MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 6 of 8 FirstFirst ... 2345678 LastLast
Results 126 to 150 of 182
  1. #126
    Join Date
    Sep 2009
    Posts
    1.153
    vCash
    127209

    Default

    Quote Originally Posted by Collina View Post
    Ik denk dat jij de aantijging jegens Bas niet heb gelezen, maar goed ook! Gaat helemaal nergens over, verder ben ik t met El Bambino eens! Gelijke monniken, gelijke kappen!

    Ik ben t met je eens dat je publicaties niet moet verwijderen die er toe doen, dat geeft een vertekend beeld van de (werkelijkheid). Maar beledigingen en aantijgingen out of the context, daar moet je een stokje voor steken.

    Let's go ontopic
    Heb die psot van "hiddensecrets" idd niet gelezen
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #127
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    2.555
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by FOCUS View Post
    sjonge,
    ga ik FF naar de wc....

    Gelukkig kan je altijd bij de buren terug vinden wat er stond... Zien we je daar ook weer eens.

  3. #128
    Join Date
    May 2007
    Location
    n.v.t.
    Posts
    9.795
    vCash
    138328

    Default

    Quote Originally Posted by El Bambino View Post
    Kemal, op deze manier kom jij heel partijdig over, ik bedoel aantijgingen jegens Bas verwijder je wel. Maar de teksten jegens Overeem zijn prive leven heb je niet verwiijderd.
    Objectiviteit is ver tezoeken hier bij Mixfight!
    het gaat erom of men ontopic blijft ja of nee. en niet randzaken true or not naar boven wil halen..heeft niets met partijdigheid oid te maken.
    mocht je het niet met mij eens zijn, let me know dmv PM
    "Some people have so much respect for their superiors
    they have none left for themselves."

  4. #129
    Join Date
    Nov 2010
    Posts
    417
    vCash
    126000

    Default

    IF FEAR HAS A STRANGLEHOLD ON YOUR LIFE, TURN AROUND, FACE IT...AND BEAT THE SHIT OUT OF IT!

  5. #130
    Join Date
    Apr 2009
    Posts
    442
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by remco pardoel View Post
    het is Bas zijn beleving over de hele zaak.
    En hij zal ongetwijfeld op een paar punten gelijk hebben en wellicht ook nog gaan krijgen.

    Ze hadden het eigenlijk kunnen zien aankomen ..
    van Overeem kan je veel zeggen maar loyaal is hij nooit gebleven.

    Volgens mij was de start bij Dolman, toen Passenier, daarna Lucien, daarna Cor
    Bij Martijn is hij altijd blijven plakken en Martijn in een zin vergelijken met de diensten van een schoonmaker vind ik niet ok
    Ik ben dit wel eens, vooral voor Martijn is het niet netjes. Alleen zeiden de Hooligans van GG dit niet toen Allister bij GG trainde........
    Ook toen hij verloor stonden ze achter hem. Toen sprak niemand van 5 verlies partijen etc.

    Het commentaar van Bas Rutten over de K1 winst van Allister vind ik ook kort door de bocht.
    Bas heeft nooit, qua kickboksen, zo'n niveau gehaald dus dan zou je wel wat netter kunnen zijn.
    Dat Allister een goede loting had en wat geluk is zo, maar hij stond er wel en Bas nooit qua kickboxen.

    Qua Mixed Martial arts was Bas wel een geweldige vechter.

  6. #131
    Join Date
    Sep 2009
    Posts
    1.153
    vCash
    127209

    Default

    Quote Originally Posted by Fightfan View Post
    Het commentaar van Bas Rutten over de K1 winst van Allister vind ik ook kort door de bocht.
    Bas heeft nooit, qua kickboksen, zo'n niveau gehaald dus dan zou je wel wat netter kunnen zijn.
    Dat Allister een goede loting had en wat geluk is zo, maar hij stond er wel en Bas nooit qua kickboxen.

    Qua Mixed Martial arts was Bas wel een geweldige vechter.
    Dat heeft er niets mee te maken. Wat maakt het nou uit of Bas wel of niet gekickbokst heeft? Ali heeft een zeer gemakkelijke weg gehad in de K1 en dat weet iedereen. Hij won terecht uiteraard en verdiend maar het kon moeilijker.

  7. #132
    Join Date
    Oct 2008
    Posts
    694
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Justinian View Post
    Collina, zoals je misschien weet heb ik naast mijn werkzaamheden als eigenaar van Mixfight.nl ook nog een bijbaantje als advocaat. Soms moet ik ook daar tijd aan besteden, het is niet anders. Het spijt me oprecht dat ik niet 24 uur per dag online ben en jou van dienst kan zijn...
    Ondanks je laconieke post, excuses aanvaard Justinian. 'jij als ik weten best dat je de laatste zin achterwegen had kunnen laten'.

    Zoals je weet staan er nog aantijgingen jegens Alistair en Valentijn, berichtgever: Davinci. Wellicht kun je daar nog iets in betekenen.

    Gelijke monniken, gelijke kappen! In het kader van advocatuur zal een rechter mooi verwoord het zelfde uitspreken.

  8. #133
    Join Date
    Oct 2008
    Posts
    694
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Italian*Berlusconi* View Post
    lol @ justi? wat kost je? misschien kan je wat regelen met Collina..
    Ik begrijp Justinian wel.

    Ik ben uitgever/eigenaar van een onafhankelijk medisch vakblad, houdt genoeg controle of farmaceuten zich houden regelwetgeving Code Geneesmiddelen Reklame, maar als ik de tijd over had om alle threads door te spitten, .... Misschien.

    Collina

  9. #134
    Join Date
    May 2011
    Location
    Osaka
    Posts
    353
    vCash
    126000

  10. #135
    Join Date
    Oct 2007
    Location
    Rotterdam / London
    Posts
    7.783
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by MaTo View Post
    lol at sommige reacties
    ''Mixfight is geen site maar een manier van leven!'' - Glen

  11. #136
    Join Date
    Oct 2011
    Posts
    104
    vCash
    126000

    Default

    Ben over het algemeen anti-Overeem, maar geloof hem in dit geval wel. Ga uit van het goedheid van de mens, en vind Overeem over het algemeen geen valse gast. Dat hij zichzelf held noemde na K1 winst is toch lachwekkend? Eerlijk, wie neemt dat nou serieus? Wat het trieste is, is dat GG (BB/davinci, bas rutten en de rest) en het kamp Overeem elkaar alleen maar schade toebrengen met dit kinderachtige gedoe. Het is te triest voor woorden dat volwassen mensen elkaar zo zwart proberen te praten op een medium als internet terwijl ze normaliter (13 jaar) zo trouw als familie waren. Hoop dat dit nu kapt op MF en dat dit gewoon uitgevochten wordt in een rechtszaak en dan mag de uitslag op de frontpage. Iedereen dikke vrienden

  12. #137
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    2.471
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by MXM View Post
    Ben over het algemeen anti-Overeem, maar geloof hem in dit geval wel. Ga uit van het goedheid van de mens, en vind Overeem over het algemeen geen valse gast. Dat hij zichzelf held noemde na K1 winst is toch lachwekkend? Eerlijk, wie neemt dat nou serieus? Wat het trieste is, is dat GG (BB/davinci, bas rutten en de rest) en het kamp Overeem elkaar alleen maar schade toebrengen met dit kinderachtige gedoe. Het is te triest voor woorden dat volwassen mensen elkaar zo zwart proberen te praten op een medium als internet terwijl ze normaliter (13 jaar) zo trouw als familie waren. Hoop dat dit nu kapt op MF en dat dit gewoon uitgevochten wordt in een rechtszaak en dan mag de uitslag op de frontpage. Iedereen dikke vrienden
    tegen wie speelt feynoord het weekend?

  13. #138
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Rotterdam Zuid en omstreken
    Posts
    6.164
    vCash
    126000

    Default

    Weet je wie echte helden zijn / waren : Ernesto Hoost, Andy Hug en Peter Aerts ...... osu !

  14. #139
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    2.471
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Sjaak View Post
    Weet je wie echte helden zijn / waren : Ernesto Hoost, Andy Hug en Peter Aerts ...... osu !
    X2

    vergeet Fedor niet

  15. #140
    Join Date
    Dec 2010
    Location
    FPA / Amersfoort
    Posts
    1.480
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by MXM View Post
    . Het is te triest voor woorden dat volwassen mensen elkaar zo zwart proberen te praten op een medium als internet terwijl ze normaliter (13 jaar) zo trouw als familie waren. Hoop dat dit nu kapt op MF en dat dit gewoon uitgevochten wordt in een rechtszaak en dan mag de uitslag op de frontpage. Iedereen dikke vrienden
    Idd, bizar dat MF het platform is waar volwassen mensen zich geroepen voelen zich hierover te moeten verdedigen....
    Leuk hoor, inside info enzo, maar dit gaat allemaal te ver, zoek het lekker uit in de rechtzaal.

  16. #141
    Join Date
    Apr 2009
    Posts
    442
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Tykill View Post
    Dat heeft er niets mee te maken. Wat maakt het nou uit of Bas wel of niet gekickbokst heeft? Ali heeft een zeer gemakkelijke weg gehad in de K1 en dat weet iedereen. Hij won terecht uiteraard en verdiend maar het kon moeilijker.
    Bas heeft dit in de verste verte niet bereikt qua kickboxen en hij haalt het aan.
    Dit heeft er voor Bas wel mee te maken.

    Ik ben het wel eens met jou dat het met zaak niets te maken heeft: Deze gaat om een geschil qua geld en verdelingen. Daarom is het raar dat er ouwe wijven praatjes bijgehaald worden.

  17. #142
    Join Date
    Apr 2009
    Posts
    442
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by justsomeone View Post
    X2

    vergeet Fedor niet
    En Jerome Le Banner en Badr Hari en Hesdy.

  18. #143
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    2.471
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Fightfan View Post
    En Jerome Le Banner en Badr Hari en Hesdy.
    Hesdy?

  19. #144
    Join Date
    Apr 2009
    Posts
    442
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by justsomeone View Post
    Hesdy?
    Gerges.

  20. #145
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    2.471
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Fightfan View Post
    Gerges.
    herpes?

  21. #146
    Join Date
    Dec 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    3.875
    vCash
    121333

    Default

    Quote Originally Posted by justsomeone View Post
    herpes?
    Helden?
    "Toto, I've got a feeling we're not in Kansas anymore."

  22. #147
    Join Date
    Aug 2007
    Posts
    1.861
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Sjaak View Post
    Weet je wie echte helden zijn / waren : Ernesto Hoost, Andy Hug en Peter Aerts ...... osu !
    Mandela, Einstein, ghandi to name a view
    MORAALRIDDER 1st klas - "Behandel anderen zoals je door hen behandeld wil worden"

  23. #148
    Join Date
    May 2007
    Location
    n.v.t.
    Posts
    9.795
    vCash
    138328

    Default

    Broeders ook hier ontopic,, let's move 2 offtopic area...()
    "Some people have so much respect for their superiors
    they have none left for themselves."

  24. #149
    Join Date
    Sep 2004
    Posts
    1.322
    vCash
    126000

    Default

    Badr Hari? Serieus?

  25. #150
    Join Date
    Apr 2009
    Location
    liverpool & leeuwarden
    Posts
    1.982
    vCash
    126000

    Default

    badr is de muhammad ali en mike tyson van onze tijd
    Blaas die vuur en doe mij branden , whoop whoop!!

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •