MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 6 of 6 FirstFirst ... 23456
Results 126 to 138 of 138
  1. #126
    Join Date
    May 2009
    Posts
    2.581
    vCash
    126238

    Default

    Quote Originally Posted by Advocaat View Post
    Moeten we dat nou serieus nemen, testen van de athletic state commision?
    Ik denk dat we dat serieuzer moeten nemen dan die troep die jij hier post
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #127
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Quote Originally Posted by Advocaat View Post
    Moeten we dat nou serieus nemen, testen van de athletic state commision? Ik verkoop Ubereem 3 maskers en hij is good to go.
    Of je het nu serieus neemt of niet, dat is niet de discussie, en nu ontopic houden!
    Be a Warrior, not a Worrier

  3. #128
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    11.168
    vCash
    124500

    Default

    Quote Originally Posted by justsomeone View Post
    Ban dat gezwel man, een hoop nieuwe accounts die alleen maar onzin uit lopen te kramen.
    x2 en anders petrosyan terug!!

  4. #129
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    nee, hij heeft niet gereageerd. Als je de relevante topics doorleest dan kun je lezen dat hij niet meer van plan is om te reageren.

  5. #130
    Join Date
    Dec 2005
    Posts
    2.594
    vCash
    126000

    Default

    Jongens,loopt dit allemaal niet een beetje uit de hand zo. Golden Glory is een geweldig team,en Allistair een geweldige vechter,wat die 2 voor beef hebben is voor ons niet om over te oordelen. Iedereen maakt zich druk over wie er gelijk heeft dat de discussie zo verhit raakt waardoor de uiteindelijke reden van de discussie in de schaduw komt te staan.. :/

    Ik zeg respect naar Golden Glory,en respect naar Allistair,en ik hoop dat jullie er snel op een goede manier uitkomen,want inmiddels gaat het geeneens meer over jullie alleen maar kijkt er veel meer over jullie schouders mee,dus ik hoop ook om die reden dat het schappelijk en snel word opgelost.


    Voor mij is het klaar zo.

  6. #131
    Join Date
    Sep 2006
    Posts
    960
    vCash
    70000

    Default

    Quote Originally Posted by Peter0711 View Post
    Jongens,loopt dit allemaal niet een beetje uit de hand zo. Golden Glory is een geweldig team,en Allistair een geweldige vechter,wat die 2 voor beef hebben is voor ons niet om over te oordelen. Iedereen maakt zich druk over wie er gelijk heeft dat de discussie zo verhit raakt waardoor de uiteindelijke reden van de discussie in de schaduw komt te staan.. :/

    Ik zeg respect naar Golden Glory,en respect naar Allistair,en ik hoop dat jullie er snel op een goede manier uitkomen,want inmiddels gaat het geeneens meer over jullie alleen maar kijkt er veel meer over jullie schouders mee,dus ik hoop ook om die reden dat het schappelijk en snel word opgelost.


    Voor mij is het klaar zo.
    Sluit ik me helemaal bij aan, laten we niet vergeten dat er op oudejaarsdag een nederlander op het hoogste podium mbt MMA staat en hij onze steun goed kan gebruiken denk ik me zo in!

    Verder is het wellicht een idee om onder de mixfightleden een collecte te houden ten einde het armlastige GG er na deze financiele aderlating met het verlaten van OA weer bovenop te helpen
    “The tyranny of a prince in an oligarchy is not so dangerous to the public welfare as the apathy of a citizen in a democracy”
    -Charles de Montesquieu

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •