MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 7 of 7 FirstFirst ... 34567
Results 151 to 162 of 162
  1. #151
    Join Date
    Dec 2011
    Posts
    506
    vCash
    119891

    Default

    Top! I'm there!
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #152
    Join Date
    Feb 2011
    Posts
    84
    vCash
    126000

    Default

    geweldig! zeker naartoe

  3. #153
    Join Date
    Mar 2007
    Posts
    1.169
    vCash
    126000

    Default

    Ook ik ga waarschijnlijk wel even kijken...

  4. #154
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    177
    vCash
    126000

    Default

    Ga ook even kijken!

  5. #155
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    65
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Voetvankoe View Post
    Ik word een beetje moe van die goedkope discussie over wie er gaat winnen op 28 Januari, Ik weet zeker dat Badr met een zeer zware KO dat gevecht gaat winnen.

    En ik ben zo zeker van mijn zaak dat ik bereid ben om weddenschappen af te sluiten met diegenen die zeker denken te weten dat saki gaat winnen.
    Ik heb mijn tafeltje iig al gereserveerd in Leeuwarden, dus als je ballen hebt spreek je me daar aan en identificeer je je met je MF-naam.
    Ik wil wel eens zien welke en hoeveel mannetjes echte mannen zijn en niet alleen maar van achter je beeldscherm.

    Tegen die tijd laat ik jullie via deze weg nog wel weten welk tafeltje ik zit en waaraan je me kunt herkennen.

    Ps. ik heb het niet over v-cash...

    Ik zal voor aanvang voor de ingang rondhangen en je kunt me herkennen aan mijn lange paarse bontjas die ik dan draag en heb ook een hoed op en een sigaar in mn bek en loop met twee langbenige blondines, aan beide armen één. Als je zeker weet dat Saki 28 Januari gaat winnen van Badr Hari twijfel dan niet en spreek mij daar gewoon aan en sluit een weddenschap af met mij.

    Ik accepteer alleen cash en je krijgt 100pct uitbetaald als je wint. Voorbeeld: Je zet 1000euro in en je wint, dan krijg je 2000euro van mij.
    Last edited by Voetvankoe; 14-01-2012 at 21:47. Reason: dubbelle post

  6. #156
    Join Date
    Mar 2009
    Location
    Rotterdam
    Posts
    1.112
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Voetvankoe View Post
    Ik zal voor aanvang voor de ingang rondhangen en je kunt me herkennen aan mijn lange paarse bontjas die ik dan draag en heb ook een hoed op en een sigaar in mn bek en loop met twee langbenige blondines, aan beide armen één. .

  7. #157
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    4.233
    vCash
    126000

    Default

    Rafi

    was het sarcastisch bedoelt dat er alleen maar Nederlanders waren en jij de enigste Marokkaan was. Op de video zie ik meerdere Marokkanen en Surinmamers.

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •