MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 3 of 4 FirstFirst 1234 LastLast
Results 51 to 75 of 81
  1. #51
    Join Date
    Oct 2008
    Posts
    472
    vCash
    126000

    Default

    Saki is wel conditioneel sterker dan Badr...... Betere volhouder sowieso!
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #52
    Join Date
    Jun 2010
    Posts
    127
    vCash
    126000

    Default

    ik zeg saki wint op DQ ..

    flauw nee ik denk saki met betreft zijn gastank!

  3. #53
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    26
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by S-ven View Post
    Saki is wel conditioneel sterker dan Badr...... Betere volhouder sowieso!
    inderdaad was duidelijk te zien in hun 1e match! Saki begon geloof ik na 2 rondes al te janken dat die z'n mammie moest zien nadat pestkop hari hem een pak rammel had gegeven

  4. #54
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    2.471
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by S-ven View Post
    Saki is wel conditioneel sterker dan Badr...... Betere volhouder sowieso!
    Hoe weet je dat?
    Ben je betrokken bij beide in hun voorbereiding?

  5. #55
    Join Date
    Oct 2008
    Posts
    472
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by justsomeone View Post
    Hoe weet je dat?
    Ben je betrokken bij beide in hun voorbereiding?

    Jazeker bij beiden , om de dag afwisselend na mijn dagelijks werk.....laten we het op intuďtie houden....

  6. #56
    Join Date
    Oct 2008
    Posts
    242
    vCash
    126000

    Default

    Mijn geld zet ik in op Saki, die gast is in topvorm en heeft tijdens de K1 vorig jaar goed gescoord en laten zien dat hij bij de top hoort.
    Die gaat het Hari zeker niet makkelijk maken. Hij gaat voor de winst!
    Badr heeft nog steeds teveel emo in zich, geen rationele vechter. Waarom is hij na al die tijd eigenlijk terug gekomen? Na zijn fouten in de laatste matches hield ik het wel voor gezien met hem.. dit verwacht ik niet op dit niveau

  7. #57
    Join Date
    Jan 2007
    Posts
    2.930
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Turboknecht View Post
    Het hangt er ook wel een beetje vanaf wat Badr gaat doen. Als hij het enkel met lompe hoeken gaat proberen dan denk ik dat Saki daar wel een antwoord op heeft. Badr is toch minder mooie partijen gaan vechten, Saki is alleen maar vooruit gegaan.
    helemaal mee eens....hij lijkt er serieuzer mee bezig te zijn geweest (Saki)

    meestal werpt dat zn vruchten af..

    Badr zijn manier van vechten is achteruit gegaan....ergens is de gedachte gaan overheersen dat het publiek alleen maar een snelle, harde k.o. wilt zien

    te geforceerd, jammer! hij kan namelijk erg goed kickboksen

  8. #58
    Join Date
    Feb 2010
    Posts
    1.141
    vCash
    126000

    Default

    1 Ding is zeker het gaat een Knaller worden die nooit vergeten zal worden......Beide gaan voor de winst, Beide gaan oorlog maken....ik denk dat Badr hem k.o slaat de 1ste ronde zoniet dan weet ik het zo net niet wie de gaat winnen.

  9. #59
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Waiting for Thailand
    Posts
    8.519
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by tidelot View Post
    maar dat voorgevoel heb jij nu al 4 jaar bij alle tegenstanders van badr. maar je voorgevoel laat je keer op keer weer in de steek.
    Valt mee want de laatste 4 jaar is Illest toch 5 x niet in de steek gelaten door zijn voorgevoel.

    Badr is zonder twijfel de meest spektaculaire vechter om naar te kijken omdat er altijd wel wat gebeurd. Maar hij is tegelijkertijd ook niet een vechter als Petrosyan, Saiyok of Corbett die bv die 4 jaren ongeslagen zijn.

    Een Badr in top vorm en die zijn kop er bij houd zie ik echter wel winnen van Saki. Al gaat het een zware dobber worden.
    Enjoy yourself it's later than you think
    Enjoy yourself while you're still in the pink
    The years go by as quickly as you wink
    Enjoy yourself enjoy yourself It's later than you think

  10. #60
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    122
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by de Zweed View Post
    Mijn geld zet ik in op Saki, die gast is in topvorm en heeft tijdens de K1 vorig jaar goed gescoord en laten zien dat hij bij de top hoort.
    Die gaat het Hari zeker niet makkelijk maken. Hij gaat voor de winst!
    Badr heeft nog steeds teveel emo in zich, geen rationele vechter. Waarom is hij na al die tijd eigenlijk terug gekomen? Na zijn fouten in de laatste matches hield ik het wel voor gezien met hem.. dit verwacht ik niet op dit niveau
    x2

  11. #61
    Join Date
    Feb 2011
    Posts
    757
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by payap View Post
    Valt mee want de laatste 4 jaar is Illest toch 5 x niet in de steek gelaten door zijn voorgevoel.

    Badr is zonder twijfel de meest spektaculaire vechter om naar te kijken omdat er altijd wel wat gebeurd. Maar hij is tegelijkertijd ook niet een vechter als Petrosyan, Saiyok of Corbett die bv die 4 jaren ongeslagen zijn.

    Een Badr in top vorm en die zijn kop er bij houd zie ik echter wel winnen van Saki. Al gaat het een zware dobber worden.
    sjonge jonge van een reporter al jij had ik toch wel beter verwacht. je kan heavyweights waar kracht een belangrijke rol speelt toch niet vergelijken met -70 kg vechters waar het puur om techniek gaat.
    hoost verloor bv van bob sapp.

  12. #62
    Join Date
    Oct 2009
    Location
    amsterdam
    Posts
    875
    vCash
    126000

    Default

    badr hoort dit te winnen.
    ik hoor veel mensen denken 1e ronde k.o. of anders wint saki, alsof de cardio van badr hem altijd in de steek heeft gelaten.
    men is na gerges anders gaan denken, omdat het eruit zag dat badr uitgepuft was. maar waar is dat nog meer gebeurd?
    de wedstrijd van gerges heeft hij een beetje onderschat en minder goed voorbereid, kan me herinneren dat hij nog 1 week voor de wedstrijd nog in een marokkaanse talkshow zat in marokko.

    maar goed het is aan badr om het tegendeel te bewijzen, het liefst tot de bel met 3 ronden techniek van beide heren. dan voel ik me als winnaar.

  13. #63
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    Gokhan Saki gaat winnen

  14. #64
    Join Date
    Oct 2008
    Posts
    472
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Nosferatu187 View Post
    Gokhan Saki gaat winnen
    Uitstekende intuďtie ! X2

  15. #65
    Join Date
    Feb 2011
    Posts
    757
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Nosferatu187 View Post
    Gokhan Saki gaat winnen
    de kans dat ik de oudejaarloterij win is groter

  16. #66
    Join Date
    Mar 2009
    Location
    Rotterdam
    Posts
    1.112
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Illest View Post
    Badr zijn manier van vechten is achteruit gegaan....ergens is de gedachte gaan overheersen dat het publiek alleen maar een snelle, harde k.o. wilt zien

    te geforceerd, jammer! hij kan namelijk erg goed kickboksen
    Ik heb zo'n voorgevoel, dat Badr dit keer niet voor de snelle KO zal gaan. Hij zal dit keer slim en tactisch gaan vechten. Dat denk ik, omdat ik weet dat Badr zeer veel respect heeft voor de kickbokser Gokhan Saki.

    En als Badr slim en tactisch gaat vechten, dan maakt Saki absoluut geen kans. Niet omdat Saki slechter is, maar simpel vanwege het feit dat Saki te klein is. Zijn geringe lengte is tegen mindere goden misschien niet van invloed, maar tegen een topper als Badr natuurlijk wel.

    Daarom voorspel ik een puntenoverwinning voor Badr Hari!

  17. #67
    Join Date
    Mar 2011
    Location
    feanwalden, FRL
    Posts
    677
    vCash
    106561

    Default

    Ik kijk misschien nog wel meer uit naar manhoef vs spong, hier horen we eigenlijk (nog) niemand over.

  18. #68
    Join Date
    Oct 2008
    Posts
    694
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by breahule View Post
    Ik kijk misschien nog wel meer uit naar manhoef vs spong, hier horen we eigenlijk (nog) niemand over.
    Eens!

    Uiteraard is het niet meer mogelijk, maar had stiekem toch Alistair vs Badr gezien als z'n afscheid. 1-1 met Alistair als de K1 Champ 2010!

    Maar goed, denk dat Saki het moet afleggen tegen kracht, lengte en een zeer gemotiveerde Badr. Saki zou t kunnen winnen als hij niet meegaat in Badr's gameplay!

    Succes voor beide toppers!

    Collina

  19. #69
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    122
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by tidelot View Post
    de kans dat ik de oudejaarloterij win is groter
    dan zou ik idd als ik jou was geen kopen want deze gaan jij en Badr verliezen. hahaha

  20. #70
    Join Date
    Jan 2007
    Posts
    2.930
    vCash
    126000

    Default

    zou zomaar eens een anti-climax kunnen worden als Saki aan het winnen is...

  21. #71
    Join Date
    Oct 2008
    Posts
    472
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by tidelot View Post
    de kans dat ik de oudejaarloterij win is groter

    Dream on...! Saki for the win ! en succes met je oudejaarslot.....

  22. #72
    Join Date
    Oct 2008
    Posts
    242
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by breahule View Post
    Ik kijk misschien nog wel meer uit naar manhoef vs spong, hier horen we eigenlijk (nog) niemand over.
    Deze thread gaat ook over saki vs. hari

    Maar start een nieuwe thread zou ik zeggen.. zal zeker animo voor zijn

  23. #73
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    122
    vCash
    126000

    Default

    Hoe zit het eigenlijk als Badr zometeen in zijn bokscaričre in het nauw wordt gedreven in de hoek , en per ongeluk een low-
    kick gaat geven ? Mag je daarna nog überhaupt boksen of wordt je dan voor altijd geschorst. Kan me namelijk wel voorstellen dat zoiets kan gebeuren bij Badr.

  24. #74
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    2.471
    vCash
    126000

    Default

    Badr gaat hem zwaar KO slaan eind 1e ronde.

  25. #75
    Join Date
    Sep 2006
    Posts
    960
    vCash
    70000

    Default

    Ik ga ook voor Hari, de man is gewoon te goed!
    “The tyranny of a prince in an oligarchy is not so dangerous to the public welfare as the apathy of a citizen in a democracy”
    -Charles de Montesquieu

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •