MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 4 of 4 FirstFirst 1234
Results 76 to 79 of 79
  1. #76
    Join Date
    Jan 2007
    Posts
    2.930
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Facade View Post
    Ja het was een goede discussie over een lastig onderwerp. Sowieso reps voor Illest dat ie het in z'n eentje op een normale manier de discussie aanging. Het is altijd lastig de grens te bepalen, ongeacht of het nou over sinterklaas gaat, of iets racisme is of niet.
    Heb je de originele Jesus Christ Superstar wel eens gezien? Judas is zwart. Racisme? We weten niets van de beweegredenen van de casting, maar ik denk dat er zat mensen zijn die zeggen dat we deze film moeten boycotten omdat zij hier een racistisch element in terugzien. Overigens niet bedoeld om de discussie opnieuw op te starten, maar een voorbeeld van dat het lastig is te zien waar de grens ligt.

    Iemand poste hier een keer een youtube filmpje van Morgan Freeman en zijn kijk op racisme. Ik vond dat wel inspirerend en dat was ook het bredere punt dat ik probeerde duidelijk te maken. Misschien moeten wij allemaal wel een voorbeeld nemen aan de kinderen die Sinterklaas vieren die oprecht geen raciale linken leggen en mensen zien als mensen.

    Klopt wat je zegt over die grens...die film ken ik idd en het is dat je het zegt, ik had die link niet 1,2,3 gelegd namelijk.

    De felheid van Freeman...mooi om te zien...je begrijpt 'm meteen....sterk.

    @justsomeone:

    De maaltijd is op...de mosterd mag de koelkast in
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #77
    Join Date
    Dec 2010
    Location
    FPA / Amersfoort
    Posts
    1.480
    vCash
    126000

    Default

    hohoho...en wie moeten weer geweld gebruiken om een punt te maken ??


    http://www.youtube.com/watch?v=swUEErG1xzY

  3. #78
    Join Date
    Dec 2011
    Location
    Russia
    Posts
    1
    vCash
    126000

    Default Road to truth

    Road to the Truth can be found at the following address: truenewworld.com (Attention! It is not the ad of the site - it is the ad of the Truth).

  4. #79
    Join Date
    Dec 2011
    Posts
    50
    vCash
    126000

    Default

    gevoelig onderwerp geworden zwarte piet in nederland terwijl hij uit een heerlijke traditie voorkomt filmpie is gruwelijk timing mischien wat slechter na dat gezeik in dordrecht .
    polen de pakjes rond laten brengen krijgen we dronken piet en gaan er weer pedachogise bullshit bijkomen nee lekker zo houden sommige tradities moeten behouden blijfen .
    propaganda verandert zelfs de bijbel laten we klaazie maar laten zoals ie is en een soort van cultuur houden in nederland

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •