MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 4 FirstFirst 1234 LastLast
Results 26 to 50 of 81
  1. #26
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    Quote Originally Posted by Voetvankoe View Post
    Badr Hari is één van de betere zo niet dé beste kickbokser van de wereld.
    lol
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #27
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    War Saki!! Ik denk dat Badr in de 1e ronde voor een ko gaat . In de 2e ronde gaat Saki echter sneller en harder te werk en ik verwacht winst voor Saki op ko in ronde 3.

    ik ben er iig bij

  3. #28
    Join Date
    Sep 2009
    Posts
    1.153
    vCash
    127209

    Default

    War Saki, mep Badr zijn kop er af!

  4. #29
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    Kijk ik gun Badr natuurlijk zijn afscheidspartij maar waarom dan tegen Saki. Saki is op dit moment de absolute top misschien is het leuker om op je afscheidsfeestje te winnen. Misschien had er voor een subtopper gekozen moeten worden.

  5. #30
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    2.471
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by micha View Post
    Kijk ik gun Badr natuurlijk zijn afscheidspartij maar waarom dan tegen Saki. Saki is op dit moment de absolute top misschien is het leuker om op je afscheidsfeestje te winnen. Misschien had er voor een subtopper gekozen moeten worden.
    Badr is met Sem de beste kickbokser.
    Saki mag blij zijn dat ie tegen Badr mag vechten.
    Als ik Badr`s record er even bij pak dan staan daar grote namen op die hij verslagen heeft.
    Sem Schilt
    Alistair Overeem
    Peter Aerts

    Welke top 3 kickbokser heeft Saki verslagen

    Begrijp me niet verkeerd, ik vind Saki een lust om naar te kijken, een erg goede technische vechter, maar denk dat hij letterlijk en figuurlijk een maatje te klein is voor Badr

  6. #31
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Waiting for Thailand
    Posts
    8.519
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Voetvankoe View Post
    Even een wake-up call voor de mensen die denken en/of geloven dat saki van Badr hari gaat winnen. Word wakker aub!! Badr heeft tegen bijna alle grote namen (huidige vechters) gevochten en gewonnen. Badr Hari is één van de betere zo niet dé beste kickbokser van de wereld. saki mag blij en dankbaar zijn dat Badr hem deze kans geeft om tegen hem te mogen vechten. saki is een echte kickbokser en heeft zeker potentie om bij de top 3 te horen begrijp me niet verkeerd, maar winnen van Badr Hari op 28 Januari 2012 zal gewoon echt 100% zeker weten absoluut niet gaan gebeuren!! Dit wordt Badr Hari zijn afscheidsgevecht.. Miljoenen mensen van over de hele wereld kijken mee en Badr wil en zal zijn vecht-carriere afsluiten zoals hij zijn gevechts-carriere begon, namelijk met een WINST (KO). Badr Hari weet dat saki alles uit de kast zal halen en zeer gemotiveerd zal zijn om van hem te winnen, maar voor Badr Hari is verliezen gewoon geen optie.
    Wat betreft de uitslag geef ik Badr een grotere kans. Mede daar hij een stuk groter en zwaarder is. Maar Badr heeft idd van bijna alle grote namen gewonnen (muv Remy Bonjaksy) maar tegelijkertijd ook verloren! Je noemt hem de beste kickbokser ter wereld maar toch heeft hij nooit de K-1 gewonnen waar andere dat wel deden.

    Het geeft gelijk zowel de kracht als wel het zwakke punt van Badr weer. Hij kan maar zo iedereen KO slaan maar tegelijkertijd ook zelf KO gaan of dat er iets anders gebeurd. Dat maakt de partij met Saki ook zo onvoorspelbaar. Het wordt zonder meer spektakel maar het kan alle kanten opwaaien, ook met de uitslag.
    Enjoy yourself it's later than you think
    Enjoy yourself while you're still in the pink
    The years go by as quickly as you wink
    Enjoy yourself enjoy yourself It's later than you think

  7. #32
    Join Date
    Sep 2009
    Posts
    1.153
    vCash
    127209

    Default

    Quote Originally Posted by justsomeone View Post
    Badr is met Sem de beste kickbokser.
    Saki mag blij zijn dat ie tegen Badr mag vechten.
    Als ik Badr`s record er even bij pak dan staan daar grote namen op die hij verslagen heeft.
    Sem Schilt
    Alistair Overeem
    Peter Aerts

    Welke top 3 kickbokser heeft Saki verslagen

    Begrijp me niet verkeerd, ik vind Saki een lust om naar te kijken, een erg goede technische vechter, maar denk dat hij letterlijk en figuurlijk een maatje te klein is voor Badr
    Je onderschat Saki denk ik. Hij was in de afgelopen k1 ook ontzettend goed en helaas te geblesseerd om van Overeem te winnen maar hij had het Overeem iig niet makkelijk gemaakt zonder gebroken arm en hand. En ik gun het Saki 100x meer dan Badr de emo vechtert [-.///]

  8. #33
    Join Date
    Oct 2011
    Posts
    43
    vCash
    126000

    Default

    Badr hari is zeker 1 van de beste kickboxers 3x mee gedaan met K1gpFinal 2X finale. Velen vergeten dat Badr jong is hij is een jaartje jonger dan Saki en heeft meer bereikt dan hem.

  9. #34
    Join Date
    Oct 2011
    Posts
    74
    vCash
    126000

    Default

    Badr is een mental midget. Laat hem even zien dat je niet zomaar neergaat (Gerges/Bonjasky) en hij raakt in paniek! Als Saki die 1ste ronde uitkomt eet hij Badr op!

  10. #35
    Join Date
    Oct 2008
    Posts
    472
    vCash
    126000

    Default

    Ga voor Saki ( en hij zit zeker bij de top ) ..... Mag Badr's attitude niet zo

  11. #36
    Join Date
    Feb 2011
    Posts
    757
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by payap View Post
    Wat betreft de uitslag geef ik Badr een grotere kans. Mede daar hij een stuk groter en zwaarder is. Maar Badr heeft idd van bijna alle grote namen gewonnen (muv Remy Bonjaksy) maar tegelijkertijd ook verloren! Je noemt hem de beste kickbokser ter wereld maar toch heeft hij nooit de K-1 gewonnen waar andere dat wel deden.

    Het geeft gelijk zowel de kracht als wel het zwakke punt van Badr weer. Hij kan maar zo iedereen KO slaan maar tegelijkertijd ook zelf KO gaan of dat er iets anders gebeurd. Dat maakt de partij met Saki ook zo onvoorspelbaar. Het wordt zonder meer spektakel maar het kan alle kanten opwaaien, ook met de uitslag.
    x2, je hebt helemaal gelijk de beste kickboxer van de wereld is bjorn bregy,
    badr zijn fans zijn op 1 hand te tellen. badr is de slechts betaalde k1 vechter, met de gaarste sponsor.

  12. #37
    Join Date
    Oct 2008
    Posts
    472
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by tidelot View Post
    x2, je hebt helemaal gelijk de beste kickboxer van de wereld is bjorn bregy,
    badr zijn fans zijn op 1 hand te tellen. badr is de slechts betaalde k1 vechter, met de gaarste sponsor.
    Kia is toch de sponsor van Badr.....Go Saki !!

  13. #38
    Join Date
    Aug 2008
    Posts
    613
    vCash
    126000

    Default

    Er zijn nog kaarten voor 28 januari waar je geen service kosten voor hoeft bij te betalen, pm me als je interesse hebt.




  14. #39
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

  15. #40
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    122
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by micha View Post
    WAR SAKI!~!!!
    zal zeker niet de makkelijkste partij worden , maar Badr gaat de grond voelen. KO !

  16. #41
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    2.471
    vCash
    126000

    Default

    appeltje eitje voor Badr

  17. #42
    Join Date
    Feb 2011
    Posts
    757
    vCash
    126000

    Default

    ik denk dat saki het slugfest aangaat met badr en we een herhaling krijgen badr vs karaev 3.
    Last edited by tidelot; 28-11-2011 at 14:44.

  18. #43
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    26
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by varitas et aequitas View Post
    zal zeker niet de makkelijkste partij worden , maar Badr gaat de grond voelen. KO !
    droom lekker verder, Hari maakt durum van saki!!

  19. #44
    Join Date
    Oct 2008
    Posts
    472
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by mr.smokey1980 View Post
    droom lekker verder, Hari maakt durum van saki!!
    Shoarma is nog kleiner gehakt dan durum, dus weet je ook wat Saki van Badr maakt ;-)........ WAR SAKI !!!!

  20. #45
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    122
    vCash
    126000

    Default

    Topfight! Uiteraard voor Saki. Wens Badr wel succes met boxen daarna.

  21. #46
    Join Date
    Jan 2007
    Posts
    2.930
    vCash
    126000

    Default

    ik denk dat Saki voor een verrassing gaat zorgen...
    lange halen en een k.o. forceren daarmee kom je tekort tegen Saki...

    ik begrijp overigens wel dat iedereen Badr als winnaar tipt, maar heb een sterk voorgevoel dat Badr van een koude kermis thuis komt..

  22. #47
    Join Date
    Feb 2011
    Posts
    757
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Illest View Post
    ik denk dat Saki voor een verrassing gaat zorgen...
    lange halen en een k.o. forceren daarmee kom je tekort tegen Saki...

    ik begrijp overigens wel dat iedereen Badr als winnaar tipt, maar heb een sterk voorgevoel dat Badr van een koude kermis thuis komt..
    maar dat voorgevoel heb jij nu al 4 jaar bij alle tegenstanders van badr. maar je voorgevoel laat je keer op keer weer in de steek.

  23. #48
    Join Date
    Jan 2007
    Posts
    2.930
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by tidelot View Post
    maar dat voorgevoel heb jij nu al 4 jaar bij alle tegenstanders van badr. maar je voorgevoel laat je keer op keer weer in de steek.
    lol....volg je mijn posts al zolang?...

    denk dat hij voor een verrassing kan zorgen....zijn er weinig die dat kunnen tegen Badr....

  24. #49
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    2.348
    vCash
    126527

    Default

    Het hangt er ook wel een beetje vanaf wat Badr gaat doen. Als hij het enkel met lompe hoeken gaat proberen dan denk ik dat Saki daar wel een antwoord op heeft. Badr is toch minder mooie partijen gaan vechten, Saki is alleen maar vooruit gegaan.

  25. #50
    Join Date
    Nov 2004
    Posts
    3.913
    vCash
    126000

    Default

    Saki is de laatste jaren erg vooruit gegaan en hoort absoluut bij de wereldtop. Badr was al op dat niveau, maar is niet erg verbeterd.
    Normaal zou ik zeggen Badr, maar ik weet niet hoe hij deze partij houdt, mentaal gezien.

    Is badr mentaal goed dan wint hij, anders verliest ie van Saki.

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •