MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 4 of 6 FirstFirst 123456 LastLast
Results 76 to 100 of 137
  1. #76
    Join Date
    Feb 2011
    Posts
    757
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by justsomeone View Post
    Ok deal.
    Ik stel voor dat we de mods hierbij betrekken en de verliezer gewoon een ban te geven plus een IP ban.. deal?
    als alle badr haters met alle badr fans hier op MF zo een deal sluiten, zijn we na 28 januari van alle badr haters af.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #77
    Join Date
    Dec 2011
    Posts
    50
    vCash
    126000

    Default

    34%kans op een oneerlijke afloop
    ik hoop dat badr hari het op kan brengen om in z,n laatste kickbox party de regels te hanteren
    ik ben fan van beide en zal met een fair fight altijd smullen van de uitslag!
    maar vlak de kans op een natrap actie niet uit.

  3. #78
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    2.471
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by dandy danny View Post
    34%kans op een oneerlijke afloop
    ik hoop dat badr hari het op kan brengen om in z,n laatste kickbox party de regels te hanteren
    ik ben fan van beide en zal met een fair fight altijd smullen van de uitslag!
    maar vlak de kans op een natrap actie niet uit.
    Onderbouw jij die 34% eens dan keutel.
    omdat hij in zijn 77 partijen zich 2x niet netjes heeft gedragen?
    Pffff word steeds gekker hier.

  4. #79
    Join Date
    Dec 2011
    Posts
    50
    vCash
    126000

    Default

    ik denk (gelukkig mag ik denken) dat er een groot kans is dat ALS badr hari breekt in de wedstrijd er een risico is dat hij stampt.
    het idee om in zijn laatste party door een kleinere snellere tegenstander neer te gaan .wat gaan ze dan wel niet in america denken als saki hem op stoten neerhaalt.
    ik denk ook dat saki een stuk fitter is en als ie de eerste ronde overleeft gaat badr alles op alles moeten zetten . en zal zijn geweten hem zeker testen

  5. #80
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    2.471
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by dandy danny View Post
    ik denk (gelukkig mag ik denken) dat er een groot kans is dat ALS badr hari breekt in de wedstrijd er een risico is dat hij stampt.
    het idee om in zijn laatste party door een kleinere snellere tegenstander neer te gaan .wat gaan ze dan wel niet in america denken als saki hem op stoten neerhaalt.
    ik denk ook dat saki een stuk fitter is en als ie de eerste ronde overleeft gaat badr alles op alles moeten zetten . en zal zijn geweten hem zeker testen
    Gelukkig denk jij het, dannyboy

  6. #81
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    ik heb Saki eergisteren op Gehaktdag in actie gezien en ik was zeer onder de indruk van de vorm waarin hij verkeerde.

  7. #82
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    177
    vCash
    126000

    Default

    Gehaktdag en vorm?

    Zal niet veel goeds zijn dan.

  8. #83
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    Quote Originally Posted by Darkness View Post
    Gehaktdag en vorm?

    Zal niet veel goeds zijn dan.
    ??

  9. #84
    Join Date
    Oct 2008
    Posts
    472
    vCash
    126000

    Default

    Laten we het op Sakifans houden i.p.v badrhaters. volgens mij haat niemand Badr.......

  10. #85
    Join Date
    Feb 2011
    Posts
    757
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by S-ven View Post
    Laten we het op Sakifans houden i.p.v badrhaters. volgens mij haat niemand Badr.......
    yeah right, er is toch een 5 tal die alleen haatreacties plaats bij badr topics.
    iedreen weet wel wie.

  11. #86
    Join Date
    Dec 2011
    Posts
    20
    vCash
    126000

    Default

    deze partij kan verschillende kanten op gaan maar dat heeft alles met 1 man te maken en dat is Badr Hari. hij kan deze match 100% winnen als die dat wil, alleen moet die dan voor zijn doen saai gaan vechten net als tegen ignashov. Wil hij het weer spectaculair maken, ja dan kan saki op een lucky punch winnen... die risico hou je. het is aan badr of saai maar dan wel 100%kans tegen de 0% van saki, of ongeacht voor de KO gaan en dan denk ik 85% kans hari en 15% saki

  12. #87
    Join Date
    Feb 2011
    Posts
    757
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by DanaWhiteFan View Post
    deze partij kan verschillende kanten op gaan maar dat heeft alles met 1 man te maken en dat is Badr Hari. hij kan deze match 100% winnen als die dat wil, alleen moet die dan voor zijn doen saai gaan vechten net als tegen ignashov. Wil hij het weer spectaculair maken, ja dan kan saki op een lucky punch winnen... die risico hou je. het is aan badr of saai maar dan wel 100%kans tegen de 0% van saki, of ongeacht voor de KO gaan en dan denk ik 85% kans hari en 15% saki
    X2

    en nu maar hopen dat ik ook niet gabanned word

  13. #88
    Join Date
    Oct 2008
    Posts
    472
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by tidelot View Post
    yeah right, er is toch een 5 tal die alleen haatreacties plaats bij badr topics.
    iedreen weet wel wie.

    dit zijn geen haatreacties tidelot, denk dat je het verschil niet kent tussen haat en mening geven over iemands houding/prestatie in de ring......en ik hoop niet dat je gebanned wordt. Zou jammer zijn

  14. #89
    Join Date
    Dec 2011
    Posts
    12
    vCash
    126000

    Default

    Heb je hem weer dana fan waar baseer jij die 85 procent op jij kunt je beter met pingpong bezig houden iedereen weet in wat voor staat saki is

  15. #90
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    122
    vCash
    126000

    Default


  16. #91
    Join Date
    Feb 2011
    Posts
    757
    vCash
    126000

    Default

    [QUOTE=S-ven;1106665]dit zijn geen haatreacties tidelot, denk dat je het verschil niet kent tussen haat en mening geven over iemands houding/prestatie in de ring......en ik hoop niet dat je gebanned wordt. Zou jammer zijn [/QUOT

    gelukkig geven de meeste gewoon hun mening. maar er zijn er toch een paar die de naam badr hari niet kunnen zien of aanhoren

  17. #92
    Join Date
    Jan 2007
    Posts
    2.930
    vCash
    126000

    Default

    je ziet spoken gozer....niet iedereen hemelt hem meer op na zijn schandalige acties binnen de ring....

    ik kan hem door dat gedrag niet in in adem noemen met Hoost, Kaman, Aerts, Schilt en alle andere K1 legendes....dat is mijn mening....heeft niks met haat te maken...(love=hate, hate=love)

    waarom zou ik hem haten? hij heeft mij toch niets gedaan? Ja, alleen de sport waar ik van hou in discrediet gebracht....het respect die de eerder genoemde grootheden hebben gecreëerd, ook bij mensen die aanvankelijk niks met onze sport te maken wilde hebben...dat heeft hij in mijn ogen beschadigd....en niet 1 keer jammer genoeg...maar dat is inherent aan de tijd waarin we leven...i guess....normen vervagen....zelfs binnen de sport...

    en over die partij, de laatste partijen die echt ergens om gingen....hoe zijn die afgelopen...?

    ik ben al blij als die partij niet tussentijds word beëindigd omdat hij weer iets mafs doet....
    raar he...dat ik daar als liefhebber bang voor ben


    wat een tijd en energie er toch gestoken word in leden op dit forum die geen fan (meer) zijn van Hari....je bent een hater, een misgunner noem maar op...je leven draait om het haten van Badr bla bla bla

    accepteer gewoon dat niet iedereen hem zo geweldig vind als jij....leef en laat leven man

    het komt allemaal goed...echt wel...

  18. #93
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    2.471
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by kabouterplop View Post
    Heb je hem weer dana fan waar baseer jij die 85 procent op jij kunt je beter met pingpong bezig houden iedereen weet in wat voor staat saki is
    Nou kabouter plop, vertel, in wat voor staat is Saki?
    Heeft in zijn hele carriere 2 grote namen verslagen.

    begrijp me niet verkeerd, ik vind Saki een geweldige vechter, en zie hem graag vechten.
    volgens mij weet jij niet in welke staat Badr is.

  19. #94
    Join Date
    Feb 2011
    Posts
    757
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Illest View Post
    je ziet spoken gozer....niet iedereen hemelt hem meer op na zijn schandalige acties binnen de ring....

    ik kan hem door dat gedrag niet in in adem noemen met Hoost, Kaman, Aerts, Schilt en alle andere K1 legendes....dat is mijn mening....heeft niks met haat te maken...(love=hate, hate=love)

    waarom zou ik hem haten? hij heeft mij toch niets gedaan? Ja, alleen de sport waar ik van hou in discrediet gebracht....het respect die de eerder genoemde grootheden hebben gecreëerd, ook bij mensen die aanvankelijk niks met onze sport te maken wilde hebben...dat heeft hij in mijn ogen beschadigd....en niet 1 keer jammer genoeg...maar dat is inherent aan de tijd waarin we leven...i guess....normen vervagen....zelfs binnen de sport...

    en over die partij, de laatste partijen die echt ergens om gingen....hoe zijn die afgelopen...?

    ik ben al blij als die partij niet tussentijds word beëindigd omdat hij weer iets mafs doet....
    raar he...dat ik daar als liefhebber bang voor ben


    wat een tijd en energie er toch gestoken word in leden op dit forum die geen fan (meer) zijn van Hari....je bent een hater, een misgunner noem maar op...je leven draait om het haten van Badr bla bla bla

    accepteer gewoon dat niet iedereen hem zo geweldig vind als jij....leef en laat leven man

    het komt allemaal goed...echt wel...
    de eerste heeft zich gemeld,
    discrediet: je doet alsof door badr het kickboxen een slechte naam heeft gekregen.
    streker nog, sind badr vecht in de k1 is kickboxen alleen maar bekender geworden.
    overal en iedereen kent badr. als je sem schilt zegt weten ze nooit waar je het over hebt.
    als je je zelf geen hater noemt moet je posts in de badr topics even teruglezen

  20. #95
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    NB
    Posts
    6.117
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by tidelot View Post
    streker nog, sind badr vecht in de k1 is kickboxen alleen maar bekender geworden.
    overal en iedereen kent badr. als je sem schilt zegt weten ze nooit waar je het over hebt.
    Ik heb nog nooit zoveel onzin gezien in 2 regels tekst.
    Fedor - Mousasi - GSP - Aoki - Hellboy - Cigano - Alvarez - Wicky - Diaz - Kitaoka
    Signature bet record: 2-0

  21. #96
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    50
    vCash
    126000

    Default

    Ik hou de kansen op 50-50!

  22. #97
    Join Date
    Feb 2011
    Posts
    757
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by dirk5 View Post
    Ik heb nog nooit zoveel onzin gezien in 2 regels tekst.
    hhahaha ze komen 1 voor 1 uit hun hol

  23. #98
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    NB
    Posts
    6.117
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by tidelot View Post
    hhahaha ze komen 1 voor 1 uit hun hol
    gast je praat poep, de toeschouwers aantallen zijn in de laatste paar jaar alleen maar naar beneden gegaan, komt dit door Badr? vast niet, maar het kickboksen is dus zeker niet groter geworden door hem zoals je zegt.
    En Sem Schilt is bekend van UFC, Pride en k-1, Badr van alleen kickboksen.

    Je mag van mij jezelf belachelijk blijven maken, maar dingen roepen die niet kloppen op een forum van mensen die er wel verstand van hebben is redelijk kansloos...
    Last edited by dirk5; 13-12-2011 at 14:58.
    Fedor - Mousasi - GSP - Aoki - Hellboy - Cigano - Alvarez - Wicky - Diaz - Kitaoka
    Signature bet record: 2-0

  24. #99
    Join Date
    Sep 2008
    Posts
    3.432
    vCash
    84750

    Default

    Quote Originally Posted by dirk5 View Post
    gast je praat poep, de toeschouwers aantallen zijn in de laatste paar jaar alleen maar naar beneden gegaan, komt dit door Badr? vast niet, maar het kickboksen is dus zeker niet groter geworden door hem zoals je zegt.
    En Sem Schilt is bekend van UFC, Pride en k-1, Badr van alleen kickboksen.

    Je mag van mij jezelf belachelijk blijven maken, maar dingen roepen die niet kloppen op een forum van mensen die er wel verstand van hebben is redelijk kansloos...
    Sem Schilt
    Ongeveer 618.000 resultaten (0,21 seconden)


    Badr Hari
    Ongeveer 1.770.000 resultaten (0,12 seconden)
    Max. 400 x 125

  25. #100
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    5.116
    vCash
    108788

    Default

    lol dirk,

    100% zeker dat Badr bekender is als Sem schilt.
    Home mtk-gym.nl


Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •