MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 3 of 3 FirstFirst 123
Results 51 to 61 of 61
  1. #51
    Join Date
    Jan 2005
    Location
    Amsterdam / Alkmaar / Napoli
    Posts
    3.368
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by dirk5 View Post
    Jij kan maar met 1 enkel voorbeeld komen, ik draag er een stuk of 7 aan en ik doe aan tunnel visie?
    hahaha ja tunnelvisie inderdaad.. en nogmaals, kijk is een japanse MMA show en dan bijvoorbeeld Pride, dan zul je (eindelijk) gaan snappen welk punt ik al een tijd probeer te maken, ik zou zo nog 20 voorbeelden kunnen noemen maar als je het zelf ziet snap je het waarschijnlijk wel.

    En de UFC zo schoon? Ik zou zeggen verdiep je is in de geschiedenis van de Fertitta broers in Las Vegas
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight

    "Morte prima di disonore"
    ------------------
    ***MejiroGym***

  2. #52
    Join Date
    Jan 2005
    Location
    Amsterdam / Alkmaar / Napoli
    Posts
    3.368
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Vinand View Post
    x2

    De Fertitas zijn criminelen... Bijna elke vechtsport organisatie is criminele busines. Pride/k1/ufc/GG/m1
    Dat zij criminelen zouden zijn gaat ook erg ver, maar ze hebben wel banden met bepaalde "familie's" om het zo maar te noemen.

    En tja mbt de vechtsport in het algemeen, helaas zit daar veel "crimineel" geld in, zie bijvoorbeeld GG en hun mannetje die in de bak zit voor.............
    "Morte prima di disonore"
    ------------------
    ***MejiroGym***

  3. #53
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    NB
    Posts
    6.117
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Italian*Berlusconi* View Post
    hahaha ja tunnelvisie inderdaad.. en nogmaals, kijk is een japanse MMA show en dan bijvoorbeeld Pride, dan zul je (eindelijk) gaan snappen welk punt ik al een tijd probeer te maken, ik zou zo nog 20 voorbeelden kunnen noemen maar als je het zelf ziet snap je het waarschijnlijk wel.

    En de UFC zo schoon? Ik zou zeggen verdiep je is in de geschiedenis van de Fertitta broers in Las Vegas
    een hoop kijk dit en kijk dat.... maar weinig voorbeelden. Je praat een hoop maar zegt verrekes weinig. Ik keek toendertijd alles al live en nu nogsteeds (leve emma), en dit heeft mijn oordeel gevormd, ik snap dus niet zo goed waarom ik het anders zou gaan zien wanneer ik het nog een keer kijk?

    En ik roep al jaren hier wat het verleden van de fertita familie in Vegas is, dat hoef je me echt niet duidelijk te maken...
    Last edited by dirk5; 30-11-2011 at 12:46.
    Fedor - Mousasi - GSP - Aoki - Hellboy - Cigano - Alvarez - Wicky - Diaz - Kitaoka
    Signature bet record: 2-0

  4. #54
    Join Date
    Nov 2004
    Posts
    3.913
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by blackadder View Post
    Dus hij is gewoon een hufter.
    Nee, één van de beste vechters die er op dit moment is.

  5. #55
    Join Date
    Nov 2004
    Posts
    3.913
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Vinand View Post
    Hoe lang heeft GSP moeten domineren om de bekendheid en aandacht te krijgen??

    Hoe lang heeft Sonnen daarover gedaan... Juist ja, 1 gevecht tegen Silva die hij verloor met daaraan een hoop trashtalk... En nu verdient hij al evenveel.
    Lees mijn post nog een keer en dan zie je dat we dezelfde mening hebben

  6. #56
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    NB
    Posts
    6.117
    vCash
    126000

    Default

    Onderstaand is van beide hun laatste gevecht...

    Chael Sonnen: $70,000 ($35,000 to show, $35,000 win bonus)

    Georges St-Pierre: $400,000 ($200,000 to show, $200,000 win bonus)

    Waar hebben jullie het dus allemaal over?
    Fedor - Mousasi - GSP - Aoki - Hellboy - Cigano - Alvarez - Wicky - Diaz - Kitaoka
    Signature bet record: 2-0

  7. #57
    Join Date
    Oct 2007
    Location
    Rotterdam / London
    Posts
    7.783
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by dirk5 View Post
    Onderstaand is van beide hun laatste gevecht...

    Chael Sonnen: $70,000 ($35,000 to show, $35,000 win bonus)

    Georges St-Pierre: $400,000 ($200,000 to show, $200,000 win bonus)

    Waar hebben jullie het dus allemaal over?
    Idd, Chael Sonnen verdient nog lang niet zoveel als GSP. Gsp is volgens mij na Lesnar de meest betaalde vechter in de UFC.
    ''Mixfight is geen site maar een manier van leven!'' - Glen

  8. #58
    Join Date
    Jan 2005
    Location
    Amsterdam / Alkmaar / Napoli
    Posts
    3.368
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by dirk5 View Post
    een hoop kijk dit en kijk dat.... maar weinig voorbeelden. Je praat een hoop maar zegt verrekes weinig. Ik keek toendertijd alles al live en nu nogsteeds (leve emma), en dit heeft mijn oordeel gevormd, ik snap dus niet zo goed waarom ik het anders zou gaan zien wanneer ik het nog een keer kijk?

    En ik roep al jaren hier wat het verleden van de fertita familie in Vegas is, dat hoef je me echt niet duidelijk te maken...
    ik probeer je niet te overtuigen hoor, maar meer mijn punt te vertellen, en als je idd de japanse show live hebt gevolgd kan je niet zeggen dat ik dit uit mijn duim zuig toch? dat jij het er niet mee eens bent met die show erom heen dat is wat anders, maar je moet niet ontkennen dat dat niet al jaren gebeurd in bijvoorbeeld dus Pride toendertijd, dat is het punt wat ik wil overbrengen. Dus een hoop praat idd, maar met feiten en niet mijn mening mijn grote vriend!
    "Morte prima di disonore"
    ------------------
    ***MejiroGym***

  9. #59
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    26
    vCash
    126000

    Default

    tering zeg! goh ben ik blij dat we eindelijk af zijn van die tering japanse gekke freakshows!! de UFC bevalt me veel beter! hier kun je tenminste spreken over niveau!! ook al zijn de matches soms saai, hier zie je wel het beste tegen het beste!! niet van die rare gekke freak shows zoals daar in Japan destijds

  10. #60
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    Amsterdam
    Posts
    720
    vCash
    126000

    Default

    en weer een thread van 3 pagina's over niets dan hete lucht... met zijn naam bovenaan.. hetzelfde zal wel gebeuren in meerdere MMA forums nav elke scheet die hij laat... toch wel een slimme man eigenlijk die chael sonnen

  11. #61
    Join Date
    Nov 2004
    Posts
    3.913
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Ulis-E View Post
    en weer een thread van 3 pagina's over niets dan hete lucht... met zijn naam bovenaan.. hetzelfde zal wel gebeuren in meerdere MMA forums nav elke scheet die hij laat... toch wel een slimme man eigenlijk die chael sonnen
    Dus dit.

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •