MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 34
  1. #1
    Join Date
    Sep 2009
    Posts
    32
    vCash
    126000

    Default Vraagje over UFC TV

    Is het mogelijk om vanuit nederland een pay per view van UFC te betalen en te kijken. In de stream tutorial lees ik meer over Justin tv etc, maar niet over het "gewoon" betalen.
    Kan ik op de UFC site betalen voor UFC 141: Overeem en die dan kijken op mijn laptopje in Nederland, of is dat hier niet mogelijk.

    Sorry, wanneer ik al de zoveelste ben met deze vraag, maar ik ben niet zo bedreven met de zoekfunctie.

    Gegroet
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Sep 2009
    Posts
    32
    vCash
    126000

    Default

    Bedankt voor de reactie.
    Ik heb de prijzen gelezen op de site, maar ik hoor eigenlijk weinig over het functioneren en kwaliteit van de betaal-stream. De meesten zitten volgens mij op de streams te kijken die je vind bij de uitleg van de stream tutorial.
    Zijn er forumleden die via de officiele stream kijken en wat is de ervaring?

    Gegroet.

  3. #3
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    1.308
    vCash
    126000

    Default

    Ben hier ook wel benieuwd naar eigenlijk. Betaal liever voor zekerheid en kwaliteit dan niet betalen voor een onzekere stream!

  4. #4
    Join Date
    Dec 2006
    Posts
    3.463
    vCash
    125799

    Default

    Quote Originally Posted by ErwinV View Post
    Bedankt voor de reactie.
    Ik heb de prijzen gelezen op de site, maar ik hoor eigenlijk weinig over het functioneren en kwaliteit van de betaal-stream. De meesten zitten volgens mij op de streams te kijken die je vind bij de uitleg van de stream tutorial.
    Zijn er forumleden die via de officiele stream kijken en wat is de ervaring?

    Gegroet.
    Ja dit kan.
    Heb t al zovaak gedaan (en ook al zovaak gezegd hiero op t forum).
    Het is heel simpel; paypal account aanmaken, €13 betalen, en inloggen als het tijd is.
    Thats.
    It.
    Fighting is poetry in motion

  5. #5
    Join Date
    Sep 2009
    Posts
    32
    vCash
    126000

    Default

    Op de site van UFC is nergens te vinden welke betaalwijzes er zijn. Je moet eerst een account aanmaken voordat je de betaalwijzes ziet.
    Nu ik weet dat je met paypal kan betalen in plaats van de creditcard, maak ik een account aan.
    Bedankt.

  6. #6
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    2.097
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by ErwinV View Post
    Op de site van UFC is nergens te vinden welke betaalwijzes er zijn. Je moet eerst een account aanmaken voordat je de betaalwijzes ziet.
    Nu ik weet dat je met paypal kan betalen in plaats van de creditcard, maak ik een account aan.
    Bedankt.
    Wat lopez86 zegt klopt, ik heb er ook goede ervaringen mee. De stream is heel goed (HD) en je kan ook nog eens spelen met verschillende camerastandpunten, herhalingen en dergelijke. Als je je paypal account koppelt aan je bankrekening is het helemaal eenvoudig om te betalen. Anders moet je erop letten dat je op tijd geld overmaakt naar je Paypal account (duurt een paar werkdagen).


  7. #7
    Join Date
    Apr 2008
    Posts
    20
    vCash
    126000

    Default

    Hallo,

    Toch nog een aantal vragen over het kijken via UFC.tv. Kan dat gewoon als inwoner van Nederland? Nederland staat namelijk nergens in de lijst van beschikbare landen. Na inloggen (via facebook account) kan je naar UFC 141 en dan de PPV bestellen voor $6.99 USD. Weet iemand of dit gelijk de HD versie is? Zo niet, waar kan ik de HD versie vinden? Betalen gaat via Paypal of creditcard, voor de mensen die dat nog willen weten.

    Ik hoop dat iemand die wat vaker via UFC.tv kijkt me kan helpen met mn vragen! Alvast bedankt!

  8. #8
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    182
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by mSudoo View Post
    Hallo,

    Toch nog een aantal vragen over het kijken via UFC.tv. Kan dat gewoon als inwoner van Nederland? Nederland staat namelijk nergens in de lijst van beschikbare landen. Na inloggen (via facebook account) kan je naar UFC 141 en dan de PPV bestellen voor $6.99 USD. Weet iemand of dit gelijk de HD versie is? Zo niet, waar kan ik de HD versie vinden? Betalen gaat via Paypal of creditcard, voor de mensen die dat nog willen weten.

    Ik hoop dat iemand die wat vaker via UFC.tv kijkt me kan helpen met mn vragen! Alvast bedankt!
    Kijk even naar mijn thread, helemaal gratis, de kwaliteit van de streams zijn natuurlijk wel niet hd maar zeker geen slechte kwaliteit.
    UFC 141 Live Streams + Chatroom..

  9. #9
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    2.097
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by mSudoo View Post
    Hallo,

    Toch nog een aantal vragen over het kijken via UFC.tv. Kan dat gewoon als inwoner van Nederland? Nederland staat namelijk nergens in de lijst van beschikbare landen. Na inloggen (via facebook account) kan je naar UFC 141 en dan de PPV bestellen voor $6.99 USD. Weet iemand of dit gelijk de HD versie is? Zo niet, waar kan ik de HD versie vinden? Betalen gaat via Paypal of creditcard, voor de mensen die dat nog willen weten.

    Ik hoop dat iemand die wat vaker via UFC.tv kijkt me kan helpen met mn vragen! Alvast bedankt!
    Je kunt gewoon als inwoner van NL kijken. Engeland, Ierland, Griekenland en Italië zijn uitgezonderd. Ik heb het een paar keer gedaan en het bevalt prima. De prijs was eerst 20 dollar, maar is nu gezakt naar 7 dollar.

    Die 7 dollar is inderdaad voor de HD versie. Je moet wel een beetje een fatsoenlijke internet verbinding hebben en het is ook niet echt altijd full HD, maar uitstekend om live te kijken en beter dan alle andere streams.


  10. #10
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Damn. Wat is iedereen toch happig om 13 euro uit het raam te gooien.

  11. #11
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    182
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by blackadder View Post
    Damn. Wat is iedereen toch happig om 13 euro uit het raam te gooien.
    Hehe, idd.

  12. #12
    Join Date
    May 2011
    Posts
    111
    vCash
    126000

    Default

    Nou voor die $6.99 vind ik niet echt dat je het recht hebt om te zeuren. Als je dat er al niet voor over hebt ben je toch vrij schraal.
    Sowieso schrijf je zo.

  13. #13
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    2.097
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Pulvercris View Post
    Nou voor die $6.99 vind ik niet echt dat je het recht hebt om te zeuren. Als je dat er al niet voor over hebt ben je toch vrij schraal.
    En het is toch een deel van het inkomen van de vechters... Een beetje steunen kan geen kwaad.

    Maar blackadder is sowieso geen fan van de UFC, dus in die zin snap ik wel dat hij dat zegt


  14. #14
    Join Date
    Nov 2005
    Location
    Sneek
    Posts
    1.306
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by blackadder View Post
    Damn. Wat is iedereen toch happig om 13 euro uit het raam te gooien.
    5,42

  15. #15
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Fyodor View Post
    En het is toch een deel van het inkomen van de vechters... Een beetje steunen kan geen kwaad.
    Ik verwachtte al dat iemand uiteindelijk met deze opmerking zou komen.
    Maar blackadder is sowieso geen fan van de UFC, dus in die zin snap ik wel dat hij dat zegt
    Niet alleen dat. Er staan op deze kaart toch maar 2 partijen waar ik ietsjes interesse in heb. Overeem/Lesnar Diaz/Cerrone. Voor de rest weet ik niet eens wie er nog meer op staat.
    Last edited by blackadder; 30-12-2011 at 13:38.

  16. #16
    Join Date
    Apr 2008
    Posts
    20
    vCash
    126000

    Default

    Thanks voor de duidelijkheid savate en fyodor, vanavond dus gewoon via UFC.tv kijken! Top!

  17. #17
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    1.264
    vCash
    126000

    Default

    Vergeet dus niet dat de main card pas om 04:00 begint, wat 5 bouts zijn.
    Dus goed mogelijk dat de main event pas rond 06:00 begint.

  18. #18
    Join Date
    Dec 2004
    Posts
    8.442
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by blackadder View Post
    Niet alleen dat. Er staan op deze kaart toch maar 2 partijen waar ik ietsjes interesse in heb. Overeem/Lesnar Diaz/Cerrone. Voor de rest weet ik niet eens wie er nog meer op staat.
    dat ligt dan aan de wijze waarin je in de sport geintresseerd bent...hahahaha

    staan misschien niet alleen grote namen op , maar veel knokkers die spectakel brengen....dussss enne alleen al om het risico tdat de stream wegvalt tijden ao-lesnar...betaal ik wel hahahahaha
    Exitus Acta Probat
    don`t cry about shit, take ownership!!!
    hard werken,hard trainen en genieten van het leven!!!

  19. #19
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by the underdog View Post
    dat ligt dan aan de wijze waarin je in de sport geintresseerd bent...hahahaha

    staan misschien niet alleen grote namen op , maar veel knokkers die spectakel brengen....dussss enne alleen al om het risico tdat de stream wegvalt tijden ao-lesnar...betaal ik wel hahahahaha
    Ach. Ik wacht wel tot het morgen of volgend jaar ergens online staat. En ik ben gewoonweg niet zo geinteresseerd in Amerikaanse vechters.

  20. #20
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    182
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by the underdog View Post
    dat ligt dan aan de wijze waarin je in de sport geintresseerd bent...hahahaha

    staan misschien niet alleen grote namen op , maar veel knokkers die spectakel brengen....dussss enne alleen al om het risico tdat de stream wegvalt tijden ao-lesnar...betaal ik wel hahahahaha
    Idd echt veel talent op deze card.

  21. #21
    Join Date
    Dec 2011
    Location
    Den Bosch
    Posts
    7
    vCash
    126000

    Default

    Ik zal me nog een keer voorstellen hier op het forum , maar de reden dat ik me nu heb aangemeld is omdat erg graag over een half uur UFC 141 via UFC.tv wil kijken. Wanneer ik dat bestelformulier wil invullen moet ik ook mijn telefoonnummer invullen. Daar doet ie nogal moeilijk over. Weten jullie hoe je een Nederlands mobiel nummer moet invoeren op het online formulier?

    Alvast bedankt (voor de mensen die nu ook wakker zijn om 141 te gaan kijken )


    PeterDB

  22. #22
    Join Date
    Apr 2010
    Location
    Rotterdam
    Posts
    2.279
    vCash
    165955

    Default

    Quote Originally Posted by PeterDB View Post
    Ik zal me nog een keer voorstellen hier op het forum , maar de reden dat ik me nu heb aangemeld is omdat erg graag over een half uur UFC 141 via UFC.tv wil kijken. Wanneer ik dat bestelformulier wil invullen moet ik ook mijn telefoonnummer invullen. Daar doet ie nogal moeilijk over. Weten jullie hoe je een Nederlands mobiel nummer moet invoeren op het online formulier?

    Alvast bedankt (voor de mensen die nu ook wakker zijn om 141 te gaan kijken )




    PeterDB
    geen idee....
    Mijn advies, neem geen risico en neem straks een gratis stream.

  23. #23
    Join Date
    Dec 2010
    Posts
    1.898
    vCash
    121250

    Default


    Ik zal me nog een keer voorstellen hier op het forum ,
    maar de reden dat ik me nu heb aangemeld is omdat erg graag over een half uur
    UFC 141 via UFC.tv wil kijken. Wanneer ik dat bestelformulier wil invullen moet
    ik ook mijn telefoonnummer invullen. Daar doet ie nogal moeilijk over. Weten
    jullie hoe je een Nederlands mobiel nummer moet invoeren op het online
    formulier?





    Alvast bedankt (voor de mensen die nu ook wakker zijn om 141 te gaan kijken
    )


    Als je niks vind of niet wil betalen kan je ook gewoon een illegale stream pakken. Ik heb elk UFC PPV event dit jaar gekeken en nooit echt problemen gehad, de qualiteit is niet heel goed maar je ziet het tenminste.

  24. #24
    Join Date
    Dec 2011
    Location
    Den Bosch
    Posts
    7
    vCash
    126000

    Default

    Mja, ik heb nu een onofficiële stream te pakken. Ik heb van Oalles geprobeerd en sta nog steeds in de wacht bij de UFC.tv helpdesk-chat. Ik heb op twitter om raad gevraagd en de webmaster gemaild.

    Oh, het gaat beginnen. Have fun allemaal!

  25. #25
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Rotterdam
    Posts
    148
    vCash
    126000

    Default

    De hele avond de site aan gehad en op het moment dat het begint kan ik er niet meer op
    weg 7 dollar!!!

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •