MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 26 to 50 of 50
  1. #26
    Join Date
    Feb 2008
    Location
    Nijmegen
    Posts
    20
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Anderson View Post
    Kwam door die 8tellen dat die verloor maar die scheids lijkt wel op voorhand van Hageman. Hageman staat op een gegeven moment te tollen op z'n benen maar wordt niet geteld en dan heeft die het geluk daarna dat de bel gaat.
    Nou allereerst wil ik vooropstellen dat het een fantastiche partij was van beide Talenten,het publiek kreeg waar voor ze kwam en dat was hoog nvieau thaibox over 5x3 minuten!
    Samil deed niet onder voor robbie maar robbie vocht iets handiger en slimmer in de 1e en 2e ronde en door die hoge trap in de 2e ronde kreeg Samil ook nog eens 8 tellen.
    Ronde 3 kwam Samil als een beest erin hij overdonderde robbie die iets te nonchalant leek na zijn sterke begin , samil sloeg hem neer, robbie kreeg geen 8 tellen,fout van de scheids niet van Robbie ( dat vooropgesteld).
    In ronde 4 kwam robbie terug,maar samil bleef aandringen met harde stoten , Ronde 5 had Samil last van de low-kicks van de voorgaande rondes,hij werd trager miste veel en Robbie maakte daar gebruik door explosief pressie uit te voeren wanneer het kon.
    Robbie vocht over de hele partij compleet (kicks-knees-punches) combineerde goed,blokte ook soms,was ook actief in het clinchen , terwijl samil daar zijn handen liet zakken tot de scheids kwam (muay thai?) hageman scoorde ook veel met "Clean Hits" .
    Samil had meer een K-1 style naar voren pressie veel boksen en loeren op die harde knal (zie 2e ronde), zijn stoten waren goed hard,maar veel op dekking.
    Degene die het meeste voldeed aan de puntentelling bij een A partij 5x3 titelgevecht op muay thai regels dat was dan toch Robbie.
    ook al zou Robbie 1x8 tellen hebben gehad,en de 4e ronde zou onbeslist of voor Samil zijn dan zou bij een onbesliste uitslag de meest complete en zuiver scorende vechter de voordeel krijgen, dus alweer robbie

    Wel respect voor samil die zo fenomenaal terug kwam in ronde 3, knap hoor deze jonge gaat nog ver komen!
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #27
    Join Date
    Aug 2008
    Posts
    76
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Hamdi View Post
    Nou allereerst wil ik vooropstellen dat het een fantastiche partij was van beide Talenten,het publiek kreeg waar voor ze kwam en dat was hoog nvieau thaibox over 5x3 minuten!
    Samil deed niet onder voor robbie maar robbie vocht iets handiger en slimmer in de 1e en 2e ronde en door die hoge trap in de 2e ronde kreeg Samil ook nog eens 8 tellen.
    Ronde 3 kwam Samil als een beest erin hij overdonderde robbie die iets te nonchalant leek na zijn sterke begin , samil sloeg hem neer, robbie kreeg geen 8 tellen,fout van de scheids niet van Robbie ( dat vooropgesteld).
    In ronde 4 kwam robbie terug,maar samil bleef aandringen met harde stoten , Ronde 5 had Samil last van de low-kicks van de voorgaande rondes,hij werd trager miste veel en Robbie maakte daar gebruik door explosief pressie uit te voeren wanneer het kon.
    Robbie vocht over de hele partij compleet (kicks-knees-punches) combineerde goed,blokte ook soms,was ook actief in het clinchen , terwijl samil daar zijn handen liet zakken tot de scheids kwam (muay thai?) hageman scoorde ook veel met "Clean Hits" .
    Samil had meer een K-1 style naar voren pressie veel boksen en loeren op die harde knal (zie 2e ronde), zijn stoten waren goed hard,maar veel op dekking.
    Degene die het meeste voldeed aan de puntentelling bij een A partij 5x3 titelgevecht op muay thai regels dat was dan toch Robbie.
    ook al zou Robbie 1x8 tellen hebben gehad,en de 4e ronde zou onbeslist of voor Samil zijn dan zou bij een onbesliste uitslag de meest complete en zuiver scorende vechter de voordeel krijgen, dus alweer robbie

    Wel respect voor samil die zo fenomenaal terug kwam in ronde 3, knap hoor deze jonge gaat nog ver komen!


    dat is jou kijk erop, dat wil ook niet zeggen dat het precies zo is hoe jij het beschrijft!

    ik ben van mening dat het op zijn minst een onbeslist moest zijn of winst voor samil, robbie kreeg ze van alle kanten

  3. #28

    Default


    Ik wil graag even inhaken op hetgeen hierboven gezegd wordt..

    Ik ben zelf aanwezig geweest zaterdag en vind allereerst dat beide vechterskeihard geknokt hebben, complimenten want het was een mooie, harde wedstrijd omnaar te kijken.

    Naar mijn mening moest de wedstrijd van afgelopen zaterdag op z'n minsteindigen in een onbeslist, waarna er waarschijnlijk een extra ronde zou zijngekomen.

    Ik heb het filmpje nogmaals terug gekeken (thnx for posting!)

    Ik kan niet anders zeggen dan dat de eerste 2 rondes duidelijk voor Robbiewaren, klasse trap naar het hoofd, perfect getimed en geplaatst.

    Toch ook de credits voor Samil dat hij deze rond uit vecht en zich goedstaande weet te houden!

    Ronde 3 zie ik dat ik Robbie vermoeider raakt en Samil hem tot 2x toe8-tellen bezorgd, de scheidsrechter reageert daar niet op terwijl hij Samil welde witte hoek in stuurt... een grove fout! de 2e x hangt Robbie aan debenen!!!! van Samil en wordt hij gered door de bel, maar weer werd er nietgeteld.

    Ronde 4 is ook Samil aan de sterkere hand maar komt ook Robbie weer aardigterug.

    Ronde 5 geven beide knokkers hun laatste stoten en trappen, de stoten vanSamil komen goed aan (punten gescoord)

    Als ik alles bij elkaar optel kom ik dus tot de conclusie dat het op z'nminst in een onbeslist had moeten eindigen maar............ wanneer Robbie de 8 tellenbiede keren had gekregen zou Samil toch als winnaar hier uit de bus moet komen.

    Zoals vaker genoemd lijkt het er inderdaad op dat dit niet helemaal eerlijkis gegaan.

    Beide heren kunnen niets aan de scheidsrechter en juryleden veranderen, tochvind ik het jammer dat het op deze manier is afgelopen.

    Fighters, keep up the good work! OSU!

  4. #29

    Default

    Correctie, ronde 5 waren er duidelijk zuivere stoten..... maar hier liet Samil meer trappen zien en deze kwamen goed aan (wat zorgde voor punten)

  5. #30
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    78
    vCash
    126000

    Default Robbie

    Quote Originally Posted by Fighthardorgohome View Post
    Correctie, ronde 5 waren er duidelijk zuivere stoten..... maar hier liet Samil meer trappen zien en deze kwamen goed aan (wat zorgde voor punten)
    Oke de bond kan er niets van, jij maakt vlug een account op mixfight aan, dat mag hoor als supporter van Unal. Je houd altijd 2 kampen(hageman vs Unal) dus 2 partijen die de wedstrijd door hun eigen bril zien. Jij vind het als unal supporter onterecht en ik vind de uitslag terecht. maar succes met je vechter en hopelijk wint hij zijn volgende wedstrijd wel. Jammer dat je de bond en jury en speaker niet goed vind, deze zijn namelijk wel onpartijdig, of heeft hageman hier aandlen in HaHa

  6. #31
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    2.471
    vCash
    126000

    Default

    Ik ben onpartijdig en was een nipte overwinning voor Robbie, als ie die 8 tellen had gehad dan was er een extra ronde of winst voor Unal

    ik ben geen jurylid oid, maar ik bekijk de partij onpartijdig en dit is mijn visie
    Last edited by justsomeone; 18-11-2011 at 09:49.

  7. #32
    Join Date
    Sep 2011
    Posts
    1.062
    vCash
    126000

    Default

    de uitslag is wel discutabel maar goed die jongen is wel een talent Samil Unal ook btw
    beter een gat in een olietanker dan een olietanker in je gat

  8. #33
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    78
    vCash
    126000

    Default Robbie

    Quote Originally Posted by justsomeone View Post
    Ik ben onpartijdig en was een nipte overwinning voor Robbie, als ie die 8 tellen had gehad dan was er een extra ronde of winst voor Unal

    ik ben geen jurylid oid, maar ik bekijk de partij onpartijdig en dit is mijn visie
    Als mijn zus een piemeltje had gehad was met mijn broertje. Als als. Ik begrijp je wel maar die 8 tellen zijn niet gegeven, er worden zo vaak, als dit al een fout was fouten gemaakt. Zie wedstrijden van Ajax,PSV Feyenoord, hoevaak zit daar een scheids of grensrechter ernaast. Jij bent niet onpartijdig want zelfs bij 8 tellen had Unal niet gewonnen, maakt overigens niet uit, Wij slapen heerlijk in Eindhoven, nu jullie in Arnhem nog. gewoon 1 x overtuigend winnen dan heb je dit niet.

  9. #34
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    2.471
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by auto View Post
    Als mijn zus een piemeltje had gehad was met mijn broertje. Als als. Ik begrijp je wel maar die 8 tellen zijn niet gegeven, er worden zo vaak, als dit al een fout was fouten gemaakt. Zie wedstrijden van Ajax,PSV Feyenoord, hoevaak zit daar een scheids of grensrechter ernaast. Jij bent niet onpartijdig want zelfs bij 8 tellen had Unal niet gewonnen, maakt overigens niet uit, Wij slapen heerlijk in Eindhoven, nu jullie in Arnhem nog. gewoon 1 x overtuigend winnen dan heb je dit niet.
    Als je grappig wilt zijn, kom dan met iets origineels, oelewapper.
    Gevalletje buitenspel, of dat de bal wel of niet over de lijn is geweest vergelijken met iemand die staat te wankelen op zijn benen, knap staaltje vergelijkings materiaal.
    Waar baseer jij op dat ik niet onpartijdig ben?

  10. #35
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    5.649
    vCash
    126000

    Default

    ..Ik ben geen expert en ik doe niet aan puntentellen,
    ik houd gewoon van vechten en van vechtsport
    dus ik kijk gewoon naar de wedstrijd en geniet ervan -of niet- en wie het beste pak rammel uitdeelt die is in mijn ogen de winnaar.

    En ik vind het allereerst een mooie partij,
    nee een hele mooie partij

    Robbie heeft terecht gewonnen in mijn ogen maar het is een nipte overwinning

    Beseffen jullie dat dit gezeik achteraf de glans van de strijd haalt?

    Beide vechters hebben keihard geknokt, gedurende de hele partij een prachtshow weggegeven en verdienen respect, jongens.
    "If you have to stop and think, it's too late"

  11. #36
    Join Date
    Sep 2008
    Posts
    145
    vCash
    126000

    Default Wijchen

    Quote Originally Posted by justsomeone View Post
    Als je grappig wilt zijn, kom dan met iets origineels, oelewapper.
    Gevalletje buitenspel, of dat de bal wel of niet over de lijn is geweest vergelijken met iemand die staat te wankelen op zijn benen, knap staaltje vergelijkings materiaal.
    Waar baseer jij op dat ik niet onpartijdig ben?
    Als je begint te schelden, kan je beter niet reageren, wat auto denk ik bedoeld, wankelen is door official niet gezeien en dus geen 8 tellen, in mijn ogen is dat ook hetzelfde als je niet ziet als het buitenspel of zo is, wat niet wordt gezein kan ook niet worden beorrdeeld. je blijft 2 groepen houden, jij zegt unal gewonnen en de andere groep hageman, maakt verder ook niet uit. mooie partij met een terechte winnaar. Nu zal ik ook wel uitgescholden worden, maar je zult wel niet slimmer zijn, schelden is een zwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaakte.

  12. #37
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    2.471
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Frans12 View Post
    Als je begint te schelden, kan je beter niet reageren, wat auto denk ik bedoeld, wankelen is door official niet gezeien en dus geen 8 tellen, in mijn ogen is dat ook hetzelfde als je niet ziet als het buitenspel of zo is, wat niet wordt gezein kan ook niet worden beorrdeeld. je blijft 2 groepen houden, jij zegt unal gewonnen en de andere groep hageman, maakt verder ook niet uit. mooie partij met een terechte winnaar. Nu zal ik ook wel uitgescholden worden, maar je zult wel niet slimmer zijn, schelden is een zwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaakte.
    Oelewapper bedoelde ik niet als scheldwoord.
    En ik zeg dat Hageman gewonnen heeft .

  13. #38
    Join Date
    Aug 2005
    Posts
    388
    vCash
    126000

    Default

    Goeie pot met terechte winnaar. De meeste punten en voltreffers waren voor Robbie Hageman. Het beeld is enigszins vertekend doordat Samil Unal constant vooruit vecht en druk zet, maar dat wil niet zeggen dat ie daardoor ook gewonnen heeft.

    Vraag me overigens af als Robbie Hageman vanuit een andere gym had gevochten, bijv. De Friese Beukers uit Tsjietsjerkstradeel, in ieder geval geen Golden Glory gerelateerde gym, of deze discussie ook zo aangezwengeld was. Haalt wel de glans van deze leuke partij af...beetje jammer!

  14. #39

    Default

    Bah!! Door dit soort fouten wil ik niet meer naar kickboxgala's. Samil is de terechte winnaar. Gadverdammme!

  15. #40
    Join Date
    Feb 2009
    Location
    Apeldoorn
    Posts
    150
    vCash
    126000

    Default

    Discutabele overwinning, vond Samil de betere vechter. De agressor, Robbie leek vermoeid.. had ook twee keer acht tellen moeten krijgen. Hoe kan je Samil de witte hoek insturen en Robbie geen 8 tellen geven=

  16. #41
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    4.233
    vCash
    126000

    Default

    Het lag meer aan de slechte scheidsrechter dan aan de naam Golden Glory dat er een smet is op dit gevecht.

    Volgende keer een goede bond uitnodigen.

    O ja voor alle promoters Aziz Kalla - Robie Hageman hier zit iedereen op te wachten.

  17. #42
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    2.710
    vCash
    113250

    Default

    ik heb de partij gecheckt en als je het puur als jurylid moet beoordelen is het gewoon een nipte overwinning van robbie, maar er had op z'n minst 8tellen moeten gegeven worden door die scheids, heel simpel... robbie heeft deze match te danken aan de scheids. geeft die de 8tellen wel dan had die verloren en was samil de terechte winnaar.

  18. #43
    Join Date
    Mar 2011
    Posts
    1.441
    vCash
    126000

    Default

    Zoals Dana ooit zei: Never leave it the judges hands!

    Gefeliciteerd met de titel Robie Hageman! En misschien leuk om nog een keer een rematch te zien. Beide heren kunnen er wat van.
    "When I am fighting I am keeping my mind empty for any expectations. I am waiting for something unique, completely new.” - Rickson Gracie

  19. #44
    Join Date
    Apr 2006
    Location
    Washington DC
    Posts
    556
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Marijn Boran View Post
    Discutabele overwinning, vond Samil de betere vechter. De agressor, Robbie leek vermoeid.. had ook twee keer acht tellen moeten krijgen. Hoe kan je Samil de witte hoek insturen en Robbie geen 8 tellen geven=
    Inderdaad vreemd!

  20. #45
    Join Date
    Dec 2006
    Location
    Planet Earth
    Posts
    2.251
    vCash
    126000

    Default

    ik vond dat robie wel 3x 8 tellen had moeten hebben. samil is gepikt een deze pot. dat was duidelijk

  21. #46
    Join Date
    Apr 2006
    Location
    Washington DC
    Posts
    556
    vCash
    126000

    Default

    Beelden, iemand?

  22. #47
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    4.233
    vCash
    126000

    Default

    zie pagina 1

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •