MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 5 of 10 FirstFirst 123456789 ... LastLast
Results 101 to 125 of 229
  1. #101
    Join Date
    Jan 2005
    Posts
    70
    vCash
    126016

    Default

    Van FB (Shannon heet in de MMA scene 'Bas little sister' en op haar pagina werd Bas Rutten voor leugenaar uitgemaakt) met name 3e alinea:

    Shannon Knapp I apologize for the length of this post, but I feel the need to thoroughly address your comment in the same manner in which you brought it to me. If you would like to have further discussions regarding this matter please message me privately.

    Eldar... everyone is entitled to their truths and their opinions. I would never come to your facebook page and accuse one of your friends of being a liar especially someone you consider family. I have been in this business for many years, worked with everyone in the business and Bas Rutten is by far one of the most honest men I know. You may not like what he has to say, but he keeps it real and if he is standing up for GG you better believe that he can back it up with proof. Btw- Bas wanted me to let you know that he will take a lie detector test with you and then we will see who is telling the truth.

    As for me, I was involved in this negotiation and have had access to the details. I have seen emails with my own eyes and have been involved in phone conversations that Alistair was on confirming his knowledge of all aspects of the negotiation. I have sat across from Zuffa officials confirming Alistair was cc on everything, that GG did a great deal for Alistair and that GG negotiated in good faith throughout the whole process. I don't have a problem with an athlete making changes in his or her management, but I do have a problem when it isn't handled ethically and the athlete makes defaming accusations against their management and the promotion (you know what I am talking about), trying to pit them against each other for their own personal gain.

    I have battled many battles with promotions, managers, commissions, etc... defending athletes that many will confirm, at the risk of losing my job. My integrity is not for sale for monetary value or friendship, so if I am openly supporting the management over an athlete there is a damn good reason. I simply posted a link and you went on a tirade to discredit someone by calling them a liar and then, you blame it on emotional behavior while chastising others regarding professional behavior. I stand behind what I heard from the Zuffa side and what I saw/witnessed on the GG side. We agree to disagree, so let's move on.

    http://translate.google.nl/
    --------------------------------------------------------------------------------------------------------------

    Van FB (Shannon Heet in de MMA scene 'Bas kleine zusje' en op Haar pagina Werd Bas Rutten VOOR Leugenaar uitgemaakt) voldaan naam 3e Alinea:

    Shannon Knapp excuses I voor de lengte van deze post, maar ik voel de behoefte om uw commentaar grondig adres op dezelfde manier waarop je het bracht voor mij. Als u verder wilt discussies over dit onderwerp hebben particulier kunt u bericht me.

    Eldar ... iedereen heeft het recht om hun waarheden en hun meningen. Ik zou nooit naar uw Facebook-pagina en beschuldigen een van je vrienden dat het een leugenaar in het bijzonder iemand die je overwegen familie. Ik heb in dit bedrijf voor vele jaren, samen met iedereen in de business en Bas Rutten is veruit een van de meest eerlijke mensen die ik ken. Je mag niet leuk wat hij te zeggen heeft, maar hij houdt het echt en als hij is opkomen voor GG kun je beter denken dat hij kan het back-up met bewijs. Btw-Bas wilde dat ik u laten weten dat hij een leugendetectortest mee te nemen en dan zullen we zien wie de waarheid spreekt.

    Wat mij betreft, was ik betrokken bij deze onderhandelingen en hebben toegang tot de details. Ik heb e-mails met mijn eigen ogen en zijn betrokken geweest bij telefoon gesprekken die Alistair was op bevestiging van zijn kennis van alle aspecten van de onderhandelingen. Ik heb zat tegenover Zuffa ambtenaren bevestigen Alistair was cc op alles, dat GG deed veel voor Alistair en dat GG onderhandeld te goeder trouw gedurende het hele proces. Ik heb geen probleem met een atleet het aanbrengen van wijzigingen in zijn of haar beheer, maar ik heb wel een probleem wanneer het ethisch niet behandeld en de atleet maakt het belasteren van beschuldigingen tegen hun management en de promotie (je weet wel wat ik bedoel over), proberen ze tegen elkaar voor hun eigen persoonlijk gewin.

    Ik heb gestreden vele veldslagen met promoties, managers, commissies, enz. .. verdedigen dat veel atleten zal bevestigen, met het risico van het verliezen van mijn baan. Mijn integriteit is niet te koop voor de monetaire waarde of vriendschap, dus als ik openlijk steun voor het beheer over een sporter is er een verdomd goede reden. Ik heb gewoon posted een link en je ging op een tirade om iemand in diskrediet door ze een leugenaar en dan, je de schuld het op emotioneel gedrag, terwijl kastijden anderen met betrekking tot professioneel gedrag. Ik sta achter wat ik gehoord van de Zuffa kant en wat ik zag / getuige aan de GG kant. We spreken af ​​om niet mee eens, dus laten we verder gaan.
    Last edited by Slome; 17-11-2011 at 11:41.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #102
    Join Date
    Oct 2008
    Posts
    694
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Fasada View Post
    Hey Davinci/Bas,

    Ik heb er een puinhoop van gemaakt bij Royal Rumble en M-1? Wellicht zijn er mensen op het forum die dit willen tegen spreken maar dat is aan hun. Vreemd dat veel mensen (uiteraard behalve BB) van GG toch met mij samenwerken als ik er zo'n puinhoop van maak.

    Dat er onder een aantal artikelen manager Fabrice staat (welke ik zelf nooit heb gezien) kan misschien komen omdat zij via mij antwoord krijgen als zij interview willen hebben van Alistair en ik hun wel netjes te woord sta en dat zij daarna zelf hun conclusie trekken.

    Verder was het de promotie zelf die contact met mij opnam die visum of contract vraagstukken bij mij neerlegde, heb nota bene Einemo geholpen met zijn hele UFC traject!! Of wat dacht je van Nieky Holzken en Filip Verlinden in de MPL gekregen of dat ik Siyar help waar nodig is... Nou nou wat een puinhoop maakt die Fabrice er van zeg.... Een simpel bedankje was genoeg geweest maar dat kan je van Bas niet verwachten hoor, die maakt zich liever druk wat andere verkeerd doen en is alleen bezig met zijn wereld projecten zoals Fightgame en Amsterdam Heavy....

    Ik ga niet zitten dreigen maar ik heb mij altijd afzijdig gehouden in deze discussie maar als je mij naam hier door het slijk probeert te halen dan kan ik ook heel makkelijk gal spugen over GG en waar hun te tekortkoming zitten want zoals elke organisatie zijn die er wel. Het gaat hier om een dispuut tussen GG en Alistair dus hou alsjeblieft mijn naam uit je mond want je bent weer bezig om een stok te zoeken om mee te slaan. Gebruik je energie voor andere dingen dan het voor je vriend of alter ego Bas op te nemen.

    Gr,

    Fabrice
    Nu je 't zegt:

    Als je de teksten even terug leest van Davinci en Bas zie je:

    1. De zelfde schrijfstijl

    2. De zelfde witregels tussen de alineas

    3. De zelfde humor terug komen

    4. Ooit noemde Bas (denk zo'n 2 á 3jr gelden) nickname Illest een "parasiet" ook dit zie je terugkomen in z'n tekst van Davinci.

    Uhmm,.... Het zal toch niet zo zijn.
    Last edited by Collina; 17-11-2011 at 11:31.

  3. #103
    Join Date
    Sep 2009
    Posts
    1.153
    vCash
    127209

    Default

    Ik word er een beetje loko van.

    Klinkt raar maar als Ali fan vind ik het niet tof dat hij zichzelf een legende noemt na het winnen van die K1 GP. Alleen daardoor ben ik minder fan geworden. Peter Aerts zou zoiets nooit zeggen. Even off topic maar Peter Aerts is echt een Held met een hoofdletter "h".

  4. #104
    Join Date
    Oct 2009
    Location
    amsterdam
    Posts
    875
    vCash
    126000

    Default

    dit is erg vermakelijk, maar wel jammer dat beide partijen het niet professioneler hebben kunnen oplossen, en dit buiten de media hebben kunnen houden. beide zitten fout (als het gaat om vuile was buiten hangen)

    GG heeft veel gedaan voor AO en AO heeft hard geknokt om te komen waar hij nu is. ik gun hem zeker succes in de ufc, maar hij mag zeker niet vergeten hoe hij er is gekomen.

  5. #105
    Join Date
    May 2007
    Location
    n.v.t.
    Posts
    9.795
    vCash
    138328

    Default

    Quote Originally Posted by univers1l View Post
    dit is erg vermakelijk, maar wel jammer dat beide partijen het niet professioneler hebben kunnen oplossen, en dit buiten de media hebben kunnen houden. beide zitten fout (als het gaat om vuile was buiten hangen)

    GG heeft veel gedaan voor AO en AO heeft hard geknokt om te komen waar hij nu is. ik gun hem zeker succes in de ufc, maar hij mag zeker niet vergeten hoe hij er is gekomen.
    2x
    "Some people have so much respect for their superiors
    they have none left for themselves."

  6. #106
    Join Date
    Dec 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    3.875
    vCash
    121333

    Default

    Quote Originally Posted by univers1l View Post
    dit is erg vermakelijk, maar wel jammer dat beide partijen het niet professioneler hebben kunnen oplossen, en dit buiten de media hebben kunnen houden. beide zitten fout (als het gaat om vuile was buiten hangen)

    GG heeft veel gedaan voor AO en AO heeft hard geknokt om te komen waar hij nu is. ik gun hem zeker succes in de ufc, maar hij mag zeker niet vergeten hoe hij er is gekomen.
    3x
    "Toto, I've got a feeling we're not in Kansas anymore."

  7. #107
    Join Date
    May 2009
    Posts
    2.581
    vCash
    126238

    Default

    Hij mag het niet vergeten, maar ik zie niet in wat hij erbij te winnen heeft juist nu weg te gaan. Als ie verliest van Lesnar wordt het nog best lastig allemaal. En dit is niet een ideale voorbereiding lijkt me. Waarom niet wachten tot na de partij... De theorie dat hij om eigen gewin weg zou zijn gegaan, vind ik dan ook onwaarschijnlijk. Er zijn betere tijdstippen om zoiets te flikken.

    Zeker gezien het feit dat Bas Rutten in een korte alinea aangeeft wel degelijk contact te hebben gehad met Overeem over dingen die hem niet verteld waren. Daarom denk ik dus dat Overeem wel degelijk oprecht handelt naar aanleiding van dat incident en niet om eigen gewin. Alles wat ik voor de rest lees gaat alleen maar over de persoon Overeem en is er alleen maar op gericht zijn geloofwaardigheid onderuit te halen.

    Ik zal niet zeggen dat GG ook daadwerkelijk geprobeerd heeft Overeem te naaien. Het kan ook een miscommunicatie geweest zijn en in dat geval is de huidige gang van zaken des te triester omdat het dan misschien allemaal voorkomen had kunnen worden...

  8. #108
    Join Date
    May 2007
    Location
    n.v.t.
    Posts
    9.795
    vCash
    138328

    Default

    that's to the judge to decide....
    "Some people have so much respect for their superiors
    they have none left for themselves."

  9. #109
    Join Date
    Nov 2005
    Posts
    57
    vCash
    126000

    Default

    Ik vind het jammer dat Bas onder de naam Davinci op persoonlijke toer tekeer gaat. Ik heb in mijn ogen een net stukje geschreven dat inderdaad kritisch is naar GG maar niet persoonlijk word, dat dat vervolgens wel gebeurd in de post van Bas vind ik dan ook spijtig.

    Ik ga er verder ook niet op in om die reden. Ik had het gevoel dat er zaken uit zijn verband werden gerukt of gewoon niet waar waren en ik heb mijn bijdrage daarbij willen doen. Dat een legende als Bas Rutten zoiets zegt over een (mede) vechter die vol in de voorbereiding zit voor een belangrijke partij, zonder dat Alistair hem iets persoonlijk heeft aangedaan vind ik nog steeds onbegrijpelijk.

    Ik heb er achteraf spijt van wat emo op facebook te hebben gereageerd aan het adres van shannon en marloes. Ik mag beide dames graag en ik was dan ook shocked dat ze het verhaal van Bas zo supportten. Facebook zie ik als iets persoonlijks, daar denk je minder snel na voor je post. Uiteindelijjk ben ik het met shannon eens als ze zegt, lets agree to disagree and move on.

    Ik ben kritisch geweest naar Golden Glory als tegengeluid op de uitlatingen van hun kant. De post heet dan ook de andere kant van het verhaal. Ik vind het jammer dat de kritiek die ik hier en daar heb op het management gezien word als aanval door Bas gezien zijn reactie. Kritiek en zelfreflectie houd je scherp. Ondanks dat hoop ik serieus dat bas de Fika van de grond krijgt in China en dat alle toppers uit hun stal shinen over de hele wereld in de wereldtop van het kickboxen en MMA.

    Marchant had veel vragen maar ik heb simpelweg de tijd niet om overal op in te gaan. Ik heb imo een helder betoog gehouden en ik ben bang dat iedereen het hier mee zal moeten doen.

    Ik heb mijn zegje gedaan. Ik ben geen forumwarrior en ga verder met de montage van de nieuwe aflevering van The Reem. Ik wil iedereen bedanken voor de positieve reacties die ik heb ontvangen op dit stuk en hoop op een goede afloop voor alle partijen.

    Eldar Gross

  10. #110
    Join Date
    Dec 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    3.875
    vCash
    121333

    Default

    Quote Originally Posted by El View Post
    Marchant had veel vragen maar ik heb simpelweg de tijd niet om overal op in te gaan. Ik heb imo een helder betoog gehouden en ik ben bang dat iedereen het hier mee zal moeten doen.


    Eldar Gross
    Quote Originally Posted by El View Post
    Ik sta open voor een gezonde discussie op de punten die ik hier aangeef en hoop dat dat we de discussie rond deze soap op een respectabele manier kunnen voortzetten.

    Groeten !

    Eldar Gross
    Maker van “The Reem”
    Jammer.
    maar dan moet je ook niet aangeven dat je openstaat voor een discussie.
    "Toto, I've got a feeling we're not in Kansas anymore."

  11. #111
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    5.649
    vCash
    126000

    Default

    ho ho ho!!

    als je tijd hebt om voorgaande post in elkaar te flansen, dan kan je vast ook wel even de vragen van Marchant behandelen ....
    "If you have to stop and think, it's too late"

  12. #112
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    2.471
    vCash
    126000

    Default

    WARRRR Eldar

    thnx voor je posts hier, en succes met de nieuwe episode.

  13. #113
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    2.471
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Marchant View Post
    Jammer.
    maar dan moet je ook niet aangeven dat je openstaat voor een discussie.
    Denk dat Eldar wel wat beters te doen heeft dan de hele dag discuseren op een forum.

  14. #114
    Join Date
    Oct 2010
    Location
    Zeeland
    Posts
    5.968
    vCash
    112250

    Default

    Waarom maakt iedereen zich hier zo druk over?
    A GOOD STANCE AND PROPER POSTURE REFLECT A PROPER STATE OF MIND.
    ~MORIHEI UESHBA

  15. #115
    Join Date
    Sep 2006
    Location
    Over here
    Posts
    7.202
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Facade View Post
    Het kan ook een miscommunicatie geweest zijn en in dat geval is de huidige gang van zaken des te triester omdat het dan misschien allemaal voorkomen had kunnen worden...
    Hier ben ik dus bang voor. Ik denk (vanaf de plek waar ik hier zit als buitenstaander en na met een aantal betrokkenen gesproken te hebben) dat dit hele geval is voortgekomen uit miscommunicatie en hierna is geëxplodeerd in de media. Ik persoonlijk, vind het vooral erg jammer dat er zo uit elkaar wordt gegaan na al die tijd. Voor alle betrokkenen is dit gewoon niet leuk en levert het niks op.
    Maar goed, zo gaan dingen tegenwoordig. Iemand hoeft maar iets te roepen en via Twitter, Facebook of verschillende fora ontstaan discussies met uitlatingen die als waarheden worden aangenomen. Ook weer slecht voor alle betrokkenen.
    Ik hoop nog steeds dat hier op een goede volwassen manier met elkaar uitgekomen kan worden. Ook al gaat men niet meer met elkaar verder, in al die jaren is er toch lief en leed gedeeld en het zou dan ook jammer zijn dat, als mijn visie klopt, miscommunicatie hetgeen is waardoor men niet als vrienden uit elkaar kan gaan.

    Dit zeggende realiseer ik me ook wel dat dit waarschijnlijk een utopie is na alles wat er al via de media gezegd is.
    Een woord blijft bij mij terugkomen: JAMMER!

    100% BAD ASS #elBastardoStyle

  16. #116
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    nimwegen
    Posts
    3.659
    vCash
    126000

    Default

    toch vreemd wat er allemaal aangehaald wordt in deze discussie, ouwe koeien e.d., totaal niet relevant m.b.t. deze breuk, dat gaat toch vooral om het feit dat er blijkbaar iets in het contract stond waar onenigheid over is gekomen....

    vanuit GG is het nu met name moddergooien....soort van rookgordijntje opwerpen....maar volgens mij gaat het er alleen maar om dat Overeem het idee heeft dat ie genept is door GG...en niet de afgelopen 10 jaar, maar nu met dit contract....en vanuit GG is daar geen enkele keer fatsoenlijk op gereageerd....dat werkt bij mij toch in het voordeel van Ali's corner....

    als GG verstandig was geweest hadden ze een paar jaar geleden Eldar als woordvoerder aangenomen
    hadden ze nu niet hun hele posse op hoeven te trommelen en allemaal fake accountjes aan hoeven te maken om met modder te gaan gooien
    wat een geneuzel zeg...
    toen pissen plassen werd is het gezeik begonnen!

  17. #117
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mixfight.nl/Nederland/Thailand...
    Posts
    21.524
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by TOON View Post
    als GG verstandig was geweest hadden ze een paar jaar geleden Eldar als woordvoerder aangenomen
    hadden ze nu niet hun hele posse op hoeven te trommelen en allemaal fake accountjes aan hoeven te maken om met modder te gaan gooien
    wat een geneuzel zeg...
    Goede woordvoerder/persvoorlichter is zeker van belang! Eldar verwoordt het goed, maar ik denk dat Martijn ook een hele goede zou zijn.

  18. #118
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    102
    vCash
    126000

    Default

    Wat de uitkomst ook word van dit gebeuren,iedereen is een verliezer.En dat allemaal om geld,heeft allemaal niks te maken met de sport,allemaal randverschijnselen,grow up allemaal.Laat AO gewoon lekker knallen in de UFC en laat GG lekker hun eigen ding doen mbt de sport waar ze ook gewoon heel goed in zijn.Je komt elkaar ook gewoon weer eens tegen,de sport is in de top nu eenmaal niet heel breed,zeker niet met het "bijna"monopolie van de UFC.Wellicht heb je elkaar nog eens nodig in de toekomst,op wat voor manier dan ook.

  19. #119
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    1.347
    vCash
    126000

    Default

    Ik ga mezelf ook niet meer laten uitlokken om te reageren. Want als ik alle reacties van hun kant lees raak ik namelijk redelijk door de war met alle verhalen die er geschreven staan. Het is mij nog steeds niet duidelijk wat Golden Glory nou precies wil.

    Timeline op een rijtje voor de mensen die net inschakelen.

    1. Alistair komt met een verklaring dat er iets is gebeurt in de contractonderhandelingen en dat zij hem niet goed hebben geïnformeerd over het contract en daardoor een vertrouwensbreuk is ontstaan en gaat weg bij GG.

    2. De eerste officiële reactie van GG komt van Cor met een verklaring dat de reden voor het vertrek is dat Alistair niet eens was met de percentages

    3. Vervolgens willen GG voorstanders niets liever dat Alistair op zijn bek gaat, dit werd zelfs met een mooie tekening geïllustreerd

    4. Dan komt Ron met een persoonlijke verklaring waar chauvinisme en karakter naar voeren komen en hij toch graag wilt dat Alistair wint.

    5. Daarna verschijnen er verschillende reacties waar persoonlijke verhalen naar boven komen over Alistair zijn privé leven en wat voor vervelend mannetje hij wel niet is.

    6. Toen kwam mij reactie dat ik het niet netjes vind dat iemand prive wordt aangevallen

    7. Daar komt een reactie van Davinci waarbij hij hoopt op een oplossing zonder advocaten en juristen

    8. Uit het niets komt Bas Boon (op eigen titel) met een persoonlijk reactie met een keurig positief stuk

    9. Om daarna een verhaal van Bas Rutten te lezen waarbij hij Alistair aanvalt en o.a. de K-1 titel wil betitelen als geluk en het verhaal wat hij van GG heeft gehoord wil vertellen.

    10. Eldar probeert zijn kant van het verhaal te vertellen zonder al te veel modder gegooi, uiteraard is hij kritisch richting GG maar dat moet volgens mij kunnen

    11. Uit het niets verschijnt Davinci weer die wel heel erg gelijkenissen heeft met Bas Boon en die Eldar en zelfs mij persoonlijk afbrandt en zegt blij verlost te zijn van die verschrikkelijke Alistair

    12. Dan komt Marloes met een verwijziging naar facebook wat Shannon persoonlijk aan Eldar heeft gestuurd waarbij zij aangeeft er genoeg bewijs is dat Alistair weldegelijk op de hoogte was van zijn contract en alle punten die er in zitten.

    Had GG niet gewoon eerder met zo’n verklaring van Shannon kunnen komen want dan was volgens mij 2 t/m 11 allemaal overbodig geweest. Het is voor de lezer een mooie week geweest maar ik hou er nu echt voor gezien. Waarschijnlijk zal punt 13 van hun kant vanzelf wel weer komen n.a.v. mijn verhaal maar goed, ik ga niet meer reageren ieder geval.

    Het is mij dan ook niet duidelijk wat GG nou precies wil bereiken in dit verhaal als ik Shannon ze verhaal mag geloven hebben zij een goede zaak en lijkt mij een rechtszaak toch de beste.

    ik heb al eerder gezegd dat Alistair zich nu alleen maar bezig houdt met zijn wedstrijd en zal zich in welke media dan ook niet meer uitlaten over de zaak...

    Gr,

    Fabrice
    Last edited by Fasada; 17-11-2011 at 13:30.

  20. #120
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Rotterdam Zuid en omstreken
    Posts
    6.164
    vCash
    126000

    Default

    Heb deze topic met de volle aandacht gevolgd. Wat wordt er over en weer met stront gesmeten zeg door voor en tegenstanders pfff. Dit levert alleen maar verliezers op en hele goeie mensen raken beschadigd, zonde.

    Zonder een standpunt in te willen en kunnen nemen wie gelijk heeft vind ik de post van El heel netjes geformuleerd en hij belicht ZIJN kant van het verhaal. Uiteraard heeft dit verhaal meerdere kanten en waar 2 vechten hebben vaak 2 schuld, hoewel dat niet altijd op gaat ! Ook Bas schrijft mijn inziens een mooi verslag hoe hij het ziet .............

    Maar ....... de waarheid ligt vaak ergens in het midden of is soms in bepaalde gevallen bijna helemaal waar 90 / 10. Maar mensen zien vaak hun eigen waarheid en gaan voorbij aan de feiten of vergeten voor het makkelijke soms wat dingetjes die gebeurd of gezegd zijn.

    Hoop dat er een nette oplossing komt en beide partijen zouden om de tafel moeten gaan zitten om het uit proberen te praten want zoals ik al eerder zei, een hoop goede sportmensen raken nu behoorlijk beschadigd, heel jammer

    Veel wijsheid met de problemen en ik wens zowel Alistair en GG heel veel succes in de toekomst.

    Osu Sjaak

  21. #121
    Join Date
    Sep 2009
    Location
    Utrecht
    Posts
    647
    vCash
    30000

    Default

    Quote Originally Posted by Pansier View Post
    Waarom maakt iedereen zich hier zo druk over?
    Dit dus... Als er een uitspraak komt horen we vanzelf hoe de vork in de steel zit. Voor die tijd zal het toch onduidelijk blijven.

  22. #122
    Join Date
    Apr 2009
    Posts
    442
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Marchant View Post
    Jammer.
    maar dan moet je ook niet aangeven dat je openstaat voor een discussie.
    Zo'n lang stuk als dat van jou is vermoeiend misschien.

  23. #123
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Rotterdam Zuid en omstreken
    Posts
    6.164
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by justsomeone View Post
    Originally Posted by Navy Seal Team
    In my opinion... it is so shameful of you to say Bas Rutten is lying and he is bias when you are ruthlessly guilty of what you are accusing Bas of in your attempt to discredit him. Bas Rutten has nothing to gain and has proof, not just his words.

    Lul jij op een nerderlands forum lekker nederlands
    Haha geweldige reactie !!!!!

  24. #124
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    126
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by El View Post
    Ik vind het jammer dat Bas onder de naam Davinci op persoonlijke toer tekeer gaat. Ik heb in mijn ogen een net stukje geschreven dat inderdaad kritisch is naar GG maar niet persoonlijk word, dat dat vervolgens wel gebeurd in de post van Bas vind ik dan ook spijtig.

    Ik ga er verder ook niet op in om die reden. Ik had het gevoel dat er zaken uit zijn verband werden gerukt of gewoon niet waar waren en ik heb mijn bijdrage daarbij willen doen. Dat een legende als Bas Rutten zoiets zegt over een (mede) vechter die vol in de voorbereiding zit voor een belangrijke partij, zonder dat Alistair hem iets persoonlijk heeft aangedaan vind ik nog steeds onbegrijpelijk.

    Ik heb er achteraf spijt van wat emo op facebook te hebben gereageerd aan het adres van shannon en marloes. Ik mag beide dames graag en ik was dan ook shocked dat ze het verhaal van Bas zo supportten. Facebook zie ik als iets persoonlijks, daar denk je minder snel na voor je post. Uiteindelijjk ben ik het met shannon eens als ze zegt, lets agree to disagree and move on.

    Ik ben kritisch geweest naar Golden Glory als tegengeluid op de uitlatingen van hun kant. De post heet dan ook de andere kant van het verhaal. Ik vind het jammer dat de kritiek die ik hier en daar heb op het management gezien word als aanval door Bas gezien zijn reactie. Kritiek en zelfreflectie houd je scherp. Ondanks dat hoop ik serieus dat bas de Fika van de grond krijgt in China en dat alle toppers uit hun stal shinen over de hele wereld in de wereldtop van het kickboxen en MMA.

    Marchant had veel vragen maar ik heb simpelweg de tijd niet om overal op in te gaan. Ik heb imo een helder betoog gehouden en ik ben bang dat iedereen het hier mee zal moeten doen.

    Ik heb mijn zegje gedaan. Ik ben geen forumwarrior en ga verder met de montage van de nieuwe aflevering van The Reem. Ik wil iedereen bedanken voor de positieve reacties die ik heb ontvangen op dit stuk en hoop op een goede afloop voor alle partijen.

    Eldar Gross
    Beste Eldar

    Alleen maar complimenten voor je werk en ik probeer je zelfs te waarschuwen, na het lezen van de post van Shannon zou ik de zaken op papier gaan zetten.
    Ik heb al eerder gezegd dat ik een goede vriend ben van Bas (ik heb een uitbrander gehad voor het posten van een aantal zaken).
    Ik vind Bas een wereld gozer en kom vaak bij hem over de vloer in Thailand. Bas Rutten en Cor Hemmers en Martijn zijn stuk voor stuk toppers.
    Bas Boon heeft via zijn advocaat een statement laten publiceren en poste zelfs recentelijk hier op mixfight een reactie sinds vele maanden, hij wacht op een goede oplossing of de uitspraak van een rechter (met de gebruikenlijke dosis humor)
    .
    Het is lang still geweest todat het Overeem is geweest die de pers opzocht, hij ging gerechtenlijk stappen ondernemen, morons, mickey mouse management, Martijn werd vergeleken met zijn schoonmaker en het doek was gevallen voor Cor Hemmers.............. Alistair en jijzelf gebruikte de recentelijke online Reem documentaire voor publieke opinie zelfs met een fragment van Bas, ga nu niet zeuren als je tegengas krijgt. Jij post zelf op facebook dat heb ik Bas Boon niet zien doen. Dit is een reactie op de handelingen van Alistair Overeem en niemand anders.
    Ik ken Bas als geen ander en die man werkt alleen maar dag en nacht. Om Golden Glory na zo een deal voor Alistair een trap na te geven inclusief alle trainers en zelfs vele GG vechters is diep triest.

    Was forumwarrior niet een term van Bas Boon ?
    Omschrijf de term modder gooien?
    Wat is er gezegd wat zo erg is richting Alistair Overeem?
    Marchant jij schrijft niet in Bas Boon taal, dus geen reacties op je zeer goede "rode" vragen, sorry ik was wel benieuwd.
    Marloes en Shannon kiezen ook al niet voor het kamp Overeem, of heeft Bas Boon hun facebook gehackt?
    Marchant begin je post gewoon op een andere manier dan denkt Eldar dat je BB bent en gegarandeerd worden alle "rode" vragen beantwoord: Ik zag Bas net nog lopen met een vrouwelijke thaise dwerg van 1 meter 30 cm, ze was wel 64 maar ze zag er wel jonger uit , hij oogde wel heel gelukkig.

    Die laatste zin schrijf je als volgt: ze waz wel 64 mar ze zach er wel joger uit, hij ogde wel hel gelukig.

    Quote Alistair Overeem: I am a legend
    Last edited by davinci; 17-11-2011 at 13:44.

  25. #125
    Join Date
    Jan 2005
    Location
    Amsterdam / Alkmaar / Napoli
    Posts
    3.368
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Fasada View Post
    Ik ga mezelf ook niet meer laten uitlokken om te reageren. Want als ik alle reacties van hun kant lees raak ik namelijk redelijk door de war met alle verhalen die er geschreven staan. Het is mij nog steeds niet duidelijk wat Golden Glory nou precies wil.

    Timeline op een rijtje voor de mensen die net inschakelen.

    1. Alistair komt met een verklaring dat er iets is gebeurt in de contractonderhandelingen en dat zij hem niet goed hebben geïnformeerd over het contract en daardoor een vertrouwensbreuk is ontstaan en gaat weg bij GG.

    2. De eerste officiële reactie van GG komt van Cor met een verklaring dat de reden voor het vertrek is dat Alistair niet eens was met de percentages

    3. Vervolgens willen GG voorstanders niets liever dat Alistair op zijn bek gaat, dit werd zelfs met een mooie tekening geïllustreerd

    4. Dan komt Ron met een persoonlijke verklaring waar chauvinisme en karakter naar voeren komen en hij toch graag wilt dat Alistair wint.

    5. Daarna verschijnen er verschillende reacties waar persoonlijke verhalen naar boven komen over Alistair zijn privé leven en wat voor vervelend mannetje hij wel niet is.

    6. Toen kwam mij reactie dat ik het niet netjes vind dat iemand prive wordt aangevallen

    7. Daar komt een reactie van Davinci waarbij hij hoopt op een oplossing zonder advocaten en juristen

    8. Uit het niets komt Bas Boon (op eigen titel) met een persoonlijk reactie met een keurig positief stuk

    9. Om daarna een verhaal van Bas Rutten te lezen waarbij hij Alistair aanvalt en o.a. de K-1 titel wil betitelen als geluk en het verhaal wat hij van GG heeft gehoord wil vertellen.

    10. Eldar probeert zijn kant van het verhaal te vertellen zonder al te veel modder gegooi, uiteraard is hij kritisch richting GG maar dat moet volgens mij kunnen

    11. Uit het niets verschijnt Davinci weer die wel heel erg gelijkenissen heeft met Bas Boon en die Eldar en zelfs mij persoonlijk afbrandt en zegt blij verlost te zijn van die verschrikkelijke Alistair

    12. Dan komt Marloes met een verwijziging naar facebook wat Shannon persoonlijk aan Eldar heeft gestuurd waarbij zij aangeeft er genoeg bewijs is dat Alistair weldegelijk op de hoogte was van zijn contract en alle punten die er in zitten.

    Had GG niet gewoon eerder met zo’n verklaring van Shannon kunnen komen want dan was volgens mij 2 t/m 11 allemaal overbodig geweest. Het is voor de lezer een mooie week geweest maar ik hou er nu echt voor gezien. Waarschijnlijk zal punt 13 van hun kant vanzelf wel weer komen n.a.v. mijn verhaal maar goed, ik ga niet meer reageren ieder geval.

    Het is mij dan ook niet duidelijk wat GG nou precies wil bereiken in dit verhaal als ik Shannon ze verhaal mag geloven hebben zij een goede zaak en lijkt mij een rechtszaak toch de beste.

    ik heb al eerder gezegd dat Alistair zich nu alleen maar bezig houdt met zijn wedstrijd en zal zich in welke media dan ook niet meer uitlaten over de zaak...

    Gr,

    Fabrice
    zo de timeline is netjes gemaakt man! ook weer ff duidelijk waar het allemaal om gaat en hoe het is begonnen..
    "Morte prima di disonore"
    ------------------
    ***MejiroGym***

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •