MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 4 of 7 FirstFirst 1234567 LastLast
Results 76 to 100 of 162
  1. #76
    Join Date
    Oct 2008
    Posts
    472
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Anderson View Post
    Volgens mij heeft deze man last van een minderwaardgheidscomplex en heeft die Badr nodig als een role model
    had die beter Saki kunnen kiezen als role model.....hahahaha. Houdt hij zich tenminste aan de regels!
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #77
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    65
    vCash
    126000

    Default

    let op je taalgebruik, eerste waarschuwing heb je binnen. Volgende keer word het een ban!
    Last edited by Richelieu; 27-11-2011 at 20:15.

  3. #78
    Join Date
    Dec 2010
    Posts
    1.898
    vCash
    121250

    Default

    Badr Hari is overrated.

  4. #79
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    1.308
    vCash
    126000

    Default

    Jullie maken er een sport van om elk Hari topic op slot te krijgen....
    Last edited by PinPoint; 27-11-2011 at 20:00.

  5. #80
    Join Date
    Aug 2007
    Posts
    1.786
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Voetvankoe View Post
    och daar heb je hem ook weer, STERF!
    als saki blijft staan, net als gerges en bonjasky, raakt badr vanzelf gefrustreerd.

    dat wordt lachen in leeuwarden.

  6. #81
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    1.308
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Voetvankoe View Post
    och daar heb je hem ook weer, STERF!

    Met dit soort reacties ga je het niet lang volhouden hier. Dus doe relaxt ....

  7. #82
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    1.308
    vCash
    126000

    Default

    Die snap ik niet....

  8. #83
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    4.233
    vCash
    126000

    Default

    ik ook niet

  9. #84
    Join Date
    Oct 2009
    Location
    amsterdam
    Posts
    875
    vCash
    126000

    Default

    ontopic please anders is deze thread zoals vele van badr binnen no time weer closed.
    zonde toch.

  10. #85
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    65
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Tony Galento View Post
    als saki blijft staan, net als gerges en bonjasky, raakt badr vanzelf gefrustreerd.

    dat wordt lachen in leeuwarden.
    Maar saki blijft niet staan, want Badr gaat over hem heen razen als een tsunami.
    dwerg saki heeft altijd al in de schaduw van Badr gelopen en altijd opgekeken tegen Badr, zo van: ik wil ook net als jou zijn, maar het lukt me maar niet

    Het wordt idd lachen in Leeuwarden en Badr zal het laatst lachen.

  11. #86
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    1.308
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by thefxr View Post
    wanneer,waar en hoe laat kan je die training bijwonen??

    Lol...je hebt gelijk....

  12. #87
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.301
    vCash
    371929

    Default

    Quote Originally Posted by thefxr View Post
    wanneer,waar en hoe laat kan je die training bijwonen??
    Neem aan dat It's Showtime binnenkort met meer details over deze training gaat komen.

  13. #88
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    65
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by PinPoint View Post
    Met dit soort reacties ga je het niet lang volhouden hier. Dus doe relaxt ....
    Die reactie postte ik met een bepaalde verwijzing naar en in een bepaalde context tegen sven en alleen een aantal mensen zullen begrijpen waarom..

    Btw jij hoeft mij niet de les voor te lezen en mij te commanderen dat ik relaxt moet doen. Ik leef mijn eigen leven.

  14. #89
    Join Date
    Aug 2007
    Posts
    1.786
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Voetvankoe View Post
    Maar saki blijft niet staan, want Badr gaat over hem heen razen als een tsunami.
    dwerg saki heeft altijd al in de schaduw van Badr gelopen en altijd opgekeken tegen Badr, zo van: ik wil ook net als jou zijn, maar het lukt me maar niet

    Het wordt idd lachen in Leeuwarden en Badr zal het laatst lachen.
    ben jij een saki-hater of zoiets, waarom noem je hem een dwerg?

    Volgens mij ben jij gewoon zwaar toegetakeld tijdens een training met Saki.

  15. #90
    Join Date
    Mar 2005
    Location
    Haarlem
    Posts
    8.992
    vCash
    126560

    Default

    Quote Originally Posted by Voetvankoe View Post
    Maar saki blijft niet staan, want Badr gaat over hem heen razen als een tsunami.
    dwerg saki heeft altijd al in de schaduw van Badr gelopen en altijd opgekeken tegen Badr, zo van: ik wil ook net als jou zijn, maar het lukt me maar niet

    Het wordt idd lachen in Leeuwarden en Badr zal het laatst lachen.
    Laten we i.i.g. hopen dat hij niet iedereen aan het huilen maakt incl. zijn vrienden, door weer een Badrtje uit te halen zoals het It's Showtime titelgevecht of de K-1 finale.

  16. #91
    Join Date
    Oct 2008
    Posts
    472
    vCash
    126000

    Default

    Issue.....vvk?

  17. #92
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    1.308
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Voetvankoe View Post
    Die reactie postte ik met een bepaalde verwijzing naar en in een bepaalde context tegen sven en alleen een aantal mensen zullen begrijpen waarom..

    Btw jij hoeft mij niet de les voor te lezen en mij te commanderen dat ik relaxt moet doen. Ik leef mijn eigen leven.

    Ik weet het ik moet hier niet op reageren maar goed.....


    Je dient naar bepaalde richtlijnen te posten. oa andere de post die ik quote valt daar buiten. Ik lees je geen les en commandeer je helemaal niet maar top dat je jouw eigen leven leid, want je zal je kop nog wel vaker stoten.

  18. #93
    Join Date
    Aug 2008
    Posts
    613
    vCash
    126000

    Default

    Als de meiden klaar zijn met al dit gekissebis, er zijn nog kaarten voor de live show (28 Januari). Heb nog een aantal waar je ook geen service kosten voor hoeft te betalen. Pm me maar als er kandidaten zijn.

    c'you ladies

  19. #94
    Join Date
    Dec 2006
    Posts
    3.463
    vCash
    125799

    Default

    Quote Originally Posted by arielhelwani View Post
    Badr Hari niks bijzonders? ben benieuwd wie jij bent en of jij Badr een pak rammel hebt gegeven met sparren..

    tot die tijd ben jij ook niet veel bijzonders..
    Quote Originally Posted by Voetvankoe View Post
    Volgens mij ben jij gewoon zwaar toegetakeld tijdens die training met Badr.

    Je bent van beide geen fan, maar hoopt wel dat saki Badr op zn plek zet. hmm interessant.
    Ik bespeur een Badr hater.. haat ontstaat vaak door jaloezie en jaloezi is een ziekte, daar hebben wel meer mensen last van hier op MF valt mij op.

    Oh ja en Badr hoeft niet achter in de rij te staan, want de bokswereld heeft hem nodig dus hij mag die lange rij zo voorbij lopen. (wildcard)
    Je hebt het nog steeds niet door he? Badr Hari is niet zo maar iemand.
    Quote Originally Posted by Voetvankoe View Post
    Die reactie postte ik met een bepaalde verwijzing naar en in een bepaalde context tegen sven en alleen een aantal mensen zullen begrijpen waarom..

    Btw jij hoeft mij niet de les voor te lezen en mij te commanderen dat ik relaxt moet doen. Ik leef mijn eigen leven.
    Sterker nog hij heeft Badr laten opgeven tijdens deze trainsessie
    I kid you not.

    Badr en Saki zijn beide topvechters en dit is de beste afscheidspartij die een fan zich kan wensen.
    Leg je daar gewoon lkkr bij neer en geniet van de aanloop ernaartoe, ipv tot je schouder in z'n kont te kruipen stelletje viespeuken.
    Fighting is poetry in motion

  20. #95
    Join Date
    Aug 2008
    Posts
    613
    vCash
    126000

    Default


  21. #96
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    2.471
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Fan1976 View Post
    Als de meiden klaar zijn met al dit gekissebis, er zijn nog kaarten voor de live show (28 Januari). Heb nog een aantal waar je ook geen service kosten voor hoeft te betalen. Pm me maar als er kandidaten zijn.

    c'you ladies

    OOOOO


    jij hebt een partij kaarten opgekocht met de bedoeling ze met dikke winst te verkopen wanneer het gala was uitverkocht :P

  22. #97
    Join Date
    Aug 2008
    Posts
    613
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by justsomeone View Post
    OOOOO


    jij hebt een partij kaarten opgekocht met de bedoeling ze met dikke winst te verkopen wanneer het gala was uitverkocht :P
    nee pino de kaarten zijn 125euro, en er heeft niemand meer of minder betaald. Dus het is geen winst verhaal voor je, jammer he? Je kan het altijd wel proberen om er iets leuks van te maken tegen mij, maar geef je weinig kans.

  23. #98
    Join Date
    Sep 2009
    Location
    Cork
    Posts
    1.824
    vCash
    126000

    Default

    wat een reacties weer...

    Leuk initiatief,ik ga denk wel kijken. Ben benieuwd wat het tegen Saki wordt.
    Saki is een meester in het combineren en bezit een enorme bewegelijkheid, ben nog meer onder de indruk geraakt na z'n partij tegen Ali.

  24. #99
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Misteryland Piramid Floriade
    Posts
    7.063
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Voetvankoe View Post
    Hier de Badr haters komen nu ineens massaal tevoorschijn.

    Waar komt jullie haat voor Badr Hari toch vandaan? Is het iets persoonlijks of misschien iets maatschappelijks (omdat hij Marokkaans is)?
    Zet even je bontkraagje af, rook een joint of iets dergelijks en denk even rustig na voordat je wat post of lees het nog een keer door dan hoef je niet elke keer te editten wat je schrijft.

    Ik ben inderdaad niet bijzonder, net als jij, net als Badr.
    Ik ben eigenlijk een nobody en heb Badr gewoon in een triangle gepakt.
    Het is dat dat hij me oppakte en a la rampage slamde en en daardoor een scheur in z'n tong had omdat ie die tussen z'n tanden had omdat ik hem zo hard kneep. Anders ging hij gewoon slapen, maar dat kan natuurlijk niet met een ego groter dan een olifant.
    Nee ik ben zeker niet helemaal kapot geslagen. Wat klets je nou man.

    En al was Badr een Zweed, wat maakt het uit man. Daar dragen ze ook bontkraagjes en hebben ze ook terroristen.

    No offence, Peaceeee.



    Geen jaloezie, gewoon sportive minded.

  25. #100
    Join Date
    Oct 2008
    Posts
    472
    vCash
    126000

    Default

    Zullen echt geen Badr haters zijn zoals jij denkt, beetje jammer... Er wordt gewoon partij gekozen en geargumenteerd waarom , en ja als er meerderen voor Saki gaan dan kan dat ,want hij gaat ook winnen hahaha. C'est la vie...... even goede vrienden ;-)

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •