MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 7 of 10 FirstFirst ... 345678910 LastLast
Results 151 to 175 of 229
  1. #151
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    2.471
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Mastenbroek View Post
    ik heb hem hier vandaan, lijkt me aardig echt dit account.

    http://www.facebook.com/#!/AlistairOvereemMMA
    LOL
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #152
    Join Date
    Jan 2005
    Posts
    70
    vCash
    126016

    Default

    Quote Originally Posted by Fasada View Post
    Ik ga mezelf ook niet meer laten uitlokken om te reageren. Want als ik alle reacties van hun kant lees raak ik namelijk redelijk door de war met alle verhalen die er geschreven staan. Het is mij nog steeds niet duidelijk wat Golden Glory nou precies wil.

    Timeline op een rijtje voor de mensen die net inschakelen.

    1. Alistair komt met een verklaring dat er iets is gebeurt in de contractonderhandelingen en dat zij hem niet goed hebben geïnformeerd over het contract en daardoor een vertrouwensbreuk is ontstaan en gaat weg bij GG.

    2. De eerste officiële reactie van GG komt van Cor met een verklaring dat de reden voor het vertrek is dat Alistair niet eens was met de percentages

    3. Vervolgens willen GG voorstanders niets liever dat Alistair op zijn bek gaat, dit werd zelfs met een mooie tekening geïllustreerd

    4. Dan komt Ron met een persoonlijke verklaring waar chauvinisme en karakter naar voeren komen en hij toch graag wilt dat Alistair wint.

    5. Daarna verschijnen er verschillende reacties waar persoonlijke verhalen naar boven komen over Alistair zijn privé leven en wat voor vervelend mannetje hij wel niet is.

    6. Toen kwam mij reactie dat ik het niet netjes vind dat iemand prive wordt aangevallen

    7. Daar komt een reactie van Davinci waarbij hij hoopt op een oplossing zonder advocaten en juristen

    8. Uit het niets komt Bas Boon (op eigen titel) met een persoonlijk reactie met een keurig positief stuk

    9. Om daarna een verhaal van Bas Rutten te lezen waarbij hij Alistair aanvalt en o.a. de K-1 titel wil betitelen als geluk en het verhaal wat hij van GG heeft gehoord wil vertellen.

    10. Eldar probeert zijn kant van het verhaal te vertellen zonder al te veel modder gegooi, uiteraard is hij kritisch richting GG maar dat moet volgens mij kunnen

    11. Uit het niets verschijnt Davinci weer die wel heel erg gelijkenissen heeft met Bas Boon en die Eldar en zelfs mij persoonlijk afbrandt en zegt blij verlost te zijn van die verschrikkelijke Alistair

    12. Dan komt Marloes met een verwijziging naar facebook wat Shannon persoonlijk aan Eldar heeft gestuurd waarbij zij aangeeft er genoeg bewijs is dat Alistair weldegelijk op de hoogte was van zijn contract en alle punten die er in zitten.

    Had GG niet gewoon eerder met zo’n verklaring van Shannon kunnen komen want dan was volgens mij 2 t/m 11 allemaal overbodig geweest. Het is voor de lezer een mooie week geweest maar ik hou er nu echt voor gezien. Waarschijnlijk zal punt 13 van hun kant vanzelf wel weer komen n.a.v. mijn verhaal maar goed, ik ga niet meer reageren ieder geval.

    Het is mij dan ook niet duidelijk wat GG nou precies wil bereiken in dit verhaal als ik Shannon ze verhaal mag geloven hebben zij een goede zaak en lijkt mij een rechtszaak toch de beste.

    ik heb al eerder gezegd dat Alistair zich nu alleen maar bezig houdt met zijn wedstrijd en zal zich in welke media dan ook niet meer uitlaten over de zaak...

    Gr,

    Fabrice
    Met de groeten van Ron; die zojuist met Fabrice gesproken heeft.
    Punt 13: het vergeten interview met manager Fabrice.
    ImageShack - Online Photo and Video Hosting
    ImageShack - Online Photo and Video Hosting

  3. #153
    Join Date
    Oct 2008
    Location
    Rotterdam e.o.
    Posts
    2.741
    vCash
    126000

    Default

    Kan iemand aub een slotje hierop doen ? Wat zeg ik ? Een SLOT. Zag nog een post van het al oude pong spelletje. Daar lijkt het nu op.
    Ik ga lekker naar leukere zaken kijken hier op MF.

  4. #154
    Join Date
    Jun 2010
    Posts
    127
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by FOCUS View Post
    twee dingen

    nee drie


    allereerst is het niet fair om mixfight te beschuldigen van wat dan ook, zij zijn een platform waarop mensen kunnen posten, zij 'kleuren' de berichtgeving niet en waar mods hun eigen mening verkondigen, melden zij dit explicitiet.
    Dus dat gezeur van 'dat mixfight zich hier voor leent' is ONZIN.
    ALS JE MIXFIGHT EEN RIOOLFORUM VINDT (EN JE HEBT DAAR EEN HEKEL AAN)
    < DAN LEES JE HEM NIET>



    Ten tweede is ook jouw verhaal een MENING, het is jouw waarheid. Ik zeg niet dat je liegt, je verhaal klinkt oprecht en ik ga ervan uit dat het (in jouw beleving) zo is gegaan.
    MAAR
    OF JE VERTELT WAT HET NOU PRECIES IS, WAAR GG NIET EERLIJK OVER IS GEWEEST, OF JE VERTELT HET NIET> MAAR GA NIET EEN HEEL VERHAAL OPHANGEN WAARUIT WE MOETEN OPMAKEN DAT JE ZO EERLIJK EN OPEN BENT EN DAN NIET ZEGGEN WAT DE CRUX IS.

    Schijtziek word ik daarvan, of hou allemaal je mond, of vertel hoe het zit. Nee, allemaal moeten ze melden hoe onheus de andere partij ze bejegend heeft, hoe gemeen ze zijn...zieltjes winnen noemen ze dat...




    Ten derde


    eeh
    To be continued...

    TOMORROW ANOTHER EPISODE OF LORDS OF THE REEM!
    WILL THERE FINALLY BE SOME NEW INFO OR NOT??
    KEEP WATCHING LORDS OF THE REEM!

  5. #155
    Join Date
    Apr 2007
    Posts
    653
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by de Stiep View Post
    Kan iemand aub een slotje hierop doen ? Wat zeg ik ? Een SLOT. Zag nog een post van het al oude pong spelletje. Daar lijkt het nu op.
    Ik ga lekker naar leukere zaken kijken hier op MF.
    Waarom? Kijk je toch lekker niet.

  6. #156
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    1.347
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by MARLOES View Post
    Met de groeten van Ron; die zojuist met Fabrice gesproken heeft.
    Punt 13: het vergeten interview met manager Fabrice.
    ImageShack - Online Photo and Video Hosting
    ImageShack - Online Photo and Video Hosting
    Bedankt voor het plaatsen van het interview, had deze nog nooit gezien. Nogmaals; waarschijnlijk heeft de schrijver aangenomen dat ik zijn manager ben omdat ik hun aanspreekpunt was. Meer kan ik er niet van maken. Heb mij nooit uitgelaten als Alistair zijn manager...

  7. #157
    Join Date
    Oct 2007
    Posts
    160
    vCash
    126000

    Default

    Haha, net als Justsomeone viel mij het volgende ook al op. In het topic "Golden Glory Bas Boon Alistair Overeem Sienna Miller en Mars" schrijft Bas Boon in zijn eerste post op maandag 14-11-'11 het volgende, let op de spelfout in het rood:

    "Het grappige is dat als Alistair de rechtzaak wint de aanhangers van Alistair zullen zeggen hahahahaha we hebben gewonnen en als GG wint dan hebben de aanhangers van GG gewonnen?
    Lees goed wat ik schrijf, we? wie zijn mensen op dit forum die claimen dat ze iets winnen bij deze zaak, krijgen ze procenten van Alistair of GG?
    Ik hoef op dit forum helemaal door niemand te worden verdedigd maar iedereen mag zijn eigen mening posten, goed of slecht, slim of dom, inhoudenlijk of helemaal niet, mij boeit het niet."

    Vervolgens schrijft DaVinci vandaag dezelfde opmerkelijke spelfout:

    Quote Originally Posted by davinci View Post
    Beste Eldar

    Het is lang still geweest todat het Overeem is geweest die de pers opzocht, hij ging gerechtenlijk stappen ondernemen, morons, mickey mouse management, Martijn werd vergeleken met zijn schoonmaker en het doek was gevallen voor Cor Hemmers.............. Alistair en jijzelf gebruikte de recentelijke online Reem documentaire voor publieke opinie zelfs met een fragment van Bas, ga nu niet zeuren als je tegengas krijgt. Jij post zelf op facebook dat heb ik Bas Boon niet zien doen. Dit is een reactie op de handelingen van Alistair Overeem en niemand anders.
    Ik ken Bas als geen ander en die man werkt alleen maar dag en nacht. Om Golden Glory na zo een deal voor Alistair een trap na te geven inclusief alle trainers en zelfs vele GG vechters is diep triest.

    Bas Boon heeft via zijn advocaat een statement laten publiceren en poste zelfs recentelijk hier op mixfight een reactie sinds vele maanden, hij wacht op een goede oplossing of de uitspraak van een rechter (met de gebruikenlijke dosis humor).


    Quote Alistair Overeem: I am a legend
    Geen ontkennen meer aan: Bas Boon = DaVinci. Te triest om jezelf dan als "een goede vriend van Bas Boon" voor te doen en te zeggen dat je "een uitbrander heb gehad voor het posten van een aantal zaken" van Bas Boon (jezelf dus!). Haha, en jezelf ook nog allemaal veren in je eigen reet steken:

    "Ik vind Bas een wereld gozer en kom vaak bij hem over de vloer in Thailand. Bas Rutten en Cor Hemmers en Martijn zijn stuk voor stuk toppers.
    Bas Boon heeft via zijn advocaat een statement laten publiceren en poste zelfs recentelijk hier op mixfight een reactie sinds vele maanden, hij wacht op een goede oplossing of de uitspraak van een rechter (met de gebruikenlijke dosis humor)."


    Treurig om zo ontmaskerd te worden!
    Last edited by Tomcraft86; 17-11-2011 at 17:13.

  8. #158
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    2.471
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Tomcraft86 View Post
    Haha, net als Justsomeone viel mij het volgende ook al op. In het topic "Golden Glory Bas Boon Alistair Overeem Sienna Miller en Mars" schrijft Bas Boon in zijn eerste post op maandag 14-11-'11 het volgende, let op de spelfout in het rood:

    "Het grappige is dat als Alistair de rechtzaak wint de aanhangers van Alistair zullen zeggen hahahahaha we hebben gewonnen en als GG wint dan hebben de aanhangers van GG gewonnen?
    Lees goed wat ik schrijf, we? wie zijn mensen op dit forum die claimen dat ze iets winnen bij deze zaak, krijgen ze procenten van Alistair of GG?
    Ik hoef op dit forum helemaal door niemand te worden verdedigd maar iedereen mag zijn eigen mening posten, goed of slecht, slim of dom, inhoudenlijk of helemaal niet, mij boeit het niet."

    Vervolgens schrijft DaVinci vandaag dezelfde opmerkelijke spelfout:



    Geen ontkennen meer aan: Bas Boon = DaVinci. Te triest om jezelf dan als "een goede vriend van Bas Boon" voor te doen en te zeggen dat je "een uitbrander heb gehad voor het posten van een aantal zaken" van Bas Boon (jezelf dus!). Haha, en jezelf ook nog allemaal veren in je eigen reet steken:

    "Ik vind Bas een wereld gozer en kom vaak bij hem over de vloer in Thailand. Bas Rutten en Cor Hemmers en Martijn zijn stuk voor stuk toppers.
    Bas Boon heeft via zijn advocaat een statement laten publiceren en poste zelfs recentelijk hier op mixfight een reactie sinds vele maanden, hij wacht op een goede oplossing of de uitspraak van een rechter (met de gebruikenlijke dosis humor)."


    Treurig om zo ontmaskerd te worden!
    Reps

  9. #159
    Join Date
    Feb 2011
    Posts
    738
    vCash
    126000

    Default

    zou wel heel triest zijn ja, Overeem afzeiken omdat hij zichzelf een "legend" noemt en vervolgens jezelf een wereldgozer noemen onder een andere naam haha

  10. #160
    Join Date
    Dec 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    3.875
    vCash
    121333

    Default

    Quote Originally Posted by Fightfan View Post
    Zo'n lang stuk als dat van jou is vermoeiend misschien.
    Het is niet mijn stuk vriend!!
    Beter kijken !
    ik geef alleen de tegenstrijdigheden aan is de verklaring , zijn maar een paar vragen....huilie
    "Toto, I've got a feeling we're not in Kansas anymore."

  11. #161
    Join Date
    Dec 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    3.875
    vCash
    121333

    Default

    Quote Originally Posted by R.H. View Post
    zou wel heel triest zijn ja, Overeem afzeiken omdat hij zichzelf een "legend" noemt en vervolgens jezelf een wereldgozer noemen onder een andere naam haha
    Ik ben ook een wereld gozer onder een andere naam
    "Toto, I've got a feeling we're not in Kansas anymore."

  12. #162
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    2.471
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Marchant View Post
    Het is niet mijn stuk vriend!!
    ben jij het, Mo?

  13. #163
    Join Date
    Dec 2010
    Location
    FPA / Amersfoort
    Posts
    1.480
    vCash
    126000

    Default

    Lol.

  14. #164
    Join Date
    Feb 2011
    Posts
    738
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Marchant View Post
    Ik ben ook een wereld gozer onder een andere naam

  15. #165
    Join Date
    May 2007
    Location
    n.v.t.
    Posts
    9.795
    vCash
    138328

    Default

    Quote Originally Posted by Mauro View Post
    Lol.
    hoe is het met je studie?
    "Some people have so much respect for their superiors
    they have none left for themselves."

  16. #166
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    65
    vCash
    126000

    Default

    *TEST* ik ben nieuw hier *TEST

  17. #167
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    2.471
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Voetvankoe View Post
    *TEST* ik ben nieuw hier *TEST
    Welkom. #overenuit

  18. #168
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    11.168
    vCash
    124500

    Default

    Quote Originally Posted by Voetvankoe View Post
    *TEST* ik ben nieuw hier *TEST
    *IKEL* welkom op MF *IKEL*

  19. #169
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    65
    vCash
    126000

    Default

    Dank jullie wel. Ik heb bijna een jaar bijna elke dag topics en/of berichten meegelezen. Nu vond ik het tijd om zelf ook eens mijn mening over e.e.a. te geven. JUllie zullen nog veel van me horen!!

  20. #170
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    2.471
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Voetvankoe View Post
    Dank jullie wel. Ik heb bijna een jaar bijna elke dag topics en/of berichten meegelezen. Nu vond ik het tijd om zelf ook eens mijn mening over e.e.a. te geven. JUllie zullen nog veel van me horen!!
    Zolang je niet hetzelfde ip adres hebt als divinci en basboon dan vind ik alles best.

  21. #171
    Join Date
    Dec 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    3.875
    vCash
    121333

    Default

    Quote Originally Posted by Voetvankoe View Post
    Dank jullie wel. Ik heb bijna een jaar bijna elke dag topics en/of berichten meegelezen. Nu vond ik het tijd om zelf ook eens mijn mening over e.e.a. te geven. JUllie zullen nog veel van me horen!!
    Hopen dat je volgende post net zo veel inhoud heeft als je vorige 2.
    "Toto, I've got a feeling we're not in Kansas anymore."

  22. #172
    Join Date
    Aug 2007
    Posts
    1.861
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by justsomeone View Post
    Zolang je niet hetzelfde ip adres hebt als divinci en basboon dan vind ik alles best.
    ip zijn zo te verbergen (of ander internet cafe of een ip hider/ proxy)

    aan moderator waarom niet een nieuwe regel < 10 posts dan mag een persoon geen mening geven over Overeem - GG tot aan de uitspraak
    MORAALRIDDER 1st klas - "Behandel anderen zoals je door hen behandeld wil worden"

  23. #173
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by 123trisweat View Post
    ip zijn zo te verbergen (of ander internet cafe of een ip hider/ proxy)

    aan moderator waarom niet een nieuwe regel < 10 posts dan mag een persoon geen mening geven over Overeem - GG tot aan de uitspraak
    Want het is zo moeilijk even 10 posts te maken.

  24. #174
    Join Date
    May 2007
    Location
    n.v.t.
    Posts
    9.795
    vCash
    138328

    Default

    Quote Originally Posted by 123trisweat View Post
    ip zijn zo te verbergen (of ander internet cafe of een ip hider/ proxy)

    aan moderator waarom niet een nieuwe regel < 10 posts dan mag een persoon geen mening geven over Overeem - GG tot aan de uitspraak
    Whahha.. mooie regel, zullen we alleen de maatstaf verplaatsen naar 2,000 posts?!;-)
    "Some people have so much respect for their superiors
    they have none left for themselves."

  25. #175
    Join Date
    Dec 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    3.875
    vCash
    121333

    Default

    staat erg rommelig!!


    ff opgeruimd.....
    Last edited by Marchant; 17-11-2011 at 18:31.
    "Toto, I've got a feeling we're not in Kansas anymore."

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •