MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 3 FirstFirst 123 LastLast
Results 26 to 50 of 59
  1. #26
    Join Date
    Oct 2009
    Posts
    2.551
    vCash
    123968

    Default

    Misschien toch waar en zien we Fedor straks in de UFC:



    Update: This rumor was later denied by his management to Fighter's Only magazine, but a cryptic tweet from M-1 Director of Global Operations Evgeni Kogan suggest maybe there is something to the story:
    Shit's about to get real. As real as it gets.
    Nobody can be sure what he is referencing, but the term 'as real as it gets' has been used for years to promote the Ultimate Fighting Championship.
    read more on Twitter...

    Update 2: Seems now as though perhaps there is some truth to this rumor, as Fedor's manager Vadim Finkelstein has given an interview to a Russian website claiming that they do indeed want a fight with former UFC heavyweight champion Cain Velasquez
    - M-1 will offer UFC a one-time fight Fedor vs. Cain.
    - The fight is to be in Russia.
    - Vadim believes that a fight between Fedor vs. Cain would bring in just as much money if not more than any UFC fight. Says the interest in Russia towards MMA and Fedor in particular is huge.
    - Says Alexander is still not signed with M-1, but if he signs there may likely be DREAM vs. M-1 fights and Alex will participate.
    - For New Year's show, they are trying to have Fedor vs. Ishii, but nothing is signed yet, but M-1 is hoping it will go through. Vadim mentions potential concerns on Ishii's part (I presume Vadim is speculating), where Ishii may be afraid to fight Fedor in Japan and lose in front of his home audience.
    - Putin called Monson in the hotel room to see how he was doing after the fight. Monson was touched.
    - Fedor went to Monson after the fight in the dressing room, apologized for the damage, and thanked Monson for taking the fight. Monson says Fedor is a great person.
    - At the end of the interview, Vadim is asked "I can only imagine how Dana will be surprised for the Fedor vs. Cain fight offer", and Vadim says "Dana will say: again this crazy Russian ! (laughing)".
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight

    Ali: I'm so fast that last night I turned off the light switch in my hotel room and was in bed before the room was dark

  2. #27
    Join Date
    Apr 2011
    Location
    Ermelo
    Posts
    24
    vCash
    126000

    Default

    Fedor kan nog succesvol meedraaien, maar ik schat de kans niet groot in. Hij is nog maar 34 jaar maar hij loopt enorm achter. In de Monson fight vond ik hem ook niet bepaald uitblinken. Dan Henderson is 41, en moet je kijken hoe die Fedor heeft afgeslacht. Ik ben bang dat op dit moment zelfs Randy Couture Fedor nog kan verslaan in een come-back fight. Hij zal er hard voor moeten knokken wilt die de huidige generatie nog gaan bij benen.

  3. #28
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    2.471
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Thunder1991 View Post
    . Dan Henderson is 41, en moet je kijken hoe die Fedor heeft afgeslacht.
    Meen je dit serieus?

  4. #29
    Join Date
    Oct 2011
    Posts
    74
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Thunder1991 View Post
    Dan Henderson is 41, en moet je kijken hoe die Fedor heeft afgeslacht.
    Op mijn TV scherm, een Samsung 46 inch LED (PM voor verdere details), leek het alsof Fedor het gevecht probeerde af te sluiten met GnP...

  5. #30
    Join Date
    Apr 2010
    Location
    Rotterdam
    Posts
    2.279
    vCash
    165955

    Default

    zie Fedor toch echt niet winnen van Cain.

  6. #31
    Join Date
    Sep 2006
    Posts
    1.751
    vCash
    138649

    Default

    Fedor zou het moeten proberen op LHW, in het zwaargewicht heeft hij niets meer te zoeken, GOAT of niet.

    Het MMA van 8 jaar geleden is niet meer het MMA van nu. De vechters blijven zich doorontwikkelen en het lijkt of ze steeds meer completer worden.

    Helaas kan Fedor niet mee met de nieuwe lichting in het zwaargewicht. De vechters in de UFC zijn niet die vechters tegen wie Fedor in Japan stond (afgezien van een Nog, Crocop, Fujita in hun prime)

    Wil hem graag op LHW zien tegen Rashad Evans of Shogun (maar dat zal toch niet gebeuren).
    Last edited by Lionheart; 23-11-2011 at 13:17.
    Ben Henderson/Donald Cerrone/Luke Rockhold/Jon Jones

  7. #32
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Quote Originally Posted by Thunder1991 View Post
    Fedor kan nog succesvol meedraaien, maar ik schat de kans niet groot in. Hij is nog maar 34 jaar maar hij loopt enorm achter. In de Monson fight vond ik hem ook niet bepaald uitblinken. Dan Henderson is 41, en moet je kijken hoe die Fedor heeft afgeslacht. Ik ben bang dat op dit moment zelfs Randy Couture Fedor nog kan verslaan in een come-back fight. Hij zal er hard voor moeten knokken wilt die de huidige generatie nog gaan bij benen.
    Henderson was zo goed tegen Fedor dat hij zelfs nog even tijd had om net te doen alsof hij een knock down kreeg.

    Ga toch weg. Fedor was iets te eager (net als tegen Werdum) om het snel af te maken en liep daardoor tegen een dreun op.

    Dat heeft ie inmiddels afgeleerd hebben we gezien en dat is misschien minder spectaculair, maar dat maakt hem alleen maar beter.

  8. #33
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Lionheart View Post
    Het MMA van 8 jaar geleden is niet meer het MMA van nu. De vechters blijven zich doorontwikkelen en het lijkt of ze steeds meer completer worden.
    Zoals wie allemaal? Het enigste wat je ziet zijn een heleboel worstelaars.

  9. #34
    Join Date
    Sep 2006
    Posts
    1.751
    vCash
    138649

    Default

    Quote Originally Posted by blackadder View Post
    Zoals wie allemaal? Het enigste wat je ziet zijn een heleboel worstelaars.
    Klopt, vele worstelaars, die toch wat potten kunnen breken.
    Hoeveel pijn het ook doet om het te zeggen, maar ik zie mijn held niet meer winnen van een Cain, Lesnar, Overeem.
    Tegen Schaub zou het nog een mooie pot worden denk ik...
    Ben Henderson/Donald Cerrone/Luke Rockhold/Jon Jones

  10. #35
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Lionheart View Post
    Klopt, vele worstelaars, die toch wat potten kunnen breken.
    In een kooi en onder regels die worstelaars bevoordelen wel. Ik denk dat het in een ring, waar je niet eindeloos kunt droogneuken tegen de kooiwand, en onder regels waar er actie moet zijn in plaats van 5 minuten lang dezelfde positie op de grond vasthouden een ander verhaal wordt.

  11. #36
    Join Date
    Sep 2006
    Posts
    1.751
    vCash
    138649

    Default

    Quote Originally Posted by blackadder View Post
    In een kooi en onder regels die worstelaars bevoordelen wel. Ik denk dat het in een ring, waar je niet eindeloos kunt droogneuken tegen de kooiwand, en onder regels waar er actie moet zijn in plaats van 5 minuten lang dezelfde positie op de grond vasthouden een ander verhaal wordt.
    Zeker! Net de oude Rings-regels, na 30 sec een break. Ja, dan zouden die worstelaars niets kunnen inbrengen.
    Ben Henderson/Donald Cerrone/Luke Rockhold/Jon Jones

  12. #37
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Lionheart View Post
    Zeker! Net de oude Rings-regels, na 30 sec een break. Ja, dan zouden die worstelaars niets kunnen inbrengen.
    Het zou zelfs in de kooi al een heel verschil maken als je niet bijna de hele ronde mag vasthouden. Ik speelde laatst voor het eerst UFC undisputed. Als je in het echt net zo snel uit elkaar werd gehaald als in het spel zou het voordeel wat worstelaars in het echt hebben er niet zijn. Zou het een heel stuk interessanter maken.

  13. #38
    Join Date
    Dec 2008
    Location
    N-H
    Posts
    467
    vCash
    126000

    Default

    Als je kijkt naar hoe TUF fighters zich ontwikkelen en in ufc terechtkomen , dan kan mma zich nog een hele lange tijd doorontwikkelen.

  14. #39
    Join Date
    Nov 2006
    Posts
    1.932
    vCash
    40000

    Default

    Als ik Dana Finkelstein zeggen dat Fedor zich kan inschrijven in de nieuwe TUF zoals Kimbo Slice.

  15. #40
    Join Date
    Jan 2007
    Location
    Rai Khing
    Posts
    12
    vCash
    126000

    Default

    Precies. Ik zeg geduld. Hoe compleet is de hedendaagse 'complete' vechter....MMA staat nog steeds in de kinderschoenen. Wacht tot MMA de wereld is overgegaan. Jongetjes die opgroeien in de kooi in elke uithoek van de wereld. (Raised in the cage) Elke vechter zal een rugpositie hebben als een deathtrap. Het worstelen wordt dan vanzelf minder overheersend en het lay 'n pray misschien wel afgelopen is.

    ondanks dat; Puntjepikkers zul je altijd houden....

    voor Fedor? werk aan zo'n nieuwe generatie....

  16. #41
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by ReZp View Post
    Als je kijkt naar hoe TUF fighters zich ontwikkelen.
    Dat valt toch echt wel mee. Iemand met 0 ervaring als die ene footballspeler OK. Maar dat is geen echte ontwikkeling want die leert gewoon iets nieuws. En ja. Daar zit dan wel progressie in.

  17. #42
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    45
    vCash
    126000

    Default

    voor fedor is het afgelopen, ik zou hem niet tegen cain durven zette als ik m1 was.

  18. #43
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    NB
    Posts
    6.117
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Hnieb View Post
    voor fedor is het afgelopen, ik zou hem niet tegen cain durven zette als ik m1 was.
    Ik zou Cain niet tegen Fedor durven zetten als ik AKA was, hij ging tenslotte ko op een tik van JDS die eerst zijn schouder raakte....

    In mma kan alles...
    Fedor - Mousasi - GSP - Aoki - Hellboy - Cigano - Alvarez - Wicky - Diaz - Kitaoka
    Signature bet record: 2-0

  19. #44
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    45
    vCash
    126000

    Default

    pff nee man,
    misschien mittrione, hunt of kongo, maar de top pakt ie echt niet meer, dat is voorbij.

    wat het verschil maakt bij mma is timing, die had hij in pride, dat hebben vechters als Jones.
    maar hij is het kwijt.

  20. #45
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by dirk5 View Post
    Ik zou Cain niet tegen Fedor durven zetten als ik AKA was, hij ging tenslotte ko op een tik van JDS die eerst zijn schouder raakte....

    In mma kan alles...
    Behalve hun kampioenen regelmatig laten vechten. Of is dat alleen een UFC ding?

  21. #46
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Quote Originally Posted by blackadder View Post
    Behalve hun kampioenen regelmatig laten vechten. Of is dat alleen een UFC ding?
    off topic:
    UFC word gewoon te groot. Ze moeten binnen niet al te lange tijd naar enkele shows per week om iedereen te laten vechten.
    En dan vallen de kijkcijfers per show terug.

  22. #47
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Bromios View Post
    off topic:
    UFC word gewoon te groot. Ze moeten binnen niet al te lange tijd naar enkele shows per week om iedereen te laten vechten.
    En dan vallen de kijkcijfers per show terug.
    Oververzadiging van de markt. Maar goed. Dan nog vechten hun kampioenen veels te weinig. JDS ligt ja nu blijkbaar ook eerst even 8 maanden eruit.
    Dan een maand of 3 voorbereiding. En een maand lang hypen. Overeem vs JDS ergens eind november, december 2012.
    Bellator spreekt me toch meer aan. Where titleshots are earned. Not given.

  23. #48
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    1.572
    vCash
    121250

    Default

    Captain America, Randy Couture, komt uit retirement voor een laatste gevecht tegen the last Emperor.
    Event vind plaats in Moscow. Countdown/promotie video laten Randy in een grijze joggingsbroek door de besneeuwde Russische bossen zien terwijl hij een enorme boom omhakt met een bijl.
    Voordat de wedstrijd spreekt Fedor de woorden; I will break you....
    Nobody Said It Was Gonna Be Easy

  24. #49
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    1.572
    vCash
    121250

    Default

    ... Randy wint na 30 seconden in de eerste ronde.
    Dana post een smiley op twitter.
    eind goed, al goed
    Nobody Said It Was Gonna Be Easy

  25. #50
    Join Date
    Dec 2004
    Posts
    8.442
    vCash
    126000

    Default

    ik stem voor couture tegen fedor.....

    God damn zou ik die pot graag zien.....toen al....






    nu nog!!!!!!!! (please make it happen.....maak me niet uit onder welke banner)
    Exitus Acta Probat
    don`t cry about shit, take ownership!!!
    hard werken,hard trainen en genieten van het leven!!!

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •