MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 5 of 8 FirstFirst 12345678 LastLast
Results 101 to 125 of 182
  1. #101
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    Quote Originally Posted by FOCUS View Post
    nou nee
    aerts saki schilt ghita spong om zo maar even snel een paar namen tenoemen
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #102
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    5.649
    vCash
    126000

    Default

    lol

    ja
    "If you have to stop and think, it's too late"

  3. #103
    Join Date
    Mar 2011
    Posts
    344
    vCash
    64395

    Default

    Quote Originally Posted by Navy Seal Team View Post
    If I was Ubereem and his sidekick camera man, I would stfu and retreat quickly.
    Lawl. Comedian.

  4. #104
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.837
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Navy Seal Team View Post
    Wait!!! Maybe Alistair isn't paying him either??? Maybe he is on the Ubereem "pay you later program too" but hasn't realized it yet.
    Wat een bijdehandje zeg....

  5. #105
    Join Date
    Jan 2005
    Location
    Amsterdam / Alkmaar / Napoli
    Posts
    3.368
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by thefxr View Post
    Bas en Micha zijn erg goede oude vrienden van Ron, die zullen nooit iets negatiefs of slechts zeggen over GG, objectiviteit is dus ver te zoeken.
    Verder valt het mij op,dat de zaken erg dicht liggen bij hetgeen wat ik eerst over deze zaak had gepost, Alistair wilde idd die percentages niet betalen,maar dat betekent niet dat de trainers,coaches en management minder ontvangen.
    Waarom zouden trainers,coaches en management zoveel geld moeten ontvangen van wat een vechter verdient? Hier wordt nu net gedaan of heel GG moet leven van Alistairs verdiensten, GG heeft zoveel vechters onder contact waar ze aan verdienen, dus dat zielige gedoe slaat nergens op.
    Ook heeft Alistair 10 jaar bij GG gezeten, toen is ook goed verdiend met hem
    Verder vraag ik mij af, hoe het zit met die 400.000 dollar die hij gewonnen heeft met zijn K-1 titel? normaal gezien zou iedereen hier een deel van krijgen, neemt GG hier het ondernemersrisico voor? is dat de 151.000 dollar waar hij het over heeft?
    Hier verwacht je dus eerder kwade woorden over de k-1/FEG ipv over de GG vechter die hem won!
    Uiteindelijk begin je een eigen zaak voor het geld en niet voor je vrienden, hier worden vriendschappen en zakelijk door elkaar gehaald, dat komt op een bepaald punt altijd moeilijk te liggen, je ziet het vaak in familiebedrijven.
    Erg veel emotie van GG zijn kant, iets wat in een rechtszaak absoluut niet meegeteld gaat worden.
    Vind het knap dat Martijn zich heeft kunnen beheersen, want voor de uitspraak met die schoonmaakster had ie stompen kunnen krijgen, K-1 champ of niet!
    nice! Ali staat tenslotte in de ring / kooi en hij moet presteren.. laten we dat niet vergeten!!
    "Morte prima di disonore"
    ------------------
    ***MejiroGym***

  6. #106
    Join Date
    Mar 2011
    Posts
    127
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by thefxr View Post
    Bas en Micha zijn erg goede oude vrienden van Ron, die zullen nooit iets negatiefs of slechts zeggen over GG, objectiviteit is dus ver te zoeken.
    Niemand die 'in the know' is in deze zaak is objectief. Net zo goed als AO's cameraman ook niet bepaald objectief is.

    Het enige wat je op dit moment kan opmerken is dat er op dit moment 1 iemand voor AO is opgestaan en dat is z'n cameraman (en enkele fans die niet 'in the know' zijn).

  7. #107

    Default

    SVP ontopic houden deze tekst draagt niet bij aan de discussie!

    --Kemal--
    Last edited by Kemal; 17-11-2011 at 09:49.

  8. #108
    Join Date
    Jan 2007
    Posts
    2.930
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by hiddensecrets View Post
    SVP ontopic houden deze tekst draagt niet bij aan de discussie!

    --Kemal--

    wowwwwww......we zijn naar een nieuw dieptepunt gedaald......het is nog te vroeg voor popcorn en bier

    maareh verklaar jezelf eens nader? dit is nogal wat om zomaar even te roepen
    Last edited by Kemal; 17-11-2011 at 09:50.

  9. #109
    Join Date
    Sep 2011
    Posts
    1.062
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by hiddensecrets View Post
    SVP ontopic houden deze tekst draagt niet bij aan de discussie!

    --Kemal--


    die praktijken gebeuren wel vaker daar wil niet zeggen dat Bas Boon dat doet hoor maar met zulke uitspraken daar moet je mee uit kijken.vind het ook niet gepast tegen over Bas Boon deze bagger
    Last edited by Kemal; 17-11-2011 at 09:50.
    beter een gat in een olietanker dan een olietanker in je gat

  10. #110
    Join Date
    Jul 2008
    Location
    Limburg
    Posts
    1.426
    vCash
    126000

    Default

    Aoki - Hellboy - Gomi - Diaz Bros - GSP - Sonnen - Barnett

  11. #111
    Join Date
    Oct 2008
    Posts
    694
    vCash
    126000

    Default

    @ Justian,
    Snap er echt niets van dat je dit soort publicaties online laat staan op je platform. Dit gaat echt helemaal nergens over, de aantijgingen naar Alistair, Valentijn en Bas toe zijn ver beneden pijl! Letterlijk out of the context!

    Mixfight heeft zich altijd weten te onderscheiden van andere vechtsites. Dit kan serieus echt niet, onder geen beding!
    Last edited by Collina; 17-11-2011 at 09:54.

  12. #112
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Tekst heb ik inmiddels verwijderd!

    @ hiddensecrets; Ontopic blijven svp!Als je er toch een andere mening op nahoudt, kan je dit in een pm naar me kenbaar maken.
    Last edited by Kemal; 17-11-2011 at 10:00.
    Be a Warrior, not a Worrier

  13. #113
    Join Date
    Jan 2007
    Posts
    2.930
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Kemal View Post
    Tekst heb ik inmiddels verwijderd!
    beter!

  14. #114
    Join Date
    Feb 2008
    Location
    Almere
    Posts
    908
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Kemal View Post
    Tekst heb ik inmiddels verwijderd!
    Kemal, op deze manier kom jij heel partijdig over, ik bedoel aantijgingen jegens Bas verwijder je wel. Maar de teksten jegens Overeem zijn prive leven heb je niet verwiijderd.
    Objectiviteit is ver tezoeken hier bij Mixfight!

  15. #115
    Join Date
    Sep 2009
    Posts
    1.153
    vCash
    127209

    Default

    Quote Originally Posted by Collina View Post
    @ Justian,
    Snap er echt niets van dat je dit soort publicaties online laat staan op je platform. Dit gaat echt helemaal nergens over, de aantijgingen naar Alistair, Valentijn en Bas toe zijn ver beneden pijl! Letterlijk out of the context!

    Mixfight heeft zich altijd weten te onderscheiden van andere vechtsites. Dit kan serieus echt niet, onder geen beding!

    Waarom verwijderen/niet toelaten? Iedereen wil hier meer over weten en een helder beeld krijgen van wat er gaande is.

  16. #116
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    @ El Bambino & Tykill, Ik vraag me af of je weet wat er gestaan heeft, zo ja kan je weten en begrijpen waarom ik dit heb verwijderd. Ik ben zeker niet partijdig,ik sta hier ook volledig neutraal in, vind alleen dat we op een respectvolle manier moeten kunnen discussieren.
    Be a Warrior, not a Worrier

  17. #117
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Boeeehh...censuur. En dat voordat ik heb kunnen lezen wat er stond.

  18. #118
    Join Date
    Oct 2008
    Posts
    694
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Tykill View Post
    Waarom verwijderen/niet toelaten? Iedereen wil hier meer over weten en een helder beeld krijgen van wat er gaande is.
    Ik denk dat jij de aantijging jegens Bas niet heb gelezen, maar goed ook! Gaat helemaal nergens over, verder ben ik t met El Bambino eens! Gelijke monniken, gelijke kappen!

    Ik ben t met je eens dat je publicaties niet moet verwijderen die er toe doen, dat geeft een vertekend beeld van de (werkelijkheid). Maar beledigingen en aantijgingen out of the context, daar moet je een stokje voor steken.

    Let's go ontopic
    Last edited by Collina; 17-11-2011 at 10:15.

  19. #119
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    5.649
    vCash
    126000

    Default

    sjonge,
    ga ik FF naar de wc....

    "If you have to stop and think, it's too late"

  20. #120
    Join Date
    Jan 2005
    Location
    Amsterdam / Alkmaar / Napoli
    Posts
    3.368
    vCash
    126000

    Default

    tja erg makkelijk om op persoonlijk vlak te gaan zwart maken, goed ingegrepen Kemal! wat dat betreft kan men flink wat leren van Eldar en zijn posts... en dan niet qua inhoudelijk maar hoe het verwoord word in zijn post.

    offtopic voor Marloes C... wanneer en waar ga jij weer knallen??
    "Morte prima di disonore"
    ------------------
    ***MejiroGym***

  21. #121
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mixfight.nl/Nederland/Thailand...
    Posts
    21.524
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Collina View Post
    @ Justian,
    Snap er echt niets van dat je dit soort publicaties online laat staan op je platform. Dit gaat echt helemaal nergens over, de aantijgingen naar Alistair, Valentijn en Bas toe zijn ver beneden pijl! Letterlijk out of the context!

    Mixfight heeft zich altijd weten te onderscheiden van andere vechtsites. Dit kan serieus echt niet, onder geen beding!
    Collina, zoals je misschien weet heb ik naast mijn werkzaamheden als eigenaar van Mixfight.nl ook nog een bijbaantje als advocaat. Soms moet ik ook daar tijd aan besteden, het is niet anders. Het spijt me oprecht dat ik niet 24 uur per dag online ben en jou van dienst kan zijn...

  22. #122
    Join Date
    Jan 2005
    Location
    Amsterdam / Alkmaar / Napoli
    Posts
    3.368
    vCash
    126000

    Default

    lol @ justi? wat kost je? misschien kan je wat regelen met Collina..
    "Morte prima di disonore"
    ------------------
    ***MejiroGym***

  23. #123
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    3.544
    vCash
    126000

    Default

    vechter / trainers / management moet een symbiose zijn.
    Met elkaar zet je een prestatie neer en je hebt elkaar ook nodig
    Je maakt van te voren afspraken en je gaat er met zijn allen vanuit dat je het hoogst haalbare eruit haalt.

    Zowel als prestatie als financieel.
    Sinds wanneer is geld verdienen een lelijk iets?

    Vaak is het zo dat als het moment aan breekt dat er serieus geld verdient gaat worden dat atleten ineens zijn vergeten dat trainers er heel veel tijd en eigen geld hebben ingestoken om toch maar overal mee naar toe te gaan.

  24. #124
    Join Date
    May 2009
    Posts
    2.581
    vCash
    126238

    Default

    Maar als je het idee hebt dat je niet alles verteld wordt etcetera, dan kan er van die symbiose ook geen sprake zijn natuurlijk. In het verleden geleverde diensten doen daar weinig aan af.

  25. #125
    Join Date
    Sep 2009
    Posts
    1.153
    vCash
    127209

    Default

    Quote Originally Posted by Kemal View Post
    @ El Bambino & Tykill, Ik vraag me af of je weet wat er gestaan heeft, zo ja kan je weten en begrijpen waarom ik dit heb verwijderd. Ik ben zeker niet partijdig,ik sta hier ook volledig neutraal in, vind alleen dat we op een respectvolle manier moeten kunnen discussieren.
    Wist niet dat het daar over ging. Ik ging er van uit dat Collina het over het algemeen had. Over de informatie over dit onderwerp dat op mixfight staat.

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •