MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 4 of 8 FirstFirst 12345678 LastLast
Results 76 to 100 of 182
  1. #76
    Join Date
    Apr 2009
    Location
    liverpool & leeuwarden
    Posts
    1.982
    vCash
    126000

    Default

    Als iemand voelt dat er misbruik van hem of haar wordt gemaakt, bijv. doordat er niet openheid van zaken wordt gegeven en dingen worden verzwegen, is het niet meer dan logisch dat die zich geschaad voelt. en zijn afscheid van cor en martijn wordt er door al de verhalen niet makkelijker op, alsof het voor hem zo makkelijk is. Ook is het niet zo dat GG niet enorm aan Alistair heeft verdient, met promotietours en contracten, 30+ gevechten en een hoop andere vechters die dankzij Alistair bij strikeforce aan de slag konden.

    Om het hele Japan verhaal er nog maar buiten te laten, waar uiteindelijk alles om alistair draaide en GG met alistair als drukmiddel feg naar de afgrond hielp
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight

    Blaas die vuur en doe mij branden , whoop whoop!!

  2. #77
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by iconian View Post

    Om het hele Japan verhaal er nog maar buiten te laten, waar uiteindelijk alles om alistair draaide en GG met alistair als drukmiddel feg naar de afgrond hielp
    Eeeh...wat???

  3. #78
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    Quote Originally Posted by blackadder View Post
    Eeeh...wat???
    x2

  4. #79
    Join Date
    Nov 2011
    Location
    USA
    Posts
    7
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Wiseguy View Post
    Eldar Gross op middleeasy over de reactie van Rutten

    usually don't comment but now have to because of all this dishonesty. As the filmmaker that makes "the reem" i was on top and present when all of this played out. I can honestly say that none of what bas is stating is true and it is part of a smear campaign from golden glory started a week ago on a dutch forum. Alistair left his management because he thought they could not be trusted anymore,up to this point golden glory has not tried to dispute that fact which we brought up in the reem. instead they came up with this load of nonsense to draw attention from what really matters, the fact that they were going behind alistairs back.

    this dispute will be settled in court like any professional dispute. reading this I think alistair made the right choice. It's unsuiting for a guy with the stature of bas rutten to make these unsubstantiated claims because i know for a fact that almost everyting is not true.

    http://middleeasy.com/index.php?option=com_content&view=article&id=6412: bas-rutten-says-alistair-overeem-doesnt-want-to-pay-the-people-that-made-him&catid=34rganizations#comments
    lMAO! Does this guy really think anyone is going to believe the "camera man" who is on Alistair's payroll over Bas Rutten??? If I was this Eldar guy I would be really careful calling Bas Rutten a liar. From what I understand Bas has proof to backup EVERYTHING he is saying and there is plenty more that he hasn't said yet. If I was Ubereem and his sidekick camera man, I would stfu and retreat quickly.

  5. #80
    Join Date
    Nov 2011
    Location
    USA
    Posts
    7
    vCash
    126000

    Default

    Wait!!! Maybe Alistair isn't paying him either??? Maybe he is on the Ubereem "pay you later program too" but hasn't realized it yet.

  6. #81
    Join Date
    Apr 2009
    Location
    liverpool & leeuwarden
    Posts
    1.982
    vCash
    126000

    Default

    K1 draaide uiteindelijk alleen maar om Alistair, dankzij zijn populariteit kon GG nog veel eisen stellen mbt tot GG vechters in de K1. Toen het moeilijk ging met K1 en GG Alistair wegtrok, was het ook gelijk gedaan met de gehele k1 organisatie. Een ideaal scenario voor boon om zelf in Japan contracten aan te gaan mbt promotie.

    De populariteit van Alistair heeft GG een hoop opgelevert, van wat je hier leest lijkt het wel alsof GG al die jaren de arme alistair alleen maar heeft geholpen en nooit iets voor terug kreeg. Als je de melkkoe te hard melkt rent hij weg..
    Blaas die vuur en doe mij branden , whoop whoop!!

  7. #82
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    Eldar vs Bas Rutten The battle of the truth!

    Soon in a cinema close to you.

    Tja ik zou Bas Rutten ook niet graag als leugenaar neerzetten. Ben benieuwd als Bas Alistair tegen komt wat best zal gebeuren in het mma wereld in de states.

  8. #83
    Join Date
    Sep 2009
    Posts
    1.153
    vCash
    127209

    Default

    ik quote:

    "I can honestly say that none of what bas is stating is true..."

    enkele zinnen later

    "I know for a fact that almost everyting is not true."

  9. #84
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.837
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by micha View Post
    Eldar vs Bas Rutten The battle of the truth!

    Soon in a cinema close to you.

    Tja ik zou Bas Rutten ook niet graag als leugenaar neerzetten. Ben benieuwd als Bas Alistair tegen komt wat best zal gebeuren in het mma wereld in de states.
    Ik ben benieuwd wat er gebeurt als jij Valentijn tegen komt.

  10. #85
    Join Date
    Apr 2009
    Location
    liverpool & leeuwarden
    Posts
    1.982
    vCash
    126000

    Default

    valentijn is geen aggressieve jongen
    Last edited by iconian; 16-11-2011 at 17:20.
    Blaas die vuur en doe mij branden , whoop whoop!!

  11. #86
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    Quote Originally Posted by RedDawn View Post
    Ik ben benieuwd wat er gebeurt als jij Valentijn tegen komt.
    daar zie ik echt niet tegen op hoor

  12. #87
    Join Date
    Jan 2009
    Location
    Manaus - Amazonas - Brazil
    Posts
    438
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by RedDawn View Post
    Ik ben benieuwd wat er gebeurt als jij Valentijn tegen komt.
    LOL !!
    anders ik wel

  13. #88
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    11.168
    vCash
    124500

    Default


  14. #89
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by iconian View Post
    K1 draaide uiteindelijk alleen maar om Alistair, dankzij zijn populariteit kon GG nog veel eisen stellen mbt tot GG vechters in de K1. Toen het moeilijk ging met K1 en GG Alistair wegtrok, was het ook gelijk gedaan met de gehele k1 organisatie. Een ideaal scenario voor boon om zelf in Japan contracten aan te gaan mbt promotie.

    De populariteit van Alistair heeft GG een hoop opgelevert, van wat je hier leest lijkt het wel alsof GG al die jaren de arme alistair alleen maar heeft geholpen en nooit iets voor terug kreeg. Als je de melkkoe te hard melkt rent hij weg..
    En wat heeft dat te maken met de FEG naar de afgrond helpen? Dat hebben ze toch echt zelf gedaan. Het ging al moeilijk voordat Overeem de K1 inging. En Bas en GG hebben dus toen deals gesloten die goed waren voor hun vechters. De manier waarop ze dat deden kan men zeker wat op tegen hebben als men niet bij GG zit. Maar dat schreeuwt niet echt 'harmfull management' voor wat betreft Overeem en de rest.

  15. #90
    Join Date
    Jun 2010
    Posts
    127
    vCash
    126000

    Default

    hoe zit het nou tussen valentijn en gg eigelijk? lijkt me voor hem ook aardig klote om ertussenin te zitten of is hij gewoon samen met ze broer weggegaan.(wat me niet gek lijkt familie is eenmaal familie)

  16. #91
    Join Date
    Sep 2010
    Posts
    3.038
    vCash
    126022

    Default

    Vage shit, Overeem deelt de link van Bas zijn statement op Facebook? Is zijn account gehackt of zo?

  17. #92
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.837
    vCash
    126000

    Default

    Tijn is ook weg.

  18. #93
    Join Date
    Mar 2007
    Posts
    1.169
    vCash
    126000

    Default

    Bas Rutten is toch de ringspeaker bij GG gala's en sinds jaar en dag bevriend met Ron N...objectief dus ?
    Marloes Coenen staat toch nog steeds onder contract bij GG...objectief dus?
    Wat een onzin...

  19. #94
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    5.649
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by RedDawn View Post
    Tijn is ook weg.
    hij mag 'Tijn' zeggen ......


    "If you have to stop and think, it's too late"

  20. #95
    Join Date
    Nov 2011
    Location
    USA
    Posts
    7
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by RedDawn View Post
    Ik ben benieuwd wat er gebeurt als jij Valentijn tegen komt.
    I am sure Valentijn already knows what a greedy bastard Ubereem is. I have read many articles that talk about the brothers not getting along with each other.

  21. #96
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Vught
    Posts
    6.297
    vCash
    126000

    Default

    We kunnen wel concluderen dat de twee kampen botsen... Wat ik met name jammer zou vinden is als Alistair en Martijn met ruzie uit elkaar zijn gegaan. Die twee waren in mijn ogen echt een gouden combi! Hopelijk zit of komt het weer allemaal goed tussen hun. Ik vergelijk het maar met een ruzie in een relatie: je hebt na 12 jaar samenwerken natuurlijk best wel wat credits bij elkaar opgebouwd en kan dit soort shit wel weer te boven komen. Ik snap trouwens best dat Overeem in de VS wil gaan trainen en ook wil wisselen van management (gebeurt zo vaak en 12 jaar is natuurlijk al lang om met elkaar samen te werken), maar dan kan je nog wel als goede vrienden uit elkaar gaan.
    En mocht het toch niet goed zitten of komen dan moeten we als mixfight.nl (waar alle partijen toch hun zegje komen doen) deze gangster er maar even met een bloemetje op af sturen:


  22. #97
    Join Date
    Feb 2011
    Posts
    757
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by iconian View Post
    K1 draaide uiteindelijk alleen maar om Alistair, dankzij zijn populariteit kon GG nog veel eisen stellen mbt tot GG vechters in de K1. Toen het moeilijk ging met K1 en GG Alistair wegtrok, was het ook gelijk gedaan met de gehele k1 organisatie. Een ideaal scenario voor boon om zelf in Japan contracten aan te gaan mbt promotie.

    De populariteit van Alistair heeft GG een hoop opgelevert, van wat je hier leest lijkt het wel alsof GG al die jaren de arme alistair alleen maar heeft geholpen en nooit iets voor terug kreeg. Als je de melkkoe te hard melkt rent hij weg..
    hij is zo populiar dat hij naar zijn centjes kan fluiten bij K1.
    terwijl peter gewoon netjes zijn geld heeft gekregen.
    en uitgerekend het jaar dat K1 geen geld heeft doen de toppers niet mee. bonjasky, schilt, hari
    erg toevallig allemaal.

  23. #98
    Join Date
    Jun 2007
    Location
    Veldhoven
    Posts
    3.382
    vCash
    122681

    Default

    Quote Originally Posted by Navy Seal Team View Post
    Wait!!! Maybe Alistair isn't paying him either??? Maybe he is on the Ubereem "pay you later program too" but hasn't realized it yet.


    Seriously dude

  24. #99
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    5.649
    vCash
    126000

    Default

    Ralph,
    je kan het beter vergelijken met een scheiding van twee mensen

    Het ligt altijd aan de ander, geen gunt de ander het licht in de ogen, ik ben zielig jij bent gemeen
    en het komt nooit meer goed

    "If you have to stop and think, it's too late"

  25. #100
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    5.649
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by iconian View Post
    K1 draaide uiteindelijk alleen maar om Alistair, ..


    nou nee
    "If you have to stop and think, it's too late"

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •