MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 3 of 3 FirstFirst 123
Results 51 to 59 of 59
  1. #51
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Enschede
    Posts
    1.697
    vCash
    126071

    Default

    Ik blijf me toch steeds weer verbazen hoe snel men je vergeten is als het even wat minder gaat!!

    Fedor heeft tien jaar lang de zwaargewicht MMA wereld gedomineerd. Vorig jaar was hij nog de GOAT. Na drie verliespartijen komen ineens de 'kenners' uit alle hoeken en gaten; 'z'n stijl is achterhaald', 'hij kan niet meer mee', 'hij is ingehaald door de jonge vechters'. Ongelooflijk hoe kort het geheugen is van sommige mensen.

    Ik zie niet in waarom hij niet van een Cain of Brock kan winnen. Ik hoop trouwens dat hij bij de UFC gaat tekenen en nog een paar mooie partijen neerzet. Voor de UFC zou het trouwens een geweldige kans zijn om de Russische markt te betreden. En Dana, tja, heb het gevoel dat Fertita uiteindelijk toch beslist. Alistair zou ook niets voorstellen volgens Dana en nu staat hij tegen Brock. Het kan vreemd lopen...
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #52
    Join Date
    Mar 2011
    Posts
    1.441
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by thefxr View Post
    ik hoor Dana het al zeggen, you had your chance,buddy!
    Ze hebben het sf contract van Fedor niet verlengd en nu zou hij ineens voor de UFC uitkomen? vraag mij af in welke wereld finkelstein leeft?
    Ach dat trucje heb ik vaker gezien... Bv bij Overeem en dat is nu een nieuwe held van Dana. Maar ook acht de kans niet groot dat dit gaat gebeuren.

    Misschien ziet de Ufc kansen in Rusland? Als ze Fedor tegen een Cain zetten daar, dan opent het misschien de markt daar voor meer toernooien...
    "When I am fighting I am keeping my mind empty for any expectations. I am waiting for something unique, completely new.” - Rickson Gracie

  3. #53
    Join Date
    Mar 2011
    Posts
    1.441
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by the underdog View Post
    ik stem voor couture tegen fedor.....

    God damn zou ik die pot graag zien.....toen al....


    Nu je het zegt... Die wil ik wel zien! Maar Fedor maakt Couture helemaal gek. Zou een mooie win zijn.



    nu nog!!!!!!!! (please make it happen.....maak me niet uit onder welke banner)
    "When I am fighting I am keeping my mind empty for any expectations. I am waiting for something unique, completely new.” - Rickson Gracie

  4. #54
    Join Date
    Feb 2011
    Posts
    247
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by king View Post
    Ik blijf me toch steeds weer verbazen hoe snel men je vergeten is als het even wat minder gaat!!

    Fedor heeft tien jaar lang de zwaargewicht MMA wereld gedomineerd. Vorig jaar was hij nog de GOAT. Na drie verliespartijen komen ineens de 'kenners' uit alle hoeken en gaten; 'z'n stijl is achterhaald', 'hij kan niet meer mee', 'hij is ingehaald door de jonge vechters'. Ongelooflijk hoe kort het geheugen is van sommige mensen.

    Ik zie niet in waarom hij niet van een Cain of Brock kan winnen. Ik hoop trouwens dat hij bij de UFC gaat tekenen en nog een paar mooie partijen neerzet. Voor de UFC zou het trouwens een geweldige kans zijn om de Russische markt te betreden. En Dana, tja, heb het gevoel dat Fertita uiteindelijk toch beslist. Alistair zou ook niets voorstellen volgens Dana en nu staat hij tegen Brock. Het kan vreemd lopen...
    X2!!!

  5. #55
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by king View Post
    Ik blijf me toch steeds weer verbazen hoe snel men je vergeten is als het even wat minder gaat!!

    Fedor heeft tien jaar lang de zwaargewicht MMA wereld gedomineerd. Vorig jaar was hij nog de GOAT. Na drie verliespartijen komen ineens de 'kenners' uit alle hoeken en gaten; 'z'n stijl is achterhaald', 'hij kan niet meer mee', 'hij is ingehaald door de jonge vechters'. Ongelooflijk hoe kort het geheugen is van sommige mensen.

    Ik zie niet in waarom hij niet van een Cain of Brock kan winnen. Ik hoop trouwens dat hij bij de UFC gaat tekenen en nog een paar mooie partijen neerzet. Voor de UFC zou het trouwens een geweldige kans zijn om de Russische markt te betreden. En Dana, tja, heb het gevoel dat Fertita uiteindelijk toch beslist. Alistair zou ook niets voorstellen volgens Dana en nu staat hij tegen Brock. Het kan vreemd lopen...
    Hartgrondig mee eens.
    Als iedereen met die het even wat minder gaat meteen met pensioen ging, hield je niemand meer over. En Overeem heeft ook weleens 3 x achter mekaar verloren.

  6. #56
    Join Date
    Oct 2009
    Posts
    2.551
    vCash
    123968

    Default

    x3
    fedor is sinds zijn verliespartijen ook zwaar underrated
    hoe hij tegen monson heeft gevochten, zie ik hem ook winnen van de rest van de HW divisie
    Quote Originally Posted by Niek-S View Post
    X2!!!
    Ali: I'm so fast that last night I turned off the light switch in my hotel room and was in bed before the room was dark

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •