MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 3 of 10 FirstFirst 1234567 ... LastLast
Results 51 to 75 of 229
  1. #51
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    5.649
    vCash
    126000

    Default

    ja ik moest er ook al om lachen, blijkbaar kan hij wel nederlands lezen
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight

    "If you have to stop and think, it's too late"

  2. #52
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    2.471
    vCash
    126000

    Default

    je ik vind het belachelijk, en als ie iemand heeft die de posts voor hem vertaald, laat diegene het dan ook vertalen naar het nederlands wat hij zegt

  3. #53
    Join Date
    Jan 2007
    Posts
    2.930
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by justsomeone View Post
    Lul jij op een nerderlands forum lekker nederlands
    He thinks you should write this in Dutch

  4. #54
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mixfight.nl/Nederland/Thailand...
    Posts
    21.524
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by El View Post
    Sorry Justi, ik mag je graag maar ik wil dit toch even aan je voorleggen: Je begint je artikel (dat in het engels is geschreven) zo:
    On the forum of Mixfight.nl, a source close to Alistair posts that Alistair has decided to leave Golden Glory management. The reason of this is not clear at that time but as time goes by things seem to become more and more clear. Cor Hemmers has a clear explanation.

    Sorry maar je meld niet echt dat het om een mening gaat hier.
    Nou, er staat 'Cor Hemmers has a clear explanation'. Met andere woorden, Cor Hemmers heeft een 'duidelijke verklaring'. Dit is dus de verklaring van Cor Hemmers. Het lijkt me niet nodig om hierbij te zeggen dat het zijn mening is, omdat ik duidelijk schrijf dat 'Cor een duidelijke verklaring' geeft. Dat houdt impliciet in dat het de mening van Cor is, anders zou ik bijvoorbeeld hebben geschreven 'there is a clear explanation for this'.

    En Eldar, ik mag jou ook graag en waardeer het dat je op een duidelijke en respectvolle manier jouw kant van het verhaal geeft!

  5. #55
    Join Date
    Dec 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    3.875
    vCash
    121333

    Default

    Quote Originally Posted by El View Post


    Een (officiele) reactie bleef helaas uit, in plaats daarvan werd er een laster campagne op touw gezet waar iedereen van heeft kunnen genieten de laatste week.

    Ik vind het betreurenswaardig dat verschillende mensen en Bas Rutten zich daarvoor lenen.
    Leen jij jezelf niet voor het zelfde doel??

    Het niveau van de UFC is hoog en professioneel en daar is in mijn ogen geen ruimte voor de onprofessionele houding die Golden Glory hier laat zien, zeker als je wilt blijven presteren op het hoogste niveau en ook nu de UFC aansluiting zoekt bij de mainstream in Amerika.
    Het niveau van de UFC was toch al bekend voordat Alistair tekenden waarom vind hij/jij nu GG ineens onprofessioneel? (ook dit is modder gooien, alleen netjes in een zin verweven)

    Het was net gebeurd en het was nog te pijnlijk voor martijn om er op camera over te hebben en daar heb ik volledig begrip voor.
    Wat was er dan pijnlijk voor Martijn ? Alistair heeft hem toch niet vergeleken met de schoonmaakster, iig heeft hij het niet zo bedoeld !!! het lijkt mij dat je dit wel kan uitleggen aan iemand met wie je zolang werkt. Dan bel je die persoon de zelfde dag toch op??

    Dat ze er financieel niet uitkwamen noemde Martijn als laatste maar was niet de hoofdreden dat Alistair niet verder kon met Cor en Martijn.
    Wat was dan de hoofdreden? je geeft ook in je post aan dat de trainers een groot stuk uit de puzzel zijn en daar toe betaald zouden worden?

    Vanuit het kamp van GG word telkens het verhaal van de schoonmaakster aangehaald. Dat is een knap staaltje manipulatie van hun kant en ik zal uitleggen waarom. Alistair heeft de afgelopen jaren zelf stevig geïnvesteerd in zijn eigen team, mede omdat GG veel niet oppakte waar hij om vroeg.

    GG pakt al jaren niet op waar Alistair om vraagt maar je laat ze wel de onderhandelingen doen voor je nieuwe contract en tekent deze vervolgen zelfs ook !! Niet handig!!(ook dit is een steek onderwater naar GG)

    We zijn toen begonnen met The Reem, een nieuwe site, kledinglijn, twitter, facebook en hebben contacten aangehaald met populaire blogs en journalisten als Ariel Helwani. Dit alles buiten GG om.
    We zijn begonnen??? ben jij onderdeel het nieuwe management?
    Dit lijken mij managment taken toch?
    En als dit buiten GG omgaat verdient GG hier ook niets aan toch dat is dan voor jullie..


    Alistair ziet dat en heeft dat geprobeerd uit te leggen aan zijn trainers, met zijn schoonmaakster als ongelukkig voorbeeld. De trainers zijn natuurlijk wel groot stuk in de puzzel en daar zouden ze ook zo voor betaald worden, Maar toch kwamen ze er financieel niet uit vroegen Cor en Martijn dan zoveel?

    Alistair is vaker in het verleden bij trainers weggegaan en het klopt dat de trainers een groot aandeel hebben in de ontwikkeling en prestaties van een vechter, zij zijn daar ook altijd netjes voor beloond middels het percentage over de jaren. Ondanks dat vind ik niet dat de vechter als bezit kan worden gezien, loyaliteit is belangrijk, maar als je als vechter het gevoel hebt dat het anders en beter kan ergens anders dan moet die mogelijkheid er zijn lijkt mij.
    Maar de reden is toch onkunde van GG en wurgcontracten en dingen achter zijn rug om doen??Tenminste dat haal ik uit je voorgaande alinia's.
    Dit heeft toch niets te maken met het ergens anders beter hebben?? of toch??


    Alle inspanningen die zijn gedaan buiten het GG management om hebben bijgedragen aan het succes van Alistair de laatste paar jaar in mijn ogen. Sportief heeft natuurlijk GG een heel belangrijk aandeel gehad met Cor, Martijn en alle vechters, maar zakelijk bleek het management diverse keren de zwakste schakel als het ging om zaken die buiten het contractuele lagen. Het blijft lastig om zo’n grote stal van vechters te begeleiden mede vanwege de situatie van Ron en het feit dat Bas in Thailand zit. Communicatie is dan vaak traag en er blijft veel liggen dat dan opgepikt moet worden door de trainers die zelf ook druk zijn.
    Dus toch een kut managment.........en dit komt allemaal boven nadat hij een UFC contract heeft? dus dit was geen probleem bij strikeforce en k-1???

    In mijn ogen plukt het management de vruchten van het werk van velen in hun onderhandelingen met andere partijen. Ik vind het dan ook arrogant van hen om te stellen dat zij verantwoordelijk zijn voor het “Miljoenencontract”.
    Dit mag trouwens met een korrel zout genomen worden. Ik was bij alistair toen hij de uiteindelijke cijfers voor ogen kreeg en zijn reactie was zichtbaar teleurgesteld.
    Jij was er bij?? en dat voor iemand die alleen "The Reem"maakt..... waarom was jij er bij??
    Wat was/is jou aandeel hierin?

    Dat hij nu afgeschilderd word als geldwolf steekt me dan ook en is in mijn ogen ook hypocriet. Hij heeft netjes het contract getekend met alle percentages van GG.
    Dus de percentages zijn niet het probleem.
    Maar martijn en Cor werden hieruit toch betaald hoezo kwamen zij en dan niet financieel uit??

    Dagen na het tekenen kwam hij echter er achter dat er iets in het contract was opgenomen waar hij niks van wist. Dat heeft ervoor gezorgd dat hij het vertrouwen in het management heeft opgezegd. Daar ligt dan ook het conflict.Leest hij het contract dan niet ? of jij (jij was er bij toen hij het contract onder ogen kreeg ) want hij heeft er toch een nacht over kunnen slapen, " fuck it ! we gaan gewoon slopen"

    Omdat Alistairs percentage ongewijzigd was sinds hij als jonge jongen had getekend bij Golden Glory en hij inmiddels een team om zich heen had verzameld wat hij uit eigen zak betaalde naast de percentages die hij ook nog aan GG af droeg, vond hij dat het tijd werd om daarover rond de tafel te zitten. Dat moet je onderhandelen voordat je een contact tekent lijkt mij..
    Maar de percentage was niet het probleem zeg je net???

    Hij had dit al veel eerder aangegeven bij het management zoals Cor meldde. Niet alleen zijn gage ging omhoog maar ook de verdienste van Golden Glory, vandaar dat hij graag een aantal zaken waar hij eerst zelf voor betaalde graag gecompenseerd zou willen zien met de 30% die hij het management betaald. Als ik een schoonmaakster in dienst heb voor 200€ in de week en ik besluit ook een chauffeur en iemand die mijn boodschappen doet aan te nemen dan kan ik dat toch niet verwachten dat dit van de 200€ die al eerder met de ene partij is afgesproken is wordt betaald. dat is mijn eigen keuze.
    Nogmaals
    Maar de percentage was niet het probleem zeg je net???

    Hij heeft inmiddels ook een andere begeleiding nodig als kampioen dan als opkomende vechter in mijn optiek. Ook het feit dat hij veel van zijn tijd in Amerika zal trainen is een factor, hij kan niet verwachten dat zijn twee Nederlandse trainers ook de helft van de tijd in Amerika gaan zitten dus een percentage was in Alistairs ogen niet meer reëel als je kosten aan training in Amerika doorlopen en de rest van je team moet onderhouden die allemaal werken voor een fixed fee. In mijn ogen moet daarover onderhandeld worden en persoonlijk weet ik dat je daar met hem altijd uitkomt als je daar goede argumenten voor hebt. Aan het eind van de dag is een goed groepsgevoel en eerlijkheid het belangrijkste in Alistair’s optiek.
    Nu ben ik in de war???? gaat het nu toch over geld?? dus dat percentage wat Alistair wat zoals je aangeeft "Hij heeft netjes het contract getekend met alle percentages van GG." is nu ineens te veel???
    En kampioen was hij toch bij strikeforce???(al 3 jaar) juist in de UFC moet hij nog opkomen..
    En nogmaals Maar de percentage was niet het probleem zeg je net???

    Het gegeven dat Alistair een verandering wilde in percentages is iets wat langer speelde en heeft niets te maken heeft met de breuk. Dus toch geen geld issue???? dus percentage was niet het probleem.

    Ondanks dat je het niet met elkaar eens bent betekent nog niet dat je elkaar onder de gordel moet raken in dat is wat hier meerdere malen gebeurd. Het is jammer dat regels die op de mat gelden kennelijk niet opgaan voor het zakelijke binnen GG.
    He? is dit toch ook weer een klein beetje modder gooien??

    Ik wil ook nog even ingaan op het stukje op TMZ wat ook aangehaald word door Bas Rutten. Alistair heeft nooit “My management are morons” gezegd en is verzonnen door de site zelf. TMZ is een roddelsite en net als de Prive dikken ze verhalen aan. Ze hebben iemand bij de rechtbank zitten die door de publieke records gaat en die hebben het er uit gepikt toen Alistair de rechtzaak aanging met GG. Wij waren in Amerika net zo verrast als iedereen toen dit op mixfight verscheen. De opmerking Mickey Mouse management waar over word gevallen was een grapje als je het interview terugkijkt, en staat niet in verhouding met de zaken die GG nu naar buiten brengt. Zeker een stoer vechtteam als GG zou het sieren een wat dikkere huid te hebben dan daar een punt van te maken.
    Ooh tis allemaal een grapje haha leuk een breuk met je management en ze dan voor de grap wat naampjes geven!! lachen!! Maar heeft Alistair dan geen dikke huid als stoere mma vechter?
    Tegen alle grapjes die op een prive achtig forum worden geroepen?


    Over Bas Rutten wil ik het volgende kwijt. Ik heb Bas in hoog aanzien staan en vind hem een held. Wat me wel opviel bij de diverse keren dat ik hem voor de camera had is dat hij onvoorwaardelijk aan de kant van GG staat. Niks mis mee op zich maar het is nooit objectief, dat maakt hem als bron ongeloofwaardig vind ik.
    Jij wordt betaalt door Alistair maakt "The Reem" dus ben jij ook niet objectief maakt dit jou als bron ongeloof waardig?


    Ik heb hem kort geïnterviewd voor Alistairs laatste gevecht tegen Werdum en heb interview bewust niet gebruikt omdat hij Alistair zo ver ophemelde dat ik het iets te overdreven vond. Hij kwam erg partijdig over en gezien zijn positie als commentator had ik het gevoel dat ik hem een beetje tegen zichzelf moest beschermen. Ik zal kijken of ik dat interview alsnog kan posten.
    Waarom hem nu dan niet meer beschermen ? een beetje wraakgevoelens??

    Het liefst blijf ik buiten discussies als deze en het is me ook afgeraden.
    Het is je afgeraden om uit een discussie te blijven ? dus je moest je er mee bemoeien?

    Maar Alistair is een goede vriend die publiekelijk word afgemaakt op dit moment. Net als dat er mensen zijn die opkomen voor Golden Glory doe ik dat voor Alistair. Voor je vrienden kom je op, maakt me niet uit wat de consequenties zijn. Ik sta open voor een gezonde discussie op de punten die ik hier aangeef en hoop dat dat we de discussie rond deze soap op een respectabele manier kunnen voortzetten.

    Dan zou ik graag wat antwoorden willen op mijn rode vragen,
    ik wil graag van mening veranderen als blijkt dat GG de grote boemannen zijn , maar persoonlijk lijkt het mij dat je gewoon eerst een contract leest voor dat je hem tekent en niet eerst Accord gaan met percentages om er later over te willen onderhandelen.
    Persoonlijk vindt ik deze reactie niets anders dan bijvoorbeeld die van bas .
    Alleen verwoord jij het diplomatieker (sluwer) maar jij geeft ook gg een lik uit de pan voor jou goede vriend Alistair.

    Dus ik ben niet overtuigt en onder de indruk van jou antwoorden.

    Groeten !

    Eldar Gross
    Maker van “The Reem”
    Last edited by Marchant; 16-11-2011 at 23:48.
    "Toto, I've got a feeling we're not in Kansas anymore."

  6. #56
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    2.471
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Illest View Post
    He thinks you should write this in Dutch
    i did

  7. #57
    Join Date
    Jan 2005
    Location
    Amsterdam / Alkmaar / Napoli
    Posts
    3.368
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Navy Seal Team View Post
    Ok Eldar, as we say in America you have had your 3 minutes of fame to explain what you try to call your unbiased opinion and yet, I don't understand how it can be considered unbiased, you are on Alistair's payroll! Bas Rutten doesn't have a dog in this fight meaning... anything financial, or career gaining opportunities by doing the interview that he gave. Bas Rutten claims he has more to say and has 100% proof of what he is saying. Can you backup your claims? Do you have documentation to clarify that Alistair wasn't aware of what he was signing, or what he was being told, or whatever his/your other false claims are?

    So what if Bas Rutten is good friends with GG management! It makes me believe in what he is saying even more! Bas is standing behind his friends in principal for what is right and not for any monetary compensation that could definitely be argued on your side, Alistair's side, or the management's side, when each is telling their side of the story. As a camera man, I can not imagine that you have been included in the documentation that has exchanged hands throughout this negotiation, so I am going to assume you are only speaking about what you have been told. Unless you have all the video documentation filmed on both sides from the negotiation it might be best for you to stick with filming instead of trying to narrate these events.

    In my opinion... it is so shameful of you to say Bas Rutten is lying and he is bias when you are ruthlessly guilty of what you are accusing Bas of in your attempt to discredit him. Bas Rutten has nothing to gain and has proof, not just his words.
    you're full of horse shit... Bas is telling it from his point of view, Eldar is doing the same on his point of view.. Get your tongue out of Bas Rutten his ass and just read Eldar his reply once again. This goes both ways my friend... Nobody is discrediting anyone, it's just his view on this situation. Stay thruthfull about this shit without your nose stuck up Bas Rutten his ass, nothing against Bas Rutten... i'm one of his biggest fans and supporters. And this is a dutch forum so keep it Dutch or move your sorry ass back to sherdog where you belong. Here we respect both points of view.....
    "Morte prima di disonore"
    ------------------
    ***MejiroGym***

  8. #58
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

  9. #59
    Join Date
    Nov 2005
    Posts
    57
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Navy Seal Team View Post
    Ok Eldar, as we say in America you have had your 3 minutes of fame to explain what you try to call your unbiased opinion and yet, I don't understand how it can be considered unbiased, you are on Alistair's payroll! Bas Rutten doesn't have a dog in this fight meaning... anything financial, or career gaining opportunities by doing the interview that he gave. Bas Rutten claims he has more to say and has 100% proof of what he is saying. Can you backup your claims? Do you have documentation to clarify that Alistair wasn't aware of what he was signing, or what he was being told, or whatever his/your other false claims are?

    So what if Bas Rutten is good friends with GG management! It makes me believe in what he is saying even more! Bas is standing behind his friends in principal for what is right and not for any monetary compensation that could definitely be argued on your side, Alistair's side, or the management's side, when each is telling their side of the story. As a camera man, I can not imagine that you have been included in the documentation that has exchanged hands throughout this negotiation, so I am going to assume you are only speaking about what you have been told. Unless you have all the video documentation filmed on both sides from the negotiation it might be best for you to stick with filming instead of trying to narrate these events.

    In my opinion... it is so shameful of you to say Bas Rutten is lying and he is bias when you are ruthlessly guilty of what you are accusing Bas of in your attempt to discredit him. Bas Rutten has nothing to gain and has proof, not just his words.
    Hove you even read what I just posted here ? Please do because i tried to explain another side of the story and try to refute some things bas said like the cleaning lady en the my management are morons. I am here to speak for a friend and I never said that I am unbiased. Money is definitely not a factor I can assure you that, and because you assume that is the situation says more about you than me. Just like bas I am here to stick up for a friend who he is being dragged through the mud for no reason at all just before the fight of his life.
    For a fighter like Bas to write these things at this moment is shamefull to say the least, especially because alistair has no beef with him.
    Last edited by El; 16-11-2011 at 23:57.

  10. #60
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    141
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by justsomeone View Post
    Lul jij op een nerderlands forum lekker nederlands
    Hij is navy seal pas op jonge!

  11. #61
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Quote Originally Posted by Italian*Berlusconi* View Post
    And this is a dutch forum so keep it Dutch or move your sorry ass back to sherdog where you belong. Here we respect both points of view.....
    Nederlands of engels, laten we on topic blijven!
    Be a Warrior, not a Worrier

  12. #62
    Join Date
    Dec 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    3.875
    vCash
    121333

    Default

    Quote Originally Posted by micha View Post
    Go Marchant!
    Moet jij geen film kijken?
    "Toto, I've got a feeling we're not in Kansas anymore."

  13. #63
    Join Date
    Nov 2005
    Posts
    57
    vCash
    126000

    Default

    Ik ga graag op al je vragen in marchant, ik ga alleen nu een biertje drinken. T was een lange dag en ik heb alleen een andere kant van het verhaal willen laten horen omdat er zaken werden verteld die gewoon in mijn ogen niet klopten. Ik kan nu wel heel lang gaan zitten wikken en wegen over alles wat ik heb neergezet maar ik heb het gevoel best duidelijk geweest te zijn. T is kritisch naar GG, dat klopt. Maar zoals ik aangaf kom ik op voor een vriend, net als dat andere mensen dat doen voor GG. Somebody has to stand up for the big guy, might as well be me.

    Peace out.

  14. #64
    Join Date
    Jan 2005
    Location
    Amsterdam / Alkmaar / Napoli
    Posts
    3.368
    vCash
    126000

    Default

    ik ben heel erg ontopic Kemal.... of word ik nu gebanned??? laten we op sherdog nederlandse topics aanmaken, moet je zien hoe snel die ineens weg zijn.. Of gaat het hier nu om degene die het hards schreeuwt?? ik kies geen kant in deze discussie en vind het top dat Mixfight international gaat, maar vergeet de roots niet!!!! en zijn reactie! en ben het met EL eens... laten we het moddergooien over en weer lekker op de simpele forums als Sherdog over en hier een beetje met respect met elkaar omgaan qua posts..
    "Morte prima di disonore"
    ------------------
    ***MejiroGym***

  15. #65
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Ik heb het niet over bannen, heb het alleen over het feit dat dit niet de eerste thread is die engelse teksten bevat. niet meer, niet minder

    Ben het volkomen met je eens dat we met respect met elkaar om moeten gaan!
    Be a Warrior, not a Worrier

  16. #66
    Join Date
    Jan 2005
    Posts
    70
    vCash
    126016

    Default

    @ Berlusconi van mijn FB-page met een meer agressiver tone of voice.:
    Eldar Gross
    GG and alistair have a professional dispute, the fact that this going personal is a shamefull thing and because of GG. And yes I am calling Bas rutten a Liar because its is the same kool-aid everybody has been drinking.

  17. #67
    Join Date
    Oct 2007
    Location
    Rotterdam / London
    Posts
    7.783
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by MARLOES View Post
    @ Berlusconi van mijn FB-page met een meer agressiver tone of voice.:
    Eldar Gross
    GG and alistair have a professional dispute, the fact that this going personal is a shamefull thing and because of GG. And yes I am calling Bas rutten a Liar because its is the same kool-aid everybody has been drinking
    .
    Heeft Eldar Gross dat gezegd?

    GG and alistair have a professional dispute, the fact that this going personal is a shamefull thing and because of GG. And yes I am calling Bas rutten a Liar because its is the same kool-aid everybody has been drinking
    ''Mixfight is geen site maar een manier van leven!'' - Glen

  18. #68
    Join Date
    Jan 2005
    Posts
    70
    vCash
    126016

    Default

    En dan dit nog...

    From Shannon Knapp's FB -page in answer to Eldar's comment.

    I feel like Bas did now in his interview when he says... Oh no you didn't just got there...lol

    Eldar, you are like the one man crusade! You just picked the wrong facebook page to plead your case. I was there too through all the legalities ...of the negotiation. Unless you know something that happened when Alistair was in Vegas with the UFC, I am going to have to go with the evidence that I have physically witnessed myself. The public accusations that Alistair has made regarding his former management have been hitting below the belt. I believe in truth and have always supported the athlete throughout my career. This time being witness to the whole negotiation, all the emails Alistair was cc on throughout the negotiation and myself being on a conference call with Alistair and the attorney, I can't stand behind the athlete. Besides, not cool to come on my facebook page and call someone I consider my brother, Bas Rutten, a liar when we both know, you only know what Alistair has told you regarding the negotiation. It's funny to me that you defend him so vigorously when in February of last year in Dallas you and Alistair had a big disagreement on who owned the footage rights to the video's you make. You said they belonged to you and Alistair disagreed that they solely belonged to him. I like everyone, but sometimes you have to do the honorable thing by standing up and supporting what you know is right! If Alistair didn't like his management contract, or he didn't like the terms negotiated for him (which I have email proof that he was copied on all emails) he should have spoke up before GG finalized his negotiation. That would have been the honorable thing to do not all this other under handed shady stuff

  19. #69
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Nou het wordt steeds sappiger...
    Be a Warrior, not a Worrier

  20. #70
    Join Date
    Oct 2007
    Location
    Rotterdam / London
    Posts
    7.783
    vCash
    126000

    Default

    Thanks voor je reactie Marloes
    Ik vraag me af of dit allemaal een rol zal spelen bij Overeem's voorbereiding voor z'n gevecht tegen Lesnar.
    Ik ben benieuwd hoe dit gaat aflopen.
    ''Mixfight is geen site maar een manier van leven!'' - Glen

  21. #71
    Join Date
    Dec 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    3.875
    vCash
    121333

    Default

    Tja............
    interessant om te lezen

    http://www.facebook.com/marloes.coenen?ref=ts&sk=wall
    "Toto, I've got a feeling we're not in Kansas anymore."

  22. #72
    Join Date
    May 2007
    Location
    n.v.t.
    Posts
    9.795
    vCash
    138328

    Default

    Quote Originally Posted by MARLOES View Post
    Van Shannon Knapp's FB-pagina in antwoord op de commentaar Eldar's.

    Ik voel me als Bas deed nu in zijn interview als hij zegt ... Oh nee je hebt niet alleen heb je daar ... lol

    Eldar, je bent net als de man een kruistocht! Je pakte de verkeerde facebook pagina toe aan uw zaak te bepleiten. Ik was er ook door alle wettigheid ... van de onderhandelingen. Tenzij u weet iets dat gebeurde toen Alistair was in Las Vegas met de UFC, ik zal moeten gaan met het bewijs dat ik fysiek heb zelf meegemaakt. De openbare beschuldigingen dat Alistair heeft gemaakt met betrekking tot zijn voormalige management is het raken onder de gordel. Ik geloof in de waarheid en hebben altijd steun verleend aan de atleet in heel mijn carrière.

    Dit keer zijn getuige van het hele onderhandelingsproces, alle e-mails Alistair was cc op gedurende het gehele onderhandelingsproces en ikzelf wezen op een conference call met Alistair en de advocaat, kan ik niet achter de atleet. Trouwens, niet cool om te komen op mijn facebook pagina en iemand te bellen ik beschouw mijn broer, Bas Rutten, een leugenaar als we weten allebei, weet je pas wat Alistair u heeft verteld over de onderhandelingen. Het is grappig om me dat je hem te verdedigen zo krachtig als in februari van vorig jaar in Dallas u en Alistair had een grote onenigheid over wie eigenaar was van de beelden rechten op de video's die je maakt.

    Je zei dat ze behoorden tot u en Alistair niet mee eens dat ze alleen van hem was. Ik hou van iedereen, maar soms moet je de geachte ding te doen door op te staan ​​en het ondersteunen van wat je weet goed is! Als Alistair hield niet van zijn management contract, of hij hield niet van de voorwaarden onderhandeld voor hem (die ik heb e-mail het bewijs dat hij werd gekopieerd op alle e-mails) die hij zou hebben gesproken voordat GG afgerond zijn onderhandelingen.
    Dat zou zijn geweest van de geachte ding om te doen niet al die andere onder handen schaduwrijke spul
    Google Translate.
    "Some people have so much respect for their superiors
    they have none left for themselves."

  23. #73
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Kemal View Post
    Nou het wordt steeds sappiger...
    Wou ik net zeggen...ik ben niet meer zo geintrigeerd geweest sinds de laatste K1 WGP.

  24. #74
    Join Date
    May 2007
    Location
    n.v.t.
    Posts
    9.795
    vCash
    138328

    Default

    Story Continues....
    "Some people have so much respect for their superiors
    they have none left for themselves."

  25. #75
    Join Date
    Dec 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    3.875
    vCash
    121333

    Default

    Quote Originally Posted by El View Post
    Ik ga graag op al je vragen in marchant, ik ga alleen nu een biertje drinken.


    Peace out.
    Goed plan!!

    tís weer mooi geweest....
    "Toto, I've got a feeling we're not in Kansas anymore."

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •