MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 13 of 13
  1. #1
    Join Date
    Mar 2011
    Location
    feanwalden, FRL
    Posts
    677
    vCash
    106561

    Thumbs up The Two Escobars

    Zeer mooie documantaire over de onderwereld in columbia en hun belangen in het voetbal, ten tijde van het wk 1994 USA
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Mar 2011
    Location
    feanwalden, FRL
    Posts
    677
    vCash
    106561

    Default


  3. #3
    Join Date
    Jan 2005
    Location
    Amsterdam / Alkmaar / Napoli
    Posts
    3.368
    vCash
    126000

    Default

    Toch vind ik mbt dit onderwerp Cocaine Cowboys 1 een hele goeie, deze is ook goed trouwens!
    "Morte prima di disonore"
    ------------------
    ***MejiroGym***

  4. #4
    Join Date
    Dec 2005
    Posts
    2.594
    vCash
    126000

    Default

    Vette docu! Gister avond eve gekeken.. Wel gaaf om die vele beelden van Pablo Escobar te zien. Zag zelfs nog een foto van die oude Ochoa wat blijkbaar erg zeldzaam is.

    Thanks voor het linkie.

  5. #5
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    11.168
    vCash
    124500

    Default

    hele vette docu..dank u!

  6. #6
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    141
    vCash
    126000

    Default

    Goede docu idd. Heel veel 30for30 docu's zijn. Vooral als je van basketbal houdt zitten er goede tussen, vooral Once Brothers was goed. Die gaat over Vlade Divac en Drazen Petrovic, twee vrienden en teamgenoten die samen uitkomen voor joegoslavie en uitelkaar gedreven worden door de burgeroorlog

  7. #7
    Join Date
    Jan 2005
    Location
    Amsterdam / Alkmaar / Napoli
    Posts
    3.368
    vCash
    126000

    Default

    Als je meer over Ochoa wilt zien raad ik toch ook Cocaine Cowboys 1 aan, wat video beelden en foto's... enne escobar was zijn beeyatch
    "Morte prima di disonore"
    ------------------
    ***MejiroGym***

  8. #8
    Join Date
    Dec 2005
    Posts
    2.594
    vCash
    126000

    Default

    Cocaine Cowboys heb ik al gezien. Deel 2 ook trouwens.. Erg vermakend! Vraag me nogsteeds af of die Griselda Blanco nog leeft. 2007 voor het laatst op een foto foto gezien.

  9. #9
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    4.233
    vCash
    126000

    Default

    Als je meer over Ochoa wilt zien raad ik toch ook Cocaine Cowboys 1 aan, wat video beelden en foto's... enne escobar was zijn beeyatch
    Het klopt voor een deel de docu maar dat zij boven het kartel van escabar boven stak klot niet.

  10. #10
    Join Date
    Jan 2005
    Location
    Amsterdam / Alkmaar / Napoli
    Posts
    3.368
    vCash
    126000

    Default

    sry mr. anderson maar dat klopt wel, Escobar was een dealertje van Ochoa en Il Madrino was daar een capo van en zij stond boven Escobar, kan je boeken en docu´s over nalezen - nazien...
    "Morte prima di disonore"
    ------------------
    ***MejiroGym***

  11. #11
    Join Date
    Jan 2005
    Location
    Amsterdam / Alkmaar / Napoli
    Posts
    3.368
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Peter0711 View Post
    Cocaine Cowboys heb ik al gezien. Deel 2 ook trouwens.. Erg vermakend! Vraag me nogsteeds af of die Griselda Blanco nog leeft. 2007 voor het laatst op een foto foto gezien.
    Deel 2 was echt minder met die neger wat haar neukertje werd... een paar van haar zonen - neefjes hebben een facebook page, volgens mij zij zelf ook nog steeds.... deel 1 blijft het mooiste deel imo, de film Blow was gebasseerd op dat deel.
    "Morte prima di disonore"
    ------------------
    ***MejiroGym***

  12. #12
    Join Date
    Dec 2005
    Posts
    2.594
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Italian*Berlusconi* View Post
    Deel 2 was echt minder met die neger wat haar neukertje werd... een paar van haar zonen - neefjes hebben een facebook page, volgens mij zij zelf ook nog steeds.... deel 1 blijft het mooiste deel imo, de film Blow was gebasseerd op dat deel.
    Grappig,dat wist ik niet,heb je een linkie van de juiste accounts?? Deel 2 was inderdaad minder,maar niettemin een bijzonder verhaal.. Zijn 2 van haar zoons niet vermoord destijds?

  13. #13
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    141
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Italian*Berlusconi* View Post
    sry mr. anderson maar dat klopt wel, Escobar was een dealertje van Ochoa en Il Madrino was daar een capo van en zij stond boven Escobar, kan je boeken en docu´s over nalezen - nazien...
    La MadrinA..

    Welke boeken?

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •