MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 8 FirstFirst 123456 ... LastLast
Results 26 to 50 of 182
  1. #26
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mijn eigen wereld
    Posts
    9.509
    vCash
    126000

    Default

    Zo dat is dan ook weer opgehelderd, zo zie je maar weer dat je geen conclusies moet trekken als je de feiten niet kent. Ik zei eerder dat de waarheid vast ergens in midden zal liggen, en taadaa... het midden is denk ik gevonden. Na de reacties van AListair, Ron, Bas B en Bas R kun je wel parallellen trekken....

    Ik hoop dat iedereen die het in eerste instantie zo stellig voor Alistair opnam deze case in zijn geheugen opslaat en eraan denkt als hij/zij weer partij dreigt te kiezen waarbij klaarblijkelijk niet alle kaarten op tafel liggen. Ben kritisch.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight



  2. #27
    Join Date
    Dec 2010
    Posts
    1.898
    vCash
    121250

    Default

    But this is my side of the story and both Alistair and I know this is 100% the truth. He hurt my friends emotionally, and then on top of everything he starts writing bad about THEM?! Wow. Cor Hemmers even had to go to the hospital with heart problems TWICE since this whole thing has started, and he never had any problems like that before. And Ron Nyqvist, my good friend, was really emotional about it. He said to me: "I don't care about the money Bas, you know that, it's really not about that. He just really hurt us all. The whole team, everybody." I could hear it in his voice, it got to him, it really did, and that's why I tell you this.
    Deze alinea is tegenstrijdig. Als je goede vrienden met iemand bent kan je er niet 100% objectief naar kijken. Zeker niet als je denkt dat een van die vrienden hart problemen heeft door Overeem (wat overigens nergens op slaat)

  3. #28
    Join Date
    Dec 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    3.875
    vCash
    121333

    Default

    Waarom is Bas een " sore loser" ? wat heeft Bas verloren dan?
    Hij geeft zij mening omdat deze gevraagd wordt, zoals wel vaker als er dingen gebeuren in de mma wereld en nu moet hij zijn mond houden??
    Waarom??
    Als hij nou gevonden had dat Alistair gelijk had en GG oplichters waren had hij het dan wel van jou mogen roepen??
    Ik denk het wel , dan had je geroepen dat Bas altijd gelijk heeft en dat jij dit ook al roept..
    Jammer dat mensen niet gewoon de feiten in dit verhaal willen zien.
    Ik vindt Alistair een top vechter maar als je fout zit zit je fout klaar.
    Ik hoop dat hij dit ook gaat inzien..

    Quote Originally Posted by The Company View Post
    Deze alinea is tegenstrijdig. Als je goede vrienden met iemand bent kan je er niet 100% objectief naar kijken. Zeker niet als je denkt dat een van die vrienden hart problemen heeft door Overeem (wat overigens nergens op slaat)
    Jij misschien niet , maar spreek niet voor anderen..
    "Toto, I've got a feeling we're not in Kansas anymore."

  4. #29
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Bas geeft als onpartijdig iemand commentaar terwijl hij al jaren roept dat hij de allerbeste vriend is van Ron. Dan ben je dus niet onpartijdig en kun je wat mij betreft beter je mond houden. Hij bespeelt namens GG de publieke opinie in de US op deze manier en als hij zo goed en integer is zou hij dat niet moeten doen.

    Maar dat is dan weer mijn opinie

    Ik heb zelf echt geen idee hoe het zit, de mens is erg egoistisch als het om geld gaat dus het kan 2 kanten op.

    En ik loop niet weg voor de discussie maar ik ben t/m vrijdag grotendeels internetloos, dus als ik niet adequaat meer reageer dan weet je ervan.

  5. #30
    Join Date
    Sep 2011
    Posts
    1.062
    vCash
    126000

    Default

    prediken voor de eigen kerk is niet echt neutraal en daarbij het gaat toch altijd over geld boeien!! ik kan niet iig niet wachten op zijn partij het draait toch om de sport in mijn ogen de rest is bijzaak voor de echte sport fans dan
    beter een gat in een olietanker dan een olietanker in je gat

  6. #31
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Quote Originally Posted by Biiyen View Post
    Zo dat is dan ook weer opgehelderd, zo zie je maar weer dat je geen conclusies moet trekken als je de feiten niet kent. Ik zei eerder dat de waarheid vast ergens in midden zal liggen, en taadaa... het midden is denk ik gevonden. Na de reacties van AListair, Ron, Bas B en Bas R kun je wel parallellen trekken....

    Ik hoop dat iedereen die het in eerste instantie zo stellig voor Alistair opnam deze case in zijn geheugen opslaat en eraan denkt als hij/zij weer partij dreigt te kiezen waarbij klaarblijkelijk niet alle kaarten op tafel liggen. Ben kritisch.
    Dus de rechter is niet meer nodig ?

  7. #32
    Join Date
    Sep 2008
    Posts
    3.432
    vCash
    84750

    Default

    Objectiviteit is ver te zoeken. Hij benadrukt zelfs steeds hoe goed hij bevriend is met diverse GG medewerkers. Neemt niet weg dat hij wel een paar pijnlijke zaken blootlegt.
    Max. 400 x 125

  8. #33
    Join Date
    Oct 2009
    Posts
    650
    vCash
    30984

    Default

    Quote Originally Posted by Bromios View Post
    Hoe komt hij erbij dat alistair zonder hun helemaal niks zou kunnen. Alsof je willekeurig iemand van de straat kan trekken en 10 jaar later is hij wereldkampioen.
    komt wel vaker voor hoor, ik weet nog dat er ene Gianni Romme voor het eerst bij de senioren mee deed. Dramatisch gewoon. Maar hij had wel de mentaliteit om hard te trainen. Zelfde voor AO. Talent is belangrijk maar mentaliteit is vele malen belangrijker. Hard willen trainen komt toch echt uit jezelf.

  9. #34
    Join Date
    Sep 2010
    Posts
    348
    vCash
    126000

    Default

    Ik denk dat de meeste mensen hier net als mij Bas wel oprecht vinden en geloven. En je trainer vergelijken met je werkster.... of het amper betalen van je trainer... mja the reem verliest bij mij daardoor wel credits
    Zoals bas al zegt zorgt gg volgens mij altijd goed voor zijn of haar vechters.
    Zelf vind ik deze ontwikkelingen erg jammer!

    Ps. waarom zeikt iedereen hier elkaar af?

  10. #35
    Join Date
    Feb 2008
    Location
    Almere
    Posts
    908
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by micha View Post
    kijken of mensen nou Bas Rutten gaan bashen voor het vertellen van de waarheid.........

    Thanks Bas voor het interview and thanks Navy SEAL TEAM voorhet plaatsen.


    of gaan we nou direct horen dat ik Bas Rutten ben......
    Tja..als dit de werkelijk waarheid is dan is Overeem een stuk zielig mens. Vergeten waar ie vandaan komt, niks voorstelde in MMa sport, en dan nu zo acteren jegens jouw mensen die altijd in jou geloofd hebben. Gelukkig bestaat KARMA zoals Bas het zegt, en Overeem zal UFC belt nooit winnen. Dos Santos heeft het 'heel MOOI gezegd, if you are a good person and your work hard, good things happen to you.

  11. #36
    Join Date
    May 2011
    Location
    Osaka
    Posts
    353
    vCash
    126000

    Default

    en dan nu zo acteren
    Al een award binnen, gekregen van Bonjasky
    Last edited by MaTo; 16-11-2011 at 10:13.

  12. #37
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    5.649
    vCash
    126000

    Default

    potver, dat had ik niet verwacht

    maar dat gezeur dat die Ron heeft gezegd dat het hem niet om het geld ging.. allemaal emotioneel gejank om zieltjes te winnen

    volgens mij zijn beide partijen geen lievertjes
    "If you have to stop and think, it's too late"

  13. #38
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    1.264
    vCash
    126000

    Default

    Hmm, dit verhaal van Bas veranderd mijn kijk op de zaak aanzienlijk.
    Maar uiteindelijk zijn beide partijen niet in staat geweest overeen met elkaar te komen, dus tjah...

  14. #39
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Amsterdam & Almere
    Posts
    746
    vCash
    126000

    Default

    Weetje ik hoop gewoon dat Alistair de fucking nieuwe UFC HW Champ wordt!!!
    Thats it.
    The Outsiders!! J-MMA #1

  15. #40
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mijn eigen wereld
    Posts
    9.509
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Bromios View Post
    Dus de rechter is niet meer nodig ?
    Lees mijn bericht nog eens,

    waar kies ik partij? nergens!
    Beide kampen zeggen zaken die heel plausibel kunnen zijn.

    Omdat de ene partij als eerste zijn verhaal doet en huilt wil niet zeggen dat de ander daardoor per definitie de dader is.


  16. #41
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    3.544
    vCash
    126000

    Default

    het is Bas zijn beleving over de hele zaak.
    En hij zal ongetwijfeld op een paar punten gelijk hebben en wellicht ook nog gaan krijgen.

    Ze hadden het eigenlijk kunnen zien aankomen ..
    van Overeem kan je veel zeggen maar loyaal is hij nooit gebleven.

    Volgens mij was de start bij Dolman, toen Passenier, daarna Lucien, daarna Cor
    Bij Martijn is hij altijd blijven plakken en Martijn in een zin vergelijken met de diensten van een schoonmaker vind ik niet ok

  17. #42
    Join Date
    Sep 2004
    Posts
    342
    vCash
    126000

    Default

    Wat een gezeik zeg jammer dat Bas zich erover uitlaat, had hem hoger ingeschat.

    Waarheid zal wel ergens in het midden liggen, ook Bas heeft een hoop dingen via via.... dus is ook geen zekerheid....

    Maar nu echt wat belangrijks, heeft iemand het nummer van die schoonmaakster van Overeem want die is behoorlijk goedkoop, en me huis is een bende.....
    Goldenglorynutloverhater

  18. #43
    Join Date
    Sep 2009
    Posts
    1.153
    vCash
    127209

    Default

    Bas doet net alsof het team geheel verantwoordelijk is voor Alistair's succes. Het is gewoon 50-50. Team en vechter.

  19. #44
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mixfight.nl/Nederland/Thailand...
    Posts
    21.524
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Tykill View Post
    Bas doet net alsof het team geheel verantwoordelijk is voor Alistair's succes. Het is gewoon 50-50. Team en vechter.
    Ah, dus jij stelt feitelijk dat het percentage voor management en trainers wel naar 50% mag.

  20. #45
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    Amsterdam
    Posts
    720
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by FOCUS View Post

    volgens mij zijn beide partijen geen lievertjes
    dus dittess

  21. #46
    Join Date
    Apr 2011
    Posts
    126
    vCash
    126000

    Default

    Erg treurig allemaal als er ook maar een deel van waar is wat Bas zegt.
    Het deed me aan Nick Diaz denken. Zeg van hem wat je wil, bij hem zou zoiets niet eens in hem opkomen.
    "Never forget where you came from."

  22. #47
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Justinian View Post
    Ah, dus jij stelt feitelijk dat het percentage voor management en trainers wel naar 50% mag.

  23. #48
    Join Date
    Oct 2008
    Posts
    694
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by remco pardoel View Post
    het is Bas zijn beleving over de hele zaak.
    En hij zal ongetwijfeld op een paar punten gelijk hebben en wellicht ook nog gaan krijgen.

    Ze hadden het eigenlijk kunnen zien aankomen ..
    van Overeem kan je veel zeggen maar loyaal is hij nooit gebleven.

    Volgens mij was de start bij Dolman, toen Passenier, daarna Lucien, daarna Cor
    Bij Martijn is hij altijd blijven plakken en Martijn in een zin vergelijken met de diensten van een schoonmaker vind ik niet ok
    @ Remco Pardoel

    Laten we wachten tot er informatie komt vanuit het kamp van Alistair. Persoonlijk weet ik dat Alistair zijn trainers en ik benoem Martijn de Jong nogmaals in het bijzonder erg hoog heeft zitten. Als Alistair Martijn de Jong daadwerkelijk de diensten vergelijkt met dat van zijn schoonmaker, ... dan geef ik hem het liefst persoonlijk een trap tegen z'n klote. (bewijze van spreken wel te verstaan)

    Ik ga niet recht lullen wat krom is, maar in welke context is dit gezegd?
    "Een verkeerde leesteken, komma of letter, maakt van Jezus nog een ketter" en word dit misschien totaal uit z'n verband gerukt en uitvergroot!

    Als ik terug lees waar het allemaal om is begonnen, gaat het om vertrouwen. Er is een vertrouwensbreuk ontstaan tussen Alistair en het management. Uiteraard kan ook ik er met mijn pet niet bij dat je na 12 jaar stopt met een management, wellicht spelen er meer dingen die wij als lezer niet weten.

    De natuurwet zegt: "Op vruchtbare bodem komt fundering, daar kan je op bouwen". .. De conclusie die ik hieruit trek, de grond is kennelijk niet bouwrijp.

    Collina

    Ps: Loyaal moet je zijn aan jezelf, Keep the saw sharp! Wel ben ik het eens, weet waar je vandaan komt, successen boek je samen.

  24. #49
    Join Date
    Oct 2007
    Location
    Rotterdam / London
    Posts
    7.783
    vCash
    126000

    Default

    Een reactie van Bas Rutten had ik niet verwacht.
    Bas thanks voor de 'inside' info.
    Ik heb Overeem altijd als een arrogante kwal gezien & toendertijd werd ik vaak aangevallen door de GG aanhangers (**ahum**) maar nu zal dat wel anders gaan denk ik.
    ''Mixfight is geen site maar een manier van leven!'' - Glen

  25. #50
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Waren er niet ook weleens problemen met de Royal Rumble waar fotografen ed. niet of heel laat werden betaald? Staat me vaag van iets bij dat sommigen hier daarover klaagden.

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •