MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 11 of 11
  1. #1
    Join Date
    May 2010
    Posts
    784
    vCash
    126000

    Default Zab Judah: Anyone Can Be a MMA Fighter, No Skill Needed

    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight

    Wie wind zaait, zal storm oogsten.

  2. #2
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    719
    vCash
    123944

    Default

    Put your money where your mouth is!

  3. #3
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    2.741
    vCash
    126000

    Default

    Hhmmm komt me bekend voor... Volgens mij zei (voor zover hij te verstaan was) een andere bokser ook dit soort dingen en deed het vervolgens niet al te best in mma tegen randy...

  4. #4
    Join Date
    Feb 2011
    Posts
    738
    vCash
    126000

    Default

    *kuch*

    *kuch*

  5. #5
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Thanks, mooie is nog dat het filmpje 58 seconde duurt en dat er bijna 25 a 26 reclame is.. zegt al genoeg over de onzin die hij uitkraamt
    Be a Warrior, not a Worrier

  6. #6
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    nimwegen
    Posts
    3.659
    vCash
    126000

    Default

    tja titel zegt al genoeg he.....mafkees
    toen pissen plassen werd is het gezeik begonnen!

  7. #7
    Join Date
    Oct 2007
    Location
    Rotterdam / London
    Posts
    7.783
    vCash
    126000

    Default

    ik herinner me nog een aantal jaren geleden dat hij tegenover Rampage Jackson zat en met respect over hem en MMA sprak
    ''Mixfight is geen site maar een manier van leven!'' - Glen

  8. #8
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    Amsterdam
    Posts
    720
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by wrestler_nl View Post
    ik herinner me nog een aantal jaren geleden dat hij tegenover Rampage Jackson zat en met respect over hem en MMA sprak
    dus 't is een bitch ass pussy... beetje stoer lopen doen voor de camera heh

  9. #9
    Join Date
    Feb 2009
    Posts
    1.075
    vCash
    126000

    Default

    Dat je geen skills nodig hebt slaat nergens op. Net zo min als dat hij een arm klem teniet doet.
    Echter heeft hij ergens wel een raak punt. Mma is heel laagdrempelig. Je kan nu een jaar gaan trainen, het jaar erop tien partijen weg werken en dan een aardige record hebben en al richting een championship belt gaan. Kijk maar naar onze vrouwonvriendelijke banden expert Brett en ex WWE ster brock lesner die na een korte tijd te hebben getraind opeens champ zijn.
    Met boxen zou zo iets nooit kunnen. Het vereist al zo een bepaalde skill level om er 12 rondes te kunnen staan. Gasten hebben ook allemaal fight records van 50-7-2 en zo. Vandaar dat de meeste aan het einde van hun carriere moeilijke praten en niet meer zo goed weten waar ze hun sleutels hebben gelaten en zo. Maar juist omdat je weet dat ze er zo vaak hebben moeten staan en de verhalen erachter maken het boxen zo mooi.
    Juist dat laagdrempelige maakt mma zo aantrekkelijk. Alleen al het idee dat elke huis tuin en keuken man morgen een kampioen zou kunnen zijn maakt het al enorm aantrekkelijk. Dan heb je nog het samensmelten van de verschillende vechtsport stijlen dan heb je in mij in elk geval een fan.
    "If the ref hadn’t stopped him, Fedor was going to take that head home to his spaceship and polish it."

    Fedor Emelianenko - "I don't talk about my weaknesses. I work on them."

  10. #10
    Join Date
    Oct 2007
    Location
    Rotterdam / London
    Posts
    7.783
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Ulis-E View Post
    dus 't is een bitch ass pussy... beetje stoer lopen doen voor de camera heh
    http://www.youtube.com/watch?v=NfBRavf5fu4
    ''Mixfight is geen site maar een manier van leven!'' - Glen

  11. #11
    Join Date
    May 2010
    Location
    Full Mount
    Posts
    89
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by superfreak View Post
    Dat je geen skills nodig hebt slaat nergens op. Net zo min als dat hij een arm klem teniet doet.
    Echter heeft hij ergens wel een raak punt. Mma is heel laagdrempelig. Je kan nu een jaar gaan trainen, het jaar erop tien partijen weg werken en dan een aardige record hebben en al richting een championship belt gaan. Kijk maar naar onze vrouwonvriendelijke banden expert Brett en ex WWE ster brock lesner die na een korte tijd te hebben getraind opeens champ zijn.
    Met boxen zou zo iets nooit kunnen. Het vereist al zo een bepaalde skill level om er 12 rondes te kunnen staan. Gasten hebben ook allemaal fight records van 50-7-2 en zo. Vandaar dat de meeste aan het einde van hun carriere moeilijke praten en niet meer zo goed weten waar ze hun sleutels hebben gelaten en zo. Maar juist omdat je weet dat ze er zo vaak hebben moeten staan en de verhalen erachter maken het boxen zo mooi.
    Juist dat laagdrempelige maakt mma zo aantrekkelijk. Alleen al het idee dat elke huis tuin en keuken man morgen een kampioen zou kunnen zijn maakt het al enorm aantrekkelijk. Dan heb je nog het samensmelten van de verschillende vechtsport stijlen dan heb je in mij in elk geval een fan.
    the american dream.. from nobody to somebody..

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •