MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 1 of 10 12345 ... LastLast
Results 1 to 25 of 229
  1. #1
    Join Date
    Nov 2005
    Posts
    57
    vCash
    126000

    Default De andere kant van het verhaal rond Alistair en GG

    Ik had me voorgenomen niet te reageren op alle aantijgingen die aan Alistair’s adres waren gedaan de laatste paar dagen door de mensen van en rond GG. Mijn handen jeukten om te reageren want het meeste is gewoon niet waar. Ik reis sinds 2004 af en aan mee met Alistair en GG als filmmaker. De afgelopen 3 jaar non stop en was met Alistair rond de contractonderhandelingen bij de UFC en heb er met hem veel over gesproken. GG was er niet, Bas Rutten ook niet. Ik wel. Ik ben kritisch naar Alistair toe en slik echt niet alles voor zoete koek. Mensen die me kennen weten dat. In zijn versie van het verhaal geef ik hem het voordeel van de twijfel en gezien de reacties vanuit GG word dat gevoel alleen maar versterkt.

    Toen de shitstorm een beetje was gaan liggen nu ik net terug ben in Nederland dacht ik laat maar... Maar nu ik de reactie van Bas Rutten lees kan ik niet anders dan het een en ander proberen recht te zetten, want wat hier gebeurd klopt gewoon niet

    Dus pak een biertje, zakje chips of kopie koffie, want ik zal proberen uit te leggen wat hier echt aan de hand is.

    Laat ik bij het begin beginnen, Alistair’s verklaring in de laatste aflevering van “The Reem”.

    Aangezien ik Golden Glory en hun vechters altijd een warm hart toe heb gedragen heb ik in de online docu “The Reem” altijd zoveel mogelijk aandacht ook aan hen willen geven. Alistair’s breuk met het team waar hij al zo lang mee was moest in mijn ogen behandeld worden en hij stemde daarmee in. We hebben de aflevering gebruikt om Alistair zijn kant van het verhaal laten vertellen. Daarin stelt hij dat Golden Glory bij de contractonderhandelingen met de UFC niet helemaal eerlijk is geweest en dat er iets in zijn nadeel en hun voordeel was opgenomen in het contract buiten zijn kennis om en dat dat zijn reden was voor het opzeggen van het vertrouwen in het management van Golden Glory.

    Een logische reactie vanuit Golden Glory zou geweest zijn om die claim te weerleggen, dan zuiver je middels een simpel persbericht zo je naam. Als een management beschuldigd word van het in het nadeel stellen van een van hun vechters, dan wil je dat rechtzetten lijkt me. Op het forum zou je daar ook inhoudelijk op in kunnen gaan om die claim te weerleggen.
    Een (officiele) reactie bleef helaas uit, in plaats daarvan werd er een laster campagne op touw gezet waar iedereen van heeft kunnen genieten de laatste week. Ik vind het betreurenswaardig dat verschillende mensen en Bas Rutten zich daarvoor lenen. Ik zal dat later onderbouwen.

    Nergens word namelijk inhoudelijk ingegaan op de reden die Alistair heeft aangegeven en sterkt mij in de gedachte dat Alistair’s kant van het verhaal klopt en dat hij de juiste keuze heeft gemaakt te vertrekken bij Golden Glory. Ik ben net terug uit Amerika waar ik de laatste 2 weken bij hem ben geweest voor opnames van een nieuwe episode. Het niveau van de UFC is hoog en professioneel en daar is in mijn ogen geen ruimte voor de onprofessionele houding die Golden Glory hier laat zien, zeker als je wilt blijven presteren op het hoogste niveau en ook nu de UFC aansluiting zoekt bij de mainstream in Amerika.

    Voorafgaand aan het interview met Alistair voor The Reem heb ik contact gezocht met martijn en hem de kans gegeven om hem te reageren en ook Golden Glory te laten weten dat ik Alistairs kant van het verhaal zou behandelen in de aankomende episode. Het was net gebeurd en het was nog te pijnlijk voor martijn om er op camera over te hebben en daar heb ik volledig begrip voor. Ik heb hem nog gemeld dat als Golden Glory hun kant van het verhaal wil vertellen dat ik daar open voor sta.

    Ook heb ik Martijns kant van het verhaal aangehoord als het gaat om de breuk met de trainers en dat kwam overeen met wat Alistair heeft verklaard in de laatste episode. Er is wederhoor gepleegd als het gaat om wat Alistair verklaard aangaande dat onderdeel en dat wil ik benadrukken. Dat ze er financieel niet uitkwamen noemde martijn als laatste maar was niet de hoofdreden dat Alistair niet verder kon met Cor en Martijn.

    Vanuit het kamp van GG word telkens het verhaal van de schoonmaakster aangehaald. Dat is een knap staaltje manipulatie van hun kant en ik zal uitleggen waarom. Alistair heeft de afgelopen jaren zelf stevig geïnvesteerd in zijn eigen team, mede omdat GG veel niet oppakte waar hij om vroeg. Hij heeft toen zelf mensen benaderd waaronder mijzelf en betaalde iedereen uit eigen zak. We zijn toen begonnen met The Reem, een nieuwe site, kledinglijn, twitter, facebook en hebben contacten aangehaald met populaire blogs en journalisten als Ariel Helwani. Dit alles buiten GG om. Sportief heeft Alistair zelf zijn eigen fysiotherapeut, dietist en sparringpartners gehaald voor het MMA gedeelte. Hij betaald ook de kost en inwoning voor de sparringpartners die hij uit het buitenland haalt. Er is dus een heel team die werkt aan het succes van Alistair Overeem, de trainers, de sparringpartners die zijn klappen opvangen, ik als filmmaker maar ook zijn schoonmaakster thuis. Iedereen is een puzzelstukje in de puzzel die uiteindelijk Alistair Overeem is. Alistair ziet dat en heeft dat geprobeerd uit te leggen aan zijn trainers, met zijn schoonmaakster als ongelukkig voorbeeld. De trainers zijn natuurlijk wel groot stuk in de puzzel en daar zouden ze ook zo voor betaald worden, maar een onderdeel net als iedereen. Dit is volledig in de communicatie vanuit GG uit zijn verband gerukt.

    Alistair is vaker in het verleden bij trainers weggegaan en het klopt dat de trainers een groot aandeel hebben in de ontwikkeling en prestaties van een vechter, zij zijn daar ook altijd netjes voor beloond middels het percentage over de jaren. Ondanks dat vind ik niet dat de vechter als bezit kan worden gezien, loyaliteit is belangrijk, maar als je als vechter het gevoel hebt dat het anders en beter kan ergens anders dan moet die mogelijkheid er zijn lijkt mij.

    Alle inspanningen die zijn gedaan buiten het GG management om hebben bijgedragen aan het succes van Alistair de laatste paar jaar in mijn ogen. Sportief heeft natuurlijk GG een heel belangrijk aandeel gehad met Cor, Martijn en alle vechters, maar zakelijk bleek het management diverse keren de zwakste schakel als het ging om zaken die buiten het contractuele lagen. Het blijft lastig om zo’n grote stal van vechters te begeleiden mede vanwege de situatie van Ron en het feit dat Bas in Thailand zit. Communicatie is dan vaak traag en er blijft veel liggen dat dan opgepikt moet worden door de trainers die zelf ook druk zijn.

    In mijn ogen plukt het management de vruchten van het werk van velen in hun onderhandelingen met andere partijen. Ik vind het dan ook arrogant van hen om te stellen dat zij verantwoordelijk zijn voor het “Miljoenencontract”. Dit mag trouwens met een korrel zout genomen worden. Ik was bij alistair toen hij de uiteindelijke cijfers voor ogen kreeg en zijn reactie was zichtbaar teleurgesteld. Ook hij had vernomen dat het om een miljoenencontract zou gaan. Er was weinig ruimte om weer de onderhandelingen in te gaan dus na er een nachtje over geslapen te hebben was zijn reactie ook des Alistair’s: Fuck it, we gaan gewoon iedereen slopen en dan komt het vanzelf wel goed.

    Dat hij nu afgeschilderd word als geldwolf steekt me dan ook en is in mijn ogen ook hypocriet. Hij heeft netjes het contract getekend met alle percentages van GG. Dagen na het tekenen kwam hij echter er achter dat er iets in het contract was opgenomen waar hij niks van wist. Dat heeft ervoor gezorgd dat hij het vertrouwen in het management heeft opgezegd. Daar ligt dan ook het conflict.

    Omdat Alistairs percentage ongewijzigd was sinds hij als jonge jongen had getekend bij Golden Glory en hij inmiddels een team om zich heen had verzameld wat hij uit eigen zak betaalde naast de percentages die hij ook nog aan GG af droeg, vond hij dat het tijd werd om daarover rond de tafel te zitten. Hij had dit al veel eerder aangegeven bij het management zoals Cor meldde. Niet alleen zijn gage ging omhoog maar ook de verdienste van Golden Glory, vandaar dat hij graag een aantal zaken waar hij eerst zelf voor betaalde graag gecompenseerd zou willen zien met de 30% die hij het management betaald. Hij heeft inmiddels ook een andere begeleiding nodig als kampioen dan als opkomende vechter in mijn optiek. Ook het feit dat hij veel van zijn tijd in Amerika zal trainen is een factor, hij kan niet verwachten dat zijn twee Nederlandse trainers ook de helft van de tijd in Amerika gaan zitten dus een percentage was in Alistairs ogen niet meer reëel als je kosten aan training in Amerika doorlopen en de rest van je team moet onderhouden die allemaal werken voor een fixed fee. In mijn ogen moet daarover onderhandeld worden en persoonlijk weet ik dat je daar met hem altijd uitkomt als je daar goede argumenten voor hebt. Aan het eind van de dag is een goed groepsgevoel en eerlijkheid het belangrijkste in Alistair’s optiek.

    Het gegeven dat Alistair een verandering wilde in percentages is iets wat langer speelde en heeft niets te maken heeft met de breuk. Dat dit vervolgens word aangehaald door Cor en daardoor door velen als feit word gebracht is dan ook beschamend. De naam van Nederlands grootste en meest succesvolle MMA vechter ooit in Nederland word hier even ter grabbel gegooid en ik vind dat mixfight onwaardig. Het mooie van de vechtsport vind ik dat je strijd kan voeren tot het bot, maar elkaar daarna een hand kan geven uit eerbied en respect. Ondanks dat je het niet met elkaar eens bent betekent nog niet dat je elkaar onder de gordel moet raken in dat is wat hier meerdere malen gebeurd. Het is jammer dat regels die op de mat gelden kennelijk niet opgaan voor het zakelijke binnen GG.

    Ik wil ook nog even ingaan op het stukje op TMZ wat ook aangehaald word door Bas Rutten. Alistair heeft nooit “My management are morons” gezegd en is verzonnen door de site zelf. TMZ is een roddelsite en net als de Prive dikken ze verhalen aan. Ze hebben iemand bij de rechtbank zitten die door de publieke records gaat en die hebben het er uit gepikt toen Alistair de rechtzaak aanging met GG. Wij waren in Amerika net zo verrast als iedereen toen dit op mixfight verscheen. De opmerking Mickey Mouse management waar over word gevallen was een grapje als je het interview terugkijkt, en staat niet in verhouding met de zaken die GG nu naar buiten brengt. Zeker een stoer vechtteam als GG zou het sieren een wat dikkere huid te hebben dan daar een punt van te maken.

    Over Bas Rutten wil ik het volgende kwijt. Ik heb Bas in hoog aanzien staan en vind hem een held. Wat me wel opviel bij de diverse keren dat ik hem voor de camera had is dat hij onvoorwaardelijk aan de kant van GG staat. Niks mis mee op zich maar het is nooit objectief, dat maakt hem als bron ongeloofwaardig vind ik. Ik heb hem kort geïnterviewd voor Alistairs laatste gevecht tegen Werdum en heb interview bewust niet gebruikt omdat hij Alistair zo ver ophemelde dat ik het iets te overdreven vond. Hij kwam erg partijdig over en gezien zijn positie als commentator had ik het gevoel dat ik hem een beetje tegen zichzelf moest beschermen. Ik zal kijken of ik dat interview alsnog kan posten.

    Het liefst blijf ik buiten discussies als deze en het is me ook afgeraden. Maar Alistair is een goede vriend die publiekelijk word afgemaakt op dit moment. Net als dat er mensen zijn die opkomen voor Golden Glory doe ik dat voor Alistair. Voor je vrienden kom je op, maakt me niet uit wat de consequenties zijn. Ik sta open voor een gezonde discussie op de punten die ik hier aangeef en hoop dat dat we de discussie rond deze soap op een respectabele manier kunnen voortzetten.

    Groeten !

    Eldar Gross
    Maker van “The Reem”
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    1.308
    vCash
    126000

    Default

    Ik heb het niet gelezen en ga het ook niet doen....maar het eerste wat ik denk is "weer iemand die denkt dat ie gelijk heeft en met beschuldigende vingertjes wijst"

  3. #3
    Join Date
    Aug 2009
    Posts
    162
    vCash
    126000

    Default

    Ik heb het wel gelezen en vind het een beschaaf en fatsoenlijke reactie op hetgeen wat er de laatste tijd gebeurt. reps voor eldar gross

  4. #4
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    nimwegen
    Posts
    3.659
    vCash
    126000

    Default

    heb het ook gelezen en het is inderdaad zeer beschaafde en nette reactie....
    ik heb nu besloten dat ik dit verhaal geloof en ik verander m'n standpunt niet meer
    WAR ALISTAIR!!!
    toen pissen plassen werd is het gezeik begonnen!

  5. #5
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by El View Post
    Nergens word namelijk inhoudelijk ingegaan op de reden die Alistair heeft aangegeven en sterkt mij in de gedachte dat Alistair’s kant van het verhaal klopt en dat hij de juiste keuze heeft gemaakt te vertrekken bij Golden Glory.
    Leuk dat reageert Eldar. Maar ook jij, net als Alistair zelf, gaat niet inhoudelijk in op wat dan nou de eigenlijke reden is. Je zegt alleen wat hij ook al zei. Iets in het voordeel van GG ten nadele van hem.

  6. #6
    Join Date
    Sep 2011
    Posts
    1.062
    vCash
    126000

    Default

    de waarheid ligt altijd in het midden maar idd netjes en keurig verwoord vooral het gedeelte over Bas Rutten dat geloof ik wel
    beter een gat in een olietanker dan een olietanker in je gat

  7. #7
    Join Date
    Dec 2006
    Posts
    3.463
    vCash
    125799

    Default

    Quote Originally Posted by PinPoint View Post
    Ik heb het niet gelezen en ga het ook niet doen....maar het eerste wat ik denk is "weer iemand die denkt dat ie gelijk heeft en met beschuldigende vingertjes wijst"
    Om hier even op in te gaan.
    Ik weet toevallig dat dít hier de daadwerkelijke waarheid is...
    De daadwerkelijke kink in de kabel is niet het percentage, maar het niet duidelijk communiceren van bedragen in het contract naar Alistair toe.
    En of dat bewust of onbewust is gedaan mag Joost weten.

    Quote Originally Posted by blackadder View Post
    Leuk dat reageert Eldar. Maar ook jij, net als Alistair zelf, gaat niet inhoudelijk in op wat dan nou de eigenlijke reden is. Je zegt alleen wat hij ook al zei. Iets in het voordeel van GG ten nadele van hem.
    Waarom zou je inhoudelijke details op een forum proppen voor de hele buitenwereld?
    Alsof er nog niet genoeg soap aan de hand is.
    Fighting is poetry in motion

  8. #8
    Join Date
    Nov 2005
    Posts
    57
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by blackadder View Post
    Leuk dat reageert Eldar. Maar ook jij, net als Alistair zelf, gaat niet inhoudelijk in op wat dan nou de eigenlijke reden is. Je zegt alleen wat hij ook al zei. Iets in het voordeel van GG ten nadele van hem.
    Alistair heeft er voor gekozen niet inhoudelijk er op in te gaan en ik respecteer dat. Het gaat verder ook niemand wat aan vind ik. Bottom line is dat hij vind dat zijn vertrouwen is geschaad. Deze post is bedoeld om bepaalde argumenten die mensen aanhalen om hem te besmeueren te weerleggen omdat ze niet op waarheid zijn gebaseerd. Wie hier gelijk in heeft zal de rechter uitwijzen, dat lijkt me de beste manier.

  9. #9
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Bedankt voor je reactie Eldar!
    Be a Warrior, not a Worrier

  10. #10
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by lopez86 View Post
    Waarom zou je inhoudelijke details op een forum proppen voor de hele buitenwereld?
    Alsof er nog niet genoeg soap aan de hand is.
    Als je het al: "De andere kant van het verhaal rond Alistair en GG" noemt.

  11. #11
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by El View Post
    Alistair heeft er voor gekozen niet inhoudelijk er op in te gaan en ik respecteer dat. Het gaat verder ook niemand wat aan vind ik. Bottom line is dat hij vind dat zijn vertrouwen is geschaad. Deze post is bedoeld om bepaalde argumenten die mensen aanhalen om hem te besmeueren te weerleggen omdat ze niet op waarheid zijn gebaseerd. Wie hier gelijk in heeft zal de rechter uitwijzen, dat lijkt me de beste manier.
    Vooraf ik wil jou of niemand anders van iets beschuldigen. Maar als je zegt dat Bas Rutten niet als een objectiefe bron gezien kan worden. Als hoe objectief kan men jou zien gezien jou eigen banden met Alistair die je boven zelf al aangeeft?

  12. #12
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    Amsterdam
    Posts
    720
    vCash
    126000

    Default

    thx voor de reactie

  13. #13
    Join Date
    Dec 2006
    Posts
    3.463
    vCash
    125799

    Default

    Quote Originally Posted by blackadder View Post
    Vooraf ik wil jou of niemand anders van iets beschuldigen. Maar als je zegt dat Bas Rutten niet als een objectiefe bron gezien kan worden. Als hoe objectief kan men jou zien gezien jou eigen banden met Alistair die je boven zelf al aangeeft?
    Ik denk omdat hij niet met modder gooit zoals andere gg leden wel doen, en hij al heel lang met zowel GG als Alistair samenwerkt.
    Fighting is poetry in motion

  14. #14
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by lopez86 View Post
    en hij al heel lang met zowel GG als Alistair samenwerkt.
    Precies.

  15. #15
    Join Date
    Nov 2005
    Posts
    57
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by blackadder View Post
    Vooraf ik wil jou of niemand anders van iets beschuldigen. Maar als je zegt dat Bas Rutten niet als een objectiefe bron gezien kan worden. Als hoe objectief kan men jou zien gezien jou eigen banden met Alistair die je boven zelf al aangeeft?
    Ik ben niet objectief, ik sta aan Alistair's kant. Dat mag duidelijk ziijn. Ik wil alleen aangeven dat ik op bepaalde momenten er met mijn neus bovenop hebt gestaan en probeer de andere kant van het verhaal te laten horen omdat die tot nog toe ontbrak in de hele discussie waardoor er een verkeerde versie van de werkelijkheid ontstaat in mijn ogen

    Als iemand een vriend van jou beschuldigd van iets waarvan jij denkt dat het niet klopt kom je voor die persoon op dat lijkt me logisch, Bas doet dat, ik ook. Lijkt me simpel. Iedereen mag zelf zijn eigen mening vormen, maar wel met alle stukken informatie, en niet gebaseerd op een eenzijdig verhaal.

  16. #16
    Join Date
    Sep 2011
    Posts
    1.062
    vCash
    126000

    Default

    natuurlijk is die
    objectief maar het verhaal schreeuwt niet is is met respect geschreven achter de waarheid komen we toch nooit
    beter een gat in een olietanker dan een olietanker in je gat

  17. #17
    Join Date
    Feb 2011
    Posts
    738
    vCash
    126000

    Default

    Bedankt voor dit verhaal, het lijkt me in iedergeval een stuk objectiever dan al die modder die van de GG kant word gegooid.

  18. #18
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.302
    vCash
    371929

    Default

    Bedankt voor je reactie Eldar, en dat je hiervoor de tijd nam om jou kan van het verhaal te publiceren. Uiteindelijk draait het om onderstaand quote in mijn ogen;

    Quote Originally Posted by El View Post
    Hij heeft netjes het contract getekend met alle percentages van GG. Dagen na het tekenen kwam hij echter er achter dat er iets in het contract was opgenomen waar hij niks van wist. Dat heeft ervoor gezorgd dat hij het vertrouwen in het management heeft opgezegd. Daar ligt dan ook het conflict.
    Iedereen is natuurlijk benieuwd wat dit "iets" is. Als het niet de van origine courtage van 30% is, wat is het dan dat dit zo nadelig voor Alistair kon zijn? Ik neem aan dat beide partijen dit in het midden zullen laten, en dus zal een rechter moeten uitmaken of dit "iets" in het voordeel van de partij Overeem of partij Golden Glory zal worden beslist.

  19. #19
    Join Date
    Jan 2009
    Location
    Manaus - Amazonas - Brazil
    Posts
    438
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by blade View Post
    natuurlijk is die
    objectief maar het verhaal schreeuwt niet is is met respect geschreven achter de waarheid komen we toch nooit
    precies,. netjes geschreven en niet provocerend

  20. #20
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mixfight.nl/Nederland/Thailand...
    Posts
    21.524
    vCash
    126000

    Default

    Nette reactie Eldar, bedankt!

  21. #21
    Join Date
    Apr 2009
    Location
    liverpool & leeuwarden
    Posts
    1.982
    vCash
    126000

    Default

    goede reactie
    Blaas die vuur en doe mij branden , whoop whoop!!

  22. #22
    Join Date
    Feb 2011
    Posts
    757
    vCash
    126000

    Default

    ik geloof eerder een vechter dan een management. want een management is vaak alleen uit op geld.
    eerst iemand de hemel in prijzen en als de vechter voor zijn rechten opkomt en zijn stal verlaat om bepaalde redenen dan wordt hij van alle kanten zwart gemaak.
    gg en overeem
    carbijn en spong
    harinck en hari
    en nog veel meer

  23. #23
    Join Date
    Aug 2005
    Posts
    388
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by El View Post
    Dat hij nu afgeschilderd word als geldwolf steekt me dan ook en is in mijn ogen ook hypocriet. Hij heeft netjes het contract getekend met alle percentages van GG. Dagen na het tekenen kwam hij echter er achter dat er iets in het contract was opgenomen waar hij niks van wist. Dat heeft ervoor gezorgd dat hij het vertrouwen in het management heeft opgezegd. Daar ligt dan ook het conflict.
    Was ie net wakker toen ie tekende??
    Dus je tekent een toch wel belangrijk contract en dagen erna constateer je dat er iets niet klopt...

  24. #24
    Join Date
    Apr 2009
    Location
    liverpool & leeuwarden
    Posts
    1.982
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Ericje View Post
    Was ie net wakker toen ie tekende??
    Dus je tekent een toch wel belangrijk contract en dagen erna constateer je dat er iets niet klopt...
    dat is iets te letterlijk. Je moet er natuurlijk ook aan denken dat het om veel geld gaat, dit 'iets' dat leidde tot een 'vertrouwensbreuk' is natuurlijk ook maar een deel van de reden om onder het contract met GG voor 35% uit te komen.

    Net als in Engeland is in de VS een vertrouwensbreuk denk ik een reden om een contract op te zeggen bij de meeste diensten, al begon het juridische dreigen geloof ik vanuit GG met een email naar alistair. Ik neem aan dat Alistair vanuit de UFC ook ondersteund wordt met juridische kennis, die hebben enorme expertise in deze branche en zijn de partij die het contract opstelden.
    Last edited by iconian; 16-11-2011 at 19:56.
    Blaas die vuur en doe mij branden , whoop whoop!!

  25. #25
    Join Date
    Sep 2008
    Posts
    3.432
    vCash
    84750

    Default

    Max. 400 x 125

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •