MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 12 of 12
  1. #1
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mixfight.nl/Nederland/Thailand...
    Posts
    21.524
    vCash
    126000

    Default Zakelijke telefonie...

    Er zijn hier vast mensen die me kunnen helpen Ik ben op zoek naar een voordelige aanbieder zakelijke telefonie, zowel mobiel als vast. Wat betreft vast heb ik twee lijnen nodig (telefonie en fax). Denk dat er het meest zal worden gebeld naar mobiele nummers. Ik zal al even te kijken op de site van KPN, maar ik heb het idee dat er tegenwoordig aanbieders zijn die dezelfde kwaliteit leveren tegen een voordelig tarief.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Jun 2010
    Posts
    2.361
    vCash
    126000

    Default

    Als dat zo is hoor ik het graag. Wij gebruiken namelijk KPN voor telefonie, fax, internet, en website onderhoud (wat overigens super gaat).

  3. #3
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Ik heb juist de boel weer opgesplitst. andere aanbieder voor mobiel en voor vast. Want in het geval van een storing was er niets meer bereikbaar. geen telefoon, geen gsm, geen mail. En dan is een dag best lang voor een bedrijf.

    Dan maar iets meer kwijt.

  4. #4
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.202
    vCash
    126052

    Default

    Volgens mij scheelt het niet heel erg veel meer tegenwoordig in prijzen, ik zou gewoon 3 offertes aanvragen bij KPN, telfort ( is trouwens het goedkopere merk van KPN), en Vodafoon of Tmobile ofzo... Mochten daar grote verschillen inzitten kan je altijd overwegen om verder te gaan zoeken. Je ziet toch dat de zakelijke markt wel vasthoudt aan KPN hoor, die reageert net iets sneller bij storingen.

  5. #5
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Be a Warrior, not a Worrier

  6. #6
    Join Date
    Jun 2010
    Posts
    2.361
    vCash
    126000

    Default

    Nu moet ik wel zeggen dat zodra je vragen iets technischer worden geven ze je bij KPN het antwoord dat ze je het maar zelf moet oplossen 'omdat zij alleen maar het pakket aanbieden'. (de vraag ging trouwens over toegang tot de FTP server van onze website wat niet helemaal wilde lukken ondanks dat ik de juiste inlog-gegevens had).

  7. #7
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    West Europa
    Posts
    17.880
    vCash
    112709

    Default

    bij ons is het allemaal vodafone zakelijk dat de klok slaat. Top provider, maar ik heb soms beter ontvangst met telfort (mijn prive gsm, en telfort zit op het netwerk van KPN)
    weblog voor producers, artiesten en gear lovers: Zerolatency.nl

  8. #8
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Heerhugowaard
    Posts
    1.380
    vCash
    126000

    Default

    Ik heb een telecommunicatie winkel gericht op zowel mobiele als zakelijke telefonie. Heb je een beetje een idee wat je nodig hebt een minuten / data enzo? Ik werk samen met alle providers en zou best eens voor je willen kijken wat de meest goedkope oplossing voor je zou zijn.


    Proud member of the Heerhugowaard clan...

  9. #9
    Join Date
    Mar 2006
    Posts
    2.132
    vCash
    30500

    Default

    Dit schijnt heel goed te zijn Yes Telecom - D Business Provider

    (nou ja heb ik gehoord dan ;-)
    Last edited by cornelus; 15-11-2011 at 11:23.

  10. #10
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

  11. #11
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mixfight.nl/Nederland/Thailand...
    Posts
    21.524
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Daniel View Post
    Ik heb een telecommunicatie winkel gericht op zowel mobiele als zakelijke telefonie. Heb je een beetje een idee wat je nodig hebt een minuten / data enzo? Ik werk samen met alle providers en zou best eens voor je willen kijken wat de meest goedkope oplossing voor je zou zijn.
    Bedankt voor je aanbod Daniel alleen heb ik vandaag al gekozen voor KPN, zowel vaste lijn als mobiel.

  12. #12

    Default

    Quote Originally Posted by Justinian View Post
    Bedankt voor je aanbod Daniel alleen heb ik vandaag al gekozen voor KPN, zowel vaste lijn als mobiel.
    Ben wel benieuwd waarom je hiervoor gekozen hebt?
    THE CURE IS FREE, YOU'RE PAYING FOR THE DISEASE.

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •