MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 10 FirstFirst 123456 ... LastLast
Results 26 to 50 of 229
  1. #26
    Join Date
    Oct 2008
    Posts
    694
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by PinPoint View Post
    Ik heb het niet gelezen en ga het ook niet doen....maar het eerste wat ik denk is "weer iemand die denkt dat ie gelijk heeft en met beschuldigende vingertjes wijst"
    @ PinPoint,
    Ik zou je adviseren het wel te lezen, erg helder en duidelijk verhaal. (zonder modder gooien)

    @ Eldar Gross
    Dank voor je reactie, super!

    Collina
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #27
    Join Date
    Nov 2005
    Posts
    57
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Ericje View Post
    Was ie net wakker toen ie tekende??
    Dus je tekent een toch wel belangrijk contract en dagen erna constateer je dat er iets niet klopt...
    Nee, hij was volgens hem niet goed ingelicht door zijn management. Het management is er voor om iets ingewikkelds als een contract op een correcte manier inzichtelijk te maken voor de vechter, daarin ligt ook het vertrouwen. Dat vertrouwen is beschaamd volgens hem en daarover is een conflict ontstaan.

  3. #28
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

  4. #29
    Join Date
    Jun 2007
    Location
    Veldhoven
    Posts
    3.382
    vCash
    122681

    Default

    Nu ik zowel het verhaal van Bas Rutten heb gelezen als die van Eldar kan ik alleen maar denken: jammer dat het zo uit de hand is gelopen.

    Maargoed, Alistair is niet verplicht om bij GG te blijven, en ik kan me het geschil over percentages best voorstellen aangezien Alistair en z'n team(niet-GG) veel zelf hebben geregeld.
    De andere kant van het verhaal is, dat team GG in het verleden toen het wat minder ging wel in Alistair hebben geïnvesteerd(om het zo maar even te noemen).
    Last edited by YoMarK; 16-11-2011 at 21:08.

  5. #30
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    5.649
    vCash
    126000

    Default

    twee dingen

    nee drie


    allereerst is het niet fair om mixfight te beschuldigen van wat dan ook, zij zijn een platform waarop mensen kunnen posten, zij 'kleuren' de berichtgeving niet en waar mods hun eigen mening verkondigen, melden zij dit explicitiet.
    Dus dat gezeur van 'dat mixfight zich hier voor leent' is ONZIN.
    ALS JE MIXFIGHT EEN RIOOLFORUM VINDT (EN JE HEBT DAAR EEN HEKEL AAN)
    < DAN LEES JE HEM NIET>



    Ten tweede is ook jouw verhaal een MENING, het is jouw waarheid. Ik zeg niet dat je liegt, je verhaal klinkt oprecht en ik ga ervan uit dat het (in jouw beleving) zo is gegaan.
    MAAR
    OF JE VERTELT WAT HET NOU PRECIES IS, WAAR GG NIET EERLIJK OVER IS GEWEEST, OF JE VERTELT HET NIET> MAAR GA NIET EEN HEEL VERHAAL OPHANGEN WAARUIT WE MOETEN OPMAKEN DAT JE ZO EERLIJK EN OPEN BENT EN DAN NIET ZEGGEN WAT DE CRUX IS.

    Schijtziek word ik daarvan, of hou allemaal je mond, of vertel hoe het zit. Nee, allemaal moeten ze melden hoe onheus de andere partij ze bejegend heeft, hoe gemeen ze zijn...zieltjes winnen noemen ze dat...




    Ten derde


    eeh
    "If you have to stop and think, it's too late"

  6. #31
    Join Date
    May 2010
    Location
    Noord-Brabant
    Posts
    1.302
    vCash
    126000

    Default

    thnks voor je reactie
    When I roundhouse kick you even Google won't find you

  7. #32
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    39
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by micha View Post
    thanks voor je reactie eldar
    Top

  8. #33
    Join Date
    Apr 2007
    Posts
    653
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by FOCUS View Post
    DE CRUX IS.
    Uuuh...1 ding. Het is CLOU..

  9. #34
    Join Date
    Oct 2008
    Posts
    694
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by FOCUS View Post
    twee dingen

    nee drie


    allereerst is het niet fair om mixfight te beschuldigen van wat dan ook, zij zijn een platform waarop mensen kunnen posten, zij 'kleuren' de berichtgeving niet en waar mods hun eigen mening verkondigen, melden zij dit explicitiet.
    Dus dat gezeur van 'dat mixfight zich hier voor leent' is ONZIN.
    ALS JE MIXFIGHT EEN RIOOLFORUM VINDT (EN JE HEBT DAAR EEN HEKEL AAN)
    < DAN LEES JE HEM NIET>



    Ten tweede is ook jouw verhaal een MENING, het is jouw waarheid. Ik zeg niet dat je liegt, je verhaal klinkt oprecht en ik ga ervan uit dat het (in jouw beleving) zo is gegaan.
    MAAR
    OF JE VERTELT WAT HET NOU PRECIES IS, WAAR GG NIET EERLIJK OVER IS GEWEEST, OF JE VERTELT HET NIET> MAAR GA NIET EEN HEEL VERHAAL OPHANGEN WAARUIT WE MOETEN OPMAKEN DAT JE ZO EERLIJK EN OPEN BENT EN DAN NIET ZEGGEN WAT DE CRUX IS.

    Schijtziek word ik daarvan, of hou allemaal je mond, of vertel hoe het zit. Nee, allemaal moeten ze melden hoe onheus de andere partij ze bejegend heeft, hoe gemeen ze zijn...zieltjes winnen noemen ze dat...




    Ten derde


    eeh
    @ Focus,
    Stay focus.

    Eldar heeft een mooie Thread geopend en denk dat het "bommetjes tijdperk" nu wel is geweest. Uit emoties kan ook ik hand in eigen boezem steken.

    Daarnaast beschuldigd hij Mixfight niet, eerder werden namelijk snel een "ban" uitgedeeld of schandalige publicaties verwijderd om de content informatief en hoog te houden. Snap zijn reactie is deze wel, jij vast ook. Je bent al wat langer Mixfight member.

    Maar goed, "make love, not war"

    Collina
    Last edited by Collina; 16-11-2011 at 21:33.

  10. #35
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    1.347
    vCash
    126000

    Default

    @Focus het is inderdaad een mening van Eldar en het lijkt mij duidelijk dat zowel GG als Alistair niet over de zaak inhoudelijk willen gaan. Ik kan nergens in de post van Eldar lezen waarbij hij GG zwart probeert te maken. Het is dan ook een nette reactie van zijn kant en ook hij mag zijn mening geven.

    Over mixfight; ik denk dat hij meer doelt op het feit dat hij het niet fair vindt dat Alistair door het slijk wordt gehaald door persoonlijke zaken te betrekken in de discussie. Zelf ben ik geen voorstander van censuur maar ik begrijp zijn punt wel.

    Ik hoop dat beide partijen zullen stoppen met moddergooien want dat levert naar mijn mening niks op, zij hebben beide hun punt gemaakt en ook beide kiezen er voor om deze via de rechtbank uit te vechten, zoals het hoort als je het mij vraagt. Ik weet in ieder geval dat er vanuit de kant van Alistair niet meer wordt gesproken over de zaak in de media dus verwijten dat de ene A zegt en de ander B kan wat mij betreft ophouden...

  11. #36
    Join Date
    Nov 2005
    Posts
    57
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by FOCUS View Post
    twee dingen

    nee drie


    allereerst is het niet fair om mixfight te beschuldigen van wat dan ook, zij zijn een platform waarop mensen kunnen posten, zij 'kleuren' de berichtgeving niet en waar mods hun eigen mening verkondigen, melden zij dit explicitiet.
    Dus dat gezeur van 'dat mixfight zich hier voor leent' is ONZIN.
    ALS JE MIXFIGHT EEN RIOOLFORUM VINDT (EN JE HEBT DAAR EEN HEKEL AAN)
    < DAN LEES JE HEM NIET>



    Ten tweede is ook jouw verhaal een MENING, het is jouw waarheid. Ik zeg niet dat je liegt, je verhaal klinkt oprecht en ik ga ervan uit dat het (in jouw beleving) zo is gegaan.
    MAAR
    OF JE VERTELT WAT HET NOU PRECIES IS, WAAR GG NIET EERLIJK OVER IS GEWEEST, OF JE VERTELT HET NIET> MAAR GA NIET EEN HEEL VERHAAL OPHANGEN WAARUIT WE MOETEN OPMAKEN DAT JE ZO EERLIJK EN OPEN BENT EN DAN NIET ZEGGEN WAT DE CRUX IS.

    Schijtziek word ik daarvan, of hou allemaal je mond, of vertel hoe het zit. Nee, allemaal moeten ze melden hoe onheus de andere partij ze bejegend heeft, hoe gemeen ze zijn...zieltjes winnen noemen ze dat...




    Ten derde


    eeh

    Sorry maar waarom denk je dat wij het recht hebben om te weten wat tussen hen asfpeelt ? Alistair zou gezegd hebben dat zijn management morons zijn, niet waar, alistair zou martijn en cor vergeleken hebben met de schoonmaakster, niet waar, alistair zou weg zijn gegaan omdat hij niet tevreden was met de percentages, niet waar. Dat zijn dingen die ik heb geprobeerd te weerleggen. Justinian zou komen met een verhaal wat de waarheid goed zou weergeven omdat hij ging praten met alle partijen, ik was teleurgesteld in zijn uiteindelijke post die gebracht werd als nieuws op de frontapge met daarin een aanname van Cor. Riooljournalistiek zijn jou woorden en dat heb ik nooit gezegd en dat vind ik te kort door de bocht, maar imo heeft het wel degelijk bijgedragen aan de beeldvorming rond alistair en dat vind ik jammer, dat mag je best weten. Dit is gewoon de kant van het verhaal van iemand die er dicht op zit, en daar mag je van denken wat je wilt natuurlijk.

  12. #37
    Join Date
    Jan 2005
    Location
    Amsterdam / Alkmaar / Napoli
    Posts
    3.368
    vCash
    126000

    Default

    Top, thanks voor jouw reactie EL, enne micha.. reps voor jouw reactie.. totaal niet verwacht en een klein beetje respect verdient dunkt mij zo!

    edit, must spread some reputation bla bla.. anders kreeg je ze jongen!!
    "Morte prima di disonore"
    ------------------
    ***MejiroGym***

  13. #38
    Join Date
    Feb 2008
    Location
    Almere
    Posts
    908
    vCash
    126000

    Default

    GG is zeer slim en manipulerend bezig om Alistair zwart te maken, in 1e instantie werd ik ook misgeleid door alle aantijgingen jegens Overeem.
    Mijn gevoel zegt nu dat Overeem niks verkeerds heeft misdaan en uiteindelijk zal eerlijkheid zegevieren!

    Eldar bedankt voor je eerlijkheid en mensen met een gezond verstand zullen alle aantijgigen van GG niet serieus nemen!

  14. #39
    Join Date
    Mar 2011
    Posts
    344
    vCash
    64395

    Default

    Overeem houd wijselijk zijn mond. Ze zeggen niet voor niets: "Anything you say can and will be used against you in a court of law.". Het besmeuren van/ irrationele reacties jegens Alistair's imago sterkt ook zijn zaak. (Officiele) reacties worden op internet altijd uit zijn verband gehaald en met een vergrootglas op de letter bekeken. Het verhaal welke Eldar vertelt vind ik persoonlijk zeer aannemelijk en dichter bij de waarheid liggen dan de overige reacties welke ik gelezen heb.

    Dank voor het plaatsen van Eldar.
    Last edited by McClane; 16-11-2011 at 22:09.

  15. #40
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    11.168
    vCash
    124500

    Default

    nette reactie waarvoor dank, verder ben ik een beetje gg en alistair moe...wat een soap zeg

  16. #41
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    5.649
    vCash
    126000

    Default

    hmja

    ik overreageerde weer eens even (Bad Impulse Control)



    Clou, dat zei ik toch


    ik vind het een goed reactie van El en ik wilde hem eigenlijk niet afzeiken, maar daar ging ik weer...
    sorry El, ik vind het tof dat je de moeite hebt genomen om je reactie te plaatsen.

    waar ik wel moe van wordt (en El daar nogal aanmatigend van beschuldigde) is dat er mensen zijn, die de hele boel meelezen en dan gaan reageren dat ze het schandalig vinden dat mixfight hier zich voor leent, of dat ze de reacties van insiders beneden alle peil vinden, enz enz..
    Dat komt nogal hypocriet op mij over, want waarom neem je dan de moeite om het allemaal te lezen?

    Ik vind ook dat El zijn reactie heel geloofwaardig is. Echt.
    Ik weet echter ook, dat wanneer er een conflict is, alle betrokkenen altijd vinden dat zíj gelijk hebben.
    Ik wilde dus slechts zeggen l'histoire n'est pas qu'ne raconte conveneu....

    En natuurlijk wil ik gewoon weten wat nou telkens dat ene ding is, waar GG niet eerlijk over geweest zou zijn....als mensen posten dat dat het geval is, dan wil ik gewoon dat ze het met naam en toenaam benoemen...ga niet roepen, dat je iets weet, en het dan vervolgens niet zeggen


    Nou, dan rest mij nog 1 ding te zeggen -en daar ga ik later spijt van krijgen als jullie het tegen mij gebruiken-

    Ik heb nogal de neiging om het met mensen oneens te zijn en kan dan lekker een standpunt innemen, wat óf zwart is, óf wit. Ik heb een beetje moeite met grijs...

    Dus het is geen persoonlijke aanval, ook al lijkt het wel zo.

    Nogmaals sorry El (en anderen)
    "If you have to stop and think, it's too late"

  17. #42
    Join Date
    Nov 2005
    Posts
    57
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by FOCUS View Post
    hmja

    ik overreageerde weer eens even (Bad Impulse Control)



    Clou, dat zei ik toch


    ik vind het een goed reactie van El en ik wilde hem eigenlijk niet afzeiken, maar daar ging ik weer...
    sorry El, ik vind het tof dat je de moeite hebt genomen om je reactie te plaatsen.

    waar ik wel moe van wordt (en El daar nogal aanmatigend van beschuldigde) is dat er mensen zijn, die de hele boel meelezen en dan gaan reageren dat ze het schandalig vinden dat mixfight hier zich voor leent, of dat ze de reacties van insiders beneden alle peil vinden, enz enz..
    Dat komt nogal hypocriet op mij over, want waarom neem je dan de moeite om het allemaal te lezen?

    Ik vind ook dat El zijn reactie heel geloofwaardig is. Echt.
    Ik weet echter ook, dat wanneer er een conflict is, alle betrokkenen altijd vinden dat zíj gelijk hebben.
    Ik wilde dus slechts zeggen l'histoire n'est pas qu'ne raconte conveneu....

    En natuurlijk wil ik gewoon weten wat nou telkens dat ene ding is, waar GG niet eerlijk over geweest zou zijn....als mensen posten dat dat het geval is, dan wil ik gewoon dat ze het met naam en toenaam benoemen...ga niet roepen, dat je iets weet, en het dan vervolgens niet zeggen


    Nou, dan rest mij nog 1 ding te zeggen -en daar ga ik later spijt van krijgen als jullie het tegen mij gebruiken-

    Ik heb nogal de neiging om het met mensen oneens te zijn en kan dan lekker een standpunt innemen, wat óf zwart is, óf wit. Ik heb een beetje moeite met grijs...

    Dus het is geen persoonlijke aanval, ook al lijkt het wel zo.

    Nogmaals sorry El (en anderen)
    No worries en top dat je zo reageerd. Zelfreflectie is een grote eigenschap en houd je scherp ;-)

  18. #43
    Join Date
    Jan 2009
    Location
    Manaus - Amazonas - Brazil
    Posts
    438
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Leventdepevent View Post
    nette reactie waarvoor dank, verder ben ik een beetje gg en alistair moe...wat een soap zeg
    als je deze soap moe bent ,,.. schakel dan over naar duivendrecht. dat is ook om je te bescheuren

  19. #44
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mixfight.nl/Nederland/Thailand...
    Posts
    21.524
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by El View Post
    Justinian zou komen met een verhaal wat de waarheid goed zou weergeven omdat hij ging praten met alle partijen, ik was teleurgesteld in zijn uiteindelijke post die gebracht werd als nieuws op de frontapge met daarin een aanname van Cor.
    Niemand van ons (op de betrokkenen, waar ik jou en Fabrice gemakshalve ook maar even onder schaar) weet meer uit eigen informatie; we waren er niet bij. Daarom heb ik mijn best gedaan beide partijen in de gelegenheid te stellen te reageren. Sterker nog, voordat ik het verhaal heb geplaatst heb ik met Fabrice gesproken en hem gevraagd of hij en/of Alistair een reactie wilden geven. Ik heb met Cor gesproken en zijn kant van het verhaal heb ik daarom kunnen plaatsen. En natuurlijk bevat dit interview de mening van Cor. Je schrijft dat sprake zou zijn van een aanname. Dat weet ik niet. Het werd gebracht als zijn kant van het verhaal en daar is niks mis mee denk ik.

    Zoals gezegd had ik ook de reactie van Alistair willen plaatsen. Sterker nog, de aflevering van The Reem waarin Alistair de breuk toelicht staat niet alleen op het forum maar ook op het portaal als ik me niet vergis. Ik heb zelfs aangeboden om een reactie op het interview met Cor namens Alistair integraal te plaatsen op het portaal. Deze reactie (om te plaatsen) heb ik niet gekregen, dus dan is het voor mij onmogelijk om beide kanten van het verhaal (zelf) te plaatsen. Ik ben in ieder geval blij dat jij en Fabrice hebben gereageerd zodat we toch een meer compleet beeld hebben gekregen van het verhaal!

  20. #45
    Join Date
    Jan 2005
    Location
    Amsterdam / Alkmaar / Napoli
    Posts
    3.368
    vCash
    126000

    Default

    Zoiezo top Justi dat je de moeite neemt om contact te zoeken met alle partijen! dat maakt Mixfight.nl toch DE BESTE IN NL!!!!
    "Morte prima di disonore"
    ------------------
    ***MejiroGym***

  21. #46
    Join Date
    Nov 2005
    Posts
    57
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Justinian View Post
    Niemand van ons (op de betrokkenen, waar ik jou en Fabrice gemakshalve ook maar even onder schaar) weet meer uit eigen informatie; we waren er niet bij. Daarom heb ik mijn best gedaan beide partijen in de gelegenheid te stellen te reageren. Sterker nog, voordat ik het verhaal heb geplaatst heb ik met Fabrice gesproken en hem gevraagd of hij en/of Alistair een reactie wilden geven. Ik heb met Cor gesproken en zijn kant van het verhaal heb ik daarom kunnen plaatsen. En natuurlijk bevat dit interview de mening van Cor. Je schrijft dat sprake zou zijn van een aanname. Dat weet ik niet. Het werd gebracht als zijn kant van het verhaal en daar is niks mis mee denk ik.


    Zoals gezegd had ik ook de reactie van Alistair willen plaatsen. Sterker nog, de aflevering van The Reem waarin Alistair de breuk toelicht staat niet alleen op het forum maar ook op het portaal als ik me niet vergis. Ik heb zelfs aangeboden om een reactie op het interview met Cor namens Alistair integraal te plaatsen op het portaal. Deze reactie (om te plaatsen) heb ik niet gekregen, dus dan is het voor mij onmogelijk om beide kanten van het verhaal (zelf) te plaatsen. Ik ben in ieder geval blij dat jij en Fabrice hebben gereageerd zodat we toch een meer compleet beeld hebben gekregen van het verhaal!

    Sorry Justi, ik mag je graag maar ik wil dit toch even aan je voorleggen: Je begint je artikel (dat in het engels is geschreven) zo:
    On the forum of Mixfight.nl, a source close to Alistair posts that Alistair has decided to leave Golden Glory management. The reason of this is not clear at that time but as time goes by things seem to become more and more clear. Cor Hemmers has a clear explanation.

    Sorry maar je meld niet echt dat het om een mening gaat hier. Verder ga je compleet voorbij aan alistair's verklaring in The Reem. Ik had gehoopt dat daar verder op in werd gegaan, vond het jammer het niet werd genoemd. Daar lag bij mij dan ook de teleursteliing.

  22. #47
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by El View Post

    Sorry maar je meld niet echt dat het om een mening gaat hier. Verder ga je compleet voorbij aan alistair's verklaring in The Reem. Ik had gehoopt dat daar verder op in werd gegaan, vond het jammer het niet werd genoemd. Daar lag bij mij dan ook de teleursteliing.
    Wat voor een verklaring? Het was toch 'iets' wat in het contract stond en niemand van ons iets aangaat?

  23. #48
    Join Date
    Oct 2008
    Posts
    694
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by FOCUS View Post
    hmja

    ik overreageerde weer eens even (Bad Impulse Control)



    Clou, dat zei ik toch


    ik vind het een goed reactie van El en ik wilde hem eigenlijk niet afzeiken, maar daar ging ik weer...
    sorry El, ik vind het tof dat je de moeite hebt genomen om je reactie te plaatsen.

    waar ik wel moe van wordt (en El daar nogal aanmatigend van beschuldigde) is dat er mensen zijn, die de hele boel meelezen en dan gaan reageren dat ze het schandalig vinden dat mixfight hier zich voor leent, of dat ze de reacties van insiders beneden alle peil vinden, enz enz..
    Dat komt nogal hypocriet op mij over, want waarom neem je dan de moeite om het allemaal te lezen?

    Ik vind ook dat El zijn reactie heel geloofwaardig is. Echt.
    Ik weet echter ook, dat wanneer er een conflict is, alle betrokkenen altijd vinden dat zíj gelijk hebben.
    Ik wilde dus slechts zeggen l'histoire n'est pas qu'ne raconte conveneu....

    En natuurlijk wil ik gewoon weten wat nou telkens dat ene ding is, waar GG niet eerlijk over geweest zou zijn....als mensen posten dat dat het geval is, dan wil ik gewoon dat ze het met naam en toenaam benoemen...ga niet roepen, dat je iets weet, en het dan vervolgens niet zeggen


    Nou, dan rest mij nog 1 ding te zeggen -en daar ga ik later spijt van krijgen als jullie het tegen mij gebruiken-

    Ik heb nogal de neiging om het met mensen oneens te zijn en kan dan lekker een standpunt innemen, wat óf zwart is, óf wit. Ik heb een beetje moeite met grijs...

    Dus het is geen persoonlijke aanval, ook al lijkt het wel zo.

    Nogmaals sorry El (en anderen)
    @ Focus
    Dit was waarschijnlijk je 3de punt waarbij je in je eerste post punt 3 was vergeten

    Top reactie!
    Last edited by Collina; 16-11-2011 at 23:09.

  24. #49
    Join Date
    Nov 2011
    Location
    USA
    Posts
    7
    vCash
    126000

    Default

    Ok Eldar, as we say in America you have had your 3 minutes of fame to explain what you try to call your unbiased opinion and yet, I don't understand how it can be considered unbiased, you are on Alistair's payroll! Bas Rutten doesn't have a dog in this fight meaning... anything financial, or career gaining opportunities by doing the interview that he gave. Bas Rutten claims he has more to say and has 100% proof of what he is saying. Can you backup your claims? Do you have documentation to clarify that Alistair wasn't aware of what he was signing, or what he was being told, or whatever his/your other false claims are?

    So what if Bas Rutten is good friends with GG management! It makes me believe in what he is saying even more! Bas is standing behind his friends in principal for what is right and not for any monetary compensation that could definitely be argued on your side, Alistair's side, or the management's side, when each is telling their side of the story. As a camera man, I can not imagine that you have been included in the documentation that has exchanged hands throughout this negotiation, so I am going to assume you are only speaking about what you have been told. Unless you have all the video documentation filmed on both sides from the negotiation it might be best for you to stick with filming instead of trying to narrate these events.

    In my opinion... it is so shameful of you to say Bas Rutten is lying and he is bias when you are ruthlessly guilty of what you are accusing Bas of in your attempt to discredit him. Bas Rutten has nothing to gain and has proof, not just his words.

  25. #50
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    2.471
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Navy Seal Team View Post
    Ok Eldar, as we say in America you have had your 3 minutes of fame to explain what you try to call your unbiased opinion and yet, I don't understand how it can be considered unbiased, you are on Alistair's payroll! Bas Rutten doesn't have a dog in this fight meaning... anything financial, or career gaining opportunities by doing the interview that he gave. Bas Rutten claims he has more to say and has 100% proof of what he is saying. Can you backup your claims? Do you have documentation to clarify that Alistair wasn't aware of what he was signing, or what he was being told, or whatever his/your other false claims are?

    So what if Bas Rutten is good friends with GG management! It makes me believe in what he is saying even more! Bas is standing behind his friends in principal for what is right and not for any monetary compensation that could definitely be argued on your side, Alistair's side, or the management's side, when each is telling their side of the story. As a camera man, I can not imagine that you have been included in the documentation that has exchanged hands throughout this negotiation, so I am going to assume you are only speaking about what you have been told. Unless you have all the video documentation filmed on both sides from the negotiation it might be best for you to stick with filming instead of trying to narrate these events.

    In my opinion... it is so shameful of you to say Bas Rutten is lying and he is bias when you are ruthlessly guilty of what you are accusing Bas of in your attempt to discredit him. Bas Rutten has nothing to gain and has proof, not just his words.
    Lul jij op een nerderlands forum lekker nederlands

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •