MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 6 FirstFirst 123456 LastLast
Results 26 to 50 of 131
  1. #26
    Join Date
    May 2010
    Location
    Noord-Brabant
    Posts
    1.302
    vCash
    126000

    Default

    meeste bekende staan hier al wel tussen, maar 2 min youtube en googlen en je had zelf precies het zelfde gevonden.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight

    When I roundhouse kick you even Google won't find you

  2. #27
    Join Date
    May 2010
    Location
    Noord-Brabant
    Posts
    1.302
    vCash
    126000

  3. #28
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    45
    vCash
    126000

    Default

    chokes lijken me bijzonder humaan, als je dat met lastige groepen al voor elkaar krijgt, maar dat wordt in nederland als zware mishandeling gezien? heb je hier bronnen voor?

  4. #29
    Join Date
    Dec 2010
    Posts
    1.898
    vCash
    121250

    Default

    DK dit is misschien wat voor je. Een beroving door beveiligers van een Nederlands bedrijf op een Duits hardstyle feest.

    Beroofd door beveiligers | Spitsnieuws

  5. #30
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    11.168
    vCash
    124500

    Default

    Quote Originally Posted by justsomeone View Post
    Als ik ooit zo word mishandeld door een groep `portiers` zoals in dat laatste filmpje kunnen ze beter een kevlar pet opzetten, want 100% dat ik terug kom
    zo niet of het een of ander maar een dikke x2......en die club daar ging dan ook de fik in

  6. #31
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    381
    vCash
    126000

    Default

    @ mister T.: je hebt helemaal gelijk, ik heb er alleen niet aan gedacht om mijn zoektermen in het engels te doen waardoor er toch filmpjes naar boven komen die ik zelf nog niet had gevonden.

    @Hnieb: Persoonlijk ben ik het met je eens en heb al meerdere mensen rustig weg gewurgd, heb hier gelukkig nooit problemen mee gehad. Echter een paar jaar geleden heb ik via het nieuws het volgende verhaal vernomen. Een beveiliger die in een bus werkzaam was had een zeer agressieve passagier weg gewurgd. De passagier heeft hier aangifte van gedaan en de beveiliger is in voorlopige hechtenis genomen op verdenking van zware mishandeling. Dit vond ik opvallend en heb dit hierna wel vaker gehoord/gelezen. Een exacte bron heb ik niet.

    @The Company: bedankt voor je bijdrage.

  7. #32
    Join Date
    May 2007
    Location
    n.v.t.
    Posts
    9.795
    vCash
    138328

    Default

    Quote Originally Posted by DK View Post
    @ mister T.: je hebt helemaal gelijk, ik heb er alleen niet aan gedacht om mijn zoektermen in het engels te doen waardoor er toch filmpjes naar boven komen die ik zelf nog niet had gevonden.

    @Hnieb: Persoonlijk ben ik het met je eens en heb al meerdere mensen rustig weg gewurgd, heb hier gelukkig nooit problemen mee gehad. Echter een paar jaar geleden heb ik via het nieuws het volgende verhaal vernomen. Een beveiliger die in een bus werkzaam was had een zeer agressieve passagier weg gewurgd. De passagier heeft hier aangifte van gedaan en de beveiliger is in voorlopige hechtenis genomen op verdenking van zware mishandeling. Dit vond ik opvallend en heb dit hierna wel vaker gehoord/gelezen. Een exacte bron heb ik niet.

    @The Company: bedankt voor je bijdrage.
    het heeft er echt mee te maken hoe de agent het een en ander op papier zet en of de ovj licht in de zaak ziet.. geluk moet je hebben..
    "Some people have so much respect for their superiors
    they have none left for themselves."

  8. #33
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    65
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Vinand View Post
    Maar terugkomen, en dan iemand neerschieten of iets gewelddadig doen is nooit een goede response broeder. Dat je je zo laat beinvloeden door een portier is nooit goed, gewoon laten gaan, minder emotioneel zijn en negeren, je bent beter dan portiers die te agressief zijn.
    Je klinkt als een lafaard zonder eergevoel... Ik zou zoiets nooit kunnen laten gaan!
    Ik zou pas rust in mijn hoofd krijgen en weer rustig kunnen slapen als wraak is genomen.
    (Ik maak van die portier mijn dagtaak)

  9. #34
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.302
    vCash
    371929

    Default

    Quote Originally Posted by Voetvankoe View Post
    Je klinkt als een lafaard zonder eergevoel... Ik zou zoiets nooit kunnen laten gaan!
    Ik zou pas rust in mijn hoofd krijgen en weer rustig kunnen slapen als wraak is genomen.
    (Ik maak van die portier mijn dagtaak)
    Nee, dit klinkt heeeeel slim, pffffffff

  10. #35
    Join Date
    Feb 2011
    Posts
    738
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Voetvankoe View Post
    Je klinkt als een lafaard zonder eergevoel... Ik zou zoiets nooit kunnen laten gaan!
    Ik zou pas rust in mijn hoofd krijgen en weer rustig kunnen slapen als wraak is genomen.
    (Ik maak van die portier mijn dagtaak)

  11. #36
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    West Europa
    Posts
    17.880
    vCash
    112709

    Default

    Heeft iemand dat filmpje nog van die bouncer van die club ergens langs een strand boulevard in amerika? Die krijgt mot met een irritante zatlap. Vervolgens pakt de bouncer hem beet, zet een RNC aan en choked hem out... legt hem op de grond, stabiele zijligging... en eind goed al goed
    weblog voor producers, artiesten en gear lovers: Zerolatency.nl

  12. #37
    Join Date
    May 2009
    Posts
    2.581
    vCash
    126238

    Default

    Quote Originally Posted by Voetvankoe View Post
    Je klinkt als een lafaard zonder eergevoel... Ik zou zoiets nooit kunnen laten gaan!
    Ik zou pas rust in mijn hoofd krijgen en weer rustig kunnen slapen als wraak is genomen.
    (Ik maak van die portier mijn dagtaak)
    Tsja jij hebt genoeg tijd om daar je dagtaak van te maken, jij hebt toch immers zes maanden huisarrest ?
    Misschien voor de lol nog een paar eraan vastplakken.

  13. #38
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Nijmegen
    Posts
    4.386
    vCash
    127608

    Default

    Je kan ook een aanklacht indienen en zorgen dat die portier nooit meer aan de bak komt. In de meeste uitgaansgebieden staan tegenwoordig camera's dus bewijs zal niet moeilijk te vinden zijn.

  14. #39
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    65
    vCash
    126000

    Default

    Kom op zeg, je wordt (onnodig) zwaar mishandeld door een overdreven agressieve (vaak coke-snuivende) portier en je laat het gewoon zitten??
    Dat kan echt niet.. Je bent mishandeld en vernederd, je eer is aangetast 'man' !!

    Hoe kun je zo verder leven en doen alsof er niks is gebeurd, zoiets gaat toch elke dag aan je geweten knagen?

  15. #40
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Nijmegen
    Posts
    4.386
    vCash
    127608

    Default

    Quote Originally Posted by Voetvankoe View Post
    Kom op zeg, je wordt (onnodig) zwaar mishandeld door een overdreven agressieve (vaak coke-snuivende) portier en je laat het gewoon zitten??
    Dat kan echt niet.. Je bent mishandeld en vernederd, je eer is aangetast 'man' !!

    Hoe kun je zo verder leven en doen alsof er niks is gebeurd, zoiets gaat toch elke dag aan je geweten knagen?
    Nou kijk ik heb zeg maar een baan en als ik met voorbedachte rade iemand te grazen ga nemen, dan word ik opgesloten door de politie en kan ik mijn baan en verdere ambities opgeven. Dus ben ik een slimmere man en laat het rechtsysteem zijn beloop nemen. Nu weet ik ook wel dat jij op internet gewoon een beetje stoer probeert te doen, maar we moeten natuurlijk voorkomen dat dit de norm wordt en andere mensen zich in het echt zo gaan opstellen.

  16. #41
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    65
    vCash
    126000

    Default

    Hier scheiden onze wegen.. Jij kiest voor de makkelijke route en vlucht weg richting het hazepad.
    Ik denk dat jij te veel nadenkt over dingen, je moet eens minder denken en meer doen.

    Wie mijn eer krenkt heeft een probleem.

  17. #42
    Join Date
    Feb 2011
    Posts
    738
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Voetvankoe View Post
    Hier scheiden onze wegen.. Jij kiest voor de makkelijke route en vlucht weg richting het hazepad.
    Ik denk dat jij te veel nadenkt over dingen, je moet eens minder denken en meer doen.

    Wie mijn eer krenkt heeft een probleem.

    laat me raden, je laat je papa en mama bellen dat je gepest werd bij de kinder disco? haha

  18. #43
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    5.116
    vCash
    108788

    Default

    wat Voetvankoe zegt is toch niet zo heel gek?

    als je zonder reden de tering in wordt geslagen, je gaat naar de politie en politie zegt dat ze niks voor je kunnen doen, laten jullie het er dan allemaal gewoon bij?

    geloof er niks van.

    Tenminste bij mij, al zou ik zelf zeggen dat het klaar was en ik geen wraak zou willen zouden mijn broers en neven nog niet stil kunnen zitten als ik daadwerkelijk tot bloedens toe geslagen zou zijn.
    Home mtk-gym.nl


  19. #44
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Ik wil niet zeuren maar heb er nu een paar bekeken en volgens is het steeds de klant die veel te ver gaat. En dan is het geweld een beetje buiten proportioneel maar laat de portier gewoon zijn werk doen en dan heb je ook geen last.

    @voetvankoe; jij gaat het nog vaak afleggen tegen het juridisch systeem. Dan kan je wel stoer gaan doen maar jij zit voorlopig met je respect en je enkelband op de bank en ik loop vrij rond. Dus het heeft weinig met lafaard of respect te maken maar veel met pragmatisch denken.

  20. #45
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    2.471
    vCash
    126000

    Default

    Kijk, ben je fout geweest in een club en je krijgt een dreun voor je harses en je word eruit gegooit, dan slik ik die klap en ga ik gewoon weg.
    Maar als ze zoveel extreem geweld tegen me gebruiken zoals in dat filmpje , en nog doortrappen ook als ik op de grond lig, dan zweer ik op alles wat me lief is dat ik terug ga, en dan valt er niet meer te praten.

  21. #46
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Nijmegen
    Posts
    4.386
    vCash
    127608

    Default

    Quote Originally Posted by Voetvankoe View Post
    Hier scheiden onze wegen.. Jij kiest voor de makkelijke route en vlucht weg richting het hazepad.
    Ik denk dat jij te veel nadenkt over dingen, je moet eens minder denken en meer doen.

    Wie mijn eer krenkt heeft een probleem.
    Je bent zeker ook voor het stenigen van je vrouw als ze is vreemd gegaan.

  22. #47
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    2.471
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Briant View Post
    Je bent zeker ook voor het stenigen van je vrouw als ze is vreemd gegaan.
    Nee, dat gaat net iets te ver.
    Ik ben wel voorstander van een stok in der kont stoppen, maar dan een stok die eigenlijk net niet past

  23. #48
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    1.308
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by justsomeone View Post
    Kijk, ben je fout geweest in een club en je krijgt een dreun voor je harses en je word eruit gegooit, dan slik ik die klap en ga ik gewoon weg.
    Maar als ze zoveel extreem geweld tegen me gebruiken zoals in dat filmpje , en nog doortrappen ook als ik op de grond lig, dan zweer ik op alles wat me lief is dat ik terug ga, en dan valt er niet meer te praten.

    Hoe leg je dit aan je kind uit? Als je zelf vast zit bedoel ik....

  24. #49
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    5.116
    vCash
    108788

    Default

    hahahaha wat een reacties hier jonge :P

    @brian, je springt wel heel erg van de hak op de tak.
    Home mtk-gym.nl


  25. #50
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    1.308
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Sadix View Post
    wat Voetvankoe zegt is toch niet zo heel gek?

    als je zonder reden de tering in wordt geslagen, je gaat naar de politie en politie zegt dat ze niks voor je kunnen doen, laten jullie het er dan allemaal gewoon bij?

    geloof er niks van.

    Tenminste bij mij, al zou ik zelf zeggen dat het klaar was en ik geen wraak zou willen zouden mijn broers en neven nog niet stil kunnen zitten als ik daadwerkelijk tot bloedens toe geslagen zou zijn.
    Hoe ga jij er mee om als een jongen met een dergelijk verhaal komt bij je, je in vertrouwen neemt? Wat doe je dan?

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •