MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 5 of 7 FirstFirst 1234567 LastLast
Results 101 to 125 of 162
  1. #101
    Join Date
    Mar 2009
    Location
    Uitgeest
    Posts
    562
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by rafi View Post
    ben wel benieuwd op wie jij je vcash gaat zetten. ik wil met jouw wel een weddenschap maken ik ga al in op badr en jij al in op saki. afgesproken!!
    Ik ga die weddenschap aan, al jouwn vcash op badr en al mijn vcash op saki.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight

    Favorieten: Nick Diaz - Chad Griggs - Gokhan Saki - Daniel Ghita


  2. #102
    Join Date
    Feb 2011
    Posts
    757
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Silat View Post
    Zet even je bontkraagje af, rook een joint of iets dergelijks en denk even rustig na voordat je wat post of lees het nog een keer door dan hoef je niet elke keer te editten wat je schrijft.

    Ik ben inderdaad niet bijzonder, net als jij, net als Badr.
    Ik ben eigenlijk een nobody en heb Badr gewoon in een triangle gepakt.
    Het is dat dat hij me oppakte en a la rampage slamde en en daardoor een scheur in z'n tong had omdat ie die tussen z'n tanden had omdat ik hem zo hard kneep. Anders ging hij gewoon slapen, maar dat kan natuurlijk niet met een ego groter dan een olifant.
    Nee ik ben zeker niet helemaal kapot geslagen. Wat klets je nou man.

    En al was Badr een Zweed, wat maakt het uit man. Daar dragen ze ook bontkraagjes en hebben ze ook terroristen.

    No offence, Peaceeee.

    Geen jaloezie, gewoon sportive minded.

    hebben ze in zweden ook pedofielen, of hebben de zwemleraren en voetbal coaches daar geen ziekelijke fantasien over kinderen van 6.

    No offence , peaceee
    Last edited by tidelot; 28-11-2011 at 20:47.

  3. #103
    Join Date
    Oct 2009
    Location
    amsterdam
    Posts
    875
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Silat View Post
    Zet even je bontkraagje af, rook een joint of iets dergelijks en denk even rustig na voordat je wat post of lees het nog een keer door dan hoef je niet elke keer te editten wat je schrijft.

    Ik ben inderdaad niet bijzonder, net als jij, net als Badr.
    Ik ben eigenlijk een nobody en heb Badr gewoon in een triangle gepakt.
    Het is dat dat hij me oppakte en a la rampage slamde en en daardoor een scheur in z'n tong had omdat ie die tussen z'n tanden had omdat ik hem zo hard kneep. Anders ging hij gewoon slapen, maar dat kan natuurlijk niet met een ego groter dan een olifant.
    Nee ik ben zeker niet helemaal kapot geslagen. Wat klets je nou man.

    En al was Badr een Zweed, wat maakt het uit man. Daar dragen ze ook bontkraagjes en hebben ze ook terroristen.

    No offence, Peaceeee.



    Geen jaloezie, gewoon sportive minded.
    even offtopic
    hoe doet badr het op mma gebied?

  4. #104
    Join Date
    Feb 2011
    Posts
    757
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by univers1l View Post
    even offtopic
    hoe doet badr het op mma gebied?
    die koffie verhalen moet je met een korreltje zout nemen.

  5. #105
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Misteryland Piramid Floriade
    Posts
    7.063
    vCash
    126000

    Default

    Badr doet geen MMA, om die reden dus.

    Een korrel zout blijft een korrel zout Tidelot, geen fantasy cake ofzo.

    Was slechts een reactie op die cameltoe.

  6. #106
    Join Date
    Mar 2007
    Posts
    1.169
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Rverm View Post
    Ik ga de weddenschap met je aan...hoeveel wil je erop inzetten? En geen Jamila praktijken met weddenschappen aangaan (Michel Andrade vs. Nathan Corbett) en dan daarna negeren en niks meer van je laten horen. Maja GG & geldzaken....
    Dus zeg het maar...
    Micha, staat de weddenschap nog? Of was het weer een hoop geschreeuw van je en als het erop aan komt blijk je weer een te grote mond gehad te hebben?

  7. #107
    Join Date
    Aug 2008
    Posts
    613
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Rverm View Post
    Micha, staat de weddenschap nog? Of was het weer een hoop geschreeuw van je en als het erop aan komt blijk je weer een te grote mond gehad te hebben?

    Wat is de weddenschap dan?

  8. #108
    Join Date
    May 2009
    Posts
    2.581
    vCash
    126238

    Default

    Dat Badr door het lint gaat in de derde ronde dacht ik.

  9. #109
    Join Date
    Aug 2008
    Posts
    613
    vCash
    126000

    Default

    0
    Quote Originally Posted by Facade View Post
    Dat Badr door het lint gaat in de derde ronde dacht ik.
    ok dacht om iets?

  10. #110
    Join Date
    Nov 2004
    Posts
    3.913
    vCash
    126000

    Default

    Stiekem hoop ik een beetje op een all-out brawl waarin ze elkaar de tyfus inslaan en daarna gewoon verder gaan op de grond en er een spontane MMA partij van maken!

    Aan de reacties te zien heir heeft het publiek er in ieder geval zin in

  11. #111
    Join Date
    Mar 2009
    Location
    Uitgeest
    Posts
    562
    vCash
    126000

    Default

    Ik denk niet dat Saki zich laat schoppen terwijl die op de grond ligt, netzoals bonjasky. A fight to remember.

    Warrrrrrrrrrrrrrrrr Sakiiiiiiiiiii
    Favorieten: Nick Diaz - Chad Griggs - Gokhan Saki - Daniel Ghita


  12. #112
    Join Date
    Mar 2007
    Posts
    1.169
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Fan1976 View Post
    0

    ok dacht om iets?
    Micha is ervan overtuigd dat Badr in de 3de ronde na gaat trappen/door het lint gaat. Hij wilde er zelfs om wedden. Die weddenschap wil ik aangaan. Micha mag het bedrag bepalen. Ik vind 50 euro wel een mooi bedrag. Alleen zoals zovaak wordt er veel geroepen/geschreeuwd maar als het erop aankomt krijg je geen reactie meer.

  13. #113
    Join Date
    Nov 2007
    Posts
    420
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Voetvankoe View Post
    X2

    Het is idd een hele grote eer en een historisch moment om hem te mogen zien trainen..

    Andere vechters kunnen/mogen alleen maar dromen van wat Badr nu al heeft bereikt.
    De naam Badr Hari is een merknaam op zich en heeft al miljoenen binnen gebracht (en nog steeds).

    Badr Hari is de meest besproken en meest gevreesde kickbokser van dit moment, dus met recht nu al een Legend!
    En het echte grote werk gaat nog komen.. BOXING HEAVY WEIGHT CHAMPION OF THE WORLD


    PS. gokhan saki wil(de) ook als Badr zijn, maar lukt hem niet.
    Badr gaat zwaar op z'n bek gaan in de boksring. Saki mag dan intrinsiek niet zo'n potentieel hebben als Hari, hij is enorm gegroeid de laatste jaren tot één van de beste kickboksers in de ring én hij heeft zich altijd als een echte K-1 vechter (sportman ) gedragen in de ring ( wat niet kan gezegd worden van Hari die niet kan verliezen en dan maar een andere weg kiest om de partij te beeindigen).

    Leuk kan je hem kan zien vechten, maar een legende is de man absoluut nog niet.

  14. #114
    Join Date
    May 2009
    Posts
    2.581
    vCash
    126238

    Default

    Het intrinsieke voordeel dat badr heeft is met name zn fysiek. Hij is zwaarder en heeft beduidend meer reach dan Saki. Ik denk dat dat ook wel de doorslag gaat geven en dat Badr dus wint..
    Badr is technisch ook wel goed, maar ik vind Saki toch echt wel een stuk beter op dat vlak.

  15. #115
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    65
    vCash
    126000

    Default

    Ik word een beetje moe van die goedkope discussie over wie er gaat winnen op 28 Januari, Ik weet zeker dat Badr met een zeer zware KO dat gevecht gaat winnen.

    En ik ben zo zeker van mijn zaak dat ik bereid ben om weddenschappen af te sluiten met diegenen die zeker denken te weten dat saki gaat winnen.
    Ik heb mijn tafeltje iig al gereserveerd in Leeuwarden, dus als je ballen hebt spreek je me daar aan en identificeer je je met je MF-naam.
    Ik wil wel eens zien welke en hoeveel mannetjes echte mannen zijn en niet alleen maar van achter je beeldscherm.

    Tegen die tijd laat ik jullie via deze weg nog wel weten welk tafeltje ik zit en waaraan je me kunt herkennen.

    Ps. ik heb het niet over v-cash...

  16. #116
    Join Date
    Oct 2010
    Posts
    210
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Voetvankoe View Post
    Ik word een beetje moe van die goedkope discussie over wie er gaat winnen op 28 Januari, Ik weet zeker dat Badr met een zeer zware KO dat gevecht gaat winnen.

    En ik ben zo zeker van mijn zaak dat ik bereid ben om weddenschappen af te sluiten met diegenen die zeker denken te weten dat saki gaat winnen.
    Ik heb mijn tafeltje iig al gereserveerd in Leeuwarden, dus als je ballen hebt spreek je me daar aan en identificeer je je met je MF-naam.
    Ik wil wel eens zien welke en hoeveel mannetjes echte mannen zijn en niet alleen maar van achter je beeldscherm.

    Tegen die tijd laat ik jullie via deze weg nog wel weten welk tafeltje ik zit en waaraan je me kunt herkennen.

    Ps. ik heb het niet over v-cash...
    Last edited by Djoggo; 01-12-2011 at 01:26.

  17. #117
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    5.649
    vCash
    126000

    Default

    mja, nou mocht er iemand naar de training gaan, dan wil ik wel weten hoe fris, gretig en geconcentreerd Badr oogt.
    Hoe is z'n vorm enzo.....
    "If you have to stop and think, it's too late"

  18. #118
    Join Date
    Dec 2010
    Posts
    1.898
    vCash
    121250

    Default

    Quote Originally Posted by Voetvankoe View Post
    Ik word een beetje moe van die goedkope discussie over wie er gaat winnen op 28 Januari, Ik weet zeker dat Badr met een zeer zware KO dat gevecht gaat winnen.

    En ik ben zo zeker van mijn zaak dat ik bereid ben om weddenschappen af te sluiten met diegenen die zeker denken te weten dat saki gaat winnen.
    Ik heb mijn tafeltje iig al gereserveerd in Leeuwarden, dus als je ballen hebt spreek je me daar aan en identificeer je je met je MF-naam.
    Ik wil wel eens zien welke en hoeveel mannetjes echte mannen zijn en niet alleen maar van achter je beeldscherm.

    Tegen die tijd laat ik jullie via deze weg nog wel weten welk tafeltje ik zit en waaraan je me kunt herkennen.

    Ps. ik heb het niet over v-cash...

  19. #119
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Siebengewald
    Posts
    2.760
    vCash
    126000

    Default

    Hahaha , super man!
    I love it when a plan comes together. Colonel John Smith aka "Hannibal"

  20. #120
    Join Date
    Dec 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    3.875
    vCash
    121333

    Default

    Quote Originally Posted by Voetvankoe View Post
    Ik heb mijn tafeltje iig al gereserveerd in Leeuwarden,

    Tegen die tijd laat ik jullie via deze weg nog wel weten welk tafeltje ik zit en waaraan je me kunt herkennen.

    Ps. ik heb het niet over v-cash...
    Waarschijnlijk aan je bril en krullen

    "Toto, I've got a feeling we're not in Kansas anymore."

  21. #121
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    5.649
    vCash
    126000

    Default






    Das die werkster van Overeem
    "If you have to stop and think, it's too late"

  22. #122
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    65
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Marchant View Post
    Waarschijnlijk aan je bril en krullen

    http://rvrenard.files.wordpress.com/...pg?w=500&h=375
    Je was, bent en blijft in mijn ogen een klein zielig mannetje. (altijd maar mensen belachelijk maken met een belachelijke foto)

    Ik zie jou en jouw portemonnee graag op ~28 Januari 2012~ Tot dan!

    "I've got a feeling that day I will have a great night"

  23. #123
    Join Date
    Dec 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    3.875
    vCash
    121333

    Default

    Quote Originally Posted by Voetvankoe View Post
    X2

    Het is idd een hele grote eer en een historisch moment om hem te mogen zien trainen..

    Andere vechters kunnen/mogen alleen maar dromen van wat Badr nu al heeft bereikt.
    De naam Badr Hari is een merknaam op zich en heeft al miljoenen binnen gebracht (en nog steeds).

    Badr Hari is de meest besproken en meest gevreesde kickbokser van dit moment, dus met recht nu al een Legend!
    En het echte grote werk gaat nog komen.. BOXING HEAVY WEIGHT CHAMPION OF THE WORLD


    PS. gokhan saki wil(de) ook als Badr zijn, maar lukt hem niet.
    Quote Originally Posted by Voetvankoe View Post
    Dat is voor mij een weet en dat is en dat blijft voor jou een vraag..
    Blijf jij maar lekker speculeren en losse flodders schieten, ik weet wel beter.

    Btw. iemand horen praten uit een beeldscherm? Heel knap van je.
    Quote Originally Posted by Voetvankoe View Post
    Volgens mij ben jij gewoon zwaar toegetakeld tijdens die training met Badr.

    Je bent van beide geen fan, maar hoopt wel dat saki Badr op zn plek zet. hmm interessant.
    Ik bespeur een Badr hater.. haat ontstaat vaak door jaloezie en jaloezi is een ziekte, daar hebben wel meer mensen last van hier op MF valt mij op.

    Oh ja en Badr hoeft niet achter in de rij te staan, want de bokswereld heeft hem nodig dus hij mag die lange rij zo voorbij lopen. (wildcard)
    Je hebt het nog steeds niet door he? Badr Hari is niet zo maar iemand.
    Quote Originally Posted by Voetvankoe View Post
    Hier de Badr haters komen nu ineens massaal tevoorschijn.

    Waar komt jullie haat voor Badr Hari toch vandaan? Is het iets persoonlijks of misschien iets maatschappelijks (omdat hij Marokkaans is)?
    Quote Originally Posted by Voetvankoe View Post
    Die reactie postte ik met een bepaalde verwijzing naar en in een bepaalde context tegen sven en alleen een aantal mensen zullen begrijpen waarom..

    Btw jij hoeft mij niet de les voor te lezen en mij te commanderen dat ik relaxt moet doen. Ik leef mijn eigen leven.
    Quote Originally Posted by Voetvankoe View Post
    Je was, bent en blijft in mijn ogen een klein zielig mannetje.(altijd maar mensen belachelijk maken met een belachelijke foto)

    Ik zie jou en jouw portemonnee graag op ~28 Januari 2012~ Tot dan!

    "I've got a feeling that day I will have a great night"


    Dat hoef ik niet te doen vriend , dat doe je zelf!
    Last edited by Marchant; 01-12-2011 at 19:44.
    "Toto, I've got a feeling we're not in Kansas anymore."

  24. #124
    Join Date
    Oct 2008
    Posts
    472
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Marchant View Post


    Dat hoef ik niet te doen vriend dat doe je zelf!
    *2

  25. #125
    Join Date
    Apr 2009
    Posts
    117
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Marchant View Post


    Dat hoef ik niet te doen vriend , dat doe je zelf!
    You must spread ...

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •