MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 3 of 8 FirstFirst 1234567 ... LastLast
Results 51 to 75 of 182
  1. #51
    Join Date
    Aug 2007
    Posts
    1.861
    vCash
    126000

    Default

    Probeer een 2 andere stellingen in te brengen:

    1/ Om een vechters hedendaagse MMA spel te verbeteren is het in het algemeen verstandiger om in de USA een camp te volgen (accomedatie, potentiele sparrings partners, algemene kennis van het spel). Vrij vertaald: US is op MMA gebied wat Nederland was en is voor het kickboxen, Brazilie voor BJJ

    2/ Kan het zijn dat GG niet .......uh......de top is als het gaat om MMA trainingen en in het bijzonder een MMA partij onder UFC vlag waar worstelaars veelvuldiger voorkomen .......nee...don't hurt me.



    @micha tx, dat wist ik allemaal niet
    Quote Originally Posted by micha View Post
    correct volgens mij was het K1 partij in Arnhem waar de handdoek in de ring werd gegooid. Lucien en zijn bijlmerposse hebben idd jarenlang deel uitgemaakt van GG.
    x2 Remco's punt over loyaliteit
    het is Bas zijn beleving over de hele zaak.
    En hij zal ongetwijfeld op een paar punten gelijk hebben en wellicht ook nog gaan krijgen.

    Ze hadden het eigenlijk kunnen zien aankomen ..
    van Overeem kan je veel zeggen maar loyaal is hij nooit gebleven.

    Volgens mij was de start bij Dolman, toen Passenier, daarna Lucien, daarna Cor
    Bij Martijn is hij altijd blijven plakken en Martijn in een zin vergelijken met de diensten van een schoonmaker vind ik niet ok
    hoewel de wijze van spiltsing natuurlijk van belang is. Want van nieuwe mensen kan je veel leren
    Last edited by 123trisweat; 16-11-2011 at 13:27.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight

    MORAALRIDDER 1st klas - "Behandel anderen zoals je door hen behandeld wil worden"

  2. #52
    Join Date
    Sep 2009
    Posts
    1.153
    vCash
    127209

    Default

    Quote Originally Posted by Justinian View Post
    Ah, dus jij stelt feitelijk dat het percentage voor management en trainers wel naar 50% mag.
    Eigenlijk wel... die 50% onderverdeeld aan alle betrokkenen. Ik weet hier niet alle ins en outs van maar zo voelt het.

  3. #53
    Join Date
    Sep 2009
    Posts
    1.153
    vCash
    127209

    Default

    Ik vind het alleen dood zonde dat hij niet meer in NL traint. Zoals GG al zei, als Ali straks even in US train en succes heeft zullen de Amerikanen denken dat de training uit hun land verantwoordelijk is voor dat succes...

  4. #54
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Tykill View Post
    Ik vind het alleen dood zonde dat hij niet meer in NL traint. Zoals GG al zei, als Ali straks even in US train en succes heeft zullen de Amerikanen denken dat de training uit hun land verantwoordelijk is voor dat succes...
    Dat zullen ze sowieso denken. En zoals de dingen nu liggen zal Overeem hun ongerwijfeld daarin ook besterken.

  5. #55
    Join Date
    Dec 2004
    Posts
    8.442
    vCash
    126000

    Default

    Ik zie geen reden om iemand die zo uitgebreid iets uit probeerd te leggen te bashen.....

    Dit verhaal is zeker geen reclame voor AO.....

    en idd die legende uitspraak was echt te zot voor woorden...gaf ik toen ook al aan....denk 3 mtr naast de schoentjes....

    enne Micha....dit zei jij in het beging nietr...en ook niet op deze manier.....

    Quote Originally Posted by micha View Post
    kijken of mensen nou Bas Rutten gaan bashen voor het vertellen van de waarheid.........

    Thanks Bas voor het interview and thanks Navy SEAL TEAM voorhet plaatsen.


    of gaan we nou direct horen dat ik Bas Rutten ben......
    Exitus Acta Probat
    don`t cry about shit, take ownership!!!
    hard werken,hard trainen en genieten van het leven!!!

  6. #56
    Join Date
    Dec 2004
    Posts
    8.442
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Justinian View Post
    Ah, dus jij stelt feitelijk dat het percentage voor management en trainers wel naar 50% mag.

    REPS!
    Exitus Acta Probat
    don`t cry about shit, take ownership!!!
    hard werken,hard trainen en genieten van het leven!!!

  7. #57
    Join Date
    Sep 2008
    Posts
    3.432
    vCash
    84750

    Default

    Eldar Gross op middleeasy over de reactie van Rutten

    usually don't comment but now have to because of all this dishonesty. As the filmmaker that makes "the reem" i was on top and present when all of this played out. I can honestly say that none of what bas is stating is true and it is part of a smear campaign from golden glory started a week ago on a dutch forum. Alistair left his management because he thought they could not be trusted anymore,up to this point golden glory has not tried to dispute that fact which we brought up in the reem. instead they came up with this load of nonsense to draw attention from what really matters, the fact that they were going behind alistairs back.

    this dispute will be settled in court like any professional dispute. reading this I think alistair made the right choice. It's unsuiting for a guy with the stature of bas rutten to make these unsubstantiated claims because i know for a fact that almost everyting is not true.


    http://middleeasy.com/index.php?opti...tions#comments
    Max. 400 x 125

  8. #58
    Join Date
    May 2009
    Posts
    2.581
    vCash
    126238

    Default

    Wat ik wel belangrijk vind om op te merken is dat Bas ook aangeeft dat Overeem oprecht dacht dat ie werd opgelicht met dat extra geldbedrag dat gesplit moest worden. Of Overeem ook gelijk heeft dat weet ik niet, maar het gaat er om dat Overeem dus wel met die gedachte hier aan is begonnen en niet om een grotere bankrekening zoals in de rest van het artikel wordt geschetst

  9. #59
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Ik hoop dat de rechter snel een uitspraak doet..
    Be a Warrior, not a Worrier

  10. #60
    Join Date
    Dec 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    3.875
    vCash
    121333

    Default

    Quote Originally Posted by Wiseguy View Post
    Eldar Gross op middleeasy over de reactie van Rutten

    usually don't comment but now have to because of all this dishonesty. As the filmmaker that makes "the reem" i was on top and present when all of this played out. I can honestly say that none of what bas is stating is true and it is part of a smear campaign from golden glory started a week ago on a dutch forum. Alistair left his management because he thought they could not be trusted anymore,up to this point golden glory has not tried to dispute that fact which we brought up in the reem. instead they came up with this load of nonsense to draw attention from what really matters, the fact that they were going behind alistairs back.

    this dispute will be settled in court like any professional dispute. reading this I think alistair made the right choice. It's unsuiting for a guy with the stature of bas rutten to make these unsubstantiated claims because i know for a fact that almost everyting is not true.


    http://middleeasy.com/index.php?opti...tions#comments
    Wat heeft GG dan achter Alistair rug proberen te doen??
    Daar ben ik wel benieuwd naar..... en naar " What really matters" ben echt benieuwd!!!
    Wel vindt ik zijn laatste zin frappant (daar is tie weer) : because i know for a fact that almost everyting is not true.
    "Toto, I've got a feeling we're not in Kansas anymore."

  11. #61
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.302
    vCash
    371929

    Default


  12. #62
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Fap hand.

  13. #63
    Join Date
    Jan 2005
    Location
    Amsterdam / Alkmaar / Napoli
    Posts
    3.368
    vCash
    126000

    Default

    jaja zo zie je maar... elk verhaal heeft 2 kanten, 1 ding weet ik wel.. ik ben blij dat ik Allistair niet ben zo voor 1 van de belangrijkste MMA partij die hij gaat krijgen eind december...
    "Morte prima di disonore"
    ------------------
    ***MejiroGym***

  14. #64
    Join Date
    Apr 2011
    Posts
    126
    vCash
    126000

    Default

    Marloes Coenen geeft via twitter ook aan dat het klopt wat Bas zegt.

  15. #65
    Join Date
    Dec 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    3.875
    vCash
    121333

    Default

    Quote Originally Posted by blackadder View Post
    hahahaha raar als je vrouw liever gevingerd wordt dan gewone seks
    "Toto, I've got a feeling we're not in Kansas anymore."

  16. #66
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    2.471
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by co0per View Post
    Marloes Coenen geeft via twitter ook aan dat het klopt wat Bas zegt.
    Zit Marloes ook in het management?

  17. #67
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    126
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Wiseguy View Post
    Eldar Gross op middleeasy over de reactie van Rutten

    usually don't comment but now have to because of all this dishonesty. As the filmmaker that makes "the reem" i was on top and present when all of this played out. I can honestly say that none of what bas is stating is true and it is part of a smear campaign from golden glory started a week ago on a dutch forum. Alistair left his management because he thought they could not be trusted anymore,up to this point golden glory has not tried to dispute that fact which we brought up in the reem. instead they came up with this load of nonsense to draw attention from what really matters, the fact that they were going behind alistairs back.

    this dispute will be settled in court like any professional dispute. reading this I think alistair made the right choice. It's unsuiting for a guy with the stature of bas rutten to make these unsubstantiated claims because i know for a fact that almost everyting is not true.


    http://middleeasy.com/index.php?opti...tions#comments
    Tadd 2011-11-16 07:39
    @ Eldar - You are so wrong. And you too will be screwed just as Martijn De Jong , Cor Hemmers and the management have been. What Alistair has done and said is wrong on so many levels. I was approached by one of the executive producers to work on this project, so I know the ins and outs and I was present when all of this played out as well.

    It was Golden Glory who paid the majority of your travels expenses Eldar to produce the online doc. It was actually Bas Boon 's idea (to get the FREE documentary you guys were producing for the internet only) to make the doc into T.V format. Bas got a sponsor for these costs and attached to this project two well renowned producers with hollywood credits which of course Alistair agreed to. But what does Alistair do? He goes behind Golden Glory's back negotiating with Showtime TV during his Werdrum fight and then asked Bas if he can send him an email to clear the rights on all the fight footage. Screwing the original deal that was far more lucrative then selling T-shirts from the documentary/ website. Basically you already got screwed Eldar. You cannot use any fight footage in any commercial documentary if you don't own the rights.

    "Boon's company owns the majority of all Overeem's fights. including Dream and K-1"

    Eldar there is a lot you do not know and this so called mistrust and surprises Alistair Overeem claims - is completely untrue - Alistair was really happy about the UFC deal ( Golden Glory management did a great job) He said those words himself ----He only says this bull to get out of the existing management contract with Golden glory! Two weeks after the deal he leaves and calls his management morans. Really?!? It's all about the money like Rutten said) Alistair Overeem was hoping the entire Golden Glory team would leave with him and he could start team the Reem, well now it is team keep dreaming! He had malicious intentions and they will lead to his own downfall!!

  18. #68
    Join Date
    Dec 2005
    Posts
    528
    vCash
    126000

    Default

    Godverdomme wat mooi, de Sint is pas een halve week in het land en het regent al weer cadeaus in de vorm van sappige roddel en achterklap threads. Dank U, Sinterklaasje!
    "I hope you've bet on me cuz this is going to last about diez secundos baby!"

  19. #69
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    5.649
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Collina View Post
    mijn vrouw zegt: "Op vruchtbare bodem komt fundering, daar kan je op bouwen". ..
    "If you have to stop and think, it's too late"

  20. #70
    Join Date
    Apr 2009
    Location
    liverpool & leeuwarden
    Posts
    1.982
    vCash
    126000

    Default

    Net als met echteld, probeert bas en co ook Overeem zwart te maken. Ali kan zich moeilijk verdedigen omdat hij het goede wil doen door zich stil te houden en het niet in de media uit te vechten. Zodra een oud-partner van GG niet meer met ze in zee wil wordt het oorlog en begint de smeur campagne, dat hebben vadim, apy, en o.a. buitenlandse oud-gg vechters ondervonden die zelf iets wilden beginnen.

    De UFC heeft nu flink in Alistair geinvesteerd, en dit conflict komt de contract-onderhandlingen van toekomstige NL vechters niet ten goede.

    Waarschijnlijk kiezen de fertita's de kant van Overeem en staan hem ook bij, en zelfs al zouden einemo en siyar success hebben kunnen ze niet rekenen op een veel beter contract als dit conflict escaleert. UFC zal de kant van Alistair kiezen, helemaal als hij zijn partij wint.

    Ook degene die zei dat Stefan een slecht contract zou hebben onderhandelt bij de UFC heeft daar geen weet van, 40k afgezien van win-bonus, een goede sponsordeal en 3x een bonus van 50k is heel wat voor een 23 jarige.

    Dit doet me denken aan 2 jaar geleden toen Mousasi zogenaamd niets wist van een mogelijk UFC contract, wat door GG hem een paar keer goed meegedeelt werd. Gelukkig trok die er zich niks van aan, anders zou hij nu ook nog zitten te wachten op geld van de K1.

    Bas is mijatovic 2.0, over een paar jaar kan hij ook thailand niet verlaten omdat de fiscus hier achter hem aan zit.
    Blaas die vuur en doe mij branden , whoop whoop!!

  21. #71
    Join Date
    Oct 2008
    Posts
    694
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by FOCUS View Post
    mijn vrouw zegt: "Op vruchtbare bodem komt fundering, daar kan je op bouwen". ..
    Haha,

    Is het niet verboden om een Quote aan te passen? ..

    Natuurwet kan je wellicht vergelijken met moedernatuur...

  22. #72
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    Wat een onzin van Eldar en Iconian dat het een lastercampagne is. Terwijl in de docu The Reem GG een "harmfull Management"wordt genoemd. hij noemt het management morons en tegen Ariel helwani zei hij mickey mouse management.

  23. #73
    Join Date
    Jan 2009
    Location
    Manaus - Amazonas - Brazil
    Posts
    438
    vCash
    126000

    Default

    wat een soap weer, pffff

    Ali kan zo nooit met een vrije kop dat gevecht aangaan tegen Brock, en als je kop niet vrij is van dit soort problemen ben je niet gefocussed.
    Ik vrees dat het dan ook snel over is zo ,...
    Last edited by MaartenManaus; 16-11-2011 at 16:31.

  24. #74
    Join Date
    Mar 2005
    Posts
    453
    vCash
    126000

    Default

    Het is toch weer een als, als , als verhaal. Overeem vecht nu standaard in de VS en dat hij daar een gym zoekt vind ik helemaal niet gek. Maar had liever gezien dat het op een nette manier was opgelost. Misschien was Overeem bij een andere gym wel eerder als 100% HW gaan vechten en wie weet waar ie nu was dan...

  25. #75
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    @davinci

    Dus eigenlijk maar een totaal geen gevechten in de The Reem worden uitgezonden? Dus hoe zit dat dan met de afleveringen die nu al op de website staan?

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •