MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 6 FirstFirst 123456 LastLast
Results 26 to 50 of 138
  1. #26
    Join Date
    Oct 2007
    Location
    Rotterdam / London
    Posts
    7.783
    vCash
    126000

    Default

    Bedankt voor de reactie!
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight

    ''Mixfight is geen site maar een manier van leven!'' - Glen

  2. #27
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mijn eigen wereld
    Posts
    9.509
    vCash
    126000

    Default

    Typisch "Nederlands" om vlak voor een belangrijk event gezeik in de tent te hebben....


  3. #28
    Join Date
    Oct 2008
    Location
    010
    Posts
    86
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Biiyen View Post
    Typisch "Nederlands" om vlak voor een belangrijk event gezeik in de tent te hebben....

    X2, onbegrijpelijk dat er nu zoveel gezeik is.
    Ik mag toch aannemen dat (bijna) iedereen hier hoopt dat Alistair wint van Brock en dat we binnenkort een Nederlandse HW UFC Champ hebben.
    Het gezeur tussen AO en GG staat daar voor mij volledig los van. Het zijn volwassen mannen die weten wat er in de wereld te koop is en die hun probleem helaas in de rechtszaal op moeten gaan lossen.

    Maar om nou ineens AO af te zeiken en op een lullige manier als prutser weg te zetten slaat nergens op. Of is hij nu ineens een totaal andere persoon dan in zijn GG tijd? Lijkt me niet.

  4. #29
    Join Date
    Mar 2011
    Posts
    127
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by JeanJaques View Post
    Frappant dat MF als platvorm wordt gebruikt voor dit moddergegooi tussen volwassen mensen die afscheid hebben genomen van elkaar om wat voor reden dan ook. Toen het nog 1 geheel was mocht men niks negatiefs melden over deze mensen anders kreeg je Micha en consorten op je dak.. en nu zie ik diezelfde mensen zich verlagen. Ik hoop dat Alistair deze partij wint en mooi toekomst tegemoet ziet om een hoop mensen de mond te snoeren.
    Omdat mensen de betrokkenen om een mening vragen. En GG heeft zich in principe stil gehouden tot deze rechtzaak. Lees de eerdere topics ook eens terug om te zien hoe er werd gereageerd op stilte.

  5. #30
    Join Date
    May 2010
    Posts
    45
    vCash
    126000

    Default

    Ik ken Alistair al wat jaartjes en ook persoonlijk.
    Ik ken hem nog voor de tijd dat hij zo 'groot' werd.. die tijden waren anders.
    Heb nog met hem geflyerd, hij is bij me thuis geweest en er was toen nog tijd voor een gezellig kletsmomentje.
    Maar wat mij opvalt is dat hij toendertijd altijd zat te zeiken en te keer ging over Gilbert Yvel dat hij de boel in de steek had gelaten..
    Nu heeft hij een hoop geld op zak en doet hij het zelf!

  6. #31
    Join Date
    Mar 2009
    Location
    sinasappelekutteveen
    Posts
    756
    vCash
    126000

    Default

    Ik kan het wel begrijpen van Ron we zijn allemaal mensen en dat hij teleurgesteld is is zijn goed recht.
    Spuug nooit in het bord waarvan je te eten krijgt (kreeg) want daar word je in iedergeval geen kleurrijker mens van.
    [SIGPIC]

  7. #32
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by thefxr View Post
    Ik heb niet de indruk dat als Alistair in NL is, dat ie langs kan gaan voor een kop koffie of een pilsje...
    Daar heeft ie zelf ook aan meegedaan.

  8. #33
    Join Date
    Aug 2010
    Posts
    115
    vCash
    126000

    Default

    Tja two sides to every story. Maar ik vind het een natuurlijke en goede ontwikkeling voor Alistair. Ik hoop ook dat hij dit naast zich neer kan leggen en gewoon gaat knallen. Ik denk dat hij toch nog iets meer bijleert in de USA. GG moet gewoon weer een nieuw talent zien op te leiden en dan wel een eerlijke verdeling van de gages in het contract laten opnemen. Dat laatste is denk ik ook het kernpunt van het hele probleem.

  9. #34
    Join Date
    Mar 2007
    Posts
    1.169
    vCash
    126000

    Default

    Kansloze reactie. Heb niet vaak in me leven een reactie gezien van management waarbij er zoveel inhoudelijk frustratie openbaar gebracht wordt. Als je serieus genomen wilt worden met vechtsport en je zou deze reactie openbaar maken en verspreiden en erbij vermelden dat dit de eigenaar/oprichter/belangrijkste persoon is achter GG, dan ga je gigantisch onderuit. Als je dan toch het grote professionele bedrijf voor wilt stellen, stel je dan ook zo op en laat je niet verleiden tot een reactie van basisschool niveau. Met alle respect voor wat GG tot nu toe bereikt heeft, maar hoeveel vechters binnen GG zijn niet bij GG terecht gekomen omdat ze voor het geld gekozen hebben en voor de mogelijkheden om wereldwijd te kunnen vechten. Ook deze vechters zijn opgeleid en hebben de basis bij iemand anders geleerd. En nu gaat er iemand bij GG weg en kan deze persoon niks meer goed doen. Hij was altijd jullie oogappel, nu is die grof vuil...Accepteer gewoon dat ie weg is, dat jullie hem niet meer kunnen begeleiden en dat jullie geen inkomsten meer aan hem zullen hebben. Is balen voor jullie, maar accepteer dit gewoon en hou de eer aan jezelf...Verder raad ik jullie aan om Martijn de Jong voortaan als woordvoerder te laten fungeren, die heeft nog nooit 1 verkeerd of onvolwassen woord gezegd of geschreven en dat is iemand waar iedereen enorm veel respect voor heeft. Ik hoop voor hem ook dat ie nog meer jongens richting het niveau van Allistair kan brengen want de credits gaan naar hem en niet naar diegene met de grootste mond...

    Love Peace

  10. #35
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    11.168
    vCash
    124500

    Default

    Quote Originally Posted by Ulis-E View Post
    ik zie hier niet veel duidelijks in... lijkt er eerder op dat het vingertje wijzen toch is begonnen
    x2 wat is hier nou duidelijk aan?

  11. #36
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Enschede
    Posts
    1.697
    vCash
    126071

    Default

    Een beetje off-topic:

    De druk voor Alistair moet nu enorm zijn. Hij moet nu wel van Brock winnen! Wint hij niet van Brock, dan krijgt hij de hoon van GG en zijn critici over zich heen. De druk zal dan alleen maar toenemen. Zijn 'marktwaarde' zal in één klap halveren.

    Daarna zal hij waarschijnlijk tegen Cain mogen. Maar als hij niet van Brock wint, denk ik niet dat hij van Cain (die op dat moment gebrand zal zijn op een comeback) zal winnen. Verliest hij ook die partij, dan zal hij wellicht tegen een Kongo of Mir mogen. Wint hij ook dat niet, dan is het UFC avontuur zo goed als voorbij. Bij GG zullen ze tegen die tijd waarschijnlijk niet meer op hem zitten te wachten...

    Kortom, hij moet winnen! Hoop het in ieder geval van harte voor hem. En voor de fans, want de partij tegen Dos Santos zal zo goed als zeker in een KO eindigen.

    On-topic: Hoewel ik net als de anderen hier stiekem smul van alle inside info die hier wordt 'gedeeld' was het professioneler geweest als GG dit soort uitingen achterwege zou laten. Maar ja, ik kan me voorstellen dat een gebeurtenis als dit een hoop emoties losmaakt.
    Last edited by king; 14-11-2011 at 20:59.

  12. #37
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    207
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Justinian View Post
    Ik begrijp je punt, maar begrijp ook dat beide partijen in de gelegenheid worden gesteld te reageren. Sterker nog, voordat ik dit stuk heb geplaatst heb ik contact opgenomen met Fabrice, met wie ik overigens goed contact heb. Denk dat we wat dat betreft integer handelen.
    Quote Originally Posted by Thaiger View Post
    Het moddergooien is indd begonnen! Grappig dat er niemand over de titel begint! 20 sec. voor the reem? Het lijkt erop dat ron niet al teveel tijd wil verliezen aan het onderwerp. Verder bevat dit eigenlijk helemaal geen nieuws, behalve dat nationalistische sentimenten worden aangehaald, en men gewezen wordt op uitlatingen van anderen waar het context ontbreekt en ruimte wordt gelaten voor het gissen. Het lijkt wel een Amerikaanse verkiezingscampagne...

    Mixfight moet opletten dat het niet teveel een bepaalde kant wordt opgetrokken in de zaak. Zou de geloofwaardigheid wel eens kunnen aantasten, maar daarentegen kan het zich verder profileren als een belangrijke schakel in deze zaak.
    Soms dan heb ik het idee dat GG groot aandeelhouder van mixfight is.
    Team Jiu Jitsu Factory

  13. #38
    Join Date
    Nov 2011
    Location
    USA
    Posts
    7
    vCash
    126000

    Default



    Only a man with shrinking cojones chooses greed over his team.

  14. #39
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Quote Originally Posted by Rverm View Post
    Verder raad ik jullie aan om Martijn de Jong voortaan als woordvoerder te laten fungeren, die heeft nog nooit 1 verkeerd of onvolwassen woord gezegd of geschreven en dat is iemand waar iedereen enorm veel respect voor heeft. Ik hoop voor hem ook dat ie nog meer jongens richting het niveau van Allistair kan brengen want de credits gaan naar hem en niet naar diegene met de grootste mond...

    Love Peace
    True, en geef de rest een spreekverbod

  15. #40
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Quote Originally Posted by Navy Seal Team View Post
    http://i1114.photobucket.com/albums/...AIROVEREEM.jpg

    Only a man with shrinking cojones chooses greed over his team.
    Het valt mij wel op dat hij alistair precies hetzelfde tekent als op dat spandoek op schiphol toen hij strikeforce kampioen was geworden.

  16. #41
    Join Date
    Sep 2004
    Posts
    342
    vCash
    126000

    Default

    Hoop zeker dat ie wint, dat doet me als Nederlander toch goed....

    Tja dat legende gedeelte, zit toch wel eem kern van waarheid in ben ik bang.

    Stel dat ie titel in UFC wint dan is ie volgens zichzelf pas een legende.

    @Justi toch dubbele gevoelens over deze info, voegt het feitelijk iets toe ?

    Het haalt eigenlijk het plezier van het gevecht naar beneden...
    Goldenglorynutloverhater

  17. #42
    Join Date
    Dec 2004
    Posts
    8.442
    vCash
    126000

    Default

    Ik snap best dat er argumenten worden gegeven, waarmee getracht word aan te tonen wat er niet klopt van het verhaal en de manier van doen van A.O. ....


    Wat ik niet snap is dat er een legende van de sport zo word neergezet...... (couture)


    hoop dat een iederin deze krijgt wat em toekomt....

    Enne........Uitkomen voor GG ja....heeft ie gedaan....maar hoe vaak is Allistair al gehopt van trainers in die tijd....(op martijn na)...... dus niet te verbaasd dan aub..
    Exitus Acta Probat
    don`t cry about shit, take ownership!!!
    hard werken,hard trainen en genieten van het leven!!!

  18. #43
    Join Date
    Dec 2004
    Posts
    8.442
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Navy Seal Team View Post
    http://i1114.photobucket.com/albums/...AIROVEREEM.jpg

    Only a man with shrinking cojones chooses greed over his team.

    WTF?
    Exitus Acta Probat
    don`t cry about shit, take ownership!!!
    hard werken,hard trainen en genieten van het leven!!!

  19. #44
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by the underdog View Post
    WTF?
    Only a man with shrinking cojones chooses greed over his team.
    Alleen een man met krimpende ballen kiest gierigheid boven zijn team.

  20. #45
    Join Date
    Dec 2004
    Posts
    8.442
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Rverm View Post
    Met alle respect voor wat GG tot nu toe bereikt heeft, maar hoeveel vechters binnen GG zijn niet bij GG terecht gekomen omdat ze voor het geld gekozen hebben en voor de mogelijkheden om wereldwijd te kunnen vechten. En nu gaat er iemand bij GG weg en kan deze persoon niks meer goed doen. Hij was altijd jullie oogappel, nu is die grof vuil..

    Verder raad ik jullie aan om Martijn de Jong voortaan als woordvoerder te laten fungeren, die heeft nog nooit 1 verkeerd of onvolwassen woord gezegd of geschreven en dat is iemand waar iedereen enorm veel respect voor heeft. Ik hoop voor hem ook dat ie nog meer jongens richting het niveau van Allistair kan brengen want de credits gaan naar hem en niet naar diegene met de grootste mond...

    Love Peace
    yep


    waarmee ik zeker niet wil aangeven dat ik AO gelijk vind hebben....


    persoonlijk snap ik dat een vechter verder wil......


    maar zaken die rondom deze zaak spelen zijn echt zielig...

    er worden niet relevante opmerkingen over mensen ,gebeurtenissen enz geplaatst

    Als Ron gelijk heeft is de rechtbank er om te zorgen dathij gelijk krijgt....als Ao gelijk heeft zelfde verhaal....

    Maar de manier van naar buiten brengen en omgaan van de zaken zegt veel over zowel AO als GG(representatives en/of fans)
    Last edited by The Bulldog; 14-11-2011 at 21:36.
    Exitus Acta Probat
    don`t cry about shit, take ownership!!!
    hard werken,hard trainen en genieten van het leven!!!

  21. #46
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    nimwegen
    Posts
    3.659
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Rverm View Post
    Kansloze reactie. Heb niet vaak in me leven een reactie gezien van management waarbij er zoveel inhoudelijk frustratie openbaar gebracht wordt. Als je serieus genomen wilt worden met vechtsport en je zou deze reactie openbaar maken en verspreiden en erbij vermelden dat dit de eigenaar/oprichter/belangrijkste persoon is achter GG, dan ga je gigantisch onderuit. Als je dan toch het grote professionele bedrijf voor wilt stellen, stel je dan ook zo op en laat je niet verleiden tot een reactie van basisschool niveau. Met alle respect voor wat GG tot nu toe bereikt heeft, maar hoeveel vechters binnen GG zijn niet bij GG terecht gekomen omdat ze voor het geld gekozen hebben en voor de mogelijkheden om wereldwijd te kunnen vechten. Ook deze vechters zijn opgeleid en hebben de basis bij iemand anders geleerd. En nu gaat er iemand bij GG weg en kan deze persoon niks meer goed doen. Hij was altijd jullie oogappel, nu is die grof vuil...Accepteer gewoon dat ie weg is, dat jullie hem niet meer kunnen begeleiden en dat jullie geen inkomsten meer aan hem zullen hebben. Is balen voor jullie, maar accepteer dit gewoon en hou de eer aan jezelf...Verder raad ik jullie aan om Martijn de Jong voortaan als woordvoerder te laten fungeren, die heeft nog nooit 1 verkeerd of onvolwassen woord gezegd of geschreven en dat is iemand waar iedereen enorm veel respect voor heeft. Ik hoop voor hem ook dat ie nog meer jongens richting het niveau van Allistair kan brengen want de credits gaan naar hem en niet naar diegene met de grootste mond...

    Love Peace
    so true!
    toen pissen plassen werd is het gezeik begonnen!

  22. #47
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mixfight.nl/Nederland/Thailand...
    Posts
    21.524
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by NESCIO View Post
    @Justi toch dubbele gevoelens over deze info, voegt het feitelijk iets toe ?
    Ik begrijp je punt. Maar ik heb het bewust gepost omdat er best veel leden expliciet vroegen naar een reactie van het management.

  23. #48
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.202
    vCash
    126052

    Default

    [QUOTE=


    Wat ik niet snap is dat er een legende van de sport zo word neergezet...... (couture)
    [/QUOTE]

    Dit dus ! dacht ik ook gelijk , als we die partij bekijken en zien wat couture erna heeft bereikt en valentijn daarna ( onder GG management en training , maar dat ligt natuurlijk helemaal aan Valentijn en niet aan GG) kan je de conclusie trekken dat ondanks 1 sub randy heeeeel wat beter is geworden en heeft gepresteerd dan enige GG vechter. GG heeft dus ook gefaald als je nu zegt dat AO door GG de top bereikt heeft. GG moet ook niet overdrijven in haar rol.... of ook de credits nemen voor de gefaaalde vechters.. waar ze er ook meer dan genoeg van hebben en hebben gehad... Nooit een GG fan geweest en zal het door deze reacties van een veroordeelde crimineel ook nooit worden.

  24. #49
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    757
    vCash
    126000

    Default

    Care.... Overeem moet gewoon lekker knokken tegen goede vechters voordat zn cariere voorbij is. Voor de rest boeit t geen flikker.
    ,,,,,
    (>.<)

  25. #50
    Join Date
    Dec 2010
    Posts
    1.898
    vCash
    121250

    Default

    Nu geef je alles prijs en ga je nota bene trainen met Randy Couture die in zijn goede tijd nota bene heeft verloren van je broer.
    U mad bro?

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •