MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 3 of 3 FirstFirst 123
Results 51 to 62 of 62
  1. #51
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    65
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by R.H. View Post
    Ik heb niks tegen Badr en het lijkt me goed om hem succes te zien hebben in het boksen, maar puur om jou hoop ik dat die keihard KO geslagen word.
    Zit je ergens mee?
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #52
    Join Date
    May 2006
    Posts
    2.115
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Glen View Post
    http://i253.photobucket.com/albums/h.../book-goat.jpg
    Voor de echte fans....dit is het boek dat je moet hebben: GOAT
    (Gehad van mijn dochter...)
    Te koop bij De slegte, normale prijs was 400 euro, kost nu 100 euro.
    @Danny Danny:
    (als ie dit jaar nog gaat dan is het een heel donker jaar in de boksgeschiedenis van de hw's.
    eerst fraizer dan ali) Je vergeet Ron Lyle...die is ook net overleden...
    ziet er goed uit. wt een zwaar boek zeg. 100 euro veel geld, maar heb het er wel voor over. is het een te lezen waard boek?

  3. #53
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    141
    vCash
    126000

    Default

    Het blijft natuurlijk verschrikkelijk, maar hoeveel waarde haalt Ali nou uit zijn leven. Lijkt me echt verschrikkelijk om er zo aan toe te zijn met parkinson en alleen maar te weten dat het nog veel erger gaat worden. Zou echt bizar zijn als Frazier en Ali in het zelfde jaar zouden overlijden. Twee legendes

  4. #54
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    26
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by lodewijk View Post
    Hoe je dit kan zeggen van iemand die nog aan zijn bokscarričre moet beginnen is me een raadsel. Het hele Badr Hari onderwerp laat me redelijk koud, maar om hem nu al in één zin te noemen met Mohamed Ali lijkt me meer een affront voor Ali dan een compliment voor Badr. Bovendien, je doet er Badr geen plezier mee volgens mij.
    Hari heeft gewoon alles in huis om de opvolger te worden, hij is nog jong,fit,sterk,goeie babbel,heeft de bouw van ali,KO Power, de spectaculairste vechter in alle sporten wat dan ook de afgelopen jaren en hij is al de beste kickbokser allertijden en ik denk dat het niet lang zal duren voordat hij dat in het boksen ook zo is

    iedereen die overigens ontkent dat badr hari niet de allerbeste kickboxer was/is, is gewoon een hater!! PUNT!

  5. #55
    Join Date
    Dec 2004
    Posts
    616
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by kooivechter View Post
    ziet er goed uit. wt een zwaar boek zeg. 100 euro veel geld, maar heb het er wel voor over. is het een te lezen waard boek?
    Absoluut. Zelfs als je het niet helemaal leest, zijn de foto's en de quotes alleen al de moeite en het geld waard.

  6. #56
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Haarlem
    Posts
    2.433
    vCash
    126000

    Default

    Elk gevecht uit zijn carriere staat er echt uitgestippeld in....gage's, echt alles.
    Heel veel inside story's en echt super foto's.
    Ali had al vrij vroeg een eigen fotograaf bij zich en die kon 'aardig' knippen...

  7. #57
    Join Date
    Dec 2011
    Posts
    50
    vCash
    126000

    Default

    om badr in de kickboxwereld een van de hotste prospect of all times te noemen ben ik het zeker met je eens.
    Om hem nou met eenn adem met muhamed ali te noemen vind ik wel heel wat . de manier van ali van boksen en badr nee heel anders andere karakter ali stond echt voordingen badr alleen voor spectakel en opspraak .
    ik denk dat ie geslacht word met ze kinnetje en ze conditie ik hoop et niet maar een klitisko of valuev neer stompen i echt wat anders dan een hesdy of semmy (met hesdy lukte het al iet en gaste hij snel ) nee ali is een level waar badr in mijn opzicht niet mag aankomen ondanks dat ik het badr wel gun en het echt voor em hoop maar realistish nee

  8. #58
    Join Date
    Dec 2011
    Posts
    50
    vCash
    126000

    Default

    there will never be a second ali

  9. #59
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    5.116
    vCash
    108788

    Default

    Quote Originally Posted by dandy danny View Post
    there will never be a second ali
    x2
    dat kan idd echt niet
    Home mtk-gym.nl


  10. #60
    Join Date
    Mar 2011
    Posts
    11
    vCash
    126000

    Default

    Ik vind het echt teringtriest om een topic over de voor mij grootste sportman aller tijden te verkrachten met een discussie over een Badr Hari die nog niks maar dan ook helemaal niks voor de bokssport heeft betekend en het kickboksen enkel een slechte naam heeft bezorgd met natrappen, burenruzies en mishandelingen.

    Daar waar Badr enkel voor de knaken de overstap heeft gemaakt naar het boksen had Ali idealen. Idealen die stonden voor vrede en respect, waarvoor hij een kapitaal heeft laten schieten. Voor deze idealen heeft hij zijn beste jaren onbenut gelaten, zolang hij maar geen aandeel hoefde te hebben in een smerige oorlog.

    En dát is persoonlijkheid.

    sidenote; Misschien weet iedereen het al wel, maar de eerder geposte foto van Ali onderwater is een trucje van hem geweest. Hij heeft die foto van zichzelf laten maken en verspreiden om zijn tegenstanders op het verkeerde been te zetten. Na deze foto ging opeens elke bokser onder water trainen!

  11. #61
    Join Date
    Nov 2008
    Location
    Amsterdam
    Posts
    2.514
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by kees_nmg View Post
    sidenote; Misschien weet iedereen het al wel, maar de eerder geposte foto van Ali onderwater is een trucje van hem geweest. Hij heeft die foto van zichzelf laten maken en verspreiden om zijn tegenstanders op het verkeerde been te zetten. Na deze foto ging opeens elke bokser onder water trainen!
    Ik was er zelf ook ingetrapt. Toen ik een klein jochie was ging ik altijd proberen onder water te schaduwboksen

    Mooie foto's op de eerste pagina zeg. Ali is een legende en een van de grootste sporthelden aller tijden.
    =

  12. #62
    Join Date
    Sep 2006
    Posts
    1.751
    vCash
    138649

    Default

    [QUOTE=kees_nmg;1105343]

    Daar waar Badr enkel voor de knaken de overstap heeft gemaakt naar het boksen had Ali idealen. Idealen die stonden voor vrede en respect, waarvoor hij een kapitaal heeft laten schieten. Voor deze idealen heeft hij zijn beste jaren onbenut gelaten, zolang hij maar geen aandeel hoefde te hebben in een smerige oorlog.

    En dát is persoonlijkheid.
    QUOTE]

    Precies zo is het! Geweldige man Ali!
    Ben Henderson/Donald Cerrone/Luke Rockhold/Jon Jones

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •