MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 22 of 22
  1. #1
    Join Date
    May 2007
    Location
    n.v.t.
    Posts
    9.795
    vCash
    138328

    Default Interview: Vadim Finkelstein (highlights)

    Interview: Vadim Finkelstein (M-1)

    Although it may not be as significant in the MMA landscape as it may have been say, 3 years ago, M-1 Global President Vadim Finkelstein has given an interview to a Russian website outlining the promotions future plans, of which include a request to UFC President Dana White for a Fedor Emelianenko vs. Cain Velasquez match in Russia.



    Highlights of the interview included:

    - M-1 will offer UFC a one-time fight Fedor vs. Cain.

    - The fight is to be in Russia.

    - Vadim believes that a fight between Fedor vs. Cain would bring in just as much money if not more than any UFC fight. Says the interest in Russia towards MMA and Fedor in particular is huge.

    - Says Alexander is still not signed with M-1, but if he signs there may likely be DREAM vs. M-1 fights and Alex will participate.

    - For New Year's show, they are trying to have Fedor vs. Ishii, but nothing is signed yet, but M-1 is hoping it will go through. Vadim mentions potential concerns on Ishii's part (I presume Vadim is speculating), where Ishii may be afraid to fight Fedor in Japan and lose in front of his home audience.

    - Putin called Monson in the hotel room to see how he was doing after the fight. Monson was touched.

    - Fedor went to Monson after the fight in the dressing room, apologized for the damage, and thanked Monson for taking the fight. Monson says Fedor is a great person.

    - At the end of the interview, Vadim is asked "I can only imagine how Dana will be surprised for the Fedor vs. Cain fight offer", and Vadim says "Dana will say: again this crazy Russian ! (laughing)".

    The interview also comes on the heels of M-1 executive Evgeni Kogan posting cryptic twitter messages such as "Shit's about to get real. As real as it gets." "As real as it gets" has been a quote used to described the UFC for years.

    Props: MixedMartialArts.com
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight

    "Some people have so much respect for their superiors
    they have none left for themselves."

  2. #2
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Een hele dikke partij wordt dat dan!!
    Be a Warrior, not a Worrier

  3. #3
    Join Date
    Dec 2004
    Posts
    8.442
    vCash
    126000

    Default

    neverrrrrrr gonna happennnnnnn
    Exitus Acta Probat
    don`t cry about shit, take ownership!!!
    hard werken,hard trainen en genieten van het leven!!!

  4. #4
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    3.544
    vCash
    126000

    Default

    en waarom niet?
    Wil de UFC geen 200+ miljoen verdienen aan een event en met een klap binnen zijn in Rusland?

    Het zou een epische pot gaan worden

  5. #5
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    11.168
    vCash
    124500

    Default

    ik hoop zo dat het er van komt!

  6. #6
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    126
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by remco pardoel View Post
    en waarom niet?
    Wil de UFC geen 200+ miljoen verdienen aan een event en met een klap binnen zijn in Rusland?

    Het zou een epische pot gaan worden
    Willen ze wel maar niet met een m-1 logo

  7. #7
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    ik denk niet dat Dana nog rond de tafel gaat met Finkelstein

  8. #8
    Join Date
    Mar 2011
    Posts
    127
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by davinci View Post
    Willen ze wel maar niet met een m-1 logo
    @evgeni kogan:
    @Dan_Plunkett @danawhite Not necessarily co-promotion. We just want to see this fight happen, that's all. No craziness, no weird terms.

  9. #9
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    nu wel eerst onmogelijke eisen stellen en nu hij 3x heeft verloren zijn marktwaarde proberen op te krikken

  10. #10
    Join Date
    Oct 2009
    Posts
    2.551
    vCash
    123968

    Default

    M-1 moet blij zijn als dana alleen al met hun wil praten. Als fedor een contract krijgt aangeboden van de ufc voor meerdere fights zouden ze die kans moeten pakken. Begrijp fedor niet wat hij bij m-1 doet, zoveel mooie kansen gemist
    Ali: I'm so fast that last night I turned off the light switch in my hotel room and was in bed before the room was dark

  11. #11
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    3.544
    vCash
    126000

    Default

    Er zijn gewoon wekelijkse gesprekken tussen mensen van M-1 en de UFC (Dana White)

    Fedor is onderdeel van het management van M-1 en maakt ook beslissingen
    Dus ik weet niet hoe jij aan je info komt naj85 ....

  12. #12
    Join Date
    Dec 2010
    Posts
    1.898
    vCash
    121250

    Default

    Dana wil erg graag buitenlandse markten veroveren. Rusland is veel makkelijker dan bijvoorbeeld Duitsland of Frankrijk omdat daar de politiek niet tegenwerkt. Poetin zit zelfs in het stadion.

    Het is voor M1 goed omdat ze zo Fedor weer op de kaart kunnen zetten na zijn 3 verlies partijen en voor de UFC is het goed omdat ze een nieuwe markt aanboren en $$$ verdienen.

  13. #13
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    1.388
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by micha View Post
    nu wel eerst onmogelijke eisen stellen en nu hij 3x heeft verloren zijn marktwaarde proberen op te krikken
    jij bent zo een smerig mannetje, de manier hoe jij je gedraagd hier is gewoon om schandalig te noemen... GG ophemelen kan ik begrijpen maar om dan gelijk alles af te branden wat niet gg is is gewoon hypocriet.


  14. #14
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    2.471
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Vinand View Post
    jij bent zo een smerig mannetje, de manier hoe jij je gedraagd hier is gewoon om schandalig te noemen... GG ophemelen kan ik begrijpen maar om dan gelijk alles af te branden wat niet gg is is gewoon hypocriet.

    http://www.motivateusnot.com/resize....extension=.jpg
    Snap niet dat jij nog reageert op die droeftoeter.
    Volgend mij heeft draagt hij ook ondergoed met GG logo..
    Gewoon keihard om lachen man, net als doe Bas davinci.
    Erg vermakelijk.

    Kan niet wachten tot ik weer ergens een tietel voorbij zie komen.

  15. #15
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    Quote Originally Posted by Vinand View Post
    jij bent zo een smerig mannetje, de manier hoe jij je gedraagd hier is gewoon om schandalig te noemen... GG ophemelen kan ik begrijpen maar om dan gelijk alles af te branden wat niet gg is is gewoon hypocriet.

    http://www.motivateusnot.com/resize....extension=.jpg
    Ik heb Fedor nog nooit afgebrand pannekoek. Wou je soms beweren dat M1 het goed gedaan heeft met Fedor?

  16. #16
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    1.388
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by justsomeone View Post
    Snap niet dat jij nog reageert op die droeftoeter.
    Volgend mij heeft draagt hij ook ondergoed met GG logo..
    Gewoon keihard om lachen man, net als doe Bas davinci.
    Erg vermakelijk.

    Kan niet wachten tot ik weer ergens een tietel voorbij zie komen.
    Het is inderdaad gewoon fascinerend om te zien hoe brainwashed mensen kunnen zijn/zich kunnen gedragen. Ik begrijp het zelf niet want ik zou het bij mezelf nooit kunnen zien gebeuren. Dit zie ik ook vaak bij mensen die helemaal gek zijn van Apple (de jehova's van de 21ste eeuw) of bijvoorbeeld voetbalsupporters. Is dit nou daadwerkelijk het effect van een lagere iq hebben en gewoon dommer zijn dan het gemiddelde persoon dat je niet meer "ruimdenkend"/open minded kan zijn?

    Mijn excuses, ik als medemens heb ontdekt dat ik er gewoon erg frustreer aan dit gedrag wat gewoon ver onder mijn niveau ligt. Je hebt gelijk... Gewoon om lachen.

  17. #17
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Inderdaad boys, laten we ook in deze thread enigzins proberen on topic te blijven!
    Be a Warrior, not a Worrier

  18. #18
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

  19. #19
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    Ik vfraag me af waarom andere vechters van M1 niet doorbreken. Ze hebben eigenlijk alleen Fedor dat was natuurlijk jarenlang de nummer 1 dan zou je toch verwachten dat ze een paar opvolgers zouden hebben klaarstaan.

  20. #20
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    1.388
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by micha View Post
    je komt idd gefrusteerd over
    Jep, het is dat ik je manier van gedrag en je doel vanuit ethische begrip ervan niet begrijp.
    Ik heb meer het gevoel dat je gewoon bewust zo provocerend gedraagt en gedraagt als een "retard" dan dat je er daadwerkelijk een bent.

    Je wilt gewoon dat mensen zo hatelijk op je reageren als een marketingtruuk zodat de mensen althans naar GG gala's en GG evenementen gaan kijken om GG neer zien te gaan. Want, tja: negatief of positief... Aandacht is aandacht.


    Edit: sorry kemal, zag je bericht niet. :P
    En micha bedankt voor de neg reps, really appreciate it
    Moest er ooit een krijgen in plaats van constant groen lijstje
    Last edited by Vinand; 25-11-2011 at 17:59.

  21. #21
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Ok geen punt.. beide jullie zegje kunnen doen, vanaf nu dan ontopic!
    Be a Warrior, not a Worrier

  22. #22
    Join Date
    Mar 2011
    Posts
    127
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Naj85 View Post
    M-1 moet blij zijn als dana alleen al met hun wil praten. Als fedor een contract krijgt aangeboden van de ufc voor meerdere fights zouden ze die kans moeten pakken. Begrijp fedor niet wat hij bij m-1 doet, zoveel mooie kansen gemist
    Denk eerder dat Lorenzo Fertitta dan Dana er wat in moet zien. Lorenzo heeft ook bij Fedor gevechten gezeten en blijft de echte baas van de UFC. Ook zat hij achter Hendo vs Fedor.

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •