MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 26 to 40 of 40
  1. #26
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    19.397
    vCash
    126265

    Default

    Pacman heeft gewoon gewonnen in mijn ogen. Maar goed, zo lang er niemand KO geslagen wordt blijft vechtsport net kunstschaatsen, gewoon een jury-sport.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight

    Foto's bijbestellen? www.eckringa.nl
    Of de snelle route via www.oypo.nl/sompong

  2. #27
    Join Date
    Feb 2009
    Location
    Apeldoorn
    Posts
    150
    vCash
    126000

    Default

    Welke rondes kan jij dan aan Pacquiao geven? de HBO commentatoren waren allemaal pro pacquiao en op boxingscene.com is er al een hype dat het een robbery is. Marquez won in mijn ogen rondes 2 t/m 10 waarbij er hoogstens twee daarvan zo close waren om aan pacquiao te geven.

  3. #28
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Willemstad/Miami
    Posts
    1.674
    vCash
    126000

    Default

    Heb ook en paar keer gekeken nu en het was natuurlijk zeker geen robbery. Je kan bij en stuk of 5 rondes van mening verschillen en in mijn ogen won Manny er zeker 2 meer dan Marquez. Als Marquez wat meer voorruit gevochten had dan was het een ander verhaal geweest, maar Manny scoorde meer, Marquez harder. Manny heeft 12 ronden achter Marquez aangelopen en veel meer gestoten. Bij rondes die erg close zijn telt dat.

  4. #29
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    4.233
    vCash
    126000

    Default

    lucht stoten tellen niet.

  5. #30
    Join Date
    Oct 2011
    Posts
    104
    vCash
    126000

    Default

    Marquez kwam om te winnen door te counteren, alleen maar afwachten en achteruit lopen. Ik had het in eerste instantie ook aan marquez gegeven, maar in dit geval snap ik dat het naar pac is gegaan. Er kwam er maar 1 om te vechten marijn

  6. #31
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    4.233
    vCash
    126000

    Default

    Jij bent zeker de broer van William Diender.

  7. #32
    Join Date
    Oct 2011
    Posts
    104
    vCash
    126000

    Default

    Broertje, hoe weet jij dat?

  8. #33
    Join Date
    Feb 2009
    Location
    Apeldoorn
    Posts
    150
    vCash
    126000

    Default

    Boksen = geen vechten. Marquez is een counter-puncher dus wat je zegt slaat nergens op.

  9. #34
    Join Date
    Sep 2011
    Posts
    10
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Fightfan View Post
    Mischien een stomme vraag: Maar kan Marquez geen protest aantekenen? Jullie zeggen hier onafhankelijk dat Marquez won en bestolen is.
    Wel jammer dat men zo doet: Ik vind beide vechters echte warriors en had eigenlijk gedacht dat Pacquiou Marquez duidelijk zou verslaan door zijn snelheid, maar ik vind het een ultieme prestatie van Marquez, zo veel omhoog in gewicht en dan zo vechten......Als hij bestolen is dan zou ik als Pacquiou niet blij zijn met de overwinning.
    Maar wachten op de beelden, wie heeft het gezien?

    Pacquiao vs Marquez III en alle toppartijen uit het heden en verleden zijn te krijgen op Neerlands enige boks DVD site www.boxingkodvds.com.

  10. #35
    Join Date
    Mar 2010
    Location
    The Netherlands
    Posts
    721
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by lildragon64 View Post
    Pacquiao vs Marquez III en alle toppartijen uit het heden en verleden zijn te krijgen op Neerlands enige boks DVD site www.boxingkodvds.com.
    Je hebt het recht niet eens om daar geld voor te vragen.
    He who is not courageous enough to take risks will accomplish nothing in life.

  11. #36
    Join Date
    Oct 2011
    Posts
    104
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Marijn Boran View Post
    Boksen = geen vechten. Marquez is een counter-puncher dus wat je zegt slaat nergens op.
    Wat?? Doe die marquez bril eens af en kijk nog eens naar de parrtij, en nu eerlijk!

  12. #37
    Join Date
    Mar 2011
    Posts
    344
    vCash
    64395

    Default

    Ze waren aan elkaar gewaagd, maar een robbery vind ik het in mijn ogen niet. Ik vond het wel vreemd te horen dat Beristain, in een dergelijk close gevecht, Marquez herhaaldelijk vertelt dat hij 'ruim' voor staat. Wanneer Marquez de laatste 2 ronden door had gebokst, in plaats van het ogenschijnlijk uit te boksen, had hij wellicht wel gewonnen.

    ---

    Enkele statistieken vanuit de HBO uitzending.






    Last edited by McClane; 16-11-2011 at 16:09.

  13. #38
    Join Date
    Oct 2011
    Posts
    104
    vCash
    126000

    Default

    Thanks, hoop dat marijn het nu begrijpt

  14. #39
    Join Date
    Feb 2009
    Location
    Apeldoorn
    Posts
    150
    vCash
    126000

    Default

    Ja het is mij inderdaad duidelijk maar volgens mij is het nog niet echt duidelijk voor jou. Als je ronde voor ronde kijkt zie je dat Marquez de betere bokser was. Zelfs jij zou dat moeten kunnen. Succes!

  15. #40
    Join Date
    Oct 2011
    Posts
    104
    vCash
    126000

    Default

    In eerste instantie dacht ik ook Marquez, maar na 2x kijken was het duidelijk, pacquiao was de winnaar. Goed gezien van de scheidsrechters. Jammer dat je het niet toe kan geven.

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •