MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 3 of 4 FirstFirst 1234 LastLast
Results 51 to 75 of 90
  1. #51
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Quote Originally Posted by varitas et aequitas View Post
    Wel weer iemand die hetzelfde ongeveer aangeeft als Marloes .
    En dat ook doet zonder dat hij info heeft.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #52
    Join Date
    Oct 2008
    Posts
    472
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Bromios View Post
    En dat ook doet zonder dat hij info heeft.
    met of zonder info, zal toch wel een luchtje aan zitten als er meerderen zoiets gaan aangeven......

  3. #53
    Join Date
    Mar 2007
    Posts
    1.169
    vCash
    126000

    Default

    En wie geven er allemaal zijn of haar mening? Idd, allemaal mensen die nog onder contract staan of banden hebben met GG. Kraak jij je huidige baas in het openbaar of val je hem af? Nee, want dan wordt je der uitgeknikkerd of je wordt op het matje geroepen. Oftewel, ze moeten wel meepraten en team GG gelijk geven want anders worden ze er langzaam zelf uitgewerkt. Als Saki, Marloes en andere er nou gewoon buiten blijven staan, waarschijnlijk zaten ze vorig jaar nog beste vrienden uit te hangen op de verjaardag van Allistair...

  4. #54
    Join Date
    Oct 2008
    Posts
    472
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Rverm View Post
    En wie geven er allemaal zijn of haar mening? Idd, allemaal mensen die nog onder contract staan of banden hebben met GG. Kraak jij je huidige baas in het openbaar of val je hem af? Nee, want dan wordt je der uitgeknikkerd of je wordt op het matje geroepen. Oftewel, ze moeten wel meepraten en team GG gelijk geven want anders worden ze er langzaam zelf uitgewerkt. Als Saki, Marloes en andere er nou gewoon buiten blijven staan, waarschijnlijk zaten ze vorig jaar nog beste vrienden uit te hangen op de verjaardag van Allistair...
    Vreemd....? Dus jij zou met je huidige baas meepraten terwijl het geeneens waar is , om anders bang te zijn om er uitgeknikkerd te worden of op het matje te moeten komen. Nou ik niet ! Ik hou dan de eer liever aan mezelf dan een meeloper te zijn..... I think you are wrong !

  5. #55
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    5.649
    vCash
    126000

    Default

    Bloodstaine is gewoon iemand die zijn persoonlijke mening graag op video zet
    erg slaapverwekkend trouwens, maar dat terzijde
    "If you have to stop and think, it's too late"

  6. #56
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Quote Originally Posted by S-ven View Post
    Vreemd....? Dus jij zou met je huidige baas meepraten terwijl het geeneens waar is , om anders bang te zijn om er uitgeknikkerd te worden of op het matje te moeten komen. Nou ik niet ! Ik hou dan de eer liever aan mezelf dan een meeloper te zijn..... I think you are wrong !
    Hoe zouden zij dat moeten weten dan ? Krijgt bloodstain lane de contracten van Bas ? Dacht het niet. Marloes ook niet dus ze lullen maar wat.

  7. #57
    Join Date
    Oct 2008
    Posts
    472
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Bromios View Post
    Hoe zouden zij dat moeten weten dan ? Krijgt bloodstain lane de contracten van Bas ? Dacht het niet. Marloes ook niet dus ze lullen maar wat.
    dat slaat niet op mijn mail , maar op de mail van Rverm , lijkt mij toch ?

  8. #58
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Hij doet ja helemaal geen uitspraken mbt de inhoud van het interview. Alleen dat het niet erg leuk voor Overeem zal zijn. En dat heeft ie waarschijnlijk gewoon via een van zijn facebook vrienden gehoord. Die waarschijnlijk gewoon hier deze thread geeft gelezen.

  9. #59
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Quote Originally Posted by S-ven View Post
    dat slaat niet op mijn mail , maar op de mail van Rverm , lijkt mij toch ?
    oeps, my wrong !!

  10. #60
    Join Date
    May 2010
    Posts
    45
    vCash
    126000

    Default

    wanneer er aangekondigd word dat een cor hemmers en een saki iets explosiefs te vertellen hebben, dan is het niet iets wat nergens over gaat.
    daarbij vind ik cor hemmers een van de meest oprechte en eerlijke personen in de gehele vechtsport.
    ik weet wat deze breuk met cor hemmers heeft gedaan, en hoeveel moeite hij heeft gedaan om de hand te reiken
    alistair kon het succes niet delen wat me ze alle is opgebouwd.
    logischerwijs zullen er dingen bovenwater komen die alleen maar zullen vertellen hoe onterecht deze breuk is.

  11. #61
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    122
    vCash
    126000

    Default

    [QUOTE=NonaManisss;1104341]wanneer er aangekondigd word dat een cor hemmers en een saki iets explosiefs te vertellen hebben, dan is het niet iets wat nergens over gaat.

    Daar zit wat in. We wachten het netjes af, maar ben wel nieuwsgierig .

  12. #62
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Nou, volgens mij is die hele redactie ontploft want het is al de 5e. Hij zal dit jaar wel niet meer komen denk ik.

  13. #63
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    45
    vCash
    126000

    Default

    wat ik trouwens niet snap in de huidige ringsports, is het artikel over krachtraining, waarin de deadlift genoemd wordt.
    terwijl je op de plaatjes een clean & press ziet.... wie snapt dit??

  14. #64
    Join Date
    Oct 2008
    Posts
    472
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Bromios View Post
    Nou, volgens mij is die hele redactie ontploft want het is al de 5e. Hij zal dit jaar wel niet meer komen denk ik.

    Don't be that sure.....

  15. #65
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Mischien moet GG beter leren pieken dan. Het momentum van de aankondiging is wel weg.

  16. #66
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    122
    vCash
    126000

    Default

    kunt niet overal de beste in zijn bromi! GG is al één van de beste organisaties misschien wel de beste . Leren pieken komt misschien nog. ;-)

  17. #67
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    45
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Hnieb View Post
    wat ik trouwens niet snap in de huidige ringsports, is het artikel over krachtraining, waarin de deadlift genoemd wordt.
    terwijl je op de plaatjes een clean & press ziet.... wie snapt dit??
    niemand een idee?

  18. #68
    Join Date
    Dec 2008
    Location
    helmond
    Posts
    1.057
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Bromios View Post
    Nou, volgens mij is die hele redactie ontploft want het is al de 5e. Hij zal dit jaar wel niet meer komen denk ik.
    Volgens mij ligt de nieuwe Ring Sports 16 december in de winkels. Dan zullen de abonnees die wel een dag eerder al in de bus gekregen hebben.

  19. #69
    Join Date
    Oct 2008
    Posts
    472
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by varitas et aequitas View Post
    kunt niet overal de beste in zijn bromi! GG is al één van de beste organisaties misschien wel de beste . Leren pieken komt misschien nog. ;-)

    Lol X2

  20. #70
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.302
    vCash
    371929

    Default

    Quote Originally Posted by adenane View Post
    Volgens mij ligt de nieuwe Ring Sports 16 december in de winkels. Dan zullen de abonnees die wel een dag eerder al in de bus gekregen hebben.
    Thanks.

  21. #71
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    122
    vCash
    126000

    Default

    We zullen het zien

  22. #72
    Join Date
    Oct 2008
    Posts
    472
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by adenane View Post
    Volgens mij ligt de nieuwe Ring Sports 16 december in de winkels. Dan zullen de abonnees die wel een dag eerder al in de bus gekregen hebben.


    We wachten het af wat erin zal staan.....

  23. #73
    Join Date
    Dec 2011
    Posts
    12
    vCash
    126000

    Default

    Wat een slap geouwehoer er word helemaal van het thema afgeweken laten we het gewoon met ijn alle hebben over onze vechter van gg en in ons hart zal dat ook altijd zo blijven

  24. #74
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Amersfoort
    Posts
    347
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Hnieb View Post
    wat ik trouwens niet snap in de huidige ringsports, is het artikel over krachtraining, waarin de deadlift genoemd wordt.
    terwijl je op de plaatjes een clean & press ziet.... wie snapt dit??
    Je hebt helemaal gelijk, goed dat je het ziet! Er zijn per ongeluk verkeerde foto's bij de tekst geplaatst, ik was er erg "blij" om...

    Onze excuses, in de volgende RS zal 't kloppen, ik heb de opmaak gezien.

    JK

  25. #75
    Join Date
    Oct 2008
    Posts
    472
    vCash
    126000

    Default

    Goed opgemerkt !

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •