overeem's pre-tax income. Overeem alleges that under the contract the same 35% is due "for any deals 'within one year after this contract has expired and/or were prepared during the duration of this agreement.'" Overeem claims the management agreement also includes a provision that fines Overeem $10,000 for any breach of the agreement and a $5,000 per-day penalty for each day the violation continues.

    Overeem asserts two claims--one for breach of contract seeking "an amount in excess of $151,000" and a judicial declaration concerning the parties' respective rights under the management contract. Essentially, he wants the court to declare that KOI and GG are not entitled to his UFC money. Overeem also seeks an accounting.

    A few thoughts -- and I am doing this quickly. The liquidated damages clause -- i.e., the 10k penalty and 5k a day add on as the violation continues-- is not, in my view, by any stretch of the imagination enforceable. That said, there is no allegation that I saw that KOI or GG are seeking to enforce that provision. So it may be a moot point.

    Turning to the crux of the complaint. Overeem lists a bunch of "failures" on the part of KOI and GG -- chiefly, failures to pay, including money from FEG, Dream/K-1s parent, but he really alleges nothing specific, e.g., an amount. He also claims he was not "properly informed" and alleges that KOI and GG failed to "protect [his] interests." Overeem also alleges that he believes KOI and GG received some undisclosed bonus arising from Overeem's signing with the UFC--nothing more.

    While certainly some of the provisions in the agreement could have been written more eloquently, whatever services Golden Glory provided, it seems pretty clear based on my read of the complaint (which is biased for Overeem) it is entitled to 35% of his pre-tax income and it also seems pretty clear that they have a trailing commission for a year even after the contract has expired. Some of the allegations arguably make KOI and GG look bad, e.g., allegedly managing him in jurisdictions where KOI and GG were not licensed and allegedly pushing him to fight when injured. But not sure that gets him around the 35% or somehow renders the management contract a nullity.

    In any event, I read this quickly but sounds like Golden Glory has a nice little claim for the UFC 141 income, which would presumably include sponsorship money as well.

    All of this said, let's see how the story unfolds as there may be more out there.

    Fight Lawyer
    Posted by Justin

  24. #199
    Join Date
    Feb 2011
    Posts
    738
    vCash
    126000

    Default

    ookal krijgen ze gelijk, ze zouden wel heel erg zielig zijn om die 35% proberen op te gaan strijken, die 35% zou dan zijn voor het trainen coachen etc. etc. van Overeem, wat ze voor UFC 141 dus niet hebben gedaan...

  25. #200
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    Normaal gesproken is het altijd 30% maar in dit geval zou 35% pretax voor Alistair netto gunstiger uitvallen. Althans dat is wat ik er van begrepen heb.

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •