MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 16 of 16
  1. #1
    Join Date
    Nov 2008
    Posts
    562
    vCash
    126000

    Default JERMAIN VOETMAN MMA/PRO KAMPIOEN VAN NEDERLAND

    het is jermain voetman gisteren gelukt om op het gala van realfighters mma/pro kampioen van nederland tot 82.55 kg te worden . hij moest het opnemen tegen niemand minder dan benelux kampioen twan van buuren (team duncan) . je kon zien dat ze jermain erg goed bekeken hadden want twan wist het staande werk van jermain goed onschadelijk te maken en bracht jermain steeds weer naar de grond . tussen de eerste en tweede ronde vertelde jermain mij dat hij er staand niet uit kwam en hij wilde het worstelend oplossen . nou dat is gelukt na twee minuten in de tweede ronde wist jermain heel sneaky van af zijn rug een triangle aan te leggen die zat als een huis waarop twan moest tikken . winnaar en daarmee wmta kampioen van nederland -82.55 KG jermain voetman .
    we willen chirurg frederik van oosterum bedanken voor het snelle oplappen van jermain 6 weken geleden .
    bertje kops bedankt voor alle extra worstellessen en natuurlijk joop kasteel voor de voedingsschema,s om jermain op gewicht te krijgen .en natuurlijk erik en kamal van realfighters voor weer een geweldig gala . gr hans vos
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Nov 2008
    Posts
    562
    vCash
    126000

    Default


  3. #3
    Join Date
    Oct 2008
    Location
    Z.O.D.
    Posts
    1.857
    vCash
    126150

    Default

    jermain en team vos gefeliciteerd
    Wees jezelf want er zijn al zoveel anderen

  4. #4
    Join Date
    Dec 2006
    Posts
    103
    vCash
    126000

    Default

    Gefeliciteerd,Hans.
    Ik heb de partij nog niet gezien,maar dat zal een dezer dagen wel.
    gr Erik.

  5. #5
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    19.536
    vCash
    186856

    Default

    Gefeliciteerd!!

  6. #6
    Join Date
    Nov 2008
    Posts
    562
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by E.Ouwerkerk View Post
    Gefeliciteerd,Hans.
    Ik heb de partij nog niet gezien,maar dat zal een dezer dagen wel.
    gr Erik.
    was weer top erik, ook jou partij was een echte beukpartij met een heel hoog rocky gehalte . gr hans

  7. #7
    Join Date
    Nov 2008
    Posts
    562
    vCash
    126000

    Default

    ik ben met mijn hoofd in de wolken helemaal vergeten onze top fysio arnoud ritzema te bedanken , dus bij deze arnoud bedankt voor jou hele grote bijdrage om jermain weer volledig op de been te krijgen . gr hans vos

  8. #8
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Proficiat Team Vos!
    Be a Warrior, not a Worrier

  9. #9
    Join Date
    Nov 2005
    Location
    belgie
    Posts
    1.449
    vCash
    126155

    Default

    congratz!

  10. #10
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    45
    vCash
    126000

    Default

    gefeliciteerd !

  11. #11
    Join Date
    Oct 2004
    Location
    Apeldoorn
    Posts
    180
    vCash
    126000

    Default

    Jermain gefeliciteerd!
    http://www.bjjapeldoorn.nl

    Check voor foto's en updates!

  12. #12
    Join Date
    Oct 2008
    Location
    Rotterdam e.o.
    Posts
    2.741
    vCash
    126000

    Default

    Jermain van harte. Enne........ top Hans dat je de mensen rondom zijn herstel meeneemt in jouw complimenten ! Buiten de schijnwerpers maar verdomd belangrijk voor een vechter !

  13. #13
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oldenzaal
    Posts
    1.839
    vCash
    126000

    Default

    gefeliciteerd!!

  14. #14
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    39
    vCash
    126000

    Default

    Gefeliciteerd met dit succes.

  15. #15
    Join Date
    Oct 2011
    Posts
    8
    vCash
    126000

    Default

    feli Hans (en Jermain natuurlijk), ik heb net de partij gekeken op fightstartv. Ik moet zeggen dat ik erg geïnteresseerd ben in een re-match. Misschien had ik het mis maar het leek dat Jermain het erg moeilijk had, en gedomineerd werd. Goed ik wil wel een kaartje reserveren voor die mogelijke rematch.

    Wel knap dat Jermain de hele tijd tegenwoordigheid van geest hield, ook na het knietje op het gezicht (daar ging, ie als grounded oponent, sportief mee om overigens) en die triangle er in sneakte.

  16. #16
    Join Date
    Nov 2008
    Posts
    562
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Pieter Oo View Post
    feli Hans (en Jermain natuurlijk), ik heb net de partij gekeken op fightstartv. Ik moet zeggen dat ik erg geïnteresseerd ben in een re-match. Misschien had ik het mis maar het leek dat Jermain het erg moeilijk had, en gedomineerd werd. Goed ik wil wel een kaartje reserveren voor die mogelijke rematch.

    Wel knap dat Jermain de hele tijd tegenwoordigheid van geest hield, ook na het knietje op het gezicht (daar ging, ie als grounded oponent, sportief mee om overigens) en die triangle er in sneakte.
    klopt als een bus , ze hebben jermain van te voren goed bekeken en hij kwam er de eerste ronde niet aan te pas , maar nou moet ik ook eerlijk zeggen dat jermain eigenlijk elke partij de eerste ronde niet de beste is . hij kan op zijn manier iemand uitputten zonder zich zelf erg druk te maken en dan later op conditie zijn slag slaan , hij kan een stompie hebben en zijn conditie is altijd mega .en sportief is hij zeker , hij zal zich nooit misdragen ... staand was hij al in orde en hij doet nu bjj en worstellen en langzamerhand word hij echt compleet . hij vecht eerst in belgie tegen mike wiatko en dan zien we wel verder . gr hans
    Last edited by Hans Vos; 10-01-2012 at 17:31.

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •