MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 5 of 6 FirstFirst 123456 LastLast
Results 101 to 125 of 131
  1. #101
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Nijmegen
    Posts
    4.385
    vCash
    127608

    Default

    Quote Originally Posted by justsomeone View Post
    maat van me heeft ook een portier dood geschoten in de matrixx, en hem hebben ze geen eens extreem mishandeld. hij kwam ook terug.
    zijn principe kwesties
    Lekkere vrienden heb jij.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #102
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    5.649
    vCash
    126000

    Default

    ...ik ben echt geen superknokker of zo, ik kan gewoon heel boos worden om onrecht om me heen en als ik daar wat van zeg en ik krijg een grote bek dan verlies ik nog wel eens mijn zelfbeheersing.

    In mijn bescheiden ervaring echter, gaan negen van de tien klootzakken er met hun staart tussen de benen vandoor als je bereid bent om met ze in de clinch te gaan.

    Die ene die blijft, die blijkt vaak wel in staat om klappen uit te delen, maar niet om ze te ontvangen...
    Ofwel, blaffende honden bijten niet en als ze toch bijten, komt dat omdat ze nooit zijn teruggebeten.. preying on the weak...opportunisten..

    Het heeft volgens mij trouwens helemaal niets te maken met principes en al helemaal niet met respect -dat moet je namelijk verdienen, niet eisen-.

    Het heeft te maken met ego en/of een onvermogen om zich verbaal te kunnen uiten en verweren.

    En een judo of karatestijl, wat een bullshit zeg.
    Als je niet WILT vechten, dan zal je nooit een gevecht winnen. Dus als je in een situatie terecht komt waarin je jezelf moet verdedigen, dan moet je willen vechten. Het knoppie moet om. Er is geen goed of slecht op zo'n moment, je moet aggressief zijn en vechten om te winnen anders eindig je misschien wel op de intensive care of erger.
    Hoe kun je jezelf nou verdedigen als je niet bereid bent om te vechten???????

    Het geromantiseerde beeld van the little grasshopper, die niet wilt vechten en wiens technieken zo efficient en dodelijk zijn, dat hij iedere boef met een simpele beweging onschadelijk maakt en daarbij zo passief kijkt en blijft, alsof hij onder de valium zit, bestaat niet.

    Mensen die regelmatig met geweld en aggressie te maken hebben, zullen in beter in staat zijn om 'rustig' te blijven in een dergelijke situatie, maar als iemand met moord in zijn ogen op je af komt gestormd, dan kan je maar beter de adrenalinerush -die IEDEREEN ervaart- gebruiken en net zo'n klootzak worden als de klootzak die jou iets aan wilt doen.
    zoals mijn leraar zegt: he is a piece of meat, you want to go through it and then get out through the door..

    @justsomeone, dan ben ik blij dat ik jouw maat nooit ben tegengekomen

    Kijk, even los van het feit of vechten goed of slecht is; als je -goedschiks danwel kwaadschiks- in een gevecht terechtkomt en je krijgt klappen, dan ga je daarna naar huis je wonden likken en nadenken over de fouten die je hebt gemaakt.
    En daarmee is het klaar. Mensen die niet kunnen accepteren dat iemand anders hen de les leest en wraak gaan nemen, die hebben een probleem met zichzelf.....
    Last edited by FOCUS; 03-12-2011 at 15:42.
    "If you have to stop and think, it's too late"

  3. #103
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    2.471
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Facade View Post
    Fashionscene - Die portier van The Matrixx - Nieuws, Politiek Achtergronden

    en: Achttien jaar cel voor discomoord Nijmegen | nu.nl/algemeen | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl

    Dat zijn gvd geen principe kwesties, dat zijn psychische kwesties. Die vriend van jou is gewoon een enorme mongool en die mag nooit meer vrij losgelaten worden in de maatschappij. En ik hoop toch echt dat jij niet een van die vrienden was die er bij stond om hem op te ruien zoals wordt aangegeven in het eerste artikel.
    leuke stukjes uit de media allemaal, maar nu een stukje van iemand die erbij is geweest.

    Een jongen uit ons groepje had zich onbehoorlijk gedragen tegenover een meisje, dat was snel opgelost.
    die maat van mij wilde weten wat er aan de hand was maar kreeg letterlijk te horen: Ga de zaal maar weer in anders ga je eruit tering aap (was een getinte jongen)
    Hij gaf een grote smoel aan die portiers, ze leggen hem op de grond en gooien hem naar buiten.
    Niks aan de hand zou je zeggen.
    Maar ze vergeten er in de media er even bij te vertellen dat die portiers terwijl hij op de grond lag even snel zijn peperdure rolex van zijn arm hebben afgehaald.
    hij heeft meermalen zijn horloge terug gevraagt en niet gekregen.
    oorzaak gevolg.
    vandaar dat ik zei principe kwestie

  4. #104
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    2.471
    vCash
    126000

    Default

    http://www.mixfight.nl/forum/showthr...r-r-de-vries-D


    1 van deze 2 heren was er ook bij betrokken

  5. #105
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Tilburg
    Posts
    221
    vCash
    126000

    Default

    Op rechtspraak.nl zijn de uitspraken te lezen inclusief verklaringen van de getuigen en de verdachten.
    Ik lees niets over diefstal van een duur horloge etc. Dat zou toch best relevant zijn in deze zaak.
    Helaas lukt het me niet om een directe link te plaatsen, vandaar een link naar de zoekfunctie. Zoek op Matrixx in het zoekveld van de tekst.

    Rechtspraak.nl - Zoeken in Uitspraken
    Kravmagaschool 013
    si vis pacem para bellum

  6. #106
    Join Date
    May 2009
    Posts
    2.581
    vCash
    126238

    Default

    Quote Originally Posted by justsomeone View Post
    leuke stukjes uit de media allemaal, maar nu een stukje van iemand die erbij is geweest.
    Maar ze vergeten er in de media er even bij te vertellen dat die portiers terwijl hij op de grond lag even snel zijn peperdure rolex van zijn arm hebben afgehaald.
    hij heeft meermalen zijn horloge terug gevraagt en niet gekregen.
    Volgens een nieuwsbericht dat gecopy paste is naar Partyflock.nl was de dader een inbreker, dus ja ik ben nou niet echt geneigd om dat als een verzachtende omstandigheid te zien. Maarja het originele bericht kan ik niet meer terugvinden omdat het uit 2003 stamt. Moord onder voorbedachte rade met als motief een rolex vind ik nog steeds verschrikkelijk. Maar keur jij dan goed hoe het gelopen is?

    Rechtszaak schutter Matrixx-zaak uitgesteld partyflock

  7. #107
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    2.471
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Facade View Post
    Volgens een nieuwsbericht dat gecopy paste is naar Partyflock.nl was de dader een inbreker, dus ja ik ben nou niet echt geneigd om dat als een verzachtende omstandigheid te zien. Maarja het originele bericht kan ik niet meer terugvinden omdat het uit 2003 stamt. Moord onder voorbedachte rade met als motief een rolex vind ik nog steeds verschrikkelijk. Maar keur jij dan goed hoe het gelopen is?

    Rechtszaak schutter Matrixx-zaak uitgesteld partyflock
    ik ga even mijn kids naar bed brengen en dan antwoord ik je even

  8. #108
    Join Date
    Dec 2010
    Posts
    713
    vCash
    126000

    Default

    Waar kan je die stuk van p r de vries kijken die link doet het niet. justsomeone is dat toen er ook eentje in zijn been werd geschoten die kon ik wel.
    Last edited by respect; 03-12-2011 at 21:18.

  9. #109
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    2.471
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Facade View Post
    Volgens een nieuwsbericht dat gecopy paste is naar Partyflock.nl was de dader een inbreker, dus ja ik ben nou niet echt geneigd om dat als een verzachtende omstandigheid te zien. Maarja het originele bericht kan ik niet meer terugvinden omdat het uit 2003 stamt. Moord onder voorbedachte rade met als motief een rolex vind ik nog steeds verschrikkelijk. Maar keur jij dan goed hoe het gelopen is?

    Rechtszaak schutter Matrixx-zaak uitgesteld partyflock
    Hij is in het verleden wel eens een keer veroordeeld voor een inbraak, maar dat was nog voor ie 20 jaar was.
    Ik ken hem als een hele rustige coole gozer die alles voor zijn vrienden over heeft.
    Dat hij geen 8 tot 5 baan had dat klopt.
    Ik keur het niet goed wat hij gedaan heeft, al kan ik het wel begrijpen.
    Hij is een lang mager jong, en wat wil je dan beginnen tegen die stierennekken die daar aan de deur staan.
    Hij zit er zelf ook mee dat hij de verkeerde heeft doodgeschoten.
    Maaergoed het is gebeurt, en ben blij dat ie in februarie weer vrij komt.

  10. #110
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    5.649
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by justsomeone View Post
    Ik ken hem als een hele rustige coole gozer die alles voor zijn vrienden over heeft.
    .

    had een van zijn vrienden niet kunnen vragen om niet met een pistool zijn gelijk te gaan halen?
    "If you have to stop and think, it's too late"

  11. #111
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    2.471
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by FOCUS View Post
    had een van zijn vrienden niet kunnen vragen om niet met een pistool zijn gelijk te gaan halen?
    Laat jij je slaan en je rolex afpakken?
    en niet te vergeten dat er al een verhaal aan vooraf ging he met dat groepje portiers daar.
    neemt niet weg dat het niet goed te raten valt wat ie gedaan heeft.

  12. #112
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    5.649
    vCash
    126000

    Default

    oke, verkeerde onderwerp om 'grappig' te gaan doen...

    ik zal het anders brengen; was die jongen niet voor rede vatbaar dan?

    heftig verhaal man


    ik begrijp dat je opkomt voor je vriend, ook al keur je zijn gedrag niet goed en dat is alleen maar goed van je
    "If you have to stop and think, it's too late"

  13. #113
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    2.471
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by FOCUS View Post
    oke, verkeerde onderwerp om 'grappig' te gaan doen...

    ik zal het anders brengen; was die jongen niet voor rede vatbaar dan?

    heftig verhaal man


    ik begrijp dat je opkomt voor je vriend, ook al keur je zijn gedrag niet goed en dat is alleen maar goed van je
    Laat ik het zo zeggen, ik wist niet eens dat ie een wapen ging halen, wij dachten dat hij gewoon t centrum van nijmegen in zou gaan en dat we hem daar zouden zien als wij uit de matrixx kwamen, maar helaas is het anders gelopen.

  14. #114
    Join Date
    May 2009
    Posts
    2.581
    vCash
    126238

    Default

    Ok gelukkig. Ik kreeg namelijk de indruk dat jij het terecht vond dat hij zo reageerde of iets in die lijn.

  15. #115
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    2.471
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Facade View Post
    Ok gelukkig. Ik kreeg namelijk de indruk dat jij het terecht vond dat hij zo reageerde of iets in die lijn.
    nee nee, ik ben het er niet mee eens wat hij gedaan heeft, al kan ik het me wel voorstellen.
    maar het is en blijft me maatje, hij heeft trouwens jaren met Ron. N op de afdeling gezeten.

  16. #116
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Quote Originally Posted by justsomeone View Post
    Laat jij je slaan en je rolex afpakken?
    en niet te vergeten dat er al een verhaal aan vooraf ging he met dat groepje portiers daar.
    neemt niet weg dat het niet goed te raten valt wat ie gedaan heeft.
    met alle respect maarre:
    geen 9-5 baan, gepakt voor inbraak (wat maakt het uit of hij toen nog geen 20 was, telt het dan niet of zo ?), dure rolex om. Gezeik met portiers (die kenden hem waarschijnlijk ook al langer).

    neuh, ik ben niet zo blij dat dat weer vrijkomt. lekker laten zitten.

  17. #117
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    2.471
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Bromios View Post
    met alle respect maarre:
    geen 9-5 baan, gepakt voor inbraak (wat maakt het uit of hij toen nog geen 20 was, telt het dan niet of zo ?), dure rolex om. Gezeik met portiers (die kenden hem waarschijnlijk ook al langer).

    neuh, ik ben niet zo blij dat dat weer vrijkomt. lekker laten zitten.
    iedereen doet wel eens dingen in zijn jeugd waar je later spijt van krijgt
    ik heb zelf ook voor me 20e een lange detentie gehad.

    ik ben blij dat hij er weer is bijna, hij heeft ze straf gehad.

  18. #118
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Quote Originally Posted by justsomeone View Post
    iedereen doet wel eens dingen in zijn jeugd waar je later spijt van krijgt
    ik heb zelf ook voor me 20e een lange detentie gehad.

    ik ben blij dat hij er weer is bijna, hij heeft ze straf gehad.
    ja, gelukkig heeft de familie van die portier er geen last meer van. Die gingen de volgende dag weer lekker aan het werk.

    Ik hoor hier ook altijd roepen: maar ik was al een vriend Ron al voordat hij een moordenaar werd. ja , toen was hij een vette drugsdealer.

    Die gasten maken van veel mensen hun hele leven kapot en worden aan alle kanten verheerlijkt. Triest

  19. #119
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    4.233
    vCash
    126000

    Default

    idd

  20. #120
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    5.649
    vCash
    126000

    Default

    oordeelloos blijven is het moeilijkste wat er is
    "If you have to stop and think, it's too late"

  21. #121
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    5.116
    vCash
    108788

    Default

    Bromios, in welke gevallen mag je volgens jou wel geweld gebruiken?
    Home mtk-gym.nl


  22. #122
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Quote Originally Posted by Sadix View Post
    Bromios, in welke gevallen mag je volgens jou wel geweld gebruiken?
    Er zijn een hoop gevallen waarbij ik misschien geweld zou gebruiken maar het is de kunst te zorgen dat het niet zover escaleert. Overigens moet ik daarbij zeggen dat ik geen problemen uitstraal en daarom ook nooit in de situatie kom waarbij het nodig was geweld te gebruiken. Ik heb natuurlijk wel gemakkelijk lullen want ik ben een blanke hoogopgeleide Nederlander, dus als de gemiddelde politieagent of portier zich verveeld kom ik niet zo heel snel in beeld.

    Ik snap ook best dat het soms tot een geweldsexplosie komt maar er wordt altijd zo gemakkelijk rechtgeluld dat iedereen fouten mag maken als hij jong is. Beetje kattekwaad ok, maar je gaat inbreken toch niet als een jeugdzonde betitelen. Dan ben je gewoon een vette crimineel. Dan is het al veel eerder fout gegaan.

  23. #123
    Join Date
    Jan 2007
    Posts
    2.930
    vCash
    126000

    Default

    als het mij zou overkomen....wat ik zou doen? ik schets je het volgende..

    dan pleeg ik eerst een paar telefoontjes en zetten we een goed plan in elkaar, we staan wekelijks op de uitkijk en achtervolgen de portier om te kijken waar hij woont.
    heeft hij kinderen? een vrouw, vriendin whatever....iedereen heeft zwakheden toch...bloeden zullen ze! modderfokker.....mij de tyfus trappen terwijl ik op de grond lig en allang k.o. ben?!?!?













    Maar dan kom ik gelukkig weer altijd terug in de echte wereld en realiseer ik me dat ik Sloterplas al 2x rond ben...50ct 'Many men' stond op repeat.....bij de brug doe ik nog wat schaduwvechten....daarna loop ik terug naar m'n auto...verdomme wat ben ik blij dat ik deze uitlaatklep heb als ik ergens mee zit...

    lekker terug naar m'n vriendin en mijn kleine meid....

    'C ya and I would't wanna be ya!' (Snipes, New Jack City....)

  24. #124
    Join Date
    Jul 2006
    Location
    deventer
    Posts
    1.437
    vCash
    126000

    Default

    Ik scan even the thread;
    -detentie
    -rolex
    -moord
    -portier
    -geen 8 tot 5 baan
    etc etc

    draagt niets bij aan dit forum... Ik ben weg.... tabee
    What the ßleep do w∑ (K)π0w!?
    As a ATHEIST.... If you exist and will prove mine unbelief was wrong:
    PLEASE GIVE US BACK STEVE JOBS AND TAKE JUSTIN BIEBER!!

  25. #125
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    5.649
    vCash
    126000

    Default

    Ilest heeft reps verdiend
    "If you have to stop and think, it's too late"

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •