MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 4 of 10 FirstFirst 12345678 ... LastLast
Results 76 to 100 of 229
  1. #76
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    2.741
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by wrestler_nl View Post
    Thanks voor je reactie Marloes
    Ik vraag me af of dit allemaal een rol zal spelen bij Overeem's voorbereiding voor z'n gevecht tegen Lesnar.
    Ik ben benieuwd hoe dit gaat aflopen.
    Dit soort afleiding kan nooit goed zijn tijdens je voorbereiding op zo'n belangrijk gevecht...
    Ben idd benieuwd hoeveel inloed het heeft op hem
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #77
    Join Date
    May 2007
    Location
    n.v.t.
    Posts
    9.795
    vCash
    138328

    Default

    I'm out.. tot morgen fijne broeders....
    "Some people have so much respect for their superiors
    they have none left for themselves."

  3. #78
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    1.347
    vCash
    126000

    Default

    Jammer dat er nog meer mensen bij het verhaal worden betrokken omdat ik nog steeds bij mijn standpunt blijft dat het niemand goed doet.

    Er is een conflict ontstaan over dat het management hem het contract niet goed heeft uitgelegd en details niet zijn verteld en dat is Alistair zijn standpunt. Golden Glory vind van wel en zoals Shannon dat aangeeft er zelfs bewijs voor dus laat het lekker de rechtbank maar beslissen, ik neem aan dat Alistair ook bewijs heeft om zijn claim te ondersteunen. Een rechter is objectief in deze en zal alles gepresenteerd krijgen van beide kanten en hij zal uitsluitsel geven en zich hier over buigen. Dacht scheelt dan hoeven wij dat tenminste niet te doen.

    Het heeft echt geen zin om vingertjes te wijzen naar elkaar....

    Ik ga lekker slapen mensen

    Groetjes

  4. #79
    Join Date
    Oct 2008
    Location
    Rotterdam e.o.
    Posts
    2.741
    vCash
    126000

    Default

    Jeemig. Lijkt mij een echtscheidngsverhaal waarin twee partijen elk hun gelijk hebben en daarin gesteund worden door familie en vrienden aan elke kant. Zucht......
    Laat Ali nou lekker gaan knokken, Eldar verder gaan met zijn prachtige films, Marloes " gewoon" ff de beste vrouw in de kooi worden/blijven en laten wij nu lekker met zijn allen een borrel pakken, even snurken en morgen vrolijk verder.

  5. #80
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mixfight.nl/Nederland/Thailand...
    Posts
    21.524
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Fasada View Post
    Jammer dat er nog meer mensen bij het verhaal worden betrokken omdat ik nog steeds bij mijn standpunt blijft dat het niemand goed doet.

    Er is een conflict ontstaan over dat het management hem het contract niet goed heeft uitgelegd en details niet zijn verteld en dat is Alistair zijn standpunt. Golden Glory vind van wel en zoals Shannon dat aangeeft er zelfs bewijs voor dus laat het lekker de rechtbank maar beslissen, ik neem aan dat Alistair ook bewijs heeft om zijn claim te ondersteunen. Een rechter is objectief in deze en zal alles gepresenteerd krijgen van beide kanten en hij zal uitsluitsel geven en zich hier over buigen. Dacht scheelt dan hoeven wij dat tenminste niet te doen.

    Het heeft echt geen zin om vingertjes te wijzen naar elkaar....

    Ik ga lekker slapen mensen

    Groetjes
    Welterusten Fabrice

  6. #81
    Join Date
    Dec 2004
    Posts
    8.442
    vCash
    126000

    Default

    x2
    Quote Originally Posted by Italian*Berlusconi* View Post
    Top, thanks voor jouw reactie EL, enne micha.. reps voor jouw reactie.. totaal niet verwacht en een klein beetje respect verdient dunkt mij zo!

    edit, must spread some reputation bla bla.. anders kreeg je ze jongen!!
    Exitus Acta Probat
    don`t cry about shit, take ownership!!!
    hard werken,hard trainen en genieten van het leven!!!

  7. #82
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    126
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Ericje View Post
    Was ie net wakker toen ie tekende??
    Dus je tekent een toch wel belangrijk contract en dagen erna constateer je dat er iets niet klopt...
    Het is nog gekker, Alistair tekent het belangrijkste contract van zijn leven maar volgens een eerder interview van Alistair huurt hij zelf advocaten om deze overeenkomst te bestuderen (volgens mij weer een Alistair indianen verhaal, want hij geeft geen stuiver uit, hij heeft liever mensen zo als jouw Eldar die creatief zijn en niet werken voor geld maar er zijn voor "creativiteit", het zal weer de Hr Lam zijn die hem het een en ander heeft verteld) en volgens Alistair gaan er dan red flags af voor hij gaat tekenen (volgens deze advocaten).
    Toen werden al die advocaten blijkbaar ook twee weken daarna wakker om te constateren dat er nog steeds iets niet klopte en dat hij verkeerd geinformeerd zou zijn?
    Eldar vraag even aan Alistair of hij jouw een decleratie kan laten zijn van een van deze ingehuurde advocaten (van voor het dispute niet erna).

    De echte reden is dat Alistair jouw als schoolvriend erbij haalden was dat je voor niks werkte, en nog een andere jeugd vriend Fabrice die al bij M-1 and royal rumble er een puinhoop van maakte. En de 24 jarige Colin Lam die al meer als een jaar heel graag de manager zou willen worden van Alistair Overeem en dus een hele eigen agenda had.
    De pr was gewoon heel goed van Golden Glory al jaren, ik kan mij herinneren hoeveel mensen zich hier aan ergerden op het forum, gg dit en gg dat.
    De website van GG was zelfs al jaren in het engels en in het Japans.
    Artiekelen in main stream media, kranten, vak bladen en tv zenders werd door het management geregeld dit was geen uitzondering maar regelmaat, zelfs een foto en een stuk over Alistair in de Wall Street journal vond ik. En jij gaat dat vergelijken met A Helwani?
    Manager Boon maakte zelfs een contract voor de K-1 met SBS6 en andere tv zenders waardoor de populariteit van vele vechters inclusief Alistair Overeem heel erg toenam.

    Hier heb je een paar leuke links uit eerdere post, word zo snel vergeten:

    GG management hired lawyer to get Mr Overeem out of jail because of a fight with five bouncers http://www.cagepotato.com/alistair-overeem-beats-five-nightclub-bouncers-nearly-loses-hand
    GG management made sure Mr Vadim from M-1 made a public excuse for calling Mr Overeem a steroid bully: http://lowkick.blitzcorner.com/Strikeforce/War-of-Words-between-Vadim-Finkelstein-and-Bas-Boon-heats-up-over-the-steroid-bully-comments-7248
    Boon has signed Overeem with Yoshimoto Kogyo -- one of nation’s oldest and most powerful talent agencies. Though Yoshimoto has historically managed the armies of comedians ever-present on Japanese television, its sheer size and reach has seen it extend its promotional efforts to athletes, musicians and actors, as well. Overeem is the company’s first foreign athlete in its nearly 100-year history.
    http://www.sherdog.com/news/articles...itecture-29039
    http://www.cameldog.net/empire-ufc-strikeforce/31166-overeems-girlfriend-revealed.html

    Eldar je hebt het over t-shirts en een AO website.Heeft iemand wel eens zo een t-shirt gekocht en gewassen, commentaar graag?
    Als Alistair zich benadeeld voelt omdat hij niet goed is voorgelicht dan ben ik beniewd of hij alle beeldrechten van gevechten en gebruikte muziek netjes heeft geregeld (voor zijn online docu). Ik zie het nog gebeuren dat als er claims komen. Boezem vriend Alistair gaat vertellen dat het allemaal van jouw is dan Eldar en dat hij hier niks van wist, een gewaarschuwd mens .......
    Ene Shannon claimt hier dat je hier al problemen over hebt gehad, mijn advies, zet alles op papier zoals ook het GG management dat heeft gedaan.

    Dat je een media figuur als Ariel Helwani noemt is diep triest, die zit er voor zijn eigen kijkcijfers en luisteraars. Alistair was al populair en v.a die tijd regende het letterlijk interview aanvragen. Alistair wilde graag zelf die interviews doen of door Fabrice met goedkeuring van hemzelf, het resultaat was dat GG vanaf die tijd niet meer genoemd werd of heel sporadish en in sommige gevallen stond er toen al management Fabrice onder een antal artiekelen, wat bij sommige promoters grote verwarring opbracht. Het ging alleen maar over the Reem en toen Alistair dacht nu staat GG zwak, vertelde hij een hoop rotzooi aan een aantal GG vechters, dit omdat hij een eigen agenda had voor team de Reem en werkenlijk dacht dat ze hem zouden volgen.

    Alistair wilde helemaal niet in de states vechten en zoals jij schrijft vond Alistair het helemaal niet zo een goed contract, waarom tekende hij dan?

    Ik lees dat het juist Boon was die comercieel de online docu wilde omtoveren naar een TV docu en daar zelfs geld voor had geregeld, die docu zou wereldwijd verkocht worden en natuurlijk werd in de slot fase weer verprutst door een hebberige Overeem.

    Beste Eldar de sparringspartners waar jij het over had (ik wist hier zelf weing van, dus heb ik het nagevraagd aan een trainer) werd veelal bekostigd door het GG management, zij vonden een sponsor of betaalde die kosten zelf. Veelal was dat niet eens nodig met vechters uit eigen stal zoals Einemo, Kharitonov, Saki, Errol, Filip, Dannis Stonic, Igor Jurkovic ach de lijst is eindeloos.
    Overigens de sparringspartners die Alistair regelde waren vaak van korte duur. Als een worstelaar of JiuJitsu vechter kwam en het te goed deed, gingen de handschoen aan. Dan zei zo een jongen, maar ik kan helemaal niet kickboxen om vervolgens bewusteloos te worden geslagen, gebroken neuzen, hersenschuddingen, ledenmaten uit de kom, rib fracturen, de lijst is eindeloos. Jammer dat je dat niet hebt kunnen filmen. Ik ben benieuwd hoe het gaat bij Couture als hij Frank Trigg voor een belangrijk gevecht even een rib blessure geeft een maand voor een belangrijk gevecht?

    Ook was Alistair een ster om later met een rekening te komen van al deze kosten van sparringspartners en wat hij zelf regelde (wist je dit Eldar), GG wist van niks en kreeg dan in een keer een rekening, bonnetjes kon Alistair niet meer vinden hij regelde dat immers zelf en dubbele modelinge declaraties waren geen uitzondering....

    Ik heb nu al medelijden met het zogenaamde nieuwe management, Alistair claimt dat hij alles al zelf deed, Alistair verloor maar liefst 5 keer zijn paspoort in 15 maanden (daar heeft Eldar geloof ik een keer melding van gemaakt in Korea of japan dat ze naar de embassade gingen geloof ik), dat opzich moet een soort record zijn, maar goed dat hij nu alles zelf doet en GG verlost is van deze poppenkast........

    Alistair Overeem quote: I am a legend
    Last edited by davinci; 17-11-2011 at 02:15.

  8. #83
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Misteryland Piramid Floriade
    Posts
    7.063
    vCash
    126000

  9. #84
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    En ik heb geen chips meer...

  10. #85
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

  11. #86
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Quote Originally Posted by blackadder View Post
    En ik heb geen chips meer...
    ik maak net weer een nieuwe zak open..

    Ben erg benieuwd hoe het allemaal af gaat lopen en ik hoop ook dat Alistair gewoon kan knallen in de octagon tegen Lesnar!, want dit zijn niet bepaald de beste voorbereidingen voor een partij die voor hem bijna het belangrijkste is in zijn carriere.
    Last edited by Kemal; 17-11-2011 at 06:36.
    Be a Warrior, not a Worrier

  12. #87
    Join Date
    Dec 2006
    Posts
    3.463
    vCash
    125799

    Default

    Quote Originally Posted by davinci View Post
    Het is nog gekker, Alistair tekent het belangrijkste contract van zijn leven maar volgens een eerder interview van Alistair huurt hij zelf advocaten om deze overeenkomst te bestuderen (volgens mij weer een Alistair indianen verhaal, want hij geeft geen stuiver uit, hij heeft liever mensen zo als jouw Eldar die creatief zijn en niet werken voor geld maar er zijn voor "creativiteit", het zal weer de Hr Lam zijn die hem het een en ander heeft verteld) en volgens Alistair gaan er dan red flags af voor hij gaat tekenen (volgens deze advocaten).
    Toen werden al die advocaten blijkbaar ook twee weken daarna wakker om te constateren dat er nog steeds iets niet klopte en dat hij verkeerd geinformeerd zou zijn?
    Eldar vraag even aan Alistair of hij jouw een decleratie kan laten zijn van een van deze ingehuurde advocaten (van voor het dispute niet erna).

    De echte reden is dat Alistair jouw als schoolvriend erbij haalden was dat je voor niks werkte, en nog een andere jeugd vriend Fabrice die al bij M-1 and royal rumble er een puinhoop van maakte. En de 24 jarige Colin Lam die al meer als een jaar heel graag de manager zou willen worden van Alistair Overeem en dus een hele eigen agenda had.
    De pr was gewoon heel goed van Golden Glory al jaren, ik kan mij herinneren hoeveel mensen zich hier aan ergerden op het forum, gg dit en gg dat.
    De website van GG was zelfs al jaren in het engels en in het Japans.
    Artiekelen in main stream media, kranten, vak bladen en tv zenders werd door het management geregeld dit was geen uitzondering maar regelmaat, zelfs een foto en een stuk over Alistair in de Wall Street journal vond ik. En jij gaat dat vergelijken met A Helwani?
    Manager Boon maakte zelfs een contract voor de K-1 met SBS6 en andere tv zenders waardoor de populariteit van vele vechters inclusief Alistair Overeem heel erg toenam.

    Hier heb je een paar leuke links uit eerdere post, word zo snel vergeten:

    GG management hired lawyer to get Mr Overeem out of jail because of a fight with five bouncers http://www.cagepotato.com/alistair-overeem-beats-five-nightclub-bouncers-nearly-loses-hand
    GG management made sure Mr Vadim from M-1 made a public excuse for calling Mr Overeem a steroid bully: http://lowkick.blitzcorner.com/Strikeforce/War-of-Words-between-Vadim-Finkelstein-and-Bas-Boon-heats-up-over-the-steroid-bully-comments-7248
    Boon has signed Overeem with Yoshimoto Kogyo -- one of nation’s oldest and most powerful talent agencies. Though Yoshimoto has historically managed the armies of comedians ever-present on Japanese television, its sheer size and reach has seen it extend its promotional efforts to athletes, musicians and actors, as well. Overeem is the company’s first foreign athlete in its nearly 100-year history.
    http://www.sherdog.com/news/articles...itecture-29039
    http://www.cameldog.net/empire-ufc-strikeforce/31166-overeems-girlfriend-revealed.html

    Eldar je hebt het over t-shirts en een AO website.Heeft iemand wel eens zo een t-shirt gekocht en gewassen, commentaar graag?
    Als Alistair zich benadeeld voelt omdat hij niet goed is voorgelicht dan ben ikbeniewd of hij alle beeldrechten van gevechten en gebruikte muziek netjes heeft geregeld (voor zijn online docu). Ik zie het nog gebeuren dat als er claims komen. Boezem vriend Alistair gaat vertellen dat het allemaal van jouw is dan Eldar en dat hij hier niks van wist, een gewaarschuwd mens .......
    Ene Shannon claimt hier dat je hier al problemen over hebt gehad, mijn advies, zet alles op papier zoals ook het GG management dat heeft gedaan.

    Dat je een media figuur als Ariel Helwani noemt is diep triest, die zit er voor zijn eigen kijkcijfers en luisteraars. Alistair was al populair en v.a die tijd regende het letterlijk interview aanvragen. Alistair wilde graag zelf die interviews doen of door Fabrice met goedkeuring van hemzelf, het resultaat was dat GG vanaf die tijd niet meer genoemd werd of heel sporadish en in sommige gevallen stond er toen al management Fabrice onder een antal artiekelen, wat bij sommige promoters grote verwarring opbracht. Het ging alleen maar over the Reem en toen Alistair dacht nu staat GG zwak, vertelde hij een hoop rotzooi aan een aantal GG vechters, dit omdat hij een eigen agenda had voor team de Reem en werkenlijk dacht dat ze hem zouden volgen.

    Alistair wilde helemaal niet in de states vechten en zoals jij schrijft vond Alistair het helemaal niet zo een goed contract, waarom tekende hij dan?

    Ik lees dat het juist Boon was diecomercieel de online docu wilde omtoveren naar een TV docu en daar zelfs geld voor had geregeld, die docu zou wereldwijd verkocht worden en natuurlijk werd in de slot fase weer verprutst door een hebberige Overeem.

    Beste Eldar de sparringspartners waar jij het over had (ik wist hier zelf weing van, dus heb ik het nagevraagd aan een trainer) werd veelal bekostigd door het GG management, zij vonden een sponsor of betaalde die kosten zelf. Veelal was dat niet eens nodig met vechters uit eigen stal zoals Einemo, Kharitonov, Saki, Errol, Filip, Dannis Stonic, Igor Jurkovic ach de lijst is eindeloos.
    Overigens de sparringspartners die Alistair regelde waren vaak van korte duur. Als een worstelaar of JiuJitsu vechter kwam en het te goed deed, gingen de handschoen aan. Dan zei zo een jongen, maar ik kan helemaal niet kickboxen om vervolgens bewusteloos te worden geslagen, gebroken neuzen, hersenschuddingen, ledenmaten uit de kom, rib fracturen, de lijst is eindeloos. Jammer dat je dat niet hebt kunnen filmen. Ik ben benieuwd hoe het gaat bij Couture als hij Frank Trigg voor een belangrijk gevecht even een rib blessure geeft een maand voor een belangrijk gevecht?

    Ook was Alistair een ster om later met een rekening te komen van al deze kosten van sparringspartners en wat hij zelf regelde (wist je dit Eldar), GG wist van niks en kreeg dan in een keer een rekening, bonnetjes kon Alistair niet meer vinden hij regelde dat immers zelf en dubbele modelinge declaraties waren geen uitzondering....

    Ik heb nu al medelijden met het zogenaamde nieuwe management, Alistair claimt dat hij alles al zelf deed, Alistair verloor maar liefst 5 keer zijn paspoort in 15 maanden (daar heeft Eldar geloof ik een keer melding van gemaakt in Korea of japan dat ze naar de embassade gingen geloof ik), dat opzich moet een soort record zijn, maar goed dat hij nu alles zelf doet en GG verlost is van deze poppenkast........

    Alistair Overeem quote: I am a legend
    Hoi Bas, welkom terug.
    Fighting is poetry in motion

  13. #88
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    126
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by lopez86 View Post
    Hoi Bas, welkom terug.
    Zes taalfouten in dat hele stuk? Nu geef je Bas Boon wel heel veel krediet of bedoelde je Bas Rutten ,Merchant, Micha,.....

  14. #89
    Join Date
    Dec 2010
    Location
    FPA / Amersfoort
    Posts
    1.480
    vCash
    126000

    Default

    ..altijd weer spannend welke naam zich vandaag in de discussie gaat mengen. We hebben nu BasR./Bas/Marloes/Eli/Bas2/Bas3/ gehad zo'n beetje....
    Kom er maar in !! .....ehm... :

  15. #90
    Join Date
    Dec 2010
    Posts
    1.898
    vCash
    121250

    Default

    Waarom kunnen mensen van Golden Glory niet reageren zonder modder te gooien? Zo moeilijk is het toch niet om een normale reactie te typen.

  16. #91
    Join Date
    Feb 2011
    Posts
    738
    vCash
    126000

    Default

    hier gaat toch geen "oplossing" uitkomen, Overeem is weg bij GG en ik denk dat dat voor zijn carriere nog het beste is ook, dat kickboksen heeft hij wel onder de knie onderhand, hoop dat hij met wat beestachtige worstelaars gaat trainen en dan lekker in 2012 de UFC HW Champ is.

  17. #92
    Join Date
    Oct 2008
    Posts
    694
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Kemal View Post
    ik maak net weer een nieuwe zak open..

    Ben erg benieuwd hoe het allemaal af gaat lopen en ik hoop ook dat Alistair gewoon kan knallen in de octagon tegen Lesnar!, want dit zijn niet bepaald de beste voorbereidingen voor een partij die voor hem bijna het belangrijkste is in zijn carriere.
    Ik zou beginnen met Brinta en Sojamelk, ... En als je dan toch chips neemt. JOPPIE!

    Krijg steeds sterker het vermoeden dan Team Brock Lesnar dit allemaal tot stand heeft gebracht. "Hoe krijgen we Alistair van z'n apropo"!


    Maar je hebt gelijk Kemal, dit is idd jammer! Denk dat vele willen dat Alistair wint, zo eerder gelezen op dit forum ook de managers van GG.

    Letterlijk niemand van ons weet wat er daadwerkelijk heeft afgespeeld, ieder bekijkt het vanuit zijn eigen referentiekader of trekken conclussies op basis van publicaties van "(bij)invloedrijke" personen die zelf van hoed tot rand ook niet weten wat er precies heeft afgespeeld.
    The mindswitch of niet, komt tot stand als alle kaarten open op tafel liggen..everbody is waiting for the rivercard! En zoals al eerder werd gepost, deze zal de rechter waarschijnlijk opengooien. (Ik hoop een schoppen boer) ... Split pot, lol!

    Kennelijk hebben beide, Alistair als GG een standpunt waarbij er in mijn beleving 1 verliest, ik blijf Martijn de Jong in het bijzonder noemen omdat zij letterlijk jaar en dag met elkaar trainde en gewoon een toffe gast is!

    Collina
    Last edited by Collina; 17-11-2011 at 08:43.

  18. #93
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    5.649
    vCash
    126000

    Default

    "If you have to stop and think, it's too late"

  19. #94
    Join Date
    May 2011
    Location
    Osaka
    Posts
    353
    vCash
    126000

    Default

    Krijg steeds sterker het vermoeden dan Team Brock Lesnar dit allemaal tot stand heeft gebracht.
    Dit

  20. #95
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    3.803
    vCash
    126000

    Default

    Pff, ik las het stukje van Bas en ik dacht 'klinkt plausibel'. Nu lees ik dit weer en denk ik hetzelfde. De waarheid zal waarschijnlijk in het midden liggen...

  21. #96
    Join Date
    Jun 2007
    Location
    Veldhoven
    Posts
    3.382
    vCash
    122681

    Default

    Quote Originally Posted by R.H. View Post
    hier gaat toch geen "oplossing" uitkomen, Overeem is weg bij GG en ik denk dat dat voor zijn carriere nog het beste is ook, dat kickboksen heeft hij wel onder de knie onderhand, hoop dat hij met wat beestachtige worstelaars gaat trainen en dan lekker in 2012 de UFC HW Champ is.
    Juist!

  22. #97
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    1.347
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by davinci View Post

    De echte reden is dat Alistair jouw als schoolvriend erbij haalden was dat je voor niks werkte, en nog een andere jeugd vriend Fabrice die al bij M-1 and royal rumble er een puinhoop van maakte.

    Dat je een media figuur als Ariel Helwani noemt is diep triest, die zit er voor zijn eigen kijkcijfers en luisteraars. Alistair was al populair en v.a die tijd regende het letterlijk interview aanvragen. Alistair wilde graag zelf die interviews doen of door Fabrice met goedkeuring van hemzelf, het resultaat was dat GG vanaf die tijd niet meer genoemd werd of heel sporadish en in sommige gevallen stond er toen al management Fabrice onder een antal artiekelen, wat bij sommige promoters grote verwarring opbracht. Het ging alleen maar over the Reem en toen Alistair dacht nu staat GG zwak, vertelde hij een hoop rotzooi aan een aantal GG vechters, dit omdat hij een eigen agenda had voor team de Reem en werkenlijk dacht dat ze hem zouden volgen.

    Alistair Overeem quote: I am a legend

    Hey Davinci/Bas,

    Ik heb er een puinhoop van gemaakt bij Royal Rumble en M-1? Wellicht zijn er mensen op het forum die dit willen tegen spreken maar dat is aan hun. Vreemd dat veel mensen (uiteraard behalve BB) van GG toch met mij samenwerken als ik er zo'n puinhoop van maak.

    Dat er onder een aantal artikelen manager Fabrice staat (welke ik zelf nooit heb gezien) kan misschien komen omdat zij via mij antwoord krijgen als zij interview willen hebben van Alistair en ik hun wel netjes te woord sta en dat zij daarna zelf hun conclusie trekken.

    Verder was het de promotie zelf die contact met mij opnam die visum of contract vraagstukken bij mij neerlegde, heb nota bene Einemo geholpen met zijn hele UFC traject!! Of wat dacht je van Nieky Holzken en Filip Verlinden in de MPL gekregen of dat ik Siyar help waar nodig is... Nou nou wat een puinhoop maakt die Fabrice er van zeg.... Een simpel bedankje was genoeg geweest maar dat kan je van Bas niet verwachten hoor, die maakt zich liever druk wat andere verkeerd doen en is alleen bezig met zijn wereld projecten zoals Fightgame en Amsterdam Heavy....

    Ik ga niet zitten dreigen maar ik heb mij altijd afzijdig gehouden in deze discussie maar als je mij naam hier door het slijk probeert te halen dan kan ik ook heel makkelijk gal spugen over GG en waar hun te tekortkoming zitten want zoals elke organisatie zijn die er wel. Het gaat hier om een dispuut tussen GG en Alistair dus hou alsjeblieft mijn naam uit je mond want je bent weer bezig om een stok te zoeken om mee te slaan. Gebruik je energie voor andere dingen dan het voor je vriend of alter ego Bas op te nemen.

    Gr,

    Fabrice

  23. #98
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    2.471
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by lopez86 View Post
    Hoi Bas, welkom terug.
    X2

  24. #99
    Join Date
    Aug 2010
    Posts
    327
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by lanski View Post
    Deleted
    Net toen ik dacht dat het niveau niet lager kon...
    Last edited by Slome; 17-11-2011 at 11:31.

  25. #100
    Join Date
    Dec 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    3.875
    vCash
    121333

    Default

    Quote Originally Posted by lanski View Post
    Deleted
    Last edited by Slome; 17-11-2011 at 11:43.
    "Toto, I've got a feeling we're not in Kansas anymore."

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •