MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 1 of 3 123 LastLast
Results 1 to 25 of 71
  1. #1
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Rotterdam Zuid en omstreken
    Posts
    6.164
    vCash
    126000

    Default Sommige ouders en mensen zijn echt van padje af

    Mij vielen vandaag een 3tal berichten op waarvan ik denk dat sommige ouders en bepaalde mensen echt behoorlijk in war zijn. Vind ht echt onvorstelbaar dat dit kan en mag gebeuren hier in Nederland.

    Boze ouders bedreigen en schelden 12 jarige scheids van het veld af !!! Als je langs de lijn staat begrijp je pas waarom sommige kinderen agressief gedrag als normaal gaan beschouwen omdat de ouders helemaal de weg kwijt zijn. En dan hebben we het over kleine kinderen die sporten voor hun plezier. weet ook niet de oplossing maar weet wel dat termen als "schop hem dood" enz niet thuis horen bij kleine kinderen die een sport beoefenen.

    Curacao noemt politie bij intocht Sint Racistisch !! Die minister van Curacao kan je niet serieus nemen als je zulke uitspraken doet. We hebben het over een kinderfeest dat hoort bij Nederland en dan moeten een paar Antilianen lekker popi komen doen met een "zwarte Piet is racisme"T-shirt. Nog effe en dan mag ik geen bakje zwarte koffie meer bestellen. Moeten we dit nog serieus nemen of is alles wat we tegenwoordig zeggen al snel gerelateerd aan rascisme ???

    Schooldirecteur wordt gearresteed omdat hij leerling uit klas zet !! Helemaal erg dit en onvoorstelbaar dat de politie die man in de boeien heeft geslagen en in een cel gezet. Ze hadden dat jong mee moeten nemen net als zijn vader die de weg helemaal kwijt is. Als een leraar 10 x vraagt of je aub weg wil gaan dan heeft die het al 9 x teveel gevraagd. Nog effe en dan gaan leerlingen uitmaken wat er op school gebeurd ! En die ouders zouden dat ventje straf moeten geven ipv moeten steunen want een volgende keer gaat die helemaal niet meer weg.

    3 voorbeelden van mensen die erg in de war zijn en situaties die keihard anagepakt moeten worden want we glijden steeds verder af naar en wel zeer bedenkelijk niveau in Nederland.

    Alles wat je hierboven leest heeft te maken met opvoeding en respect tonen !!!
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    tja de negerzoen is ook verboden, terwijl je wel jodenkoeken kan kopen...
    Be a Warrior, not a Worrier

  3. #3
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    1.308
    vCash
    126000

    Default

    Laten we de blanke vla niet vergeten....


    allemaal kansloos, net als die berichten

  4. #4
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Vroeger gebeurde dat ook alleen kon je het lokaal lezen. Door internet is de verspreiding sneller.
    Niet druk over maken. Zijn incidenten.

    Wat maak je je toch kwaad de laatste tijd Sjaak.

  5. #5
    Join Date
    Dec 2005
    Posts
    528
    vCash
    126000

    Default

    Sjaak, jij moet je echt minder druk maken man, eerst die Euro en nu dit. Chillax!
    "I hope you've bet on me cuz this is going to last about diez secundos baby!"

  6. #6
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Rotterdam Zuid en omstreken
    Posts
    6.164
    vCash
    126000

    Default

    Ik maak me er niet druk om, breng het alleen ter sprake !!! Het valt me alleen op hoeveel mensen zulke incidenten als normaal gaan beschouwen .............................................. en dat is juist het probleem want dat is het niet !!

    En die Euro is iets gewoon iets "tijdelijks" wat vanzelf oplost en verdwijnt ..... en hoe meer economen roepen een terugkeer is niet mogelijk en we moeten doorgaan, hoe meer landen er om pleuren !!!

  7. #7
    Join Date
    May 2010
    Location
    Noord-Brabant
    Posts
    1.302
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Kemal View Post
    tja de negerzoen is ook verboden, terwijl je wel jodenkoeken kan kopen...
    Idd, ik wil ook palestijnenspritsen
    When I roundhouse kick you even Google won't find you

  8. #8
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    11.168
    vCash
    124500

    Default

    stja die piet, of ie nou zwart,geel of groen is....als ik me kados maar krijg

  9. #9
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    Tja rood-wit uit
    ST willebrord (Theike voor ingewijden) staat al niet zo goed bekend

  10. #10

    Default

    Quote Originally Posted by Sjaak View Post
    Mij vielen vandaag een 3tal berichten op waarvan ik denk dat sommige ouders en bepaalde mensen echt behoorlijk in war zijn. Vind ht echt onvorstelbaar dat dit kan en mag gebeuren hier in Nederland.

    Boze ouders bedreigen en schelden 12 jarige scheids van het veld af !!! Als je langs de lijn staat begrijp je pas waarom sommige kinderen agressief gedrag als normaal gaan beschouwen omdat de ouders helemaal de weg kwijt zijn. En dan hebben we het over kleine kinderen die sporten voor hun plezier. weet ook niet de oplossing maar weet wel dat termen als "schop hem dood" enz niet thuis horen bij kleine kinderen die een sport beoefenen.

    Curacao noemt politie bij intocht Sint Racistisch !! Die minister van Curacao kan je niet serieus nemen als je zulke uitspraken doet. We hebben het over een kinderfeest dat hoort bij Nederland en dan moeten een paar Antilianen lekker popi komen doen met een "zwarte Piet is racisme"T-shirt. Nog effe en dan mag ik geen bakje zwarte koffie meer bestellen. Moeten we dit nog serieus nemen of is alles wat we tegenwoordig zeggen al snel gerelateerd aan rascisme ???

    Schooldirecteur wordt gearresteed omdat hij leerling uit klas zet !! Helemaal erg dit en onvoorstelbaar dat de politie die man in de boeien heeft geslagen en in een cel gezet. Ze hadden dat jong mee moeten nemen net als zijn vader die de weg helemaal kwijt is. Als een leraar 10 x vraagt of je aub weg wil gaan dan heeft die het al 9 x teveel gevraagd. Nog effe en dan gaan leerlingen uitmaken wat er op school gebeurd ! En die ouders zouden dat ventje straf moeten geven ipv moeten steunen want een volgende keer gaat die helemaal niet meer weg.

    3 voorbeelden van mensen die erg in de war zijn en situaties die keihard anagepakt moeten worden want we glijden steeds verder af naar en wel zeer bedenkelijk niveau in Nederland.

    Alles wat je hierboven leest heeft te maken met opvoeding en respect tonen !!!
    1 gebeurd niet alleen bij voetbal ook bij andere sporten en over het algemeen kan je dit gedrag ook in de wijk tegen komen. maar heeft inderdaad t emaken met opvoeding.

    2 kan je niet over mee praten hoe dat voelt. (je zou je eens moeten verdiepen in de geschiedenis van de kleur en het woord zwart.) Of doe je nu een beroep op je vrijheid van menings uiting?

    3 Hier weet je niet wat er precies gebeurd is. als mijn zoon thuis komt met blauwe plekken door de directeur of een leraar mogen ze erg blij zijn dat de politie eerder ter plaatste is.

    Een leraar dient ter alle tijde afteblijven van zijn leerlingen. Als er een probleem is wat de school niet kan oplossen verwacht ik een telefoontje.
    THE CURE IS FREE, YOU'RE PAYING FOR THE DISEASE.

  11. #11
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    2.471
    vCash
    126000

    Default

    punt 1 en 2 gelijk

    punt 3, als iemand met 1 vingers aan mijn kinderen zit heb ik een verassing voor hem, niemand zit aan mijn kinderen, wat ze ook gedaan hebben.

  12. #12
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    ouders mogen van de club negen jaar geen wedstrijden volgen

  13. #13
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    1.308
    vCash
    126000

    Default

    @justsomeone&Cholitzu;


    Kom op zeg; dus jullie vinden dat als een kind het te bond maakt en aan zijn arm de klas uit wordt getrokken dat jullie die leraar moeten aanpakken?


    jantje tegen leraar; meneer hoe bent een grote ********
    Leraar tegen jantje: jantje je moet nu de klas verlaten, meld je bij de directeur
    Jantje tegen leraar; haha ouwe gek....ga zelf naar de directeur huilebalk
    Leraar belt naar ouder; Best papa van Jantje, Jantje wilt niet luisteren en moet daarom de klas uit
    Pappie tegen leraar; Ow ik kom er meteen aan en zal die bengel eens een lesje leren. Maar tot die tijd blijft Jantje in de klas want als je aan hem komt maak ik je een kopje kleine, begrepen meneer de leraar....??


    Gevolg;
    Leraar verlies compleet zijn grip over Jantje en daar zullen naast Jantje veel kinderen misbruik van gaan maken....
    En als de leraar pech heeft blijft Janjte tot dat pappie er is de les verstoren....

    Of........is er hoop en valt het bij de arm de klas uit sleuren niet onder 'aan Jantje komen'. In dit geval vergeet bovenstaande

  14. #14
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Quote Originally Posted by PinPoint View Post
    @justsomeone&Cholitzu;


    Kom op zeg; dus jullie vinden dat als een kind het te bond maakt en aan zijn arm de klas uit wordt getrokken dat jullie die leraar moeten aanpakken?


    jantje tegen leraar; meneer hoe bent een grote ********
    Leraar tegen jantje: jantje je moet nu de klas verlaten, meld je bij de directeur
    Jantje tegen leraar; haha ouwe gek....ga zelf naar de directeur huilebalk
    Leraar belt naar ouder; Best papa van Jantje, Jantje wilt niet luisteren en moet daarom de klas uit
    Pappie tegen leraar; Ow ik kom er meteen aan en zal die bengel eens een lesje leren. Maar tot die tijd blijft Jantje in de klas want als je aan hem komt maak ik je een kopje kleine, begrepen meneer de leraar....??


    Gevolg;
    Leraar verlies compleet zijn grip over Jantje en daar zullen naast Jantje veel kinderen misbruik van gaan maken....
    En als de leraar pech heeft blijft Janjte tot dat pappie er is de les verstoren....

    Of........is er hoop en valt het bij de arm de klas uit sleuren niet onder 'aan Jantje komen'. In dit geval vergeet bovenstaande
    Als een van mijn kinderen dat zou doen dan geven ze hem maar gewoon een lel voor zijn kop hoor. Moet ie maar luisteren.
    Het probleem is dat kinderen die niet luisteren dat van hun ouders hebben dus die zijn ook niet voor rede vatbaar.

    Helaas is intelligentie erfelijk.

  15. #15
    Join Date
    Dec 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    3.875
    vCash
    121333

    Default

    Waarom nu weer Jantje? waarom nu weer een Nederlandse naam ??
    Waarom niet Regilio, Turay, Akaash of Mohamed......Racisten hierzo!!!
    "Toto, I've got a feeling we're not in Kansas anymore."

  16. #16
    Join Date
    Dec 2010
    Location
    FPA / Amersfoort
    Posts
    1.480
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Marchant View Post
    Waarom nu weer Jantje? waarom nu weer een Nederlandse naam ??
    Waarom niet Regilio, Turay, Akaash of Mohamed......Racisten hierzo!!!
    Idd, Mohamed is trouwens tegenwoordig meer van toepassing...
    *zoekt dekking*

  17. #17
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    1.308
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Marchant View Post
    Waarom nu weer Jantje? waarom nu weer een Nederlandse naam ??
    Waarom niet Regilio, Turay, Akaash of Mohamed......Racisten hierzo!!!


    Omdat die meteen een mes trekken. Papa hoeft dan niet meer te komen
    En wat ik regelmatig hoor is dat deze ouders niet zo veel te vertellen hebben over hun kroost,.....
    Last edited by PinPoint; 16-11-2011 at 10:22.

  18. #18
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    2.471
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by PinPoint View Post
    @justsomeone&Cholitzu;


    Kom op zeg; dus jullie vinden dat als een kind het te bond maakt en aan zijn arm de klas uit wordt getrokken dat jullie die leraar moeten aanpakken?


    jantje tegen leraar; meneer hoe bent een grote ********
    Leraar tegen jantje: jantje je moet nu de klas verlaten, meld je bij de directeur
    Jantje tegen leraar; haha ouwe gek....ga zelf naar de directeur huilebalk
    Leraar belt naar ouder; Best papa van Jantje, Jantje wilt niet luisteren en moet daarom de klas uit
    Pappie tegen leraar; Ow ik kom er meteen aan en zal die bengel eens een lesje leren. Maar tot die tijd blijft Jantje in de klas want als je aan hem komt maak ik je een kopje kleine, begrepen meneer de leraar....??


    Gevolg;
    Leraar verlies compleet zijn grip over Jantje en daar zullen naast Jantje veel kinderen misbruik van gaan maken....
    En als de leraar pech heeft blijft Janjte tot dat pappie er is de les verstoren....

    Of........is er hoop en valt het bij de arm de klas uit sleuren niet onder 'aan Jantje komen'. In dit geval vergeet bovenstaande
    Zeker, mijn zoon zit gelukkig nog op de basisschool, en hij gedraagt zich nog keurig, hoop ook dat het zo blijft.
    Mijn dochter gaat al wel bijna naar de middelbare school.
    Die begint zo nu en dan al wel puberale trekjes te vertonen, hell no dat een leraar haar met 1 vinger aan hoeft te raken.
    Niet aan een arm pakken, helemaal niks.
    Dan bellen ze de politie maar als ze de klas niet uit wil.

  19. #19
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    1.308
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Bromios View Post
    Als een van mijn kinderen dat zou doen dan geven ze hem maar gewoon een lel voor zijn kop hoor. Moet ie maar luisteren.
    Het probleem is dat kinderen die niet luisteren dat van hun ouders hebben dus die zijn ook niet voor rede vatbaar.

    Helaas is intelligentie erfelijk.
    Dat is natuurlijk wel erg kort door de bocht of ben je aan het trollen nu.....want ik ben sinds gisteren op mijn hoede
    Slaan is natuurlijk uit den boze....terecht strafbaar. Ouders die het recht vervolgens in eigen hand nemen mogen wat mij betreft harder gestraft worden dan de leraar die te ver ging....

  20. #20
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    1.308
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by justsomeone View Post
    Zeker, mijn zoon zit gelukkig nog op de basisschool, en hij gedraagt zich nog keurig, hoop ook dat het zo blijft.
    Mijn dochter gaat al wel bijna naar de middelbare school.
    Die begint zo nu en dan al wel puberale trekjes te vertonen, hell no dat een leraar haar met 1 vinger aan hoeft te raken.
    Niet aan een arm pakken, helemaal niks.
    Dan bellen ze de politie maar als ze de klas niet uit wil.
    Ik kan er alleen maar om lachen of vind ik het eigenlijk heel triest om dit te lezen.....maar goed iedereen zijn mening

  21. #21
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    2.471
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by PinPoint View Post
    Ik kan er alleen maar om lachen of vind ik het eigenlijk heel triest om dit te lezen.....maar goed iedereen zijn mening
    Hoezo triest om dit te lezen.
    Wie heeft er het recht om aan mijn kind te zitten? Helemaal niemand gast. helemaal niemand.
    En als ze het wel doen, moeten ze de consequenties ook aanvaarden.

  22. #22
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    1.308
    vCash
    126000

    Default

    Nou gast.........deze discussie is zinloos om voort te zetten dus ik laat het hierbij.

  23. #23
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    2.471
    vCash
    126000

    Default

    Het is triest dat jij het zou accepteren dat jij andere je kinderen lichamelijk laat straffen.
    leuke vader ben je.
    of heb je zelf nog geen kids? dan kan ik zo`n reactie begrijpen.

  24. #24
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    1.308
    vCash
    126000

    Default

    oke oke nog 1 reactie dan.......


    Lichamelijk laten straffen....grapje toch hoop ik....trollen misschien zelfs?


    Wat ik mij ook nog afvraag is wat de consequentie is als een leraar jou dochter aan d'r arm mee de klas uit sleurt / trekt?

  25. #25
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    2.471
    vCash
    126000

    Default

    De docent zou woensdag het 13-jarige kind te hardhandig op de gang hebben gezet. Dat gebeurde nadat hij de klas niet wilde verlaten, hoewel hem dat diverse keren was gevraagd.
    Volgens een woordvoerder is het niet de bedoeling dat fysiek geweld tegen leerlingen wordt gebruikt. Maar de school begrijpt waarom dat in dit geval wel is gebeurd.
    http://nos.nl/op3/artikel/312646-van...ngrijpend.html

    Als dit met mijn dochter gebeurt was dan had ik ook even een stukje fysiek geweld op die leraar toegepast.

    Een leraar dient ten alle tijden met zijn handen van leerlingen af te blijven.
    Ouders zijn ervoor om dat te dien indien nodig.

    mijn vraag, heb jij zelf kinderen?

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •