MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 5 of 6 FirstFirst 123456 LastLast
Results 101 to 125 of 137
  1. #101
    Join Date
    Nov 2011
    Location
    Den Haag
    Posts
    74
    vCash
    126000

    Default

    Badr Hari is gewoon de beste k1 vechter van de Wereld. Ik denk dat Gokhan Saki weinig kans maakt tegen Badr Hari, ook al is Gokhan Saki ook een goede vechter. Badr Hari is van het hoogste kaliber, Gokhan Saki (nog) niet. Ik vindt dat Gokhan Saki met gasten als Tyrone Spong hoort te vechten, ze zijn gelijk aan elkaars niveau. Badr Hari moet vechten tegen gasten als Remy Bonjasky, Overeem en andere mensen van het hoogste kaliber.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #102
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    NB
    Posts
    6.117
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Wiseguy View Post
    Sem Schilt
    Ongeveer 618.000 resultaten (0,21 seconden)


    Badr Hari
    Ongeveer 1.770.000 resultaten (0,12 seconden)
    Eerst kom je met wiki kennis, en nu met google kennis. Blijft lachen met jou

    Het aantal artikelen staat niet gelijk aan bekendheid gap, Wanneer Schilt elke finale in zijn leven verkloot zou hebben dan zou hij ook bovenaan hebben gestaan, maar hij heeft dat greintje verstand

    en natuurlijk een aantal k-1 titels
    Last edited by dirk5; 13-12-2011 at 15:08.
    Fedor - Mousasi - GSP - Aoki - Hellboy - Cigano - Alvarez - Wicky - Diaz - Kitaoka
    Signature bet record: 2-0

  3. #103
    Join Date
    Feb 2011
    Posts
    757
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by dirk5 View Post
    gast je praat poep, de toeschouwers aantallen zijn in de laatste paar jaar alleen maar naar beneden gegaan, komt dit door Badr? vast niet, maar het kickboksen is dus zeker niet groter geworden door hem zoals je zegt.
    En Sem Schilt is bekend van UFC, Pride en k-1, Badr van alleen kickboksen.

    Je mag van mij jezelf belachelijk blijven maken, maar dingen roepen die niet kloppen op een forum van mensen die er wel verstand van hebben is redelijk kansloos...
    de enige die poep praat ben jij zielige hatertje.
    dat het aantal toeschouwers is afgnomen komt door de vele live streams die tegenwoordig beschikbaar zijn.
    miljoenen kijkers bekijken zo een event live
    badr is populair in : turkijke , japan,korea frankrijk , marokko, roemenie, belgie zelfs in de VS waar weing kickbox is.
    maar keep hating.

  4. #104
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    NB
    Posts
    6.117
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by tidelot View Post
    dat het aantal toeschouwers is afgnomen komt door de vele live streams die tegenwoordig beschikbaar zijn.
    miljoenen kijkers bekijken zo een event live
    Haha, echt waar, keep em coming, ik lach mezelf kapot hier

    ik keek al een live stream toen er nog wel 60.000 mensen in het stadion waren... was de enige zeker?
    Fedor - Mousasi - GSP - Aoki - Hellboy - Cigano - Alvarez - Wicky - Diaz - Kitaoka
    Signature bet record: 2-0

  5. #105
    Join Date
    Feb 2011
    Posts
    757
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by dirk5 View Post
    Haha, echt waar, keep em coming, ik lach mezelf kapot hier

    ik keek al een live stream toen er nog wel 60.000 mensen in het stadion waren... was de enige zeker?
    lees goed pannenkoek, er staat vele streams. en gratis streams en vooral goede kwalitiet,
    dus niet in de middeleuwen dat je met centrino pc zat te vechten met de stream

  6. #106
    Join Date
    Jan 2007
    Posts
    2.930
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by dirk5 View Post
    Ik heb nog nooit zoveel onzin gezien in 2 regels tekst.
    heel veel gasten denken dat Badr de K1 groot heeft gemaakt, dat er zonder hem geen K1 meer zou kunnen bestaan

    hij heeft 0,0 GP's gewonnen

  7. #107
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    NB
    Posts
    6.117
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Illest View Post
    heel veel gasten denken dat Badr de K1 groot heeft gemaakt, dat er zonder hem geen K1 meer zou kunnen bestaan

    hij heeft 0,0 GP's gewonnen
    Ik lach me kapot met die lui, oogkleppen op en schelden maar, haha. Zwart-wit denkers.
    Fedor - Mousasi - GSP - Aoki - Hellboy - Cigano - Alvarez - Wicky - Diaz - Kitaoka
    Signature bet record: 2-0

  8. #108
    Join Date
    Feb 2011
    Posts
    757
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by dirk5 View Post
    Ik lach me kapot met die lui, oogkleppen op en schelden maar, haha. Zwart-wit denkers.
    van buiten lach je je kapot, maar van binnen ga je ook kapot

  9. #109
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    NB
    Posts
    6.117
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by tidelot View Post
    van buiten lach je je kapot, maar van binnen ga je ook kapot
    o...

    ontopic: WAR SAKI!!!!
    Fedor - Mousasi - GSP - Aoki - Hellboy - Cigano - Alvarez - Wicky - Diaz - Kitaoka
    Signature bet record: 2-0

  10. #110
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    2.471
    vCash
    126000

    Default

    Ik snap niet dat mensen nog op die dirkje en andere ingaan.
    Feit is dat meer mensen Badr Hari zullen kennen dan Sem Schilt.

  11. #111
    Join Date
    Sep 2008
    Posts
    3.432
    vCash
    84750

    Default

    Quote Originally Posted by dirk5 View Post
    Eerst kom je met wiki kennis, en nu met google kennis. Blijft lachen met jou

    Het aantal artikelen staat niet gelijk aan bekendheid gap, Wanneer Schilt elke finale in zijn leven verkloot zou hebben dan zou hij ook bovenaan hebben gestaan, maar hij heeft dat greintje verstand

    en natuurlijk een aantal k-1 titels
    Je had het over de bekendheid en niet ove rhet aantal k-1 titels. Wel een zwaktebod dat je daar naar grijpt. Volgens jou zijn de nrs 2 in de sport altijd bekender dan de winnaars. Interessante theorie. Ik zal altijd voor Badr juichen of hij nou wint of verliest.
    Max. 400 x 125

  12. #112
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    NB
    Posts
    6.117
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Wiseguy View Post
    Je had het over de bekendheid en niet ove rhet aantal k-1 titels. Wel een zwaktebod dat je daar naar grijpt. Volgens jou zijn de nrs 2 in de sport altijd bekender dan de winnaars. Interessante theorie. Ik zal altijd voor Badr juichen of hij nou wint of verliest.
    ik weet niet hoe jij het leest, maar bedoelen doe ik het allerminst. Ach, en al zou ie meer fans hebben, k-1 titels, daar gaat het uiteindelijk om imo
    Fedor - Mousasi - GSP - Aoki - Hellboy - Cigano - Alvarez - Wicky - Diaz - Kitaoka
    Signature bet record: 2-0

  13. #113
    Join Date
    Feb 2011
    Posts
    757
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by dirk5 View Post
    ik weet niet hoe jij het leest, maar bedoelen doe ik het allerminst. Ach, en al zou ie meer fans hebben, k-1 titels, daar gaat het uiteindelijk om imo
    - de meeste fans
    -het hoogste starterspremie
    -meeste aanacht bij een gp
    -altijd hoofdpartij
    - grootste sponsor
    -hoogste ko ratio

    als er een gp voor haters zou zijn , dan was jij zker favoriet

  14. #114
    Join Date
    Oct 2007
    Location
    Rotterdam / London
    Posts
    7.783
    vCash
    126000

    Default

    KOMOP MANNEN BLIJF ON TOPIC PLS:

    War Sakiiiiiiiiiiiiii
    ''Mixfight is geen site maar een manier van leven!'' - Glen

  15. #115
    Join Date
    Dec 2010
    Posts
    1.898
    vCash
    121250

    Default

    Hari is bekender dan Schilt mede door zijn persoonlijkheid. Neemt niet weg dat Schilt veel meer heeft bereikt in MMA en K1.

  16. #116
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    Quote Originally Posted by The Company View Post
    Hari is bekender dan Schilt mede door zijn persoonlijkheid. Neemt niet weg dat Schilt veel meer heeft bereikt in MMA en K1.

    x2

  17. #117
    Join Date
    Oct 2008
    Posts
    472
    vCash
    126000

    Default

    Warrrr Sakiiiii heb nu al zin in de discussies na de 28ste als Badr KO gaat

  18. #118
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    122
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Noahri View Post
    Badr Hari is gewoon de beste k1 vechter van de Wereld. Ik denk dat Gokhan Saki weinig kans maakt tegen Badr Hari, ook al is Gokhan Saki ook een goede vechter. Badr Hari is van het hoogste kaliber, Gokhan Saki (nog) niet. Ik vindt dat Gokhan Saki met gasten als Tyrone Spong hoort te vechten, ze zijn gelijk aan elkaars niveau. Badr Hari moet vechten tegen gasten als Remy Bonjasky, Overeem en andere mensen van het hoogste kaliber.

    Beiden zijn ze sowieso van hetzelfde kaliber, de één niet minder dan de ander . Als Badr zich gewoon aan de regels houdt maakt Saki hem af, klaar. We zullen zien !! WARRRRR SAKIIIII

  19. #119
    Join Date
    Nov 2011
    Location
    Den Haag
    Posts
    74
    vCash
    126000

    Default

    Badr Hari is een echte finalist, een persoon die je verwacht in de finales van de GP. Hij heeft Peter Aerts makkelijk verslagen, en als het gaat om titels...
    hij was favoriet tot dat hij het verpestte tegen Remy Bonjasky. Gokhan Saki heeft volgens mij nog niet in een finale gestaan zoals Badr Hari dat wel 2x heeft weten te doen. Met alle respect voor Peter Aerts, Remy Bonjasky en Gohkhan Saki... Badr blijft de nummer 1.
    En zonder hem is k1 niet compleet, als grote namen als Ernesto Hoost, Peter Aerts en Remy Bonjasky niet meer op de lijst staan.
    Het is gewoon zo dat k1 zijn beste tijd heeft gehad, MMA is gewoon de vechtsport wereld aan het veroveren en ook veel grote k1 vechters stappen over op het beoefenen van MMA naast of ipv. K1. K1 blijft overigens een prachtevenement en ik zou graag willen dat het blijft, gasten als Buakaw en Badr die willen we in actie blijven zien!

  20. #120
    Join Date
    Jan 2007
    Posts
    2.930
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by varitas et aequitas View Post
    Beiden zijn ze sowieso van hetzelfde kaliber, de één niet minder dan de ander . Als Badr zich gewoon aan de regels houdt maakt Saki hem af, klaar. We zullen zien !! WARRRRR SAKIIIII
    well said..

    de gruwelijkste match up sinds tijden....en laten we deze topic idd niet verpesten met pro of anti Hari posts...

    Saki een vechter die zich ondanks zijn postuur letterlijk omhoog heeft geknokt in de foodchain...iemand die zijn sport heel serieus neemt en waar geen grammetje vet meer op te bekennen is..

    hij vecht tegen iemand waarvan we 4 jaar geleden dachten dat hij in 2012 minstens 2 GP's op zijn naam zou hebben...

    belachelijk interessant deze pot!

  21. #121
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Quote Originally Posted by Noahri View Post
    Badr Hari is een echte finalist, een persoon die je verwacht in de finales van de GP. Hij heeft Peter Aerts makkelijk verslagen, en als het gaat om titels...
    hij was favoriet tot dat hij het verpestte tegen Remy Bonjasky. Gokhan Saki heeft volgens mij nog niet in een finale gestaan zoals Badr Hari dat wel 2x heeft weten te doen. Met alle respect voor Peter Aerts, Remy Bonjasky en Gohkhan Saki... Badr blijft de nummer 1.
    En zonder hem is k1 niet compleet, als grote namen als Ernesto Hoost, Peter Aerts en Remy Bonjasky niet meer op de lijst staan.
    Het is gewoon zo dat k1 zijn beste tijd heeft gehad, MMA is gewoon de vechtsport wereld aan het veroveren en ook veel grote k1 vechters stappen over op het beoefenen van MMA naast of ipv. K1. K1 blijft overigens een prachtevenement en ik zou graag willen dat het blijft, gasten als Buakaw en Badr die willen we in actie blijven zien!
    Haha, jij schat Badr hoger in als Peter ? Dus omdat hij een keer van Peter gewonnen heeft zijn de 4 k1 titels van peter niks meer waard ?
    Ik lig onder de tafel van het lachen hier..

  22. #122
    Join Date
    Jan 2007
    Posts
    2.930
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Bromios View Post
    Haha, jij schat Badr hoger in als Peter ? Dus omdat hij een keer van Peter gewonnen heeft zijn de 4 k1 titels van peter niks meer waard ?
    Ik lig onder de tafel van het lachen hier..
    het veter-strikken verhaal

  23. #123
    Join Date
    Feb 2011
    Posts
    757
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Bromios View Post
    Haha, jij schat Badr hoger in als Peter ? Dus omdat hij een keer van Peter gewonnen heeft zijn de 4 k1 titels van peter niks meer waard ?
    Ik lig onder de tafel van het lachen hier..
    hij bedoelt op dit moment. en met alle respect , maar op dit moment wint zelfs een etalagepop nog van peter. is gewoon een wedstrijd waar iedereen naar uitkijkt. saki is flink geggroeid . hij zit nu op topniveau, weliswaar hetzelfde niveau als wat badr al op zijn 20 ste had. maar de jongre badr heeft veel meer te verliezen dan te winnen met deze partij.Ik denk dat badr de westrijd begint met respect voor saki, dus voorzchtig, maar de 2e ronde meedogenloos saki neerhaalt.

  24. #124
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Quote Originally Posted by tidelot View Post
    hij bedoelt op dit moment. en met alle respect , maar op dit moment wint zelfs een etalagepop nog van peter. is gewoon een wedstrijd waar iedereen naar uitkijkt. saki is flink geggroeid . hij zit nu op topniveau, weliswaar hetzelfde niveau als wat badr al op zijn 20 ste had. maar de jongre badr heeft veel meer te verliezen dan te winnen met deze partij.Ik denk dat badr de westrijd begint met respect voor saki, dus voorzchtig, maar de 2e ronde meedogenloos saki neerhaalt.
    dus Semmy is een etalagepop ? Laat GG het maar niet horen....

    Ik vind het best dat jullie hier een oeverloze saki-hari discussie houden maar hands off peter

    En om weer on-topic te komen. De enige ring waar Badr de laatste 2 jaar in gestaan heeft is een hoela-hoep op het strand dus als hij langzaam begint zal het zijn ring-rust wel zijn.

  25. #125
    Join Date
    Dec 2011
    Posts
    12
    vCash
    126000

    Default

    Hari heeft alleen naam gemaakt in negatieve zin niet als echte vechter ik denk en weet dat saki hem neer haalt

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •